Ja ik zag die quiz en ik dacht al dat het kutvragen zouden zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voor bestaande klanten niet. Maar je kan meedoen met de WK quiz (staat bij een van die nieuwsberichten op de wedpagina) en als je 7 vragen goed hebt krijgt je 25% deposit bonus, 8 vragen is 50% deposit bonus.
Maar dat zijn echt skere vragenHoeveel goals heeft Pele in totaal gemaakt en wat was de uitslag van de finale van 1932
Ook chill.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb toch alweer een tijdje een nieuwe chica.
Jij bent toch geen nieuwe klant?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik zag die quiz en ik dacht al dat het kutvragen zouden zijn![]()
En voor nieuwe klanten, is er nog een bonus?
Geen WK?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook chill.
Ik ga zo misschien maar gewoon even wat nuttig werk doen en dan boten kijken,
Nee het is voor een bro die beginnen wil.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent toch geen nieuwe klant?
Maar voor nieuwe klanten is er altijd wel een bonus ja, even kijken dan pm ik je de link wel.
Ook een goed idee maar gisteren waren nou ook niet bepaald spannende wedstrijden dus ik ga ze vandaag niet weer allemaal kijken. Sowieso wel Duitsland en misschien Servië, tot die tijd even langs de jachthavens.quote:
O, dan lees ik dat zo wel. Ik zit op mn telefoon.quote:
Het liedje is prima. Alleen het festival niet.quote:
Het feest vind ik ook niets, dat is te zeer gehypet vind ik. Q-Base daarentegen ga ik wederom naartoe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |