quote:Op zondag 13 juni 2010 02:56 schreef Lespaulspelert het volgende:
Die o.us, wat een naar mannetje.
Hij vind je leukquote:Op zondag 13 juni 2010 02:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahahahhaha, echt kankerbaaseen maat van me zei 'Dankzij jou is mijn leven een stuk leuker'
![]()
![]()
quote:
Yo remlof,quote:
En dan een beetje inbreken op mijn account op de lapo te makenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben een echte lapohunter (ahum).
Met al mijn hackerkennis.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dan een beetje inbreken op mijn account op de lapo te maken
Ja dt is wel mijn plan maar mijn gedachten houden mijn wakker. En ik was daarnet dus nog even die film aan het kijken. En nu ben ik Myraela aan het trollen.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met al mijn hackerkennis.![]()
Ik dacht dat jij allang zou gaan slapen om het weekend sneller te doen gaan?
Oh ja gedachtes, dat is altijd lastig.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dt is wel mijn plan maar mijn gedachten houden mijn wakker. En ik was daarnet dus nog even die film aan het kijken. En nu ben ik Myraela aan het trollen.
Ja dan heb je wel even een verneukt ritmequote:Op zondag 13 juni 2010 03:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja gedachtes, dat is altijd lastig.![]()
Gisteren ging ik om 8 uur in de ochtend slapen dus ik verwacht niet dat ik direct kan slapen.
Welterustenquote:
Ja, primaquote:Op zondag 13 juni 2010 03:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Aaaaah, 4ebe, meid. Alles wel en wee?
Fijn, fijn om te horenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, prima![]()
Ik ga zo de boel afsluiten.
Met jou dan?
Ik ben beleefd opgevoed en jij ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fijn, fijn om te horen
Ja, met mij gaat het ook goed. Wat aardig dat je dat vraag![]()
En ik ga dit doen, dus je kan mij ook uitlachen.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:22 schreef NoelGallagher het volgende:
hHAHAHAHAHAHAHAHAH, slapen![]()
HHAHAHAHA
Valt het zelfs de mods op dat ik zoveel in KLB post?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:51 schreef remlof het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst geneukt 4EBE?
Omdat je zo halsstarrig in KLB blijft posten, zie m'n sig
Waarom is dat belangrijk?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:53 schreef remlof het volgende:
Ja, maar je antwoord op m'n vraag?
Nee, word je gesubsidieerd?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Remlof, heb je al gehoord dat ik plezier in het leven van mensen breng
Ga je dat nou aan elke KLB-er vragen?quote:
Discovery.quote:
Hij staat nu 2e.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Samen met Mozy op 4 terwijl hij overal gewoon 1-1 heeft ingevuld
Uurtje geleden.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:51 schreef remlof het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst geneukt 4EBE?
Omdat je zo halsstarrig in KLB blijft posten, zie m'n sig
En dat ging minuten zo door.quote:104: _tC_'s turn!
105: _tC_'s turn!
Illegal break!
106: _tC_'s turn!
Illegal break!
Illegal break!
107: _tC_'s turn!
108: _tC_'s turn!
Illegal break!
109: _tC_'s turn!
Illegal break!
110: _tC_'s turn!
Illegal break!
111: _tC_'s turn!
quote:
Daarna 2 klappen terug gegeven waarna die kerel knock-out ging en van het terrein werd gezet.quote:
Dat boeit niet, want ze moeten kunnen bewijzen dat je het wel was.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:09 schreef reetveter het volgende:
Schijnt dat er putdeksels gestolen zijn. En ik en mijn broertje zouden het gedaan hebben. Ik was met mijn ouders en vriendin naar huis gegaan dus ik was he tsowieso niet. Maar dat geloven ze natuurlijk weer niet
![]()
.
getuigen hebben gezien dat ik het wasquote:Op zondag 13 juni 2010 11:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat boeit niet, want ze moeten kunnen bewijzen dat je het wel was.
Wat? En nu dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
getuigen hebben gezien dat ik het was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet ik veelquote:
Ze begonnen wel met: "Heb je je weer misdragen na een feestje"quote:Op zondag 13 juni 2010 11:16 schreef Bragi het volgende:
Eens een crimineel, altijd een crimineel. Wordt gewoon hoog tijd dat ze dit soort uitschot achter slot en grendel zetten.
Kennen ze je daar zo goed al?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze begonnen wel met: "Heb je je weer misdragen na een feestje"
Ik op 1 klap vangen en 2 klappen geven gisteren ook niets. De rest van de tijd was het wel gezellig en leuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Paar keer geweest maar. Dat valt wel mee.
Waar was je geweest dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik op 1 klap vangen en 2 klappen geven gisteren ook niets. De rest van de tijd was het wel gezellig en leuk.
Op zo'n echt feest, 15 ekkies betalen en dan kon je de rest van de avond drinken zonder te betalen. Later op de avond kreeg zo'n bekende ruzie met zo'n kerels. Toen heb ik die uit elkaar gehaald, maar sloeg een andere van die groep mij precies op de lip. Toen kon ik 2 keer terugstoten en hij viel omver.quote:
Zulke feesten vragen gewoon om vechtpartijenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Op zo'n echt feest, 15 ekkies betalen en dan kon je de rest van de avond drinken zonder te betalen. Later op de avond kreeg zo'n bekende ruzie met zo'n kerels. Toen heb ik die uit elkaar gehaald, maar sloeg een andere van die groep mij precies op de lip. Toen kon ik 2 keer terugstoten en hij viel omver.
Gelukkig kon ik 1 man van de security van thaiboksen, anders was ik nog eruit gezet ook.
Ik weet ook niet waarom er überhaupt ruzie was. Zelf zal ik nooit beginnen, anders kan ik van de sportschool vertrekken. Maar terugslaan mag wel; zelfverdediging hè.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zulke feesten vragen gewoon om vechtpartijen
Dan zal ik wel voor jou gedronken hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:34 schreef tliciouz het volgende:
Oh dude ik ben brak en heb amper drank op.
Ik ben altijd kei brak ook al heb ik geen alcohol opquote:Op zondag 13 juni 2010 11:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zal ik wel voor jou gedronken hebben.
Is het een leuk vest? Verkopen! Moet die bitch maar smsen.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:37 schreef Potloodvis het volgende:
Zou die chica mij gisteren het foute nummer hebben gegeven? Want ik heb al 2 sms'jes gestuurd, maar ik heb nog geen reactie. Anders mag mijn zusje dat vestje wel hebben.
Zwitserse rap is beterquote:Op zondag 13 juni 2010 11:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Franse rap, maar er zijn betere artiesten.
Duitsland weer hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben altijd kei brak ook al heb ik geen alcohol opZijn jullie wel eens naar Index geweest in Duitsland?
Ik heb een vriendin dus in principe boeit het mij weinig.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is het een leuk vest? Verkopen! Moet die bitch maar smsen.
Je lult maar, dat is echt heerlijk uitgaan. Relaxd sfeertje hangt er goed systeem qua drank, lekkere muziek en ongelooflijk geile wijven.quote:
True that.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je lult maar, dat is echt heerlijk uitgaan. Relaxd sfeertje hangt er goed systeem qua drank, lekkere muziek en ongelooflijk geile wijven.
Zijn Duitse meisjes van 15 lekker? =$quote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je lult maar, dat is echt heerlijk uitgaan. Relaxd sfeertje hangt er goed systeem qua drank, lekkere muziek en ongelooflijk geile wijven.
Man misschien ligt ze nog wel te slapenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin dus in principe boeit het mij weinig.
Gisteren had ik geen jas bij me en 's nachts was het toch wel koud, toen mocht ik haar vestje wel lenen als ik het vandaag terug zou brengen, maar als ze zelf niet meewerkt word het moeilijk. Ik ben ten minste wel zo eerlijk geweest om het te proberen.
Dit is het vest of hoe je het noemen wil. Alleen dan de vrouwelijke versie.
[ afbeelding ]
Ik kan bevestigen dat chicks die dat vest dragen over het algemeen spang zijn. Maakt niet uit welke kleurencombinatie.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin dus in principe boeit het mij weinig.
Gisteren had ik geen jas bij me en 's nachts was het toch wel koud, toen mocht ik haar vestje wel lenen als ik het vandaag terug zou brengen, maar als ze zelf niet meewerkt word het moeilijk. Ik ben ten minste wel zo eerlijk geweest om het te proberen.
Dit is het vest of hoe je het noemen wil. Alleen dan de vrouwelijke versie.
[ afbeelding ]
Nee maar wel die van 18 en ouder. God nonde daar word ik spontaan van de andere kant van.quote:
Dat zou inderdaad best kunnen, want ik was gisteren om 4 uur thuis en die moesten nog een stukje verder fietsen. Ik bel haar anders straks wel nog 1 laatste keer.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man misschien ligt ze nog wel te slapendan heb je weer een leuk cadeau voor je dinnetje.
Ze was ook best mooi. Vandaag trouwens nog meer dan gisteren, want toen zag ik half dubbel.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat chicks die dat vest dragen over het algemeen spang zijn. Maakt niet uit welke kleurencombinatie.
Hyves.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:45 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand een leuke site met het overzicht van alle wedstrijden en ook met alle uitslagen? Wil mijn briefje even bij houden
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze was ook best mooi. Vandaag trouwens nog meer dan gisteren, want toen zag ik half dubbel.
[ afbeelding ]
Wtf je hebt gewoon een alibiquote:Op zondag 13 juni 2010 11:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Weet ik veel. De gemeente heeft aangifte gedaan tegen mij en mijn broertje omdat wij het gedaan zouden hebben. Mijn vriendin heeft uitgelegd dat ik bij haar was en mijn ouders ook, maar daar hadden ze nu niet veel aan. Mag ik zeker de komende tijd weer vanuit Groningen helemaal naar Raalte komen voor wat gelul
.
Er staat geen leeftijd op dr hyves hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
16 staat op haar Hyves. Ik ken haar ook pas sinds gisteren.
Chicks die adidas vestjes dragenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat chicks die dat vest dragen over het algemeen spang zijn. Maakt niet uit welke kleurencombinatie.
Dan zit je niet in het 2e graads vriendennetwerk.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er staat geen leeftijd op dr hyves hoor.
Ik heb niets met haar gedaan en dat zal ik ook niet doen als ik haar vestje terugbreng.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chicks die adidas vestjes dragen
Maar deze ziet er wel lekker uit PV
Als je dit vindt dan weet je echt niks.quote:
JS gaf het antwoord al.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat zeiden ze in Jersey Shore dan erover?quote:
Ik kom alleen in beschaafde oordenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je dit vindt dan weet je echt niks.
quote:
This is what I call a situation.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat zeiden ze in Jersey Shore dan erover?
JEWEETNIKSquote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zit je niet in het 2e graads vriendennetwerk.
Je kunt ook vragen of ik haar Hyves kan plaatsen.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:57 schreef Japsnars het volgende:
Huh, hyverzoeken geeft een foutmelding en handmatig krijg ik "Dit plaatje is al verwijderd"?
Hyverzoekenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:57 schreef Japsnars het volgende:
Huh, hyverzoeken geeft een foutmelding en handmatig krijg ik "Dit plaatje is al verwijderd"?
Goh, wat een originele tekst.quote:I do not care what car you drive or where you live. If you know someone who knows someone who knows someone. If your clothes are this years cutting edge. If your trust fund is unlimited. I only care about the words that flutter from your mind. They are the only thing I will remember you by. I will not fall in love with your bones and skin. I will not fall in love with the places you have been. I will not fall in love with anything but the words that flutter from your extraordinary mind.
quote:Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:
Nigger please, ik hoef je niet eens te vinden. Ik zoek alleen voor spange picca's =#quote:Op zondag 13 juni 2010 12:00 schreef Potloodvis het volgende:
Ik sta nog niet tussen haar vrienden, voordat jullie gaan zoeken.
Oja, jij kan verder zo 1-2-3 iemand herkennen van een plaatje? Lul niet, je gebruikt gewoon die linkquote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hyverzoeken![]()
![]()
![]()
Misschien word je op een dag net zo'n Sherlock als moi: http://maykeeeeeee.hyves.nl
Ja, die is minder vaak gebruikt dan die standaard tekst die haast elk "ik ben lekker onafhankelijk en ik check tumblr-pagina's"-meisje wel in haar profiel heeft staan.quote:
Je weet.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nigger please, ik hoef je niet eens te vinden. Ik zoek alleen voor spange picca's =#
Indirecte verwijzing naar WD?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, die is minder vaak gebruikt dan die standaard tekst die haast elk "ik ben lekker onafhankelijk en ik check tumblr-pagina's"-meisje wel in haar profiel heeft staan.
quote:
Ik gebruik hyverzoeken niet, zo lukt het niet met bepaalde foto's omdat er nog een aanhangsel bij de url zat.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja, jij kan verder zo 1-2-3 iemand herkennen van een plaatje? Lul niet, je gebruikt gewoon die link
DISS DISS DISSquote:Op zondag 13 juni 2010 12:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, die is minder vaak gebruikt dan die standaard tekst die haast elk "ik ben lekker onafhankelijk en ik check tumblr-pagina's"-meisje wel in haar profiel heeft staan.
Ja, maar iedereen van die groep zegt dat ze er niks mee te maken hebben. Wat de politie dus weer bij ons brengt want alleen wij 2 waren 'herkend'quote:
Nee, dus gebruik je de klassieke methode met media id en ik zei dus dat ik die ook had geprobeerd. Dus praat niet, vriendje.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik gebruik hyverzoeken niet, zo lukt het niet met bepaalde foto's omdat er nog een aanhangsel bij de url zat.
Ja en dat lukte je niet en mij wel omdat ik weet wat ik doe. VRIEND.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dus gebruik je de klassieke methode met media id en ik zei dus dat ik die ook had geprobeerd. Dus praat niet, vriendje.
Wie? Misschien ken ik die wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:03 schreef Japsnars het volgende:
Haha Panningen, daar heb ik familie wonen.
Wat een lijers maar als jouw vriendin en ouders gewoon kunnen getuigen dat jij daar was, lijkt het mij sterk dat dat minder zwaar weegt dan het feit dat een paar, misschien aangeschoten, getuigen jou zouden hebben gezien midden in de nachtquote:Op zondag 13 juni 2010 12:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen van die groep zegt dat ze er niks mee te maken hebben. Wat de politie dus weer bij ons brengt want alleen wij 2 waren 'herkend'![]()
![]()
.
Nah, een oudere nicht met haar man en hun dochters.quote:
Ja, inderdaadquote:
Ik zou wel ergens een verkeerd teken hebben weggehaald.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja en dat lukte je niet en mij wel omdat ik weet wat ik doe. VRIEND.
Sowieso, dingenquote:
Tarkan?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef tliciouz het volgende:
Oke, ik zoek een Turks nummer denk ik en hij word altijd gedraaid in r&b zalenDat is alle info die ik heb.
Ja maar goed, om dat duidelijk te maken mag ik weer een paar keer op en neer reizen waar ik niet zo'n zin in heb. Plus de politie is kankerirritant met dit. Omdat anderen het gezien zouden hebben ben je gelijk al een verdachte. Dus maakt het geen flikker uit wat je zegt hebt het gedaan volgens die leutequote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat een lijers maar als jouw vriendin en ouders gewoon kunnen getuigen dat jij daar was, lijkt het mij sterk dat dat minder zwaar weegt dan het feit dat een paar, misschien aangeschoten, getuigen jou zouden hebben gezien midden in de nacht
Haha nee. Het zijn meerdere mensen volgens mij, Het is zo'n soort kontjes schudden nummer.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:08 schreef Lakitu het volgende:
Even weer showen hoor, vandaag 1-0 Slovenië, 3-2 Servië, 3-0 Duitsland.
Ik denk niet dat je hem snel gaat vindenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nee. Het zijn meerdere mensen volgens mij, Het is zo'n soort kontjes schudden nummer.
Vraag het aan een Turk in de Turken SC.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nee. Het zijn meerdere mensen volgens mij, Het is zo'n soort kontjes schudden nummer.
1-0 Slovenië, 1-0 Ghana en 3-0 Duitsland heb ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:08 schreef Lakitu het volgende:
Met die laatste uitslag ben ik zeer content.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:08 schreef Lakitu het volgende:
Steeds 1 doelpuntje te weinig. Jammer.quote:
Daar ben ik ook al bang voor ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hem snel gaat vinden
Servië heeft fucking Pantelic jonghe, die spuugt er echt wel 3 ballen inquote:Op zondag 13 juni 2010 12:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
1-0 Slovenië, 1-0 Ghana en 3-0 Duitsland heb ik.
2-1 Slovenië, 2-0 Servië, 4-1 Duitsland.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:08 schreef Lakitu het volgende:
Ja, zie edit.quote:
Bragi had zo'n site waar je moest neuriën om een nummer te krijgen. Daar vond ik ook moeilijk veel nummers meequote:
Wutquote:Op zondag 13 juni 2010 12:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bragi had zo'n site waar je moest neuriën om een nummer te krijgen. Daar vond ik ook moeilijk veel nummers mee.
Denk je echt dat er zoveel doelpunten vallen in die eerste?quote:
Ik kan hem zingen, maar dan wel met een andere tekst. Weet niet eens of het wel Turks isquote:Op zondag 13 juni 2010 12:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bragi had zo'n site waar je moest neuriën om een nummer te krijgen. Daar vond ik ook moeilijk veel nummers mee.
Dat zeiden ze ook over Suarez, maar hij kon niets waarmaken.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Servië heeft fucking Pantelic jonghe, die spuugt er echt wel 3 ballen in
http://www.midomi.com/quote:Op zondag 13 juni 2010 12:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan hem zingen, maar dan wel met een andere tekst. Weet niet eens of het wel Turks is
Ja, Slovenie sterk aanvallend met een zwak verdedigend Algerije.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Denk je echt dat er zoveel doelpunten vallen in die eerste?
Neem je gezang op dan, misschien herken ik het.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan hem zingen, maar dan wel met een andere tekst. Weet niet eens of het wel Turks is
Ik denk eerder Roemeens, zo'n liedje ken ik wel in het Roemeens namelijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zit ook steeds te hoog met mn doelpunten.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, Slovenie sterk aanvallend met een zwak verdedigend Algerije.
Alhoewel ik na de eerste paar dagen wel ben gaan twijfelen want met die verrekte WK bal zijn er nou nog niet bepaald veel goals gevallen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik zit ook steeds te hoog met mn doelpunten.
quote:
quote:
Huh, toen ik gisteren keek stond de SC op 0 punten ofzo?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:17 schreef Bragi het volgende:
Boeiend, wij zijn toch de beste, dus wat kom je uitleggen, vriend?
[ link | afbeelding ]
Ik moet werken.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon vanaf 's middags in de kroeg zitten.
Was gewoon een fout. En ik haal natuurlijk het gemiddelde omhoog.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Huh, toen ik gisteren keek stond de SC op 0 punten ofzo?
's Middags? Vanaf 11.00 zit ik op de korenmarktquote:Op zondag 13 juni 2010 12:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon vanaf 's middags in de kroeg zitten.
Banzaiaap, ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Was gewoon een fout. En ik haal natuurlijk het gemiddelde omhoog.
Dan lig ik nog op 1 oor.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
's Middags? Vanaf 11.00 zit ik op de korenmarkt
Ik vanaf 12:15, eerst schoolquote:Op zondag 13 juni 2010 12:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik in de tentamenhalquote:Op zondag 13 juni 2010 12:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zit toch boven het gemiddelde ofnietdanquote:
Sowieso niet. En ik moet ook nog beginnen met leren voor 2 vakkenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet concentreren met die spanning.
Dat is naar.quote:
Goedzo!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso niet. En ik moet ook nog beginnen met leren voor 2 vakken.
Ik meer dan alleen punten.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:27 schreef Japsnars het volgende:
Vandaag ga ik eindelijk eens wat meer punten pakken, ik voel het.
Geen ideequote:Op zondag 13 juni 2010 12:29 schreef Lakitu het volgende:
Unibet heeft geen deposit bonus meer toch? Of wel?
Jij wel. Ze heeft je terug gesmst?quote:
Voor bestaande klanten niet. Maar je kan meedoen met de WK quiz (staat bij een van die nieuwsberichten op de wedpagina) en als je 7 vragen goed hebt krijgt je 25% deposit bonus, 8 vragen is 50% deposit bonus.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:29 schreef Lakitu het volgende:
Unibet heeft geen deposit bonus meer toch? Of wel?
Ja ik zag die quiz en ik dacht al dat het kutvragen zouden zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voor bestaande klanten niet. Maar je kan meedoen met de WK quiz (staat bij een van die nieuwsberichten op de wedpagina) en als je 7 vragen goed hebt krijgt je 25% deposit bonus, 8 vragen is 50% deposit bonus.
Maar dat zijn echt skere vragenHoeveel goals heeft Pele in totaal gemaakt en wat was de uitslag van de finale van 1932
Ook chill.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb toch alweer een tijdje een nieuwe chica.
Jij bent toch geen nieuwe klant?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik zag die quiz en ik dacht al dat het kutvragen zouden zijn![]()
En voor nieuwe klanten, is er nog een bonus?
Geen WK?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook chill.
Ik ga zo misschien maar gewoon even wat nuttig werk doen en dan boten kijken,
Nee het is voor een bro die beginnen wil.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent toch geen nieuwe klant?
Maar voor nieuwe klanten is er altijd wel een bonus ja, even kijken dan pm ik je de link wel.
Ook een goed idee maar gisteren waren nou ook niet bepaald spannende wedstrijden dus ik ga ze vandaag niet weer allemaal kijken. Sowieso wel Duitsland en misschien Servië, tot die tijd even langs de jachthavens.quote:
O, dan lees ik dat zo wel. Ik zit op mn telefoon.quote:
Het liedje is prima. Alleen het festival niet.quote:
Het feest vind ik ook niets, dat is te zeer gehypet vind ik. Q-Base daarentegen ga ik wederom naartoe.quote:
Wat ben jij voor een wijf?quote:
Je denkt in hokjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een wijf?
Alleen meisjes zeggen "oh, grapje/geintje" als ze een domme fout maken of zich vergissen.
Ik ben geen wijf. Ik ben gewoon een latente homo.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alleen meisjes zeggen "oh, grapje/geintje" als ze een domme fout maken of zich vergissen.
grapje hiihihihihihihquote:Op zondag 13 juni 2010 13:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben geen wijf. Ik ben gewoon een latente homo.
En dat is schijtirritant.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
1+7 = 8 met 2 nullen maakt 800 - 8 / 13 want het is vandaag de 13e dat vermenigvuldigd met 6 omdat maand maakt 2012.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:15 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik denk de hele tijd aan de volgende combinatie; 17800. Wat moet dit voorstellen?
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
1+7 = 8 met 2 nullen maakt 800 - 8 / 13 want het is vandaag de 13e dat vermenigvuldigd met 6 omdat maand maakt 2012.
OMG WE GAAN ERAAN![]()
![]()
0aquote:Op zondag 13 juni 2010 13:15 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik denk de hele tijd aan de volgende combinatie; 17800. Wat moet dit voorstellen?
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
1+7 = 8 met 2 nullen maakt 800 - 8 / 13 want het is vandaag de 13e dat vermenigvuldigd met 6 omdat maand maakt 2012.
OMG WE GAAN ERAAN![]()
![]()
Oude koeien.quote:
Hebben ze op FOK! serieus 2 subfora voor alu-hoedjes? Want ze hebben ook BNWquote:Op zondag 13 juni 2010 13:18 schreef Potloodvis het volgende:
Ik denk dat ze mij in TRU hier beter mee kunnen helpen.
Kijken of ze happen.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hebben ze op FOK! serieus 2 subfora voor alu-hoedjes? Want ze hebben ook BNW
Nee dusquote:Op zondag 13 juni 2010 13:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kijken of ze happen.
Ik weet niet wat dit is
Die had ik al gepost.quote:
Ik denk ook altijd aan naakte wijven. Daar open ik toch ook geen topic over.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jammer, maar ik dacht wel echt ineens aan dat getal.
En jij denkt dat ik op vrijdagavond om zeven voor half twaalf niks beters te doen heb dan op FOK! te zitten staren naar jouw posts?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die had ik al gepost.
Eergisteren zelfs al.
Je hebt het serieus gegoogledquote:Op zondag 13 juni 2010 13:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik op vrijdagavond om zeven voor half twaalf niks beters te doen heb dan op FOK! te zitten staren naar jouw posts?
jaquote:Op zondag 13 juni 2010 13:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik op vrijdagavond om zeven voor half twaalf niks beters te doen heb dan op FOK! te zitten staren naar jouw posts?
quote:
M'n vriendin oordeelde toen anders.quote:
da zou je wel leuk vinde he :p gratis geld :pquote:
Alsof je een vriendin hebtquote:
Tuurlijk niet.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:32 schreef Potloodvis het volgende:
WK, dus ik draai mij even om richting de televisie.
Haha wd gaat op de fiets naar Parijs.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
M'n moeder wil niet vertellen of we met het vliegtuig of met de thalys naar Parijs gaan.
Valt best mee, The Sun reageert gewoon normaal en als er 1 krant smerig is..quote:
Die man slaapt niet goed de komende tijd.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja kankerlijers zijn dat joh die tabloids.
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Valt best mee, The Sun reageert gewoon normaal en als er 1 krant smerig is..
quote:
wat? neequote:Op zondag 13 juni 2010 14:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Door het net lijkt het net alsof het plaatje scheef erop staat; een illusie.
Ik stel voor om Seaman onder de lat te zetten.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Skylark. het volgende:
Engeland kan wel stoer doen tegen die keeper maar de rest bakte er ook niet veel van.
Eens. Die Heskeyquote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Skylark. het volgende:
Engeland kan wel stoer doen tegen die keeper maar de rest bakte er ook niet veel van.
Vind het nog steeds best meevallen die kop en er zijn al meerdere artikelen achteraan geplaatst maar die vergeet je blijkbaar even.quote:
Werkpaarden, mooier om te zien dan de trucjes van Cristiano Ronaldo.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik kan de USA wel waarderen. Niet de beste voetballers, maar wel echt een winnaarsmentaliteit. Die rennen op elke bal.
En een betere keeper hebben ze niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Skylark. het volgende:
quote:n een lijst van 50 meest opmerkelijke topvoetballers van de wereld, dat het toonaangevende Franse tijdschrift France Football vorige maand publiceerde, komt Sneijder niet eens voor. Oranje 'vaardigt' twee spelers af. Robin van Persie staat zestiende, pal achter Kevin-Prince Boateng van Ghana. Arjen Robben - de beste voetballer van Duitsland volgens Kicker, staat 41ste. Dan doe je mondiaal niet mee.
Ja dat is altijd zo met die Amerikanenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik kan de USA wel waarderen. Niet de beste voetballers, maar wel echt een winnaarsmentaliteit. Die rennen op elke bal.
Die namen ga ik onthouden voor als we kampioen zijn.quote:'We moeten altijd wel lachen om dat Oranje-optimisme'
JOHANNESBURG - Heel populair is Nederland nog niet in Zuid-Afrika. Was er bij de eerste training nog een flink aantal buitenlandse collega's, in de dagen die volgden bleef het internationaal angstvallig stil rond Oranje. Bij de zogenaamde internationale persconferentie, gisteren op de Wits University, liepen Denen, Japanners en enkele Duitsers rond. Dat was het wel.
Ook in de media - op tv en in de krant - wordt nauwelijks serieus rekening gehouden met Oranje. Waar van bijna elke Zuid-Afrikaanse dagblad of voetbaltijdschrift Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Steven Pienaar of zelfs Landon Donovan afspat, is Oranje bij de meeste uitgaves een blinde vlek. Op de cover van de WK-special van Shoot, waarbij vijf Zuid-Afrikaanse kranten en uitgeverijen (The Star, Pretoria News, Cape Time, DFA en Cape Ayrghus) speciaal voor het WK de handen ineen hebben geslagen, stonden eerder deze week zo'n beetje alle internationale topspelers, maar ontbrak - letterlijk - een Nederlands gezicht.
Nevill Ntysiso Khoza, een van de voetbalverslaggevers van Shoot, haast zich te verontschuldigen. ,,Ik moet eerlijk zeggen dat het mensen op de redactie ook wel was opgevallen. Kennelijk is het gewoon vergeten. Want laten we eerlijk zijn: ik zie Nederland echt wel de halve finale halen. Mark van Bommel, Wesley Sneijder, Arjen Robben.... Met hen kun je aankomen hoor.''
Zo denkt niet iedereen erover. En dat is nog een eufemisme, zegt François Colin. De Vlaming, een wandelende Belgische voetbalencyclopedie, is al decennia het voetbalgeweten van de Belgische journalistiek en verslaat het WK voor De Standaard. ,,Het is wel heel optimistisch te denken dat deze Nederlandse ploeg even wereldkampioen gaat worden. Ik weet dat niet het Nederlandse journaille zo denkt, maar wel de Nederlandse burger. Daar moeten wij in België altijd wel om lachen. België gaat naar een WK, als het gaat, om één wedstrijd te winnen. Halen we de volgende ronde, dan staat dat gelijk aan de wereldtitel. En Nederland wordt wel even wereldkampioen.... In die zin zijn Nederland en België elkaars tegenpolen. Er is geen middenweg.''
Brian Glanville, met 79 jaar letterlijk senior-writer van het Engelse tijdschrift World Soccer ziet Oranje wel degelijk als favoriet. ,,Spanje, Brazilië en Nederland zijn het sterkst. Nederland heeft drie spelers van buitengewone individuele klasse: Van Persie, Robben en Sneijder. Alle drie kunnen ze een wedstrijd beslissen. Er zijn weinig landen die zich in dat opzicht kunnen meten met Oranje.'' Dat betwijfelt Colin. ,,Robben en Sneijder zijn echt niet voor niets weggestuurd door Real Madrid. Die zijn daar gewoon niet goed genoeg bevonden.''
In een lijst van 50 meest opmerkelijke topvoetballers van de wereld, dat het toonaangevende Franse tijdschrift France Football vorige maand publiceerde, komt Sneijder niet eens voor. Oranje 'vaardigt' twee spelers af. Robin van Persie staat zestiende, pal achter Kevin-Prince Boateng van Ghana. Arjen Robben - de beste voetballer van Duitsland volgens Kicker, staat 41ste. Dan doe je mondiaal niet mee.
,,Nederland heeft een geweldige aanval,'' oordeelt de Engelse kwaliteitskrant The Guardian. ,,Maar met een wankele defensie is het maar de vraag of Nederland eindelijk de belofte inlost.'' Bovendien, zo luidt de waarschuwing van de Engelse kwaliteitskrant: ,,Nederlanders krijgen vroeg of laat toch altijd ruzie.'' Colin: ,,Ik zal zeker niet origineel zijn als ik dat beaam.''
,,Toch wordt Nederland bij ons hoger ingeschat dan Duitsland,'' zegt Kicker-verslaggever Klemm. ,,Dat komt door Arjen Robben, de beste speler van de Bundersliga, maar ook door bijvoorbeeld Van der Vaart. Maar de grote vraag blijft altijd of Nederland de verwachtingen waar kan maken. Dat blijft toch altijd een beetje de vraag.''
Maar wie wordt dan wel wereldkampioen. Colin weet het antwoord. En dat luidt: ,,Niet Brazilië, niet Engeland, niet Spanje, maar Portugal. Hij moet toch een keer bewijzen dat hij in 2008 de beste speler van de wereld was. Ik denk dat hij al zijn kruit bij Real heeft droog gehouden en dat dat er deze zomer in Zuid-Afrika gaat uitkomen.'' (MARK CALDENHOVEN, Johannesburg)
12/06/10 19u54
www.ad.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |