quote:Op zondag 13 juni 2010 02:56 schreef Lespaulspelert het volgende:
Die o.us, wat een naar mannetje.
Hij vind je leukquote:Op zondag 13 juni 2010 02:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahahahhaha, echt kankerbaaseen maat van me zei 'Dankzij jou is mijn leven een stuk leuker'
![]()
![]()
quote:
Yo remlof,quote:
En dan een beetje inbreken op mijn account op de lapo te makenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben een echte lapohunter (ahum).
Met al mijn hackerkennis.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dan een beetje inbreken op mijn account op de lapo te maken
Ja dt is wel mijn plan maar mijn gedachten houden mijn wakker. En ik was daarnet dus nog even die film aan het kijken. En nu ben ik Myraela aan het trollen.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met al mijn hackerkennis.![]()
Ik dacht dat jij allang zou gaan slapen om het weekend sneller te doen gaan?
Oh ja gedachtes, dat is altijd lastig.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dt is wel mijn plan maar mijn gedachten houden mijn wakker. En ik was daarnet dus nog even die film aan het kijken. En nu ben ik Myraela aan het trollen.
Ja dan heb je wel even een verneukt ritmequote:Op zondag 13 juni 2010 03:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja gedachtes, dat is altijd lastig.![]()
Gisteren ging ik om 8 uur in de ochtend slapen dus ik verwacht niet dat ik direct kan slapen.
Welterustenquote:
Ja, primaquote:Op zondag 13 juni 2010 03:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Aaaaah, 4ebe, meid. Alles wel en wee?
Fijn, fijn om te horenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, prima![]()
Ik ga zo de boel afsluiten.
Met jou dan?
Ik ben beleefd opgevoed en jij ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fijn, fijn om te horen
Ja, met mij gaat het ook goed. Wat aardig dat je dat vraag![]()
En ik ga dit doen, dus je kan mij ook uitlachen.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:22 schreef NoelGallagher het volgende:
hHAHAHAHAHAHAHAHAH, slapen![]()
HHAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |