president Kennedy ?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Behalve dat "terecht gebleken". Het is wat off topicmaar in welke zaak dan eigenlijk?
Slaap lekker!quote:Op zondag 13 juni 2010 01:40 schreef Luna3 het volgende:
...hahaha, mooie titel, maar ik ga naar bed!
quote:Op zondag 13 juni 2010 01:40 schreef Luna3 het volgende:
...hahaha, mooie titel, maar ik ga naar bed!
Daar is toch nog niets van bewezen?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:40 schreef FANN het volgende:
[..]
president Kennedy ?![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)op_president_Kennedy
Lijkt de ''Joran Case'' wel...quote:Op zondag 13 juni 2010 01:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
En ook daar bestaan allerlei wazige theorieën over.![]()
mwa... ik denk dat dat heel moeilijk te bewijzen is als je tegen zulke ''grote jongens'' opquote:Op zondag 13 juni 2010 01:43 schreef djenneke het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd naar wanneer het dan dus juist wel terecht is gebleken.
The trash didn't kill him.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:49 schreef maickeltje het volgende:
Dat die jongen nog leeft
Ik begrijp het ook niet helemaal...quote:
quote:Etymology
Latin cunnus.
[edit] Pronunciation
* IPA: /ˈkoɲo/
[edit] Noun
coño m. (plural coños)
Singular
coño m.
Plural
coños m.
1. (slang, Spain) pussy, cunt.
2. (slang, Venezuela) guy
[edit] Noun
coño m. (feminine coña, masculine plural coños, feminine plural coñas)
1. (Chile, slang) Spaniard.
[edit] Adjective
coño m. and f. (plural coños)
1. (Chile, Ecuador, slang) Stingy, tight-fisted.
[edit] Interjection
¡coño!
1. (slang) Damn!, fuck!, shit!
Maar zo duidelijk is het nog nietquote:Op zondag 13 juni 2010 01:57 schreef sig000 het volgende:
Pff steeds als ik de topics ga bijlezen is er alweer een nieuwe vol.
Maar goed het slachtoffer is dus voor de koffie vermoord en Joran wilde dat inderdaad als dekmantel gebruiken, dat lijkt me wel duidelijk nu.
Zo duidelijk lijkt het mij na die laatste video waar ie ziet dat er iets van een camera zit en blijkbaar het Peruaanse OM ook.quote:
Hé, Johan Cruijff is in da house!quote:Op zondag 13 juni 2010 02:00 schreef MargrietV het volgende:
Het beetje ethiek is volgens mij meer filosofie.
Eerst zou hij daadwerkelijk koffie hebben gehaald. Dat filmpje hebben we nog niet gezien, als het überhaupt bestaatquote:Op zondag 13 juni 2010 02:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo duidelijk lijkt het mij na die laatste video waar ie ziet dat er iets van een camera zit en blijkbaar het Peruaanse OM ook.
Het zal toch niet waar zijn he....quote:Nederland en Peru praten al over uitwisseling
DEN HAAG - Nederland en Peru onderhandelen al ruim een jaar over een verdrag dat de uitwisseling van gevangenen regelt. Zo'n zogeheten WOTS-verdrag kan van belang zijn voor Joran van der Sloot als hij in Peru veroordeeld zou worden voor moord op de Peruaanse Stephany Flores. Van der Sloot kan daarvoor 25 jaar celstraf krijgen.
Over het verdrag wordt tussen Nederland en Peru nog steeds onderhandeld. Nederland is akkoord met de tekst die er ligt, maar Peru nog niet, aldus een woordvoerster van het ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag.
Een WOTS-verdrag (Wet overdracht tenuitvoerlegging strafvonnissen) regelt dat, als de gevangene het wil en beide landen ermee instemmen, een straf of een deel ervan kan worden uitgezeten in het land van herkomst.
Het WOTS-verdrag van Nederland met Thailand betekende in 2007 dat de in Thailand tot levenslang veroordeelde Machiel Kuijt na tien jaar Thaise gevangenschap naar Nederland mocht komen. Eenmaal in Nederland werd het restant van zijn straf naar Nederlandse maatstaven bekeken en werd hij vrijgelaten.
Gaat met Zuid-Amerikaanse snelheid en loopt nu enige vertraging op en de USA komt ook nog wel aankloppen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:08 schreef TimeJumper het volgende:
Goh wat lees ik nu op een ander forum![]()
[..]
Het zal toch niet waar zijn he....
O nee, niet Kennedy, ik bedoelde Watergate (Deep Throat)-schandaalquote:Op zondag 13 juni 2010 01:43 schreef djenneke het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd naar wanneer het dan dus juist wel terecht is gebleken.
Ik zal wel weer als een watje overkomen maar ik heb diep medelijden met die vader,quote:Op zondag 13 juni 2010 01:53 schreef Faithfulness het volgende:
Oud interview met Paul en Anita van der Sloot. Erg boeiend, al is het oud nieuws:
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/3540#
Daar heb ik me eigenlijk nooit echt in verdieptquote:Op zondag 13 juni 2010 02:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
O nee, niet Kennedy, ik bedoelde Watergate (Deep Throat)-schandaal
Het aantal empathische vermogens dat Joran tekort komt, zoveel heb jij er te veelquote:Op zondag 13 juni 2010 02:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zal wel weer als een watje overkomen maar ik heb diep medelijden met die vader,
of hij nu de waarheid verteld of niet ik heb geen idee, maar ergens ben ik blij dat
die man deze ellende niet ook nog eens moet meemaken.
doe ff normaal!quote:Op zondag 13 juni 2010 02:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zal wel weer als een watje overkomen maar ik heb diep medelijden met die vader,
of hij nu de waarheid verteld of niet ik heb geen idee, maar ergens ben ik blij dat
die man deze ellende niet ook nog eens moet meemaken.
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het aantal empathische vermogens dat Joran tekort komt, zoveel heb jij er te veel
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar heb ik me eigenlijk nooit echt in verdieptThanks!
Dit soort vreemde (sorry, das drie keer op één dag) dingen zie je wel echt alleen bij vrouwen he.quote:
ow... die had je nog niet eens gezien?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:20 schreef Mercer het volgende:
[..]
ik ga die video is kijken, wie weet......
Vrouwen hebben meer empathie. Daarom zijn vrouwen ook beter in kinderen aanvoelen dan mannen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit soort vreemde (sorry, das drie keer op één dag) dingen zie je wel echt alleen bij vrouwen he.
wat voor dingen? dat je kan meevoelen met iemand?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit soort vreemde (sorry, das drie keer op één dag) dingen zie je wel echt alleen bij vrouwen he.
Ik voel mensen over het algemeen prima aan. Maar empathie met de vader kan ik toch moeilijk opbrengen. Met de moeder trouwens wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:22 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Vrouwen hebben meer empathie. Daarom zijn vrouwen ook beter in kinderen aanvoelen dan mannen.
Ja, die moederquote:Op zondag 13 juni 2010 02:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik voel mensen over het algemeen prima aan. Maar empathie met de vader kan ik toch moeilijk opbrengen. Met de moeder trouwens wel.
Jij hebt het liever over coño's, sterretjes en zeepjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |