Daarom.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:50 schreef Argo het volgende:
Nu besef ik me dat ik nog nooit een date laat staan een vriendin heb gehad.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:12 schreef Argo het volgende:
Waarom word ik vergeleken met schenkstroop ?
Gelieve dit topic serieus nemen!
Dat hebben toch meer mensen. Nog nooit gehad, ik weet zelfs ap heeft een vriendin gehad. Maar mij lukt het gewoon niet maar dat wilt niet zeggen dat ik schenkstroop ben. Plus ik gebruik die van Gilse hij heeft een andere schenkstroop!quote:
Hmm heb maar twee vrienden, een is op vakantie, de andere is nu in Amsterdam. Ik leef in Limburg!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef TheGaffer het volgende:
Begin al eens in de badkamer te staan en sms wat vrienden en ga dan uit vanavond.
Limburg ->februari-->carnaval-->scoren-->opgelostquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm heb maar twee vrienden, een is op vakantie, de andere is nu in Amsterdam. Ik leef in Limburg!
Makkelijker gezegd dan gedaan. Dit jaar was een ramp!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Limburg ->februari-->carnaval-->scoren-->opgelost
Dan ga je naar verkeerde tentenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Dit jaar was een ramp!![]()
Pff in iedere tent is het 99.99% vol. En gaat de muziek harder dan 50 van die wk toeters. Nee dan kan je echt scoren. En dan vergeet ik nog de random encounter chance van 70% dat een wild drunkard appeared. En ik heb geen pokeballs meer!quote:
Jij bent van Limburg ? Kan jij me niet aan een chick helpen ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:51 schreef TheGaffer het volgende:
En anders 13 jarige sletjes neuken met Scholierencarnaval in Sittard
Ik zie je probleem alquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Pff in iedere tent is het 99.99% vol. En gaat de muziek harder dan 50 van die wk toeters. Nee dan kan je echt scoren. En dan vergeet ik nog de random encounter chance van 70% dat een wild drunkard appeared. En ik heb geen pokeballs meer!
Dan ga je dus eerder en ga je geen dialoog houden, maar monoloog met je lichaamshoudingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Pff in iedere tent is het 99.99% vol. En gaat de muziek harder dan 50 van die wk toeters. Nee dan kan je echt scoren. En dan vergeet ik nog de random encounter chance van 70% dat een wild drunkard appeared. En ik heb geen pokeballs meer!
Dus ik moet er al om 8 uur in de ochtend zijn?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan ga je dus eerder en ga je geen dialoog houden, maar monoloog met je lichaamshouding
Nee, 22/23 uur?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus ik moet er al om 8 uur in de ochtend zijn?
Ja alleen een dialoog is moeilijk te beginnen. Ik ben al bang als ik een leuk meisje zie in die drukte nog meer!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan ga je nog eerderEn er is altijd plaats als je wil
Dat moet je dus ook niet proberen, ze zijn toch allemaal bezopen 's nachts daar tochquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja alleen een dialoog is moeilijk te beginnen. Ik ben al bang als ik een leuk meisje zie in die drukte nog meer!
Je moet wel zat op een meisje afstappen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja alleen een dialoog is moeilijk te beginnen. Ik ben al bang als ik een leuk meisje zie in die drukte nog meer!
quote:
Hey wie is die dude in je fotoboek?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:33 schreef BunnyCookii het volgende:
Dat dit topic open is vind ik leuk.
Hoi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |