Dat boeit niet, want ze moeten kunnen bewijzen dat je het wel was.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:09 schreef reetveter het volgende:
Schijnt dat er putdeksels gestolen zijn. En ik en mijn broertje zouden het gedaan hebben. Ik was met mijn ouders en vriendin naar huis gegaan dus ik was he tsowieso niet. Maar dat geloven ze natuurlijk weer niet
![]()
.
getuigen hebben gezien dat ik het wasquote:Op zondag 13 juni 2010 11:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat boeit niet, want ze moeten kunnen bewijzen dat je het wel was.
Wat? En nu dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
getuigen hebben gezien dat ik het was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet ik veelquote:
Ze begonnen wel met: "Heb je je weer misdragen na een feestje"quote:Op zondag 13 juni 2010 11:16 schreef Bragi het volgende:
Eens een crimineel, altijd een crimineel. Wordt gewoon hoog tijd dat ze dit soort uitschot achter slot en grendel zetten.
Kennen ze je daar zo goed al?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze begonnen wel met: "Heb je je weer misdragen na een feestje"
Ik op 1 klap vangen en 2 klappen geven gisteren ook niets. De rest van de tijd was het wel gezellig en leuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Paar keer geweest maar. Dat valt wel mee.
Waar was je geweest dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik op 1 klap vangen en 2 klappen geven gisteren ook niets. De rest van de tijd was het wel gezellig en leuk.
Op zo'n echt feest, 15 ekkies betalen en dan kon je de rest van de avond drinken zonder te betalen. Later op de avond kreeg zo'n bekende ruzie met zo'n kerels. Toen heb ik die uit elkaar gehaald, maar sloeg een andere van die groep mij precies op de lip. Toen kon ik 2 keer terugstoten en hij viel omver.quote:
Zulke feesten vragen gewoon om vechtpartijenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Op zo'n echt feest, 15 ekkies betalen en dan kon je de rest van de avond drinken zonder te betalen. Later op de avond kreeg zo'n bekende ruzie met zo'n kerels. Toen heb ik die uit elkaar gehaald, maar sloeg een andere van die groep mij precies op de lip. Toen kon ik 2 keer terugstoten en hij viel omver.
Gelukkig kon ik 1 man van de security van thaiboksen, anders was ik nog eruit gezet ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |