Wtf je hebt gewoon een alibiquote:Op zondag 13 juni 2010 11:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Weet ik veel. De gemeente heeft aangifte gedaan tegen mij en mijn broertje omdat wij het gedaan zouden hebben. Mijn vriendin heeft uitgelegd dat ik bij haar was en mijn ouders ook, maar daar hadden ze nu niet veel aan. Mag ik zeker de komende tijd weer vanuit Groningen helemaal naar Raalte komen voor wat gelul
.
Er staat geen leeftijd op dr hyves hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
16 staat op haar Hyves. Ik ken haar ook pas sinds gisteren.
Chicks die adidas vestjes dragenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat chicks die dat vest dragen over het algemeen spang zijn. Maakt niet uit welke kleurencombinatie.
Dan zit je niet in het 2e graads vriendennetwerk.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er staat geen leeftijd op dr hyves hoor.
Ik heb niets met haar gedaan en dat zal ik ook niet doen als ik haar vestje terugbreng.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chicks die adidas vestjes dragen
Maar deze ziet er wel lekker uit PV
Als je dit vindt dan weet je echt niks.quote:
JS gaf het antwoord al.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat zeiden ze in Jersey Shore dan erover?quote:
Ik kom alleen in beschaafde oordenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je dit vindt dan weet je echt niks.
quote:
This is what I call a situation.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat zeiden ze in Jersey Shore dan erover?
JEWEETNIKSquote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zit je niet in het 2e graads vriendennetwerk.
Je kunt ook vragen of ik haar Hyves kan plaatsen.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:57 schreef Japsnars het volgende:
Huh, hyverzoeken geeft een foutmelding en handmatig krijg ik "Dit plaatje is al verwijderd"?
Hyverzoekenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:57 schreef Japsnars het volgende:
Huh, hyverzoeken geeft een foutmelding en handmatig krijg ik "Dit plaatje is al verwijderd"?
Goh, wat een originele tekst.quote:I do not care what car you drive or where you live. If you know someone who knows someone who knows someone. If your clothes are this years cutting edge. If your trust fund is unlimited. I only care about the words that flutter from your mind. They are the only thing I will remember you by. I will not fall in love with your bones and skin. I will not fall in love with the places you have been. I will not fall in love with anything but the words that flutter from your extraordinary mind.
quote:Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:
Nigger please, ik hoef je niet eens te vinden. Ik zoek alleen voor spange picca's =#quote:Op zondag 13 juni 2010 12:00 schreef Potloodvis het volgende:
Ik sta nog niet tussen haar vrienden, voordat jullie gaan zoeken.
Oja, jij kan verder zo 1-2-3 iemand herkennen van een plaatje? Lul niet, je gebruikt gewoon die linkquote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hyverzoeken![]()
![]()
![]()
Misschien word je op een dag net zo'n Sherlock als moi: http://maykeeeeeee.hyves.nl
Ja, die is minder vaak gebruikt dan die standaard tekst die haast elk "ik ben lekker onafhankelijk en ik check tumblr-pagina's"-meisje wel in haar profiel heeft staan.quote:
Je weet.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nigger please, ik hoef je niet eens te vinden. Ik zoek alleen voor spange picca's =#
Indirecte verwijzing naar WD?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, die is minder vaak gebruikt dan die standaard tekst die haast elk "ik ben lekker onafhankelijk en ik check tumblr-pagina's"-meisje wel in haar profiel heeft staan.
quote:
Ik gebruik hyverzoeken niet, zo lukt het niet met bepaalde foto's omdat er nog een aanhangsel bij de url zat.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja, jij kan verder zo 1-2-3 iemand herkennen van een plaatje? Lul niet, je gebruikt gewoon die link
DISS DISS DISSquote:Op zondag 13 juni 2010 12:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, die is minder vaak gebruikt dan die standaard tekst die haast elk "ik ben lekker onafhankelijk en ik check tumblr-pagina's"-meisje wel in haar profiel heeft staan.
Ja, maar iedereen van die groep zegt dat ze er niks mee te maken hebben. Wat de politie dus weer bij ons brengt want alleen wij 2 waren 'herkend'quote:
Nee, dus gebruik je de klassieke methode met media id en ik zei dus dat ik die ook had geprobeerd. Dus praat niet, vriendje.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik gebruik hyverzoeken niet, zo lukt het niet met bepaalde foto's omdat er nog een aanhangsel bij de url zat.
Ja en dat lukte je niet en mij wel omdat ik weet wat ik doe. VRIEND.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dus gebruik je de klassieke methode met media id en ik zei dus dat ik die ook had geprobeerd. Dus praat niet, vriendje.
Wie? Misschien ken ik die wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:03 schreef Japsnars het volgende:
Haha Panningen, daar heb ik familie wonen.
Wat een lijers maar als jouw vriendin en ouders gewoon kunnen getuigen dat jij daar was, lijkt het mij sterk dat dat minder zwaar weegt dan het feit dat een paar, misschien aangeschoten, getuigen jou zouden hebben gezien midden in de nachtquote:Op zondag 13 juni 2010 12:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen van die groep zegt dat ze er niks mee te maken hebben. Wat de politie dus weer bij ons brengt want alleen wij 2 waren 'herkend'![]()
![]()
.
Nah, een oudere nicht met haar man en hun dochters.quote:
Ja, inderdaadquote:
Ik zou wel ergens een verkeerd teken hebben weggehaald.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja en dat lukte je niet en mij wel omdat ik weet wat ik doe. VRIEND.
Sowieso, dingenquote:
Tarkan?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef tliciouz het volgende:
Oke, ik zoek een Turks nummer denk ik en hij word altijd gedraaid in r&b zalenDat is alle info die ik heb.
Ja maar goed, om dat duidelijk te maken mag ik weer een paar keer op en neer reizen waar ik niet zo'n zin in heb. Plus de politie is kankerirritant met dit. Omdat anderen het gezien zouden hebben ben je gelijk al een verdachte. Dus maakt het geen flikker uit wat je zegt hebt het gedaan volgens die leutequote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat een lijers maar als jouw vriendin en ouders gewoon kunnen getuigen dat jij daar was, lijkt het mij sterk dat dat minder zwaar weegt dan het feit dat een paar, misschien aangeschoten, getuigen jou zouden hebben gezien midden in de nacht
Haha nee. Het zijn meerdere mensen volgens mij, Het is zo'n soort kontjes schudden nummer.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:08 schreef Lakitu het volgende:
Even weer showen hoor, vandaag 1-0 Slovenië, 3-2 Servië, 3-0 Duitsland.
Ik denk niet dat je hem snel gaat vindenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nee. Het zijn meerdere mensen volgens mij, Het is zo'n soort kontjes schudden nummer.
Vraag het aan een Turk in de Turken SC.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nee. Het zijn meerdere mensen volgens mij, Het is zo'n soort kontjes schudden nummer.
1-0 Slovenië, 1-0 Ghana en 3-0 Duitsland heb ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:08 schreef Lakitu het volgende:
Even weer showen hoor, vandaag 1-0 Slovenië, 3-2 Servië, 3-0 Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |