FOK'ers die sms' en. Ik dacht nigga please.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahaha oh okay ik heb C_N gesmst gisteren of Drachten nog doorging.![]()
Hahahaha. Ik ook toen ik je naam bij laatst gekozen namen zag staan.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
FOK'ers die sms' en. Ik dacht nigga please.
TIENER PARTY VRIEND, MINDERJARIGE MEISJES AS FAR AS THE EYE CAN SEEquote:Op zondag 13 juni 2010 14:56 schreef Japsnars het volgende:
Drachten? Waarom zou je daar vrijwillig heen willen, sowieso friesland
Tsja, kan je verwachten met zo'n filmtitelquote:
Deze manquote:
Aight.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
TIENER PARTY VRIEND, MINDERJARIGE MEISJES AS FAR AS THE EYE CAN SEE
\quote:
Ben er nog nooit geweest vriendje.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aight.
Maar friesland is gewoon akeligAlleen voor Sneekweek zou ik naar friesland gaan.
Sneekweekquote:Op zondag 13 juni 2010 14:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aight.
Maar friesland is gewoon akeligAlleen voor Sneekweek zou ik naar friesland gaan.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
SneekweekDat is pas skeer. Daar ga ik nooit meer heen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
TilburgDat is pas skeer. Daar ga ik nooit meer heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Otis2.0 het volgende:
JONGENS HET IS GEEL EN HET GAAT TERUG IN DE TIJD?!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ga niet praten als je niet weetquote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Komt door die kutbal en dat achterlijke land.
Hij zit in de trein te fokkenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zit je weer mobiel te fokken zonder PI's, snotjong?
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Otis2.0 het volgende:
JONGENS HET IS GEEL EN HET GAAT TERUG IN DE TIJD?!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Heerenveen ben ik nog nooit geweest maar Leeuwarden was echt een treurnisquote:Op zondag 13 juni 2010 15:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die haten op Friesland terwijl Heerenveen bruist dit dat. Nja buiten Drachten en Heerenveen is Fryslan ook wel skeer ja.
Nou enquote:Op zondag 13 juni 2010 15:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's altijd zo een treurnis met hem.
Dan was het Zimbabwe wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Algerije
Slovenie
Als aids en kanker voetbalteams waren
Dan was het Frankrijk wel. Met Ribéry als melanoom.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Algerije
Slovenie
Als aids en kanker voetbalteams waren
Haat voedt hen beter dan liefde.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan was het Frankrijk wel. Met Ribéry als melanoom.
Ik ben inmiddels uiterst bedreven in het blazen op een vuvuzela.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Komt door die kutbal en dat achterlijke land.
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef Potloodvis het volgende:
Als het zo blijft dan klopt mijn voorspelling.
voor de thuisploeg?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef WillFerrell het volgende:
Eindelijk. Een goal.
Daarvoor ga je toch niet in Afrika zitten jong.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels uiterst bedreven in het blazen op een vuvuzela.
Lekker gekeept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |