2-1 Servie vriendjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HOOR DEZE
3-2 vriend je hoort het van de king
WIE IS DEZEquote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Skylark. het volgende:
Kan iemand me doodschieten? Ik moet echt meer zin maken voor m'n poule, want ik heb Griekenland laten doorgaan![]()
![]()
![]()
wat bezielde me.
Het was de drank denk ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Engeland - USA vond ik wel leuk maar dat kan ook door de drank zijn geweest.
Ik ook. Kameraad van mij had ruzie, maar ik trok hem uit dat geweld weg. Sloeg eentje van de 'tegenstanders' mij op mijn lip terwijl ik niets misdaan had. Ik kon 2 keer terugslaan en toen kuste hij de vloer.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pardon? Ik was gisteren wel in Jersey Shore taferelen beland.
Lekker als je zo bossy doetquote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom. Jij gaat MIJ sms'en.
Griekenlandquote:Op zondag 13 juni 2010 15:24 schreef Skylark. het volgende:
Kan iemand me doodschieten? Ik moet echt meer zin maken voor m'n poule, want ik heb Griekenland laten doorgaan![]()
![]()
![]()
wat bezielde me.
Heb je je nou door die jongen laten geven?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No way. Een chick ging op me haten, maar ik deed niks.
Slechtste poule OOIT.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:27 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb gewoon zo'n hekel aan poulewedstrijden invullen.
[ afbeelding ]
.
=$ Ok dus ik pm nu mijn nummer en dan verwacht ik een sms zometeen.quote:
Vorig keer was ik op Hyves wel 1e van m'n mattiesquote:
ze haat op een negerin want het gaat goedquote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No way. Een chick ging op me haten, maar ik deed niks.
Dat gaat dit keer niet gebeuren.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vorig keer was ik op Hyves wel 1e van m'n matties. Alle teams goed voorspeld tot de finale, alleen had ik Duitsland laten winnen.
Sta ik ook 1e bij jou?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vorig keer was ik op Hyves wel 1e van m'n matties. Alle teams goed voorspeld tot de finale, alleen had ik Duitsland laten winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |