Haha wd gaat op de fiets naar Parijs.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
M'n moeder wil niet vertellen of we met het vliegtuig of met de thalys naar Parijs gaan.
Valt best mee, The Sun reageert gewoon normaal en als er 1 krant smerig is..quote:
Die man slaapt niet goed de komende tijd.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja kankerlijers zijn dat joh die tabloids.
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Valt best mee, The Sun reageert gewoon normaal en als er 1 krant smerig is..
quote:
wat? neequote:Op zondag 13 juni 2010 14:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Door het net lijkt het net alsof het plaatje scheef erop staat; een illusie.
Ik stel voor om Seaman onder de lat te zetten.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Skylark. het volgende:
Engeland kan wel stoer doen tegen die keeper maar de rest bakte er ook niet veel van.
Eens. Die Heskeyquote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Skylark. het volgende:
Engeland kan wel stoer doen tegen die keeper maar de rest bakte er ook niet veel van.
Vind het nog steeds best meevallen die kop en er zijn al meerdere artikelen achteraan geplaatst maar die vergeet je blijkbaar even.quote:
Werkpaarden, mooier om te zien dan de trucjes van Cristiano Ronaldo.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik kan de USA wel waarderen. Niet de beste voetballers, maar wel echt een winnaarsmentaliteit. Die rennen op elke bal.
En een betere keeper hebben ze niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Skylark. het volgende:
quote:n een lijst van 50 meest opmerkelijke topvoetballers van de wereld, dat het toonaangevende Franse tijdschrift France Football vorige maand publiceerde, komt Sneijder niet eens voor. Oranje 'vaardigt' twee spelers af. Robin van Persie staat zestiende, pal achter Kevin-Prince Boateng van Ghana. Arjen Robben - de beste voetballer van Duitsland volgens Kicker, staat 41ste. Dan doe je mondiaal niet mee.
Ja dat is altijd zo met die Amerikanenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik kan de USA wel waarderen. Niet de beste voetballers, maar wel echt een winnaarsmentaliteit. Die rennen op elke bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |