Je gaat m'n nummer meteen doorgeven dan, ik vertrouw je nietquote:Op zondag 13 juni 2010 15:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
=$ Ok dus ik pm nu mijn nummer en dan verwacht ik een sms zometeen.
Nee, 't is nu al deels verpest omdat mensen lopen te stoken.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je je nou door die jongen laten geven?
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Skylark. het volgende:
Ligt niet aan jou C_N, gewoon aan m'n hoeveelheid e-vrienden.
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Bragi het volgende:
Laki, het Nigel de Jong-filmpje al gevonden?
ohja ik ga nu zoeken.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Bragi het volgende:
Laki, het Nigel de Jong-filmpje al gevonden?
WTF doe ik onderaan, vriendje?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5
Ja ik zou de situatie waar ik als enige jou nummer heb verneuken door elke mongool het nummer te geven.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gaat m'n nummer meteen doorgeven dan, ik vertrouw je niet.
DO ITquote:Op zondag 13 juni 2010 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik zou de situatie waar ik als enige jou nummer heb verneuken door elke mongool het nummer te geven.
En wtf doen die mensen die ik niet ken in onze pool?quote:
M'n neef heeft Servië - Ghana 2-1 en Duitsland - Australië 3-0. Wat heb jij?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik zou de situatie waar ik als enige jou nummer heb verneuken door elke mongool het nummer te geven.
Niet danquote:Op zondag 13 juni 2010 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
quote:
Dat zag ik ook al. Geen wachtwoord of zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En wtf doen die mensen die ik niet ken in onze pool?
Ghana wint met 1-0 en Duitsland met 3-0. Lof voor je neef wat die laatste voorspelling betreft.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n neef heeft Servië - Ghana 2-1 en Duitsland - Australië 3-0. Wat heb jij?
Ik ben zo loyaal als het maar kan voor mijn honeys. (L)quote:
Ik ben smoothtalker met sms, add du boiquote:
Hij is vriendje voor die eerste, maar aan voor die tweede voorspelling.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alleen als je sexii bentquote:Op zondag 13 juni 2010 15:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben smoothtalker met sms, add du boi
Ja maar bij jou valt er toch niks te halen, want je bent bezetquote:Op zondag 13 juni 2010 15:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben zo loyaal als het maar kan voor mijn honeys. (L)
1-1quote:Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hey ik ben er inmiddels achter dat het ook te zien was in de episode van sportzomer gister, dat met Nigel. http://player.omroep.nl/?aflID=11079992 Maar hij doet het niet bij mij.quote:
Heb jij überhaupt wel iets ingevuld?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'KLBSC'.
wat leuk
awesome storyquote:Op zondag 13 juni 2010 15:38 schreef Potloodvis het volgende:
Die chica van dat jasje die had zich speciaal gedoucht voordat ik dat kwam brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |