Dan ga je dus eerder en ga je geen dialoog houden, maar monoloog met je lichaamshoudingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Pff in iedere tent is het 99.99% vol. En gaat de muziek harder dan 50 van die wk toeters. Nee dan kan je echt scoren. En dan vergeet ik nog de random encounter chance van 70% dat een wild drunkard appeared. En ik heb geen pokeballs meer!
Dus ik moet er al om 8 uur in de ochtend zijn?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan ga je dus eerder en ga je geen dialoog houden, maar monoloog met je lichaamshouding
Nee, 22/23 uur?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus ik moet er al om 8 uur in de ochtend zijn?
Ja alleen een dialoog is moeilijk te beginnen. Ik ben al bang als ik een leuk meisje zie in die drukte nog meer!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan ga je nog eerderEn er is altijd plaats als je wil
Dat moet je dus ook niet proberen, ze zijn toch allemaal bezopen 's nachts daar tochquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja alleen een dialoog is moeilijk te beginnen. Ik ben al bang als ik een leuk meisje zie in die drukte nog meer!
Je moet wel zat op een meisje afstappen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja alleen een dialoog is moeilijk te beginnen. Ik ben al bang als ik een leuk meisje zie in die drukte nog meer!
quote:
Hey wie is die dude in je fotoboek?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:33 schreef BunnyCookii het volgende:
Dat dit topic open is vind ik leuk.
Hoi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |