quote:'We moeten altijd wel lachen om dat Oranje-optimisme'
JOHANNESBURG - Heel populair is Nederland nog niet in Zuid-Afrika. Was er bij de eerste training nog een flink aantal buitenlandse collega's, in de dagen die volgden bleef het internationaal angstvallig stil rond Oranje. Bij de zogenaamde internationale persconferentie, gisteren op de Wits University, liepen Denen, Japanners en enkele Duitsers rond. Dat was het wel.
Ook in de media - op tv en in de krant - wordt nauwelijks serieus rekening gehouden met Oranje. Waar van bijna elke Zuid-Afrikaanse dagblad of voetbaltijdschrift Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Steven Pienaar of zelfs Landon Donovan afspat, is Oranje bij de meeste uitgaves een blinde vlek. Op de cover van de WK-special van Shoot, waarbij vijf Zuid-Afrikaanse kranten en uitgeverijen (The Star, Pretoria News, Cape Time, DFA en Cape Ayrghus) speciaal voor het WK de handen ineen hebben geslagen, stonden eerder deze week zo'n beetje alle internationale topspelers, maar ontbrak - letterlijk - een Nederlands gezicht.
Nevill Ntysiso Khoza, een van de voetbalverslaggevers van Shoot, haast zich te verontschuldigen. ,,Ik moet eerlijk zeggen dat het mensen op de redactie ook wel was opgevallen. Kennelijk is het gewoon vergeten. Want laten we eerlijk zijn: ik zie Nederland echt wel de halve finale halen. Mark van Bommel, Wesley Sneijder, Arjen Robben.... Met hen kun je aankomen hoor.''
Zo denkt niet iedereen erover. En dat is nog een eufemisme, zegt François Colin. De Vlaming, een wandelende Belgische voetbalencyclopedie, is al decennia het voetbalgeweten van de Belgische journalistiek en verslaat het WK voor De Standaard. ,,Het is wel heel optimistisch te denken dat deze Nederlandse ploeg even wereldkampioen gaat worden. Ik weet dat niet het Nederlandse journaille zo denkt, maar wel de Nederlandse burger. Daar moeten wij in België altijd wel om lachen. België gaat naar een WK, als het gaat, om één wedstrijd te winnen. Halen we de volgende ronde, dan staat dat gelijk aan de wereldtitel. En Nederland wordt wel even wereldkampioen.... In die zin zijn Nederland en België elkaars tegenpolen. Er is geen middenweg.''
Brian Glanville, met 79 jaar letterlijk senior-writer van het Engelse tijdschrift World Soccer ziet Oranje wel degelijk als favoriet. ,,Spanje, Brazilië en Nederland zijn het sterkst. Nederland heeft drie spelers van buitengewone individuele klasse: Van Persie, Robben en Sneijder. Alle drie kunnen ze een wedstrijd beslissen. Er zijn weinig landen die zich in dat opzicht kunnen meten met Oranje.'' Dat betwijfelt Colin. ,,Robben en Sneijder zijn echt niet voor niets weggestuurd door Real Madrid. Die zijn daar gewoon niet goed genoeg bevonden.''
In een lijst van 50 meest opmerkelijke topvoetballers van de wereld, dat het toonaangevende Franse tijdschrift France Football vorige maand publiceerde, komt Sneijder niet eens voor. Oranje 'vaardigt' twee spelers af. Robin van Persie staat zestiende, pal achter Kevin-Prince Boateng van Ghana. Arjen Robben - de beste voetballer van Duitsland volgens Kicker, staat 41ste. Dan doe je mondiaal niet mee.
,,Nederland heeft een geweldige aanval,'' oordeelt de Engelse kwaliteitskrant The Guardian. ,,Maar met een wankele defensie is het maar de vraag of Nederland eindelijk de belofte inlost.'' Bovendien, zo luidt de waarschuwing van de Engelse kwaliteitskrant: ,,Nederlanders krijgen vroeg of laat toch altijd ruzie.'' Colin: ,,Ik zal zeker niet origineel zijn als ik dat beaam.''
,,Toch wordt Nederland bij ons hoger ingeschat dan Duitsland,'' zegt Kicker-verslaggever Klemm. ,,Dat komt door Arjen Robben, de beste speler van de Bundersliga, maar ook door bijvoorbeeld Van der Vaart. Maar de grote vraag blijft altijd of Nederland de verwachtingen waar kan maken. Dat blijft toch altijd een beetje de vraag.''
Maar wie wordt dan wel wereldkampioen. Colin weet het antwoord. En dat luidt: ,,Niet Brazilië, niet Engeland, niet Spanje, maar Portugal. Hij moet toch een keer bewijzen dat hij in 2008 de beste speler van de wereld was. Ik denk dat hij al zijn kruit bij Real heeft droog gehouden en dat dat er deze zomer in Zuid-Afrika gaat uitkomen.'' (MARK CALDENHOVEN, Johannesburg)
12/06/10 19u54
www.ad.nl
Hey Hoquote:
Hoe liep de film af?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb overigens vannacht/vanmorgen romantisch samen met een meisje de zonsopgang over het water gekeken. Lief he?
Ja, Robin Haase 5-4 voor in games.quote:
Ik begin net, hork.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga je vandaag ook door met je goed onderbouwde en inhoudsvolle posts?
whaha :pquote:
0-0quote:
Ik stoor me aan het feit dat hij disturbing veel op Kuyt lijkt.quote:
my style is rare like uncooked stake =$quote:
Maar toen stond ik stijf van de hooikoorts meng.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vannacht was het ook al deze dag hoor.
Nee, zo gaat ie nietquote:Op zondag 13 juni 2010 14:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
my style is rare like uncooked stake =$
Ohja, je tripte'm ballz.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar toen stond ik stijf van de hooikoorts meng.
Nee dat was van zoeen jerknummer maar ik vond het wel aansluitenquote:
Da's waarquote:Op zondag 13 juni 2010 14:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee dat was van zoeen jerknummer maar ik vond het wel aansluiten
Gooi devin eruit.quote:
Jerknummer?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee dat was van zoeen jerknummer maar ik vond het wel aansluiten
Ja, 100%quote:Op zondag 13 juni 2010 14:26 schreef Allure_ het volgende:
Fotoboek van KissXSis
Is dit een kloon? Jongens, zet jullie kloon radar aan.
Late reactiequote:Op zondag 13 juni 2010 12:58 schreef Potloodvis het volgende:
Lot, hoe was het eigenlijk?
standaardquote:Op zondag 13 juni 2010 14:26 schreef Allure_ het volgende:
Fotoboek van KissXSis
ja sowiesoquote:Op zondag 13 juni 2010 14:26 schreef Allure_ het volgende:
Fotoboek van KissXSis
Ik weet welke je bedoelt maar geen idee waar ik die kan vinden.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:28 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben op zoek naar een filmpje van Nigel de Jong die op een training als een achterlijke rondwaggelt met een bal onder zn shirt. Iemand?
ik moest lachenquote:
Mag nu wel hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 14:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wanneer zal ik eens pics van mijn tieten posten?
Ik ook neit dus. Maar ik wil er een gifje van makenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt maar geen idee waar ik die kan vinden.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh. Ik vond het al zo apawt dat 'ze' vroeg of ik wilde sexen
.
Wij winnen wel hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:32 schreef Allure_ het volgende:
Al die gelijkspellen voorspelt niet veel goeds voor morgen.
thanks ik ga wel even kijken na deze wedstrijd.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:32 schreef reetveter het volgende:
laki. www.nos.nl en dan nieuws terugkijken.
2-0 wordt het. maar je hebt dit niet van mij =$quote:Op zondag 13 juni 2010 14:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter winnen ze met 5-0 anders word ik gek.
Wtfquote:
Ik geloof sowieso niks van wat jij zegt, broertje.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
2-0 wordt het. maar je hebt dit niet van mij =$
Ik heb het snoepje van de week gemist, heb je die al gepost?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Late reactieMaar het is me heel erg tegengevallen
Is dit een mop of een serieuze vraagquote:Op zondag 13 juni 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom hebben Feyenoorders zo vaak een afkeer van Oranje?
Met wie heb jij gisteren seks gehad?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het snoepje van de week gemist, heb je die al gepost?
Hahaha een serieuze vraag. Het valt me echt op.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is dit een mop of een serieuze vraag?
quote:World Cup 1998: 2.67 goals per match
World Cup 2002 - 2.52 goals per match
World Cup 2006 - 2.3 goals per match
World Cup 2010 - 1.17 goals per match
Met een mannelijk persoon, hoezo?quote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een mannelijk persoon, hoezo?
Okequote:Op zondag 13 juni 2010 14:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]!!!!!
Ik post alleen de statistieken so far
ECHT GOOR.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:44 schreef reetveter het volgende:
de hele dag kan ik fucing normaal ademen. Passeer ik de grens met drenthe kan ik alleen nog maar door mijn mond ademen
Oke, dat magquote:Op zondag 13 juni 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Lijkt me logisch met een man, ja. Gewoon interesse
![]()
.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:50 schreef Argo het volgende:
Ik ging dus een film kijken, nou was de film in kwestie de 40 year old virgin.
Tot mijn schrik werd ik met mijn gezicht in de feiten geduwd, dat ik ook zo word.
Wat dus een leuke film om mee te lachen was, is getransformeerd tot een film die mij met mijn neus op de feiten drukt.Nu besef ik me dat ik nog nooit een date laat staan een vriendin heb gehad. Mijn hele avond is dus verpest.De hoop is nu ook weg, ik kan wel nog rijk worden want voor een deel 2 maak ik een goeie kans dunkt me zo!
Klacht: wat een leuke avond moest worden is nu verpest!
Sub klacht: Films die leuk lijken op het eerste gezicht maar je daarna alleen maar droevig maken, en angst aanjagen!
Je zou naast me moeten zitten. Dan waardeer je het geluid van een vuvuzela pas echt.quote:
Arjen Robben. Pics van je tieten?quote:
FOK'ers die sms' en. Ik dacht nigga please.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahaha oh okay ik heb C_N gesmst gisteren of Drachten nog doorging.![]()
Hahahaha. Ik ook toen ik je naam bij laatst gekozen namen zag staan.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
FOK'ers die sms' en. Ik dacht nigga please.
TIENER PARTY VRIEND, MINDERJARIGE MEISJES AS FAR AS THE EYE CAN SEEquote:Op zondag 13 juni 2010 14:56 schreef Japsnars het volgende:
Drachten? Waarom zou je daar vrijwillig heen willen, sowieso friesland
Tsja, kan je verwachten met zo'n filmtitelquote:
Deze manquote:
Aight.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
TIENER PARTY VRIEND, MINDERJARIGE MEISJES AS FAR AS THE EYE CAN SEE
\quote:
Ben er nog nooit geweest vriendje.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aight.
Maar friesland is gewoon akeligAlleen voor Sneekweek zou ik naar friesland gaan.
Sneekweekquote:Op zondag 13 juni 2010 14:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aight.
Maar friesland is gewoon akeligAlleen voor Sneekweek zou ik naar friesland gaan.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
SneekweekDat is pas skeer. Daar ga ik nooit meer heen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
TilburgDat is pas skeer. Daar ga ik nooit meer heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Otis2.0 het volgende:
JONGENS HET IS GEEL EN HET GAAT TERUG IN DE TIJD?!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ga niet praten als je niet weetquote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Komt door die kutbal en dat achterlijke land.
Hij zit in de trein te fokkenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zit je weer mobiel te fokken zonder PI's, snotjong?
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Otis2.0 het volgende:
JONGENS HET IS GEEL EN HET GAAT TERUG IN DE TIJD?!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Heerenveen ben ik nog nooit geweest maar Leeuwarden was echt een treurnisquote:Op zondag 13 juni 2010 15:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die haten op Friesland terwijl Heerenveen bruist dit dat. Nja buiten Drachten en Heerenveen is Fryslan ook wel skeer ja.
Nou enquote:Op zondag 13 juni 2010 15:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's altijd zo een treurnis met hem.
Dan was het Zimbabwe wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Algerije
Slovenie
Als aids en kanker voetbalteams waren
Dan was het Frankrijk wel. Met Ribéry als melanoom.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Algerije
Slovenie
Als aids en kanker voetbalteams waren
Haat voedt hen beter dan liefde.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan was het Frankrijk wel. Met Ribéry als melanoom.
Ik ben inmiddels uiterst bedreven in het blazen op een vuvuzela.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Komt door die kutbal en dat achterlijke land.
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef Potloodvis het volgende:
Als het zo blijft dan klopt mijn voorspelling.
voor de thuisploeg?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef WillFerrell het volgende:
Eindelijk. Een goal.
Daarvoor ga je toch niet in Afrika zitten jong.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels uiterst bedreven in het blazen op een vuvuzela.
Lekker gekeept.
Ik ben toch half Fries.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef Allure_ het volgende:
Serieus, hoe kom je als in Indo in fucking Friesland terecht.
Beter kijken danquote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een boksersneus.
TR gemacht.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:08 schreef reetveter het volgende:
wf doe niezo kkstoer sahbi, kankermarokkaan.
Liefde gaat door de maag, haat niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan zullen ze voorlopig geen honger meer hebben.
Indo's die met Friezen neukenquote:
0 kaarten bij een noord-afrikaans teamquote:Op zondag 13 juni 2010 15:08 schreef Potloodvis het volgende:
Ik had wel 0 kaarten, hoe kan ik zo dom zijn geweest.
Direct rood = 2.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoeveel? En telt een rode kaart voor 2 als hij direct is gegeven?
Whatever, I DO WHAT I WANT.quote:
Volgens mij moet jij je bek houdenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij beter leren kijken.
Ik, vannacht toen ik pics maakte van jou en die putdeksels.quote:
okquote:Op zondag 13 juni 2010 15:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je vergeet de trema's en de punt aan het einde van de zin.
Hoofdletter ook nu, maar dit was een troll.quote:
QUEquote:Op zondag 13 juni 2010 15:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen bek dat je dit zegt.
quote:
Mijn bburry is helemaal volgeklad in de memopad gisternacht.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik, vannacht toen ik pics maakte van jou en die putdeksels.
Niet mijn fout. Ik stopte met praten tegen je toen je zei dat iedereen meelas. Dat was om 4:21 uur.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn bburry is helemaal volgeklad in de memopad gisternacht.
Aantekeningen hier en daar.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn bburry is helemaal volgeklad in de memopad gisternacht.
Gisteren ging er iemand down, ja. Een kerel van een jaartje of 22.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom maar in m'n gezicht zeggen, schatje. YOU'RE GOING DOWN.
Ze zeiden steeds, huh is dat je vriendin? En xxx dan? Vieze player dan je bent.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet mijn fout. Ik stopte met praten tegen je toen je zei dat iedereen meelas. Dat was om 4:21 uur.
Wat een rare naam heeft die.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze zeiden steeds, huh is dat je vriendin? En xxx dan? Vieze player dan je bent.
Hou van je datria (quote:
Stoer zus zoquote:Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sorry het is mijn buitenlandse kant die dat wilt.quote:
datriaquote:Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hou van je datria (![]()
![]()
) (L) vannacht was geweldig xxx (naam)
Heb je liggen bumsen?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hou van je datria (![]()
![]()
) (L) vannacht was geweldig xxx (naam)
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wilde jou vannacht ookquote:Op zondag 13 juni 2010 15:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sorry het is mijn buitenlandse kant die dat wilt.
stukquote:Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
Noh Mini Cooper met kmstand op 73.650km voor 4.800.
Waarom zag ik geen sms in mii inbox dan? =$quote:
Nee man. Maar lang verhaal wat niemand boeit hier behalve MY MAIN MANS.quote:
mansquote:Op zondag 13 juni 2010 15:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee man. Maar lang verhaal wat niemand boeit hier behalve MY MAIN MANS.
Waarom heb jij m'n nummer nietquote:Op zondag 13 juni 2010 15:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom zag ik geen sms in mii inbox dan? =$
Pardon? Ik was gisteren wel in Jersey Shore taferelen belandquote:Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Potloodvis het volgende:
Misschien heb ik All gisteren wel knock-out geslagen.
?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd. Iedereen weet dat jij van mij bent.
HOOR DEZEquote:Op zondag 13 juni 2010 15:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik kan m'n poule beter weggooien.Hoewel Ghana dadelijk wel met 2-1 wint.
Engeland - USA vond ik wel leuk maar dat kan ook door de drank zijn geweest.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Skylark. het volgende:
KANKER wat was die wedstrijd SAAI.
Ik vond er tot nu toe nog geeneen leuke game bijzitten.
Je bedoelt andersom. Jij gaat MIJ sms'en.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij m'n nummer niet?
[..]
Pardon? Ik was gisteren wel in Jersey Shore taferelen beland.
2-1 Servie vriendjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HOOR DEZE
3-2 vriend je hoort het van de king
WIE IS DEZEquote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Skylark. het volgende:
Kan iemand me doodschieten? Ik moet echt meer zin maken voor m'n poule, want ik heb Griekenland laten doorgaan![]()
![]()
![]()
wat bezielde me.
Het was de drank denk ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Engeland - USA vond ik wel leuk maar dat kan ook door de drank zijn geweest.
Ik ook. Kameraad van mij had ruzie, maar ik trok hem uit dat geweld weg. Sloeg eentje van de 'tegenstanders' mij op mijn lip terwijl ik niets misdaan had. Ik kon 2 keer terugslaan en toen kuste hij de vloer.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pardon? Ik was gisteren wel in Jersey Shore taferelen beland.
Lekker als je zo bossy doetquote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom. Jij gaat MIJ sms'en.
Griekenlandquote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Skylark. het volgende:
Kan iemand me doodschieten? Ik moet echt meer zin maken voor m'n poule, want ik heb Griekenland laten doorgaan![]()
![]()
![]()
wat bezielde me.
Heb je je nou door die jongen laten geven?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No way. Een chick ging op me haten, maar ik deed niks.
Slechtste poule OOIT.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:27 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb gewoon zo'n hekel aan poulewedstrijden invullen.
[ afbeelding ]
.
=$ Ok dus ik pm nu mijn nummer en dan verwacht ik een sms zometeen.quote:
Vorig keer was ik op Hyves wel 1e van m'n mattiesquote:
ze haat op een negerin want het gaat goedquote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No way. Een chick ging op me haten, maar ik deed niks.
Dat gaat dit keer niet gebeuren.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vorig keer was ik op Hyves wel 1e van m'n matties. Alle teams goed voorspeld tot de finale, alleen had ik Duitsland laten winnen.
Sta ik ook 1e bij jou?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vorig keer was ik op Hyves wel 1e van m'n matties. Alle teams goed voorspeld tot de finale, alleen had ik Duitsland laten winnen.
Je gaat m'n nummer meteen doorgeven dan, ik vertrouw je nietquote:Op zondag 13 juni 2010 15:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
=$ Ok dus ik pm nu mijn nummer en dan verwacht ik een sms zometeen.
Nee, 't is nu al deels verpest omdat mensen lopen te stoken.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je je nou door die jongen laten geven?
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Skylark. het volgende:
Ligt niet aan jou C_N, gewoon aan m'n hoeveelheid e-vrienden.
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Bragi het volgende:
Laki, het Nigel de Jong-filmpje al gevonden?
ohja ik ga nu zoeken.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Bragi het volgende:
Laki, het Nigel de Jong-filmpje al gevonden?
WTF doe ik onderaan, vriendje?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5
Ja ik zou de situatie waar ik als enige jou nummer heb verneuken door elke mongool het nummer te geven.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gaat m'n nummer meteen doorgeven dan, ik vertrouw je niet.
DO ITquote:Op zondag 13 juni 2010 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik zou de situatie waar ik als enige jou nummer heb verneuken door elke mongool het nummer te geven.
En wtf doen die mensen die ik niet ken in onze pool?quote:
M'n neef heeft Servië - Ghana 2-1 en Duitsland - Australië 3-0. Wat heb jij?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik zou de situatie waar ik als enige jou nummer heb verneuken door elke mongool het nummer te geven.
Niet danquote:Op zondag 13 juni 2010 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
quote:
Dat zag ik ook al. Geen wachtwoord of zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En wtf doen die mensen die ik niet ken in onze pool?
Ghana wint met 1-0 en Duitsland met 3-0. Lof voor je neef wat die laatste voorspelling betreft.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n neef heeft Servië - Ghana 2-1 en Duitsland - Australië 3-0. Wat heb jij?
Ik ben zo loyaal als het maar kan voor mijn honeys. (L)quote:
Ik ben smoothtalker met sms, add du boiquote:
Hij is vriendje voor die eerste, maar aan voor die tweede voorspelling.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alleen als je sexii bentquote:Op zondag 13 juni 2010 15:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben smoothtalker met sms, add du boi
Ja maar bij jou valt er toch niks te halen, want je bent bezetquote:Op zondag 13 juni 2010 15:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben zo loyaal als het maar kan voor mijn honeys. (L)
1-1quote:Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hey ik ben er inmiddels achter dat het ook te zien was in de episode van sportzomer gister, dat met Nigel. http://player.omroep.nl/?aflID=11079992 Maar hij doet het niet bij mij.quote:
Heb jij überhaupt wel iets ingevuld?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'KLBSC'.
wat leuk
awesome storyquote:Op zondag 13 juni 2010 15:38 schreef Potloodvis het volgende:
Die chica van dat jasje die had zich speciaal gedoucht voordat ik dat kwam brengen.
wat is sexiiquote:
baby dont hurt mequote:
dont hurt mequote:
Nee, ik wilde gewoon zien wat er gebeurde als ik op het knopje drukte. Ik doe al mee met papa's werk en mama's werk.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel iets ingevuld?
no morequote:
Je kan altijd mijn ego strelen als oldtimer :$quote:Op zondag 13 juni 2010 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja maar bij jou valt er toch niks te halen, want je bent bezet.
Kun je wat winnen? Ik heb alleen gratis stuffi ingevuld.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon zien wat er gebeurde als ik op het knopje drukte. Ik doe al mee met papa's werk en mama's werk.
Money money money.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun je wat winnen? Ik heb alleen gratis stuffi ingevuld.
http://nos.nl/wk2010/vide(...)-lievelingsspel.htmlquote:Op zondag 13 juni 2010 15:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hey ik ben er inmiddels achter dat het ook te zien was in de episode van sportzomer gister, dat met Nigel. http://player.omroep.nl/?aflID=11079992 Maar hij doet het niet bij mij.
Oh dat weet ik niet, mn ouders zeiden ja als je dit invult en dat dan kan je geld winnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb bedragen nodig. Hoeveel ekkies?
Hahahahquote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2010/vide(...)-lievelingsspel.html
Ben jij mij neef?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:
lolquote:Op zondag 13 juni 2010 15:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt ook niet zeggen in plaats van zo arrogant reageren, fatty.
Nou hij zal die picca vast deze keer wel geven na het succes van de vorige 55 keer.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geef me een picca en ik bepaal of het sexii is.
Fok jouquote:Op zondag 13 juni 2010 15:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je kan altijd mijn ego strelen als oldtimer :$
zie je pm boxquote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geef me een picca en ik bepaal of het sexii is.
oh laat maarquote:Op zondag 13 juni 2010 15:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou hij zal die picca vast deze keer wel geven na het succes van de vorige 55 keer.
Die jongen moet toch ooit een zwak moment hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou hij zal die picca vast deze keer wel geven na het succes van de vorige 55 keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |