Ik ben toch half Fries.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef Allure_ het volgende:
Serieus, hoe kom je als in Indo in fucking Friesland terecht.
Beter kijken danquote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een boksersneus.
TR gemacht.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:08 schreef reetveter het volgende:
wf doe niezo kkstoer sahbi, kankermarokkaan.
Liefde gaat door de maag, haat niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan zullen ze voorlopig geen honger meer hebben.
Indo's die met Friezen neukenquote:
0 kaarten bij een noord-afrikaans teamquote:Op zondag 13 juni 2010 15:08 schreef Potloodvis het volgende:
Ik had wel 0 kaarten, hoe kan ik zo dom zijn geweest.
Direct rood = 2.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoeveel? En telt een rode kaart voor 2 als hij direct is gegeven?
Whatever, I DO WHAT I WANT.quote:
Volgens mij moet jij je bek houdenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij beter leren kijken.
Ik, vannacht toen ik pics maakte van jou en die putdeksels.quote:
okquote:Op zondag 13 juni 2010 15:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je vergeet de trema's en de punt aan het einde van de zin.
Hoofdletter ook nu, maar dit was een troll.quote:
QUEquote:Op zondag 13 juni 2010 15:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen bek dat je dit zegt.
quote:
Mijn bburry is helemaal volgeklad in de memopad gisternacht.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik, vannacht toen ik pics maakte van jou en die putdeksels.
Niet mijn fout. Ik stopte met praten tegen je toen je zei dat iedereen meelas. Dat was om 4:21 uur.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn bburry is helemaal volgeklad in de memopad gisternacht.
Aantekeningen hier en daar.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn bburry is helemaal volgeklad in de memopad gisternacht.
Gisteren ging er iemand down, ja. Een kerel van een jaartje of 22.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom maar in m'n gezicht zeggen, schatje. YOU'RE GOING DOWN.
Ze zeiden steeds, huh is dat je vriendin? En xxx dan? Vieze player dan je bent.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet mijn fout. Ik stopte met praten tegen je toen je zei dat iedereen meelas. Dat was om 4:21 uur.
Wat een rare naam heeft die.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze zeiden steeds, huh is dat je vriendin? En xxx dan? Vieze player dan je bent.
Hou van je datria (quote:
Stoer zus zoquote:Op zondag 13 juni 2010 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze zeiden steeds, huh is dat je vriendin? En xxx dan? Vieze player dan je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |