quote:Op zondag 13 juni 2010 02:56 schreef Lespaulspelert het volgende:
Die o.us, wat een naar mannetje.
Hij vind je leukquote:Op zondag 13 juni 2010 02:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahahahhaha, echt kankerbaaseen maat van me zei 'Dankzij jou is mijn leven een stuk leuker'
![]()
![]()
quote:
Yo remlof,quote:
En dan een beetje inbreken op mijn account op de lapo te makenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben een echte lapohunter (ahum).
Met al mijn hackerkennis.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dan een beetje inbreken op mijn account op de lapo te maken
Ja dt is wel mijn plan maar mijn gedachten houden mijn wakker. En ik was daarnet dus nog even die film aan het kijken. En nu ben ik Myraela aan het trollen.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met al mijn hackerkennis.![]()
Ik dacht dat jij allang zou gaan slapen om het weekend sneller te doen gaan?
Oh ja gedachtes, dat is altijd lastig.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dt is wel mijn plan maar mijn gedachten houden mijn wakker. En ik was daarnet dus nog even die film aan het kijken. En nu ben ik Myraela aan het trollen.
Ja dan heb je wel even een verneukt ritmequote:Op zondag 13 juni 2010 03:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja gedachtes, dat is altijd lastig.![]()
Gisteren ging ik om 8 uur in de ochtend slapen dus ik verwacht niet dat ik direct kan slapen.
Welterustenquote:
Ja, primaquote:Op zondag 13 juni 2010 03:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Aaaaah, 4ebe, meid. Alles wel en wee?
Fijn, fijn om te horenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, prima![]()
Ik ga zo de boel afsluiten.
Met jou dan?
Ik ben beleefd opgevoed en jij ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fijn, fijn om te horen
Ja, met mij gaat het ook goed. Wat aardig dat je dat vraag![]()
En ik ga dit doen, dus je kan mij ook uitlachen.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:22 schreef NoelGallagher het volgende:
hHAHAHAHAHAHAHAHAH, slapen![]()
HHAHAHAHA
Valt het zelfs de mods op dat ik zoveel in KLB post?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:51 schreef remlof het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst geneukt 4EBE?
Omdat je zo halsstarrig in KLB blijft posten, zie m'n sig
Waarom is dat belangrijk?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:53 schreef remlof het volgende:
Ja, maar je antwoord op m'n vraag?
Nee, word je gesubsidieerd?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Remlof, heb je al gehoord dat ik plezier in het leven van mensen breng
Ga je dat nou aan elke KLB-er vragen?quote:
Discovery.quote:
Hij staat nu 2e.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Samen met Mozy op 4 terwijl hij overal gewoon 1-1 heeft ingevuld
Uurtje geleden.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:51 schreef remlof het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst geneukt 4EBE?
Omdat je zo halsstarrig in KLB blijft posten, zie m'n sig
En dat ging minuten zo door.quote:104: _tC_'s turn!
105: _tC_'s turn!
Illegal break!
106: _tC_'s turn!
Illegal break!
Illegal break!
107: _tC_'s turn!
108: _tC_'s turn!
Illegal break!
109: _tC_'s turn!
Illegal break!
110: _tC_'s turn!
Illegal break!
111: _tC_'s turn!
quote:
Daarna 2 klappen terug gegeven waarna die kerel knock-out ging en van het terrein werd gezet.quote:
Dat boeit niet, want ze moeten kunnen bewijzen dat je het wel was.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:09 schreef reetveter het volgende:
Schijnt dat er putdeksels gestolen zijn. En ik en mijn broertje zouden het gedaan hebben. Ik was met mijn ouders en vriendin naar huis gegaan dus ik was he tsowieso niet. Maar dat geloven ze natuurlijk weer niet
![]()
.
getuigen hebben gezien dat ik het wasquote:Op zondag 13 juni 2010 11:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat boeit niet, want ze moeten kunnen bewijzen dat je het wel was.
Wat? En nu dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
getuigen hebben gezien dat ik het was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet ik veelquote:
Ze begonnen wel met: "Heb je je weer misdragen na een feestje"quote:Op zondag 13 juni 2010 11:16 schreef Bragi het volgende:
Eens een crimineel, altijd een crimineel. Wordt gewoon hoog tijd dat ze dit soort uitschot achter slot en grendel zetten.
Kennen ze je daar zo goed al?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze begonnen wel met: "Heb je je weer misdragen na een feestje"
Ik op 1 klap vangen en 2 klappen geven gisteren ook niets. De rest van de tijd was het wel gezellig en leuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Paar keer geweest maar. Dat valt wel mee.
Waar was je geweest dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik op 1 klap vangen en 2 klappen geven gisteren ook niets. De rest van de tijd was het wel gezellig en leuk.
Op zo'n echt feest, 15 ekkies betalen en dan kon je de rest van de avond drinken zonder te betalen. Later op de avond kreeg zo'n bekende ruzie met zo'n kerels. Toen heb ik die uit elkaar gehaald, maar sloeg een andere van die groep mij precies op de lip. Toen kon ik 2 keer terugstoten en hij viel omver.quote:
Zulke feesten vragen gewoon om vechtpartijenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Op zo'n echt feest, 15 ekkies betalen en dan kon je de rest van de avond drinken zonder te betalen. Later op de avond kreeg zo'n bekende ruzie met zo'n kerels. Toen heb ik die uit elkaar gehaald, maar sloeg een andere van die groep mij precies op de lip. Toen kon ik 2 keer terugstoten en hij viel omver.
Gelukkig kon ik 1 man van de security van thaiboksen, anders was ik nog eruit gezet ook.
Ik weet ook niet waarom er überhaupt ruzie was. Zelf zal ik nooit beginnen, anders kan ik van de sportschool vertrekken. Maar terugslaan mag wel; zelfverdediging hè.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zulke feesten vragen gewoon om vechtpartijen
Dan zal ik wel voor jou gedronken hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:34 schreef tliciouz het volgende:
Oh dude ik ben brak en heb amper drank op.
Ik ben altijd kei brak ook al heb ik geen alcohol opquote:Op zondag 13 juni 2010 11:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan zal ik wel voor jou gedronken hebben.
Is het een leuk vest? Verkopen! Moet die bitch maar smsen.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:37 schreef Potloodvis het volgende:
Zou die chica mij gisteren het foute nummer hebben gegeven? Want ik heb al 2 sms'jes gestuurd, maar ik heb nog geen reactie. Anders mag mijn zusje dat vestje wel hebben.
Zwitserse rap is beterquote:Op zondag 13 juni 2010 11:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Franse rap, maar er zijn betere artiesten.
Duitsland weer hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben altijd kei brak ook al heb ik geen alcohol opZijn jullie wel eens naar Index geweest in Duitsland?
Ik heb een vriendin dus in principe boeit het mij weinig.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is het een leuk vest? Verkopen! Moet die bitch maar smsen.
Je lult maar, dat is echt heerlijk uitgaan. Relaxd sfeertje hangt er goed systeem qua drank, lekkere muziek en ongelooflijk geile wijven.quote:
True that.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je lult maar, dat is echt heerlijk uitgaan. Relaxd sfeertje hangt er goed systeem qua drank, lekkere muziek en ongelooflijk geile wijven.
Zijn Duitse meisjes van 15 lekker? =$quote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je lult maar, dat is echt heerlijk uitgaan. Relaxd sfeertje hangt er goed systeem qua drank, lekkere muziek en ongelooflijk geile wijven.
Man misschien ligt ze nog wel te slapenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin dus in principe boeit het mij weinig.
Gisteren had ik geen jas bij me en 's nachts was het toch wel koud, toen mocht ik haar vestje wel lenen als ik het vandaag terug zou brengen, maar als ze zelf niet meewerkt word het moeilijk. Ik ben ten minste wel zo eerlijk geweest om het te proberen.
Dit is het vest of hoe je het noemen wil. Alleen dan de vrouwelijke versie.
[ afbeelding ]
Ik kan bevestigen dat chicks die dat vest dragen over het algemeen spang zijn. Maakt niet uit welke kleurencombinatie.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin dus in principe boeit het mij weinig.
Gisteren had ik geen jas bij me en 's nachts was het toch wel koud, toen mocht ik haar vestje wel lenen als ik het vandaag terug zou brengen, maar als ze zelf niet meewerkt word het moeilijk. Ik ben ten minste wel zo eerlijk geweest om het te proberen.
Dit is het vest of hoe je het noemen wil. Alleen dan de vrouwelijke versie.
[ afbeelding ]
Nee maar wel die van 18 en ouder. God nonde daar word ik spontaan van de andere kant van.quote:
Dat zou inderdaad best kunnen, want ik was gisteren om 4 uur thuis en die moesten nog een stukje verder fietsen. Ik bel haar anders straks wel nog 1 laatste keer.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man misschien ligt ze nog wel te slapendan heb je weer een leuk cadeau voor je dinnetje.
Ze was ook best mooi. Vandaag trouwens nog meer dan gisteren, want toen zag ik half dubbel.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat chicks die dat vest dragen over het algemeen spang zijn. Maakt niet uit welke kleurencombinatie.
Hyves.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:45 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand een leuke site met het overzicht van alle wedstrijden en ook met alle uitslagen? Wil mijn briefje even bij houden
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze was ook best mooi. Vandaag trouwens nog meer dan gisteren, want toen zag ik half dubbel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |