abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82730145
Het schijnt zo te zijn dat de meeste vrouwen alleen geïnteresseerd zijn als men zeker overkomt. Onzekere trekjes zijn uit den boze voor een succesvolle afloop. Ook dient men interessante gespreksstof te hebben, dit gaat vaak samen met die (on)zekerheid.

- Hoe kan ik zekerder overkomen bij vrouwen zodat ze geïnteresseerd worden ft. blijven?
- Hoe houd ik een gesprek gaande zodat ze de interesse niet verliezen?
  zondag 13 juni 2010 @ 01:36:23 #2
167595 mirved
Infobesitas
pi_82730157
niet alleen over treinen praten
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_82730184
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:36 schreef mirved het volgende:
niet alleen over treinen praten
Dat onderwerp mijd ik al zoveel mogelijk.
  zondag 13 juni 2010 @ 01:38:48 #4
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_82730206
Fluister zacht in haar oor: "Ik heb een mes, pak je jas"
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_82730213
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:38 schreef Ps2K het volgende:
Fluister zacht in haar oor: "Ik heb een mes, pak je jas"
ONZ is elders.
  zondag 13 juni 2010 @ 01:41:09 #6
306589 KissXSis
I'll give you a kiss.
pi_82730254
Het probleem is dat echt zelfverzekerde mannen zich niet afvragen hoe ze zelfverzekerd over kunnen komen
Saru mo ki kara ochiru
pi_82730285
Ga er gewoon maar van uit dat ze je op romantisch vlak toch niet ziet zitten, en weg zijn je eventuele zenuwen
Who is Sebastian Rooks?
pi_82730319
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:41 schreef KissXSis het volgende:
Het probleem is dat echt zelfverzekerde mannen zich niet afvragen hoe ze zelfverzekerd over kunnen komen
Ja, maar waarom is het zo erg dan?
pi_82730333
Ik heb liever dat iemand gewoon zichzelf is. Als ik strak sta van de zenuwen is het ook niet leuk om daar op afgewezen te worden ofzo...

Dus ja als je even niets weet te zeggen.. kan je dat ook gewoon aangeven? En al praat je over je favo onderwerp, dan wat is het probleem? Als het goed zit loopt zo'n gesprek vanzelf
pi_82730359
Het gesprek gaande houden is het moeilijkste wat er is

Zorg ervoor dat ze over zichzelf begint te lullen, dan hou je het gesprek redelijk op gang
  zondag 13 juni 2010 @ 01:48:19 #11
94617 Ps2K
pi_82730383
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:47 schreef DatASS het volgende:

Zorg ervoor dat ze over zichzelf begint te lullen, dan hou je het gesprek redelijk op gang
Of begin het gesprek met iets wat er om je heen gebeurt.
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  zondag 13 juni 2010 @ 01:49:08 #12
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_82730398
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Socios het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat de meeste vrouwen alleen geïnteresseerd zijn als men zeker overkomt. Onzekere trekjes zijn uit den boze voor een succesvolle afloop. Ook dient men interessante gespreksstof te hebben, dit gaat vaak samen met die (on)zekerheid.

- Hoe kan ik zekerder overkomen bij vrouwen zodat ze geïnteresseerd worden ft. blijven?
Misschien als eerste zelf iets socialer zijn (jouw antwoord bij het topic over die lening van schoonouders... dat was weinig sociaal).
Vrouwen zijn doorgaans socialer als mannen. Dus voordat je je gaat afvragen hoe je meer zelfverzekerd kunt overkomen, zul je eerst de 'afknappers' moeten vermijden.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zondag 13 juni 2010 @ 01:50:38 #13
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_82730434
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:47 schreef DatASS het volgende:

Of zorg dat je zo snel tot zoenen overgaat dat het amper op praten aankomt.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zondag 13 juni 2010 @ 01:50:45 #14
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82730437
Niet teveel nadenken, gewoon jezelf zijn.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 13 juni 2010 @ 01:50:54 #15
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_82730441
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik heb liever dat iemand gewoon zichzelf is. Als ik strak sta van de zenuwen is het ook niet leuk om daar op afgewezen te worden ofzo...

Dus ja als je even niets weet te zeggen.. kan je dat ook gewoon aangeven? En al praat je over je favo onderwerp, dan wat is het probleem? Als het goed zit loopt zo'n gesprek vanzelf
Dat dus Je kan wel leuk proberen zeker over te komen, maar als je dat niet bent val je toch een keer door de mand Gewoon doen zoals je echt bent en dan zijn er zat vrouwen die dat waarderen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_82730471
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:50 schreef Bravebart het volgende:
Gewoon doen zoals je echt bent en dan zijn er zat vrouwen die dat waarderen
Dat betwijfel ik dus.

Vaak is het hetzelfde ritueel. In gesprek raken, beetje lachen hier en daar en ´doei´ dat was het dan. Of het houdt vanzelf op en ze gaat weg (in een kroeg bijvoorbeeld).
  zondag 13 juni 2010 @ 01:53:56 #17
306589 KissXSis
I'll give you a kiss.
pi_82730504
dat is waar, maar dan moet het ook wel een beetje een chick met een leuk karakter zijn, die zelf ook wat te melden heeft, en waar je een beetje een normaal gesprek mee kan voeren. je hebt natuurlijk van die meiden waarmee het aantal dingen waarover je tegen hun kan beginnen vrij beperkt is. dat is nou juist het lastige, dat veel wijven zo beperkt zijn. dat maakt het eigenlijk lastig om een fatsoenlijk gesprek met ze te hebben.
Saru mo ki kara ochiru
pi_82730529
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:53 schreef KissXSis het volgende:
dat is nou juist het lastige, dat veel wijven zo beperkt zijn. dat maakt het eigenlijk lastig om een fatsoenlijk gesprek met ze te hebben.
Klopt ja, velen zijn ook zo kortzichtig.
  zondag 13 juni 2010 @ 01:55:44 #19
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_82730533
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:52 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik dus.

Vaak is het hetzelfde ritueel. In gesprek raken, beetje lachen hier en daar en ´doei´ dat was het dan. Of het houdt vanzelf op en ze gaat weg (in een kroeg bijvoorbeeld).
Dan ligt het er niet aan dat je niet zeker genoeg bent, maar dat je geen vooruitgang boekt in het proces Als jij wat te melden hebt en (heel belangrijk!) zij ook, kan je volgens mij uren doorpraten en uiteindelijk zal er dan toch wel iets komen van, mag ik je 06/hyves/msn/weet-ik-veel-wat?
  zondag 13 juni 2010 @ 01:56:15 #20
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_82730539
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:55 schreef Socios het volgende:

[..]

Klopt ja, velen zijn ook zo kortzichtig.
Maar die wil je dan toch ook niet? Dan selecteert dat lekker makkelijk uit
  zondag 13 juni 2010 @ 01:56:57 #21
94617 Ps2K
pi_82730557
quote:

[..]

Dat betwijfel ik dus.

Nee! Gewoon een beetje mee kleppen, als het gesprek niet op gang komt dan kan is dat iig 50% haar schuld (geen interesse of ook niet zo spraakzaam). En als het niks word na zo'n gesprekje, naja dan was het goede oefening voor de volgende keer.
pi_82730615
"Hoe kan ik zekerder overkomen" is al een rare benadering. Je bént zekerder, of je bent het niet. Er is geen truukje voor. Je moet je gewoon goed voelen, dan straal je dat uit.
pi_82730630
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:59 schreef Taurus het volgende:
"Hoe kan ik zekerder overkomen" is al een rare benadering. Je bént zekerder, of je bent het niet. Er is geen truukje voor. Je moet je gewoon goed voelen, dan straal je dat uit.
Heb wel al ´The Game´ gelezen en wat NLP, hehe. Nog te kort geleden om te kunnen beoordelen of dat effect sorteert.
  zondag 13 juni 2010 @ 02:01:30 #24
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_82730660
Waarom ben je dan onzeker ?
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_82730668
Ik vind een 'nieuwe look' altijd wonderen doen. Hoe je het ook went of keert, uiterlijk is het eerste wat opvalt en waar je het mee moet doen. Als je daar tevreden over bent is de eerste stap dus al gezet.
pi_82730747
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:00 schreef Socios het volgende:

[..]

Heb wel al ´The Game´ gelezen en wat NLP, hehe. Nog te kort geleden om te kunnen beoordelen of dat effect sorteert.
ai... je bent onzeker maar wilt wel meteen een pua worden?
Who is Sebastian Rooks?
  zondag 13 juni 2010 @ 02:07:15 #27
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_82730771
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:01 schreef Taurus het volgende:
Ik vind een 'nieuwe look' altijd wonderen doen. Hoe je het ook went of keert, uiterlijk is het eerste wat opvalt en waar je het mee moet doen. Als je daar tevreden over bent is de eerste stap dus al gezet.
Dat is waar, een nieuw kapsel... wat nieuwe kleren.... en niet te vergeten; even langs de plaatselijke rosse buurt.
Goed, je weet wel dat ze je niet wenken omdat ze echt op je vallen.... maar het gaat toch even in het systeem zitten... al die mooie schaars geklede vrouwen die jou binnen willen krijgen.
(BTW; ik zeg dus niet dat je daar maar moet neuken, alleen erlangs lopen is al genoeg).
pi_82730810
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:01 schreef raebyddet het volgende:
Waarom ben je dan onzeker ?
Geen idee, het is gewoon meer dat ik ze niet aan de praat kan houden zeg maar. Hun interesse daalt rap lijkt wel.
pi_82730824
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:07 schreef EricOscuro het volgende:
en niet te vergeten; even langs de plaatselijke rosse buurt.
Goed, je weet wel dat ze je niet wenken omdat ze echt op je vallen.... maar het gaat toch even in het systeem zitten... al die mooie schaars geklede vrouwen die jou binnen willen krijgen.
(BTW; ik zeg dus niet dat je daar maar moet neuken, alleen erlangs lopen is al genoeg).
Hehehe, door de Nieuwstad lopen altijd leuk.
pi_82730827
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:07 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Dat is waar, een nieuw kapsel... wat nieuwe kleren.... en niet te vergeten; even langs de plaatselijke rosse buurt.
Als je nooit hebt gesekst en je bent boven de 25 is dat laatste trouwens ook een goed idee (daar neuken). Doe je toch enige ervaring op, kan wellicht schelen in de onzekerheid.
pi_82730847
Meer zelfvertrouwen kweken.

Al kan je natuurlijk niet 100% zeker zijn, altijd wel zwakke plekken, maar daar ben je mens voor.
  Trouwste user 2022 zondag 13 juni 2010 @ 02:14:17 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_82730889
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Als je nooit hebt gesekst en je bent boven de 25 is dat laatste trouwens ook een goed idee (daar neuken). Doe je toch enige ervaring op, kan wellicht schelen in de onzekerheid.
Had ik ook.Ze zwaaien allemaal naar je. Ik terugzwaaien. Tikken ze op het raam. Ik terugtikken. van 'Ja mooi dat dubbelglas.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 13 juni 2010 @ 02:16:47 #33
286493 raebyddet
pi_82730930
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Geen idee, het is gewoon meer dat ik ze niet aan de praat kan houden zeg maar. Hun interesse daalt rap lijkt wel.
Dan moet je juist zo weinig mogelijk zeggen en ze aan de praat houden, vragen stellen etc

[ Bericht 2% gewijzigd door raebyddet op 13-06-2010 02:25:37 ]
  Trouwste user 2022 zondag 13 juni 2010 @ 02:18:18 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_82730955
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:16 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Dan moet je juist zo weinig mogelijk zeggen en hun aan de praat houden, stel vragen etc
Ja precies. Waarom hun laatste relatie is gestrand enzo.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_82731151
Je hebt The Game gelezen? Ik zie twee keer het woord 'interesse' in je OP. Zelfverzekerheid is daar een onderdeel van ja. Maar hoe kom je erop dat het om gespreksstof gaat? Kun je voorbeelden geven en weet je wat je 'sticking points' zijn ('inner game'.. zo te lezen)? In een discotheek/club kun je bijvoorbeeld moeilijk een (diepzinnig/uitgebreid) gesprek beginnen. Dan gaat het om lichaamstaal. Sowieso is 90% van communicatie non-verbaal, dus focus daar dan ook niet teveel op. Hecht er dan ook niet teveel waarde aan, zoals je nu doet. Tenzij je echt socially awkward bent kun je gewoon jezelf zijn, interesse tonen, vragen, beetje slap lullen.. dat is ook okay Dan merk je al snel genoeg of het 'klikt' of niet.

Je vraag is ook zeer afhankelijk van de situatie waarin je 'beter wilt overkomen'. Een date? Een kroeg? In het ov? Bij een vriendin? Op een feestje? En wat je zelf denkt verkeerd te doen. Om iets te verbeteren dien je namelijk eerst het uitgangspunt te bepalen.
pi_82731327
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:29 schreef DeuceFour het volgende:
Je vraag is ook zeer afhankelijk van de situatie waarin je 'beter wilt overkomen'. Een date? Een kroeg? In het ov? Bij een vriendin? Op een feestje? En wat je zelf denkt verkeerd te doen. Om iets te verbeteren dien je namelijk eerst het uitgangspunt te bepalen.
In alle gevallen vergelijkbare situaties. Desinteresse alom. Ik kom gewoon niet interessant genoeg over.
pi_82731355
quote:
Een dikke piemel hebben
quote:
Door een dikke piemel te hebben.
I feel kinda Locrian today
pi_82731467
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:41 schreef Socios het volgende:

[..]

In alle gevallen vergelijkbare situaties. Desinteresse alom. Ik kom gewoon niet interessant genoeg over.
In het geval van vrouwen ben je interessant als je aantrekkelijk bent..en dan bedoel ik niet perse qua uiterlijk. Wat is dan aantrekkelijk? Zoals gezegd, iemand die zichzelf is. Maar vooral ook positiviteit en plezier uitstralen. Er zijn mensen die uitgaan om te 'scoren', en vervolgens in een hoekje een bier staan te drinken en zich afvragen waarom die vrouwen op de dansvloer geen interesse hebben. Als je uitgaat gaat het erom dat je plezier hebt. Als je bv. niet danst is dat sowieso al moeilijker. Maar je kunt ook gewoon lol hebben met vrienden. Wat meiden aanspreken (die je dat uberhaupt?), gewoon luchtig en fun, zonder er waarde aan te hechten. Je hebt The Game gelezen (ik niet overigens), maar volgens mij staan deze dingen daar wel in.
Veel beginnende PUA's gebruiken bijvoorbeeld opvallende kleding (peacocking) om op te vallen en dus 'interessanter' over te komen. Niet perse aan te raden als dat niet je ding is..en ook meer amerikaans dan nederlands. Maar ik weet niet hoe je je kleed. Dus misschien kun je daar wat aan veranderen, zodat je je ook zelfverzekerder voelt. Een hip kapsel, stijlvolle kleding, een goeie 'state' hebben (NLP), je goed voelen.. en dan uitgaan en lol hebben. Dat zou volgens mij al veel verschil maken.

Vraag jezelf ook af 'waarom kunnen anderen me interessant vinden?' of 'wat heb jij een ander te bieden'? 'wat is je passie'? Als je daar niets op kunt antwoorden weet je gelijk al wat je kunt verbeteren. Klinkt misschien heel debiel, maar flirten/versieren is te vergelijken met verkoop/marketing.
  zondag 13 juni 2010 @ 03:10:27 #39
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_82731680
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:10 schreef Socios het volgende:

[..]

Hehehe, door de Nieuwstad lopen altijd leuk.
Haha, ook een Groninger... ja dat werkt wel, als je wilt.
Voordat ik van nature "zelfverzekerd" was, gebruikte ik Nieuwstad soms om in the mood te komen.
Van alle kanten sjans... hou dat gevoel vol. Dan voel je jezelf het haantje, en je hebt medelijden met de vrouw die geen interesse heeft in jou. Op dat moment ben je extra zeker van jezelf... vanaf dat moment moet je een maat houden tussen alcohol en zelfverzekerdheid. Teveel alcohol, en je bent als een mongool op het dievenpad... te weinig alcohol en je blijft dokter bibber. Kortom; licht aangeschoten werkt het beste.

Als licht aangeschoten persoon kun je dan een macho zijn, zijn wie je wilt zijn... maar als je zwaar aangeschoten bent (of dronken) dan verpest je het omdat je dan in de draaikolk van "egocentrisme" komt...
Wordt je weer nuchter, dan wordt je weer onzeker en soms nog erger...; kruip je in een slachtoffer schild... wordt alles wat je niet zou willen... een kneus.

Dus kijk thuis in de spiegel en zeg tegen jezelf "I'm good, I'm feeling good" in de nieuwe kleren...en loop even door Nieuwstad om dat gevoel te bevestigen, op de weg naar het uitgaanscentrum.
En zodra je dit gevoel niet meer hebt... ga dan naar huis, blijf niet nog te lang rondhangen. Bedenk dat je indruk hebt gemaakt, maar dat het geheim van een goede indruk ook is, om op tijd te verdwijnen.

De volgende keer kent nieuwe kansen. En dan kom je er weer op jouw best aan.
  zondag 13 juni 2010 @ 03:14:22 #40
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_82731743
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ook dat natuurlijk... alleen kan ik daar niet over meespreken. Maar inderdaad, wie boven de 25 nog maagd is, kan met betaling voor seks hier ook voordeel bij doen... wie net geneukt heeft straalt iets uit.
Maar wie jonger is, kan misschien beter eerst mijn manier proberen.
pi_82731748
Je kan niet doen alsof je zeker bent

Je weet dat je ownt of niet, natuurlijk.
  zondag 13 juni 2010 @ 03:16:54 #42
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_82731786
Zulke topics aangaan met hen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 13 juni 2010 @ 03:17:06 #43
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_82731788
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Salvad0R het volgende:

Deze man spreekt een waar woord.
The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me
pi_82731797
quote:
OK, ik own hard.
  zondag 13 juni 2010 @ 03:19:24 #45
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_82731819
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:18 schreef Socios het volgende:

[..]

OK, ik own hard.
Volgens mij zeg je dat alleen.
pi_82731848
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:19 schreef Erwtje het volgende:
Volgens mij zeg je dat alleen.
Tsja... WAT MOET IK DAN
  zondag 13 juni 2010 @ 03:24:04 #47
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_82731879
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:21 schreef Socios het volgende:

[..]

Tsja... WAT MOET IK DAN
Je moet het weten, zijn, voelen en dus uitstralen!
pi_82731912
quote:

Ja klopt. Vrouwen vallen op mannen met zelfvertrouwen.

De rest moet je zelf maar uitvogelen, in plaats van advies te vragen aan mensen die er duidelijk geen kaas van hebben gevreten, anders zouden ze wel hun chick batsen op dit tijdstip.
pi_82731969
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:24 schreef Erwtje het volgende:

[..]

Je moet het weten, zijn, voelen en dus uitstralen!

Beste tips Wees jezelf , ga een gesprek aan met anderen.
Volgens mij heb ik zelfs nog in mn Gmail een abbo gratis abbo op simpele tips
Waarom? Omdat het altijd handig is, een soort van hoe kom ik zelf verzekerd cursus

http://hotfile.com/dl/107(...)lationships.rar.html

Simpele lees gids zal hem zelf eens doornemen kijken wat waar is en onzin

Daarnaast een simpele geest Victor Verlon kan heel goed hierover praten .
http://www.aantrekkingskracht.com/

hij noemt het vrouwen veroveren. maar het is eigenlijk een cursus jezelf wezen

[ Bericht 13% gewijzigd door cablegunmaster op 13-06-2010 03:39:08 ]
Redacted
  zondag 13 juni 2010 @ 04:13:31 #50
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82732211
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:01 schreef Taurus het volgende:
Uiterlijk telde toch niet?

ok /topic-kaap en tvp

Ik heb moeite met rechtop blijven lopen en lachen (geen lachrimpels). houding is denk ik belangrijk voor een zelfvertrouwde uitstraling dat vrouwen opvalt. ik denk dat je houding mee moet krijgen via opvoeding en wellicht sport. als je houding opgetrokken schouders is en een troubled look, dat is zo moeilijk om te veranderen, ik zit er al 10 jaar mee. weet nosgteed sniet hoe ik dat moet evranderen. ws. moet dat ook gemeend van binneuit komen maar das het probleem dnek ik. ziekte en schaamte en eczeem en onzekerheid en geen positieve feedback. rete moeilijk.

[ Bericht 35% gewijzigd door Schenkstroop op 13-06-2010 04:24:45 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 13 juni 2010 @ 05:11:44 #51
286493 raebyddet
pi_82732518
quote:
Op zondag 13 juni 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ok /topic-kaap en tvp

Ik heb moeite met rechtop blijven lopen en lachen (geen lachrimpels). houding is denk ik belangrijk voor een zelfvertrouwde uitstraling dat vrouwen opvalt. ik denk dat je houding mee moet krijgen via opvoeding en wellicht sport. als je houding opgetrokken schouders is en een troubled look, dat is zo moeilijk om te veranderen, ik zit er al 10 jaar mee. weet nosgteed sniet hoe ik dat moet evranderen. ws. moet dat ook gemeend van binneuit komen maar das het probleem dnek ik. ziekte en schaamte en eczeem en onzekerheid en geen positieve feedback. rete moeilijk.
Misschien kan een fysiotherapeut jou een goede houding aanleren ?
pi_82732846
Als je niet zeker bent, wordt het erg lastig om zeker over te komen. Zeker overkomen kun je alleen als je héél goed kan acteren, maar dat houd je ook geen jaren vol, óf als bijproduct van het zeker zijn.
Dus beter kan je je richten op dingen doen die je zekerder van jezelf doen voelen.
Bv. men kan wel stellen dat een man die initiatief neemt voor een gesprek en geinteresseerd vragen stelt zekerder overkomt op een vrouw dan een man die niks durft te zeggen. Maar ik vraag me af of je aan die informatie iets hebt als je je toch al niet zeker voelt van jezelf.
zelfde als diginoob
  zondag 13 juni 2010 @ 10:04:45 #53
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82733611
Je moet dat niet eens opzettelijk willen. Jezelf afvragen of wat je nu doet/zegt wel juist is zal je alleen maar doen falen, zo niet nu dan wel later. Een meid zal toch om je moeten geven om wie je bent en zoals je bent. Wanneer je je dan ook zo opstelt, dus ontspannen, en ze vind je leuk dan weet een stuk zekerder dat je een echt goede match hebt.

Anders moet je dat beeld dat je van jezelf gegeven hebt steeds vol zien te houden. En zodra je van de dopamine-trein af bent is dat het je meestal niet meer zo waard...
  zondag 13 juni 2010 @ 10:11:53 #54
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_82733711
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:09 schreef Socios het volgende:

[..]

misschien probeer je het bij het verkeerde type. je kan het ook omdraaien: ze mogen jou aan de praat houden en als ze dat niet lukt dan daalt jouw interesse rap. jij bent niet in je eentje verantwoordelijk voor gezelligheid/een gesprek. moet een beetje van 2 kanten komen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 13 juni 2010 @ 10:17:56 #55
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_82733801
quote:

QFT
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 13 juni 2010 @ 10:28:45 #56
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_82733947
Misplaatst zelfvertrouwen is ook zelfvertrouwen. Zolang je in je element bent en het gesprek gaat over een onderwerp waar je wat van af weet komt je zelfvertrouwen vanzelf wel, hoewel je in andere gevallen wat onzekerder was geweest. Praat over wat jij doet, waarom jij dat gaaf en relevant vindt en je enthousiasme zal overkomen. Mensen zien dan een leuke enthousiaste vent ipv een stille kneus. in 9 van de 10 gevallen zal iemand dan terug lullen met evenveel enthousiasme over wat zij/hij doet en huppakee genoeg gespreksstof om een avond te kunnen vullen.

Kies ook je omgeving. Een kroeg is voor sommige een goede plek om een partner te vinden, omdat een flinke dosis bier een gezellige sfeer oproept en mensen over hun schaamte heentrekt. Alleen voor heel veel mensen is dit ook geen goede plek vanwege de drukte, lawaai en lammigheid, probeer het daar dan ook niet.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_82734012
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:27 schreef friekin_ het volgende:
in plaats van advies te vragen aan mensen die er duidelijk geen kaas van hebben gevreten, anders zouden ze wel hun chick batsen op dit tijdstip.
pi_82734170
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:11 schreef Murmeli het volgende:

[..]

misschien probeer je het bij het verkeerde type. je kan het ook omdraaien: ze mogen jou aan de praat houden en als ze dat niet lukt dan daalt jouw interesse rap. jij bent niet in je eentje verantwoordelijk voor gezelligheid/een gesprek. moet een beetje van 2 kanten komen.
Eens! Het is toch niet de bedoeling dat jij de hele avond de boel gaat entertainen.
Bovendien moet je een zelfverzekerde houding niet gaan acteren. Beter kun je gewoon jezelf accepteren en meer schijt hebben aan mensen. Dit ben ik. Als het je niet aanstaat, dan is dat jammer.
Maar dat is best lastig natuurlijk.
  zondag 13 juni 2010 @ 10:45:29 #59
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_82734227
Een gesprek gaande houden is minder moeilijk dan je denkt Het enige wat je moet doen is geinteresseerd zijn in wat iemand doet, goed luisteren en zinnige antwoorden geven die ook echt aantonen dat je hebt geluisterd Praat over dingen die in de omgeving gebeuren, een gedeelde interesse, muziek, vrienden, whatever Maar vooral het belangrijkste: relax!
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_82734914
quote:

[..]

ok /topic-kaap en tvp

Natuurlijk telt uiterlijk.
pi_82746662
quote:

[..]

ok /topic-kaap en tvp

Ik heb moeite met rechtop blijven lopen en lachen (geen lachrimpels). houding is denk ik belangrijk voor een zelfvertrouwde uitstraling dat vrouwen opvalt. ik denk dat je houding mee moet krijgen via opvoeding en wellicht sport. als je houding opgetrokken schouders is en een troubled look, dat is zo moeilijk om te veranderen, ik zit er al 10 jaar mee. weet nosgteed sniet hoe ik dat moet evranderen. ws. moet dat ook gemeend van binneuit komen maar das het probleem dnek ik[/b
. ziekte en schaamte en eczeem en onzekerheid en geen positieve feedback. [b]rete moeilijk.

Lees nu eens goed wat je zegt en je attitude. Je blijft maar in een fucking slachtofferrol zitten met zelfmedelijden en denkend in moeilijkheden en problemen. Verander dat eerst eens door positief te formuleren. Kijk eens naar Sean Stephenson... hij heeft het misschien wel moeilijker (qua uiterlijk) dan jou en toch staat hij positief in het leven en denkt in mogelijkheden. Zie deze video, misschien opent dat je ogen. Vanaf 1:25:
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:41 schreef caroline1234 het volgende:

[..]

Eens! Het is toch niet de bedoeling dat jij de hele avond de boel gaat entertainen.
Bovendien moet je een zelfverzekerde houding niet gaan acteren. Beter kun je gewoon jezelf accepteren en meer schijt hebben aan mensen. Dit ben ik. Als het je niet aanstaat, dan is dat jammer.
Maar dat is best lastig natuurlijk.
Attitude is ok .. maar tenzij je het uiterlijk van Brad Pitt of Johnny Depp hebt helpt het wel degelijk als je fun uitstraalt (en dus de entertainer bent). Wie zou jij liever tegenkomen? 1) Iemand die je aan het lachen maakt, waar je plezier mee kunt hebben, waar je je goed bij voelt of 2) Iemand die op een monotone manier een saai verhaal vertelt, een beetje toe staat te kijken vanaf de kantlijn en waar een gesprek niet goed loopt? You might get the point.

Dan..afsluitend omdat er al genoeg (teveel) van dit soort topics zijn: ga vooral niet op het internet zitten lezen of om tips vragen maar get out there en neem het leven vooral niet te serieus. Als je nu niet in een (voor jou) gewenste situatie zit: doe dan eens wat anders/nieuws dan wat je gewoonlijk zou doen. Break the habit.

groeten. Levenscoach DeuceFour
  zondag 13 juni 2010 @ 17:41:03 #62
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_82749577
Hier loopt al een epische reeks over: Pick up meiden #7. Toffe vrouwen zijn niet van PUA's gediend

Wellicht vind je daar wat wat nuttigs.
Je moeder is een hamster
  zondag 13 juni 2010 @ 18:40:04 #63
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_82752057
quote:

[..]

ok /topic-kaap en tvp

Uiterlijk telt wel, maar uitstraling is belangrijker

Ik ben 1.92 had altijd een slungelige houding. Dat kwam door twee dingen; ik heb nooit actief gesport (wat erg goed is voor je houding) en omdat ik langer ben dan de rest, maak je je als het ware iets kleiner (omdat je constant naar beneden moet praten en om onbewust minder op te vallen).

Goed nieuws voor jou: Er valt genoeg aan te doen!

- Je moet jezelf aanwennen om rechtop te lopen. Op het moment dat je gaat lopen kun je je moeilijk constant focussen op het feit dat je rechtop moet lopen. Waardoor het vaak heel krampachtig overkomt als je het dan toch probeert. Hoe je dit kan verhelpen? Slapen op je rug, zonder (of met een heel dun) kussen is een stap in de goede richting. Wanneer je op een stoel/bank zitten niet te veel naar voren leunen (je hoeft wederom niet krampachtig tegen de leuning aan gaan zitten. Maar je merkt zelf wel wat ergonomisch wél en niet goed voor je is! )

- Time to hit the gym! 3 dagen cardio (minstens een halfuur) en het liefst in de buitenlucht. Het is goed voor je algehele gezondheid, je zweet al het vuil uit je lichaam (en evt het overtollige vet) waardoor je er gezonder uit gaat zien. Daarnaast is de sportschool belangrijk voor het kweken van spieren. En nee, je hoeft geen wasbordje van hier tot gindter te hebben. door je borst/schouders/buik te trainen krijg je de drang om dit ook uit te stralen. Hierdoor kom je relaxter en natuurlijker over.

- Dingen doen waar je voldoening en trots uit haalt. Dat is één van de belangrijkste dingen; wees trots op dingen, want dit straal je uit. Probeer vooral iets te zoeken waar je ook een leuk gesprek over kan hebben. De gemiddelde vrouw zal niet geïnteresseerd zijn in de verhalen over je nieuwste pc, welke vette lens je nu weer heb gekocht voor je spiegelreflex en dergelijke. Begrijp me niet verkeerd; op zichzelf zijn het leuke hobby's, maar vooral de éénzame-opsluiting-achter-de-pc-voor-5-u-per-dag doet het vaak niet zo goed bij de vrouwtjes
Your only limit is your imagination
  zondag 13 juni 2010 @ 18:47:37 #64
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_82752311
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:40 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:

[..]

Uiterlijk telt wel, maar uitstraling is belangrijker

Ik ben 1.92 had altijd een slungelige houding. Dat kwam door twee dingen; ik heb nooit actief gesport (wat erg goed is voor je houding) en omdat ik langer ben dan de rest, maak je je als het ware iets kleiner (omdat je constant naar beneden moet praten en om onbewust minder op te vallen).

Goed nieuws voor jou: Er valt genoeg aan te doen!

- Je moet jezelf aanwennen om rechtop te lopen. Op het moment dat je gaat lopen kun je je moeilijk constant focussen op het feit dat je rechtop moet lopen. Waardoor het vaak heel krampachtig overkomt als je het dan toch probeert. Hoe je dit kan verhelpen? Slapen op je rug, zonder (of met een heel dun) kussen is een stap in de goede richting. Wanneer je op een stoel/bank zitten niet te veel naar voren leunen (je hoeft wederom niet krampachtig tegen de leuning aan gaan zitten. Maar je merkt zelf wel wat ergonomisch wél en niet goed voor je is! )
De 110 graden zithouding
pi_82752484
Blahblah...gewoon jezelf zijn en ga op zoek naar gedeelde interesses...kan je daar eindeloos over lullen

ligt er ook een beetje aan wat je doel is en wat voor dames je op het oog hebt
pi_82752697
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:40 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
maar vooral de éénzame-opsluiting-achter-de-pc-voor-5-u-per-dag doet het vaak niet zo goed bij de vrouwtjes
Daarom zou het zo ontzettend chill zijn om een leuke FOK!ster te leren kennen.

Kun je tenminste wèl ongegeneerd 5 uur of meer per dag blijven FOK!ken.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:00:28 #67
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_82752759
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:58 schreef Socios het volgende:

[..]

Daarom zou het zo ontzettend chill zijn om een leuke FOK!ster te leren kennen.

Kun je tenminste wèl ongegeneerd 5 uur of meer per dag blijven FOK!ken.
Ik moet er niet aan denken. Sociale controle door je vriendin op Fok!

Scheelt dat ik vooral een lezer ben, maar vanavond in een reageerbui ben
Your only limit is your imagination
  zondag 13 juni 2010 @ 19:18:51 #68
118585 Crutch
pi_82753376
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:00 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken. Sociale controle door je vriendin op Fok!

Scheelt dat ik vooral een lezer ben, maar vanavond in een reageerbui ben
Maar je bent wel weer een password vergeten?
Je moeder is een hamster
pi_82753506
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:59 schreef Taurus het volgende:
Reken maar dat je zelfverzekerdheid ook kan faken.

Verder is het een kwestie van oefenen. Drank kan er tijdens het uitgaan bij helpen om wat minder moeilijk na te denken. Zet die netheid eens van je af. Die voorzichtigheid. Probeer voor de grap eens een one-night-stand te regelen door jezelf zelfverzekerder voor te doen dan dat je eigenlijk bent. Stap op iemand af en spreek haar aan op een manier dat je het normaal nooit zou doen. Door interesse te tonen ben je al heel ver.

En al loop je een blauwtje. Wat maakt het eigenlijk uit? Dat besef alleen al geeft je al meer zelfvertrouwen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_82768073
quote:

[..]

ok /topic-kaap en tvp

Uiterlijk telt wel mee, eerste wat je ziet van iemand
  zondag 13 juni 2010 @ 23:38:49 #71
118585 Crutch
pi_82768574
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:25 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Tenzij je een afstotelijk gedrocht bent valt dat reuze mee.
Je moeder is een hamster
  zondag 13 juni 2010 @ 23:43:52 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82768799
-nevermind-

[ Bericht 97% gewijzigd door Keep_Walking op 13-06-2010 23:56:34 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 13 juni 2010 @ 23:45:05 #73
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82768856
quote:
dat dus !

je moet er gewoon niet bij nadenken.
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_82769126
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:50 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Of zorg dat je zo snel tot zoenen overgaat dat het amper op praten aankomt.
Dit. Verder helpt een paar biertjes drinken ook nog wel eens.
No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 14 juni 2010 @ 01:56:05 #75
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82772368
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Crutch het volgende:

[..]

Maar je bent wel weer een password vergeten?
hehe precies wat ik ook dacht.
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:25 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoe ik op fok ben uitgescholden voor van alles om mijn stelling dat uiterlijk belangrijk is. Onder verschillende en oude accounts in het verleden.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 juni 2010 @ 02:04:13 #76
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82772461
Iemand al eens een anker geprobeerd? Gewoon om mee te beginnen totdat je er nietens meer aan denkt en je houding natuurlijker is? Ik kan me verschillende mentale ankers bedenken maar geen werkt langer dan 10 minuten..
pi_82782300
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:38 schreef Crutch het volgende:
Tenzij je een afstotelijk gedrocht bent valt dat reuze mee.
Beetje politiekcorrecte dooddoener. Er is zelfs onderzoek gedaan bij babies en peuters, die ze foto's lieten zien van mooie en minder mooie mensen. De babies en peuters kozen zonder uitzondering voor de mooist ogende gezichten.
  maandag 14 juni 2010 @ 13:20:05 #78
118585 Crutch
pi_82783926
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Iemand al eens een anker geprobeerd? Gewoon om mee te beginnen totdat je er nietens meer aan denkt en je houding natuurlijker is? Ik kan me verschillende mentale ankers bedenken maar geen werkt langer dan 10 minuten..
Nee joh, gewoon feelgood een ruimte binnenstormen.

Onderweg naar de kroeg kun je bijvoorbeeld al wat mensen aanspreken om de benaderingsangst een beetje weg te nemen.
Je moeder is een hamster
  maandag 14 juni 2010 @ 13:22:11 #79
118585 Crutch
pi_82784029
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:38 schreef Techno het volgende:

[..]

Beetje politiekcorrecte dooddoener. Er is zelfs onderzoek gedaan bij babies en peuters, die ze foto's lieten zien van mooie en minder mooie mensen. De babies en peuters kozen zonder uitzondering voor de mooist ogende gezichten.
Hoe verklaart dat ondezoek dat er 'in onze ogen' sufkoppen zijn die toch met een knappe vriendin rondlopen?
Die jongen heeft tóch iets waar zij op valt en da's niet altijd een gevulde portomonnee.
Je moeder is een hamster
pi_82784200
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef Crutch het volgende:
Hoe verklaart dat ondezoek dat er 'in onze ogen' sufkoppen zijn die toch met een knappe vriendin rondlopen?
Die jongen heeft tóch iets waar zij op valt en da's niet altijd een gevulde portomonnee.
Die gedragen zich tegennatuurlijk. En doorgaans hebben die 'sufkoppen' juist wel een goede baan met dito salaris en bieden in dat opzicht zekerheid en dergelijke.
  maandag 14 juni 2010 @ 13:28:47 #81
118585 Crutch
pi_82784330
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Die gedragen zich tegennatuurlijk.
Exact, dus wat zou je kunnen doen om aandacht te trekken?
quote:
En doorgaans hebben die 'sufkoppen' juist wel een goede baan met dito salaris en bieden in dat opzicht zekerheid en dergelijke.
Nee.

Edit: toevoeging; niet beter dan de gemiddelde man. Een totale nietsnut maakt natuurlijk minder kans.
Je moeder is een hamster
pi_82784462
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:28 schreef Crutch het volgende:
Exact, dus wat zou je kunnen doen om aandacht te trekken?
Geen idee, ik heb niets te klagen wat vrouwelijke aandacht betreft.
quote:
Nee.
Omdat?
Edit: Oh, bedoel je op die manier.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 13:33:00 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 13:49:46 #83
118585 Crutch
pi_82785009
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:32 schreef Techno het volgende:
[..]

Omdat?
Edit: Oh, bedoel je op die manier.
Ja. ik bedacht me dat 'nee' wel een heel simpel antwoord was.

Maar goed, om mijn eerste antwoord maar even toe te lichten.
Zoek maar eens op de 'nieuwe man'.
Je moeder is een hamster
  maandag 14 juni 2010 @ 14:16:38 #84
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82785941
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:28 schreef Ryon het volgende:
Misplaatst zelfvertrouwen is ook zelfvertrouwen.
Volgens mij is wat vrouwen als "zelfvertrouwen" ervaren, afhankelijk van wat de vrouw zelf ziet. Het is volgens mij leeftijd gebonden.

Dus jonge meiden vinden eerder dat witte haantjes, met hun grote praatjes en weetjewel en toen ik dit en dat en groot en zus en zo en lache man hahaha, zelfvertrouwen hebben. En voor oudere meiden is dat weer iets anders.

Maar Volgens mij is de kern-ingredient, dat alle soorten mannen die als zelfvertrouwd worden getypeerd, hebben. Toch iets met dominantie. Dus van de schreeuwlelijke 'ey swa' negers tot bierzuipende sjonnies met coole scooter, of de intellectueel geevolueerde kalme weetikveel. Dominantie is de key?

En daarbij speelt (gemaakte) imago dus ook een grote rol wat status geeft, wat weer iets met dominantie te maken heeft.

Maargoed wellicht kan je met de ene imago eerder wegkomen bij de ene doelgroep meiden dan de andere.

[ Bericht 19% gewijzigd door Schenkstroop op 14-06-2010 14:26:28 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 18:18:29 #85
239294 PierreTT
pi_82796696
quote:

[..]

Nee, dat klopt zeker.. op korte termijn schijnen vrouwen te vallen op het stoere type, op langere termijn meer op het zorgzame type die een goede toekomst kan of gaat hebben
  maandag 14 juni 2010 @ 19:51:30 #86
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82801201
quote:

[..]

Ik zie dat niet al te vaak gebeuren, eerlijk gezegd.

Nog nooit iemand gezien die suf/lelijk uitziet en GEEN goede baan heeft die met een lekkere vrouw loopt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 14 juni 2010 @ 19:54:34 #87
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82801383
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Volgens mij is wat vrouwen als "zelfvertrouwen" ervaren, afhankelijk van wat de vrouw zelf ziet. Het is volgens mij leeftijd gebonden.

Dus jonge meiden vinden eerder dat witte haantjes, met hun grote praatjes en weetjewel en toen ik dit en dat en groot en zus en zo en lache man hahaha, zelfvertrouwen hebben. En voor oudere meiden is dat weer iets anders.

Maar Volgens mij is de kern-ingredient, dat alle soorten mannen die als zelfvertrouwd worden getypeerd, hebben. Toch iets met dominantie. Dus van de schreeuwlelijke 'ey swa' negers tot bierzuipende sjonnies met coole scooter, of de intellectueel geevolueerde kalme weetikveel. Dominantie is de key?

En daarbij speelt (gemaakte) imago dus ook een grote rol wat status geeft, wat weer iets met dominantie te maken heeft.

Maargoed wellicht kan je met de ene imago eerder wegkomen bij de ene doelgroep meiden dan de andere.
Die lelijke "ey swa" negers en lelijke sjonnies lopen helemaal niet met goede kwaliteitswijven. Ze hebben meestal de vuil. Ik zou echt niet jaloers zijn op die gozers. Bij die vrouwen werkt dominantie wel, ja, daar geilen ze erop.

Een normale of kwaliteitsvrouw hoef je niet te domineren. Alleen je zaken in orde hebben en verder een leuke persoonlijkheid.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:14:24 #88
118585 Crutch
pi_82802661
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zie dat niet al te vaak gebeuren, eerlijk gezegd.

Nog nooit iemand gezien die suf/lelijk uitziet en GEEN goede baan heeft die met een lekkere vrouw loopt.
Ik wel, zowel in het noorden als het westen.
Maar goed, als het je eenmaal opvalt zie je het overal.
Je moeder is een hamster
  maandag 14 juni 2010 @ 20:21:20 #89
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_82803107
quote:

[..]

Dat betwijfel ik dus.

Je laat niet merken dat je (seksuele) interesse in ze hebt.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:26:15 #90
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82803449
quote:

[..]

ok /topic-kaap en tvp

ben je al ziek vanaf je geboorte dan ?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
  maandag 14 juni 2010 @ 20:29:58 #91
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82803754
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik wel, zowel in het noorden als het westen.
Maar goed, als het je eenmaal opvalt zie je het overal.
Vind JIJ ze lelijk of zijn ze echt suf of lelijk (dus ook volgens andere mensen)? Ik zie wel "normale" jongens met mooie meisjes. Soms zie ik ook stoere maar lelijke haantjes met sletten.
pi_82804993
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef XDo het volgende:
Dus gewoon zeggen dat je live porn wil en/ of haar overal maar gaan betasten? Lijkt me ook niet echt handig. Of willen vrouwen dat serieus?
  maandag 14 juni 2010 @ 20:53:53 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82805201
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:50 schreef Socios het volgende:

[..]

Dus gewoon zeggen dat je live porn wil en/ of haar overal maar gaan betasten? Lijkt me ook niet echt handig. Of willen vrouwen dat serieus?
Probeer anders gewoon duidelijk te flirten. Vertel haar dat je haar mooi vindt en dat je haar graag beter wilt leren kennen. Kijk maar hoe ver je daarmee komt.

Verder, ben je interessant of grappig? Want niet lullig bedoeld, maar bij jou heb ik altijd het gevoel gehad dat je weinig boeiend te zeggen hebt. Geen interessante mening en ervaringen ofzo.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:54:31 #94
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82805243
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef XDo het volgende:

[..]

Dus denk je dat het beter is om toch snel te laten merken aan een meisje dat je sexueel in dr geinteresseerd bent? En hoe laat je dat dan het beste merken?

Maar ik heb meer tips nodig om mijn houding te verbeteren. Mischien een rugtas met zware boeken?
(wat niet helpt, al geprobeerd)

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 14-06-2010 21:06:51 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 20:57:55 #95
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82805444
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:50 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik denk alleen als ze wat in je zien kwa uiterlijk. Maar das mijn mening. Ik laat het verder over aan de experts om advies en raad te geven.
pi_82805468
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Verder, ben je interessant of grappig? Want niet lullig bedoeld, maar bij jou heb ik altijd het gevoel gehad dat je weinig boeiend te zeggen hebt. Geen interessante mening en ervaringen ofzo.
Klopt, heb geen interessante dingen te vertellen. Al dat popi-jopigedoe over wereldreizen enzo die iedereen vertelt is niet aan mij besteed. Verder kan ik een gesprek niet lang boeiend houden.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:59:26 #97
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82805540
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Socios het volgende:

[..]

Klopt, heb geen interessante dingen te vertellen. Al dat popi-jopigedoe over wereldreizen enzo die iedereen vertelt is niet aan mij besteed. Verder kan ik een gesprek niet lang boeiend houden.
mishcien is dat ook wel ons probleem. Ik heb dat namelijk ook. Ik betrap mij erop dat ik haantjes met grote praatjes, dat ik daarop neerkijk en wat zij doen zelf niet doe of mezelf inhoud. Maar.. als het werkt.. waarom niet?
  maandag 14 juni 2010 @ 21:03:23 #98
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82805765
quote:

[..]

Dan heb je de verkeerde vraagstelling, man. Je bent niet onzeker of je komt niet onzeker over. Je bent gewoon saai.

Tegenwoordig willen vrouwen een man hebben die interessant is, die dingen te vertellen heeft en waarmee ze kan lachen. Door de feminisme nemen vrouwen geen genoegen meer met een man die een baan heeft en voor haar kinderen kan zorgen.

Er zijn vast wel vrouwen die genoegen nemen met een stabiele man, maar je moet gewoon harder zoeken.

Of je kan proberen om interessant en boeiend te worden.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:05:04 #99
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82805873
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:59 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

mishcien is dat ook wel ons probleem. Ik heb dat namelijk ook. Ik betrap mij erop dat ik haantjes met grote praatjes, dat ik daarop neerkijk en wat zij doen zelf niet doe of mezelf inhoud. Maar.. als het werkt.. waarom niet?
Bij jou heb ik het gevoel dat je wel interessant kan zijn, eigenlijk. Je hebt wel duidelijke meningen over verschillende onderwerpen. Ik denk dat als je eenmaal op je gemak voelt, kan je interessante gesprekken voeren.

Jouw probleem is inderdaad je onzekerheid over je uiterlijk, denk ik. Maar ja, ik ben maar een amateur fok psycholoog.
pi_82806042
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Dan heb je de verkeerde vraagstelling, man. Je bent niet onzeker of je komt niet onzeker over. Je bent gewoon saai.
Misschien is het probleem zo wel beter verwoord, ja. Zit ook wel een verband tussen denk ik.
quote:
Tegenwoordig willen vrouwen een man hebben die interessant is, die dingen te vertellen heeft en waarmee ze kan lachen. Door de feminisme nemen vrouwen geen genoegen meer met een man die een baan heeft en voor haar kinderen kan zorgen.
Exact, ik zeg ook weleens "vroeger ging het erom dat je een gezin kon onderhouden, tegenwoordig gaat het erom dat je je zak scheert".
quote:
Er zijn vast wel vrouwen die genoegen nemen met een stabiele man, maar je moet gewoon harder zoeken.

Of je kan proberen om interessant en boeiend te worden.
Dat wil ik zeker proberen, maar ja, moet ik dan hele verhalen verzinnen? Ik kan haar prima aan het woord laten, stukje interesse tonen erbij, maar goed, dat helpt ook maar voor even als ik zelf niets te melden heb natuurlijk.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:17:02 #101
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82806677
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Socios het volgende:

[..]

Misschien is het probleem zo wel beter verwoord, ja. Zit ook wel een verband tussen denk ik.
[..]

Exact, ik zeg ook weleens "vroeger ging het erom dat je een gezin kon onderhouden, tegenwoordig gaat het erom dat je je zak scheert".
[..]

Dat wil ik zeker proberen, maar ja, moet ik dan hele verhalen verzinnen? Ik kan haar prima aan het woord laten, stukje interesse tonen erbij, maar goed, dat helpt ook maar voor even als ik zelf niets te melden heb natuurlijk.
Niet dat ik een fan ben van "Pick Up Artist" en David Deangelo, maar in zulke gevallen denk ik echt dat je wat Pick Up Artist boeken kan gaan lezen.

Maar behalve dat, je kan ook gewoon leuke dingen gaan doen en de ervaring op doen. In plaats van 5 uur lang te fokken, kan twee uurtjes gebruiken om jezelf interessanter te maken. Door te gaan dansen, uitgaan, dingen meemaken, enz.

Maar er zijn ook vrouwen die gewoon een serieuze man willen, maar dan moet je een gereformeerde zoeken of een minder aantrekkelijke vrouw in een boerendorp.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:24:14 #102
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82807229
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet dat ik een fan ben van "Pick Up Artist" en David Deangelo, maar in zulke gevallen denk ik echt dat je wat Pick Up Artist boeken kan gaan lezen.

Maar behalve dat, je kan ook gewoon leuke dingen gaan doen en de ervaring op doen. In plaats van 5 uur lang te fokken, kan twee uurtjes gebruiken om jezelf interessanter te maken. Door te gaan dansen, uitgaan, dingen meemaken, enz.

Maar er zijn ook vrouwen die gewoon een serieuze man willen, maar dan moet je een gereformeerde zoeken of een minder aantrekkelijke vrouw in een boerendorp.
overdrijven is ook een vak

niet alleen vrouwen uit boerendorpen en gereformeerden willen een serieuze man.
Al hebben 95% van de vrouwen natuurlijk liever een interessante man
pi_82807357
Zo serieus ben ik trouwens niet, hoor. Ik ben wel saai, maar lang niet altijd serieus.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:35:31 #104
239294 PierreTT
pi_82808069
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Socios het volgende:
Zo serieus ben ik trouwens niet, hoor. Ik ben wel saai, maar lang niet altijd serieus.
Losgaan dan Ik heb mijn huidige vriendin ook versierd met de grasmaaier-dansmove
  maandag 14 juni 2010 @ 21:41:17 #105
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82808504
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef DeBassist het volgende:

[..]

overdrijven is ook een vak

niet alleen vrouwen uit boerendorpen en gereformeerden willen een serieuze man.
Al hebben 95% van de vrouwen natuurlijk liever een interessante man
Elke vrouw wilt een serieuze man. Maar geen enkele wilt een saaie man hebben.

Probleem van Socios is niet dat hij serieus is, hij zegt zelf dat hij niet serieus is. Hij is gewoon saai.

Serious, inmiddels ken ik verschillende regulars hier op de forum, en socios heeft nooit iets interessants gezegd. Als je zelf op de internet niet een interessante mening kan hebben, dan kan je IRL niet eens een coma-patient bij je blijven houden.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:43:02 #106
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82808656
K_W ben jij dat echt of zit er nu iemand anders achter dat toetsenbord
  maandag 14 juni 2010 @ 21:43:08 #107
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82808663
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Probleem van Socios is niet dat hij serieus is, hij zegt zelf dat hij niet serieus is. Hij is gewoon saai.

Serious, inmiddels ken ik verschillende regulars hier op de forum, en socios heeft nooit iets interessants gezegd. Als je zelf op de internet niet een interessante mening kan hebben, dan kan je IRL niet eens een coma-patient bij je blijven houden.
helemaal mee eens
oftewel TS moet een hobby zoeken waarmee hij interessant wordt of het geluk hebben dat iemand opeens hopeloos verliefd op m wordt.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:45:04 #108
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82808784
quote:

[..]

trouwens ik denk eerder een man die serieus KAN zijn. Een serieuze man is vaak ook saai lijkt me
pi_82808854
quote:
Serious, inmiddels ken ik verschillende regulars hier op de forum, en socios heeft nooit iets interessants gezegd.
Mjah... Dat valt wel mee toch? Ik kom in allerlei subfora op FOK!, zitten vast wel ergens wat interessante posts tussen van mij.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:47:54 #110
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82808975
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef Socios het volgende:

[..]

Mjah... Dat valt wel mee toch? Ik kom in allerlei subfora op FOK!, zitten vast wel ergens wat interessante posts tussen van mij.
maar wat noem jij interessant ?
pi_82809180
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef DeBassist het volgende:
maar wat noem jij interessant ?
Mijn hilarische topics, fipo´s, sepo´s, oneliners etc. Ook wel interessante posts in het treinentopic, maar daar komen maar een paar vrouwen die dat echt leuk vinden.
pi_82809276
quote:

[..]

Je moet jezelf zijn. dan komt het vanzelf goed.
pi_82809322
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Toppiet het volgende:
In de afgelopen jaren niets van gemerkt.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:53:34 #114
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82809404
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef Socios het volgende:

[..]

wat voor hobby's heb je ?
pi_82809590
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef DeBassist het volgende:
wat voor hobby's heb je ?
Geen. Beetje FOK!ken.

Het erge is nog dit dit serieus is ook.
pi_82809745
quote:

[..]

In bepaalde gevallen werkt dat niet.
Je moet jezelf zeker voelen en het meisje waar je mee in gesprek bent juist onzeker laten voelen. Zorg dat je jezelf boven haar plaats. Negatieve opmerkingen over haar kapsel of kleding bijvoorbeeld doen het vaak erg goed. Zorg ervoor dat ze zich zo onzeker gaat voelen dat ze zelfs wat met jou gaat zoenen omdat ze denkt dat ze niks beters kan krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_82809783
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef slashyou het volgende:
Negatieve opmerkingen over haar kapsel of kleding bijvoorbeeld doen het vaak erg goed. Zorg ervoor dat ze zich zo onzeker gaat voelen dat ze zelfs wat met jou gaat zoenen omdat ze denkt dat ze niks beters kan krijgen.
GOEDE TIP.
pi_82809938
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef Socios het volgende:

[..]

GOEDE TIP.
Wel op de juiste manier brengen natuurlijk, niet haar tot op het bot toe afkraken (dat kan altijd nog als je eenmaal een relatie hebt). Beetje opbouwend houden.
Oh ja, het werkt vooral bij onzekere meisjes, niet bij mooigirls.
pi_82810005
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat komt doordat jij jezelf niet kent, je weet niet wie jezelf bent. Iemand die zichzelf kent, kent anderen en weet hoe met anderen, vrouw of man om te gaan. Je moet jezelf weer leren kennen.
pi_82810221
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef slashyou het volgende:

[..]

In bepaalde gevallen werkt dat niet.
Je moet jezelf zeker voelen en het meisje waar je mee in gesprek bent juist onzeker laten voelen. Zorg dat je jezelf boven haar plaats. Negatieve opmerkingen over haar kapsel of kleding bijvoorbeeld doen het vaak erg goed. Zorg ervoor dat ze zich zo onzeker gaat voelen dat ze zelfs wat met jou gaat zoenen omdat ze denkt dat ze niks beters kan krijgen.
En je zou met zon meisje willen gaan omdat ze zo makkelijk te manipuleren is?
  maandag 14 juni 2010 @ 22:08:33 #121
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82810319
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:56 schreef Socios het volgende:

[..]

Geen. Beetje FOK!ken.

Het erge is nog dit dit serieus is ook.
dan lijkt het me sterk dat je ook echt weet wie je bent
zoek anders eerst eens een hobby. Met een beetje geluk vindt je een meisje die dan dezelfde interesses heeft als jou
pi_82810346
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef Toppiet het volgende:
Waarom niet? Zonder trucs lukt het blijkbaar niet meer. Met gedichten voorlezen op de hei hoef je tegenwoordig niet meer aan te komen.
pi_82810409
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef DeBassist het volgende:
dan lijkt het me sterk dat je ook echt weet wie je bent
zoek anders eerst eens een hobby. Met een beetje geluk vindt je een meisje die dan dezelfde interesses heeft als jou
Ach, er zijn natuurlijk wel dingen die ik leuk vind om te doen naast FOK!ken. Ik volg het WK Voetbal, ik reis graag met de trein, leuke studie erbij. Maar hobby´s... Mjah...
  maandag 14 juni 2010 @ 22:10:53 #124
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82810421
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Waarom niet? Zonder trucs lukt het blijkbaar niet meer. Met gedichten voorlezen op de hei hoef je tegenwoordig niet meer aan te komen.
ligt eraan hoe je het brengt
pi_82810482
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef Toppiet het volgende:

[..]

Lijkt me een prima oplossing voor TS ja, lotgenoten zoeken. Persoonlijk heb ik dat niet nodig, probeer het af en toe echter wel uit op van die zelfverzekerde wijven die denken dat ze alles zijn, moeten soms even met beide voeten neergezet worden.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:12:35 #126
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82810504
quote:

[..]

Tenzij het een Rap is... Girlies they clock, i say boomshockalock grab the microphone and rock
  maandag 14 juni 2010 @ 22:13:51 #127
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82810570
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Tenzij het een Rap is... Girlies they clock, i say boomshockalock grab the microphone and rock

wat dacht je van gewoon oldschool een nummer met je gitaar schrijven ?

werkt bij mij perfect
pi_82810748
quote:

[..]

Echte mannen hoeven niet te manipuleren

Waar is jouw ziel? Vertrappled door feminisme, individualisme, verwaarlozing van je ouders, de hedendaagse consumptiemaatschappij?? Je moet je eigen ziel proberen te hervinden. Wanneer is de laatste tijd dat je intense emoties hebt gevoelt? Slappe lach, intens verdriet, grandioos meelevendheid, verliefdheid, verwondering over de wereld, meegezongen met muziek en andere uitingen van emoties. Is er uberhaupt iemand waarmee jij regelmatig jouw emoties deelt?

Jij bent een lege huls vertrappeld door ideologieen, maar de kern verloren.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:21:14 #129
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82811001
sowieso gaat het al een stuk makkelijker als je echt verliefd bent
manipuleren is onnodig en niet eerlijk
pi_82811029
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef Toppiet het volgende:

[..]

Echte mannen hoeven niet te manipuleren

Waar is jouw ziel? Vertrappled door feminisme, individualisme, verwaarlozing van je ouders, de hedendaagse consumptiemaatschappij?? Je moet je eigen ziel proberen te hervinden. Wanneer is de laatste tijd dat je intense emoties hebt gevoelt? Slappe lach, intens verdriet, grandioos meelevendheid, verliefdheid, verwondering over de wereld, meegezongen met muziek en andere uitingen van emoties. Is er uberhaupt iemand waarmee jij regelmatig jouw emoties deelt?

Bah, een hippie
  maandag 14 juni 2010 @ 22:27:58 #131
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82811454
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef slashyou het volgende:

[..]

Bah, een hippie
bah, een manipulatieve man ?
pi_82811667
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef DeBassist het volgende:

[..]

bah, een manipulatieve man ?
Bah, een gitaarspelende liedjeschrijver.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:41:30 #133
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82812342
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef Socios het volgende:

[..]

Mijn hilarische topics, fipo´s, sepo´s, oneliners etc. Ook wel interessante posts in het treinentopic, maar daar komen maar een paar vrouwen die dat echt leuk vinden.
Ja die dingen zijn dus echt internet gerelateerd en iedereen doet het. Zoals bassist zei, ken je jezelf wel? Weet je waar je voor staat, wat jou laat lachen, hevige emoties, en al dat andere wat hij heeft gezegd? Wel hippie-achtig, maar waar. Ga naar concerten, begin een mening te vormen over diverse onderwerpen (vooral onderwerpen dat een vrouw interessant zal vinden), leer hoe je je gevoelens moet uiten, enz.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:44:10 #134
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82812490
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef slashyou het volgende:

[..]

Bah, een gitaarspelende liedjeschrijver.
Basgitaarspelende
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:30:54 #135
118585 Crutch
pi_82817762
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef slashyou het volgende:

[..]

Wel op de juiste manier brengen natuurlijk, niet haar tot op het bot toe afkraken (dat kan altijd nog als je eenmaal een relatie hebt). Beetje opbouwend houden.
Oh ja, het werkt vooral bij onzekere meisjes, niet bij mooigirls.
Als je het daadwerkelijk op de juiste manier brengt, werkt het op zowel onzekere als zekere vrouwen. Overigens zijn bijna alle vrouwen onzeker, hoe mooi ze ook zijn.

Je kan beginnen met een compliment en eindigen met kritiek.
Bijv: "Je ziet er fantastisch uit, maar die oorbellen. Heb je die van je oma gekregen?"
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:18:28 #136
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82818878
Mijn hobby is me klem zuipen met vrienden en chicks versieren. Fucking triest, maar het is gewoon nog echt zo ook. Zo word je trouwens wel een stuk zekerder met vrouwen kan ik je vertellen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:29:13 #137
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819027
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef DeBassist het volgende:

[..]

helemaal mee eens
oftewel TS moet een hobby zoeken waarmee hij interessant wordt of het geluk hebben dat iemand opeens hopeloos verliefd op m wordt.
Dat is ook heel waar. Meisjes gaan toch voor de zanger van een band of de gitaarspeler of een graffiti artiest dat veel naamsbekendheid heeft. Dat zei een meisje ook tegen haar vriend over mij en nog iemand anders. Wat moeten zij nou doen om een vriendin te krijgen wat missen zij. En toen kwam dat als antwoord. "Zij doen niks dat interessant is, zij moeten wat doen waar ze mee uitblinken". tsja nu nog de vraag waar liggen mijn inetresses en waar kan ik in uitblinken?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:32:18 #138
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82819070
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is ook heel waar. Meisjes gaan toch voor de zanger van een band of de gitaarspeler of een graffiti artiest dat veel naamsbekendheid heeft. Dat zei een meisje ook tegen haar vriend over mij en nog iemand anders. Wat moeten zij nou doen om een vriendin te krijgen wat missen zij. En toen kwam dat als antwoord. "Zij doen niks dat interessant is, zij moeten wat doen waar ze mee uitblinken". tsja nu nog de vraag waar liggen mijn inetresses en waar kan ik in uitblinken?
met niks. denk je dat al die chicks alleen maar popsterren willen? think again.
leuke baan, studie, hobby, gezellig, good looking, spontaan, sociaal, well dressed, sociaal leven, etc. etc. zijn allemaal belangrijk.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:33:20 #139
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82819086
en als je en aantal dingen niet hebt is er nog geen man overboord.
pi_82819088
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:18 schreef Fortitudo het volgende:
Mijn hobby is me klem zuipen met vrienden en chicks versieren. Fucking triest, maar het is gewoon nog echt zo ook. Zo word je trouwens wel een stuk zekerder met vrouwen kan ik je vertellen.
Als je half lam op lelijke Truusje van de buurtsuper ligt en je het de volgende dag niet meer kan herinneren.
Goed advies.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:36:16 #141
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819131
quote:

[..]

Dat geloof ik niet helemaal. Ik heb een vriend dat de hele dag WoW speelt naast zijn baan in de IT. Hij houdt niet van uitgaan en krroegen heeft een beetje smetvrees en vindt zuipen maar belachelijk en duur. Ik begrijp hem wel dat betreft. . Maar hij is wel zichzelf, gewoon lekker a-sociaal en contact gestoord omdat hij gewoon zo is. Verder puike kerel en Ik zoek em welleens op want van zijn kant komt nooit initiatief. geen belletje niks. Maar hij komt natuurljik niet aan contact met vrouwen op deze manier.

Jezelf zijn klopt niet helemaal. Je moet toch voldoen aan een bepaalde imago en vereisten. Of je groeit op en je deed al mee met bpaalde groepen. Urban, hardcore, sjonnies, hangmarokkaan of iets anders. En zo ontwikkel jij je identiteit. (jongeren lopen mekaar niet voor niets achterna denk ik zo) En als je die boot van ontwikkeling hebt gemist wat ben je dan nog?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:37:22 #142
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82819144
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:33 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Als je half lam op lelijke Truusje van de buurtsuper ligt en je het de volgende dag niet meer kan herinneren.
Goed advies.

nee, niet echt.

miss is dat bij jou het geval in je plaatselijke dorpscafe?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:39:10 #143
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82819168
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet helemaal. Ik heb een vriend dat de hele dag WoW speelt naast zijn baan in de IT. Hij houdt niet van uitgaan en krroegen heeft een beetje smetvrees en vindt zuipen maar belachelijk en duur. Ik begrijp hem wel dat betreft. . Maar hij is wel zichzelf, gewoon lekker a-sociaal en contact gestoord omdat hij gewoon zo is. Verder puike kerel en Ik zoek em welleens op want van zijn kant komt nooit initiatief. geen belletje niks. Maar hij komt natuurljik niet aan contact met vrouwen op deze manier.

Jezelf zijn klopt niet helemaal. Je moet toch voldoen aan een bepaalde imago en vereisten. Of je groeit op en je deed al mee met bpaalde groepen. Urban, hardcore, sjonnies, hangmarokkaan of iets anders. En zo ontwikkel jij je identiteit. (jongeren lopen mekaar niet voor niets achterna denk ik zo) En als je die boot van ontwikkeling hebt gemist wat ben je dan nog?
heb je een punt. Maar soms moet je ook wel wat aanpassen om wat gedaan te krijgen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:39:38 #144
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819173
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:32 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

met niks. denk je dat al die chicks alleen maar popsterren willen? think again.
leuke baan, studie, hobby, gezellig, good looking, spontaan, sociaal, well dressed, sociaal leven, etc. etc. zijn allemaal belangrijk.
Het is wel een goed beginpunt denk ik. Want als je ergens goed in bent volgt dat sociale aspect ook vanzelf. Omdat als je ergens goed in bent, dan raak je automatisch in contact met anderen die jou kunsten erkennen zeg maar. Je kan niets goeds tenzij anderen dat ook hebben erkend en gezien. Naja dat meisje legde het iig op het sociale aspect. En ik denk ook wel dat het een belangrijk aspect is.

Mijn vraag aan mezelf is, wat in godsnaam moet ik doen? Ik leg de nadruk wel op mijn eigen uiterlijk omdat ik ook wat te bieden wil hebben. Dat is waarom ik vrouwen niet benader. Ik zou ook niet door mijzelf benaderd willen worden, hell no. Dagelijks droom ik ervan dat ik genoeg geld heb om een aantal ingrepen te laten plegen waardoor mijn gezondheid omhoog gaat en ik eindelijk blijved kan afvallen. En werken aan een beter lcihaam en uiterlijk. ik denk echt dat als ik gezond was geweest, dat ik makkelijker kan werken aan hobbies en het sociale aspect in mijn leven.

Eigenlijk is dat laatste best makkelijk. En vrienden kunnen dat best beamen over mij. Contact is niet zo heel moeilijk. Contact met mooie vrouwen weer wel. Maar ik denk dat ik die brug makkelijker kan slaan als ik zelerder ben van mijzelf en er een paar punten beter uitzie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 15-06-2010 01:45:47 ]
pi_82819242
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef Toppiet het volgende:

Mooi gezegd, hoor. Heb er even een paar uur over nagedacht. Zeer goed punt. Ik denk dat je bijna precies verwoord wat op mij van toepassing is.
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja die dingen zijn dus echt internet gerelateerd en iedereen doet het. Zoals bassist zei, ken je jezelf wel? Weet je waar je voor staat, wat jou laat lachen, hevige emoties, en al dat andere wat hij heeft gezegd? Wel hippie-achtig, maar waar. Ga naar concerten, begin een mening te vormen over diverse onderwerpen (vooral onderwerpen dat een vrouw interessant zal vinden), leer hoe je je gevoelens moet uiten, enz.
De laatste tijd zit ik gewoon al FOK!kend te wachten tot de dagen verstrijken. Uiteraard doe ik wel ´verplichte´ dingen tussendoor, maar dat was het dan wel.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:49:40 #146
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819280
Socios wat is jouw favoriete kleur?
En wat is het allermooiste muziek-nummer dat je ooit hebt gehoord?
(effe testen)

Het punt is als je lang moet nadenken over deze vraag of het dom vind dan ben je zoals mij helaas. Hoef je dat niet dan ben je stappen verder dan mij.

En heb je ook issues met je uiterlijk. Zoja wat bijvoorbeeld?
pi_82819297
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Socios wat is jouw favoriete kleur?
Blauw
quote:
En wat is het allermooiste muziek-nummer dat je ooit hebt gehoord?
Fugees - Ready Or Not

Simpele vragen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:53:31 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819320
ok. you passed. ik zal je verder niet lastig vallen met waar ik allemaal mee zit.
En heb je ook issues met je uiterlijk? Daar ben ik persoonlijk wel benieuwd naar omdat ik dat zelf wel heb.
pi_82819325
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
ik zla je verder niet lastig vallen met waar ik allemaal mee zit.
Open er een topic over?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:55:53 #150
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82819346
Schenkstroop, echt mooie vrouwen kun je vergeten. Waarom neem je niet genoegen met iets minder. Je moet gewoon steeds een stapje omhoog doen. Eerst was ik echt super verlegen met meisjes, maar het gaat echt steeds beter. Eerst regelde ik alleen maar 5-jes, nu xijn het 7,5-en. Just move upwards. Gain confidence. Move on.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:56:50 #151
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819355
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:54 schreef Socios het volgende:

[..]

Open er een topic over?
Nee ik kom er zelf wel uit. een dagje jezelf allemaal rare vragen stellen, wat is je top 5 favoriete acteurs/actrices, welke films vind je leuk, wat is je favoriete kleur en boek etcetera. Wat is volgens jou de vestte hiphop nummer ooit. die vragen daar had ik zelf moeite mee. best gek. maar effe een lijst maken en momorizen en klaar.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:57:12 #152
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_82819359
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:55 schreef Fortitudo het volgende:
Schenkstroop, echt mooie vrouwen kun je vergeten. Waarom neem je niet genoegen met iets minder. Je moet gewoon steeds een stapje omhoog doen. Eerst was ik echt super verlegen met meisjes, maar het gaat echt steeds beter. Eerst regelde ik alleen maar 5-jes, nu xijn het 7,5-en. Just move upwards. Gain confidence. Move on.
En qua inhoud, gaan ze er daar ook vooruit?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:58:40 #153
118585 Crutch
pi_82819373
Jezelf zijn en lekker in je vel zitten zijn overigens typisch vrouwelijke uitdrukkingen.
Natuurlijk ben je jezelf en zo niet dan zou ik maar eens heel hard naar de psycholoog rennen.

Het probleem lijkt me duidelijk Socios; naast FOK! heb je niet veel (klinkt hard) boeiende sociale contacten.
Daarmee dus ook niet echt een reden om iets buitenshuis te ondernemen.

Durf je überhaupt wel met mensen te praten irl? Of voel je je ongemakkelijk?
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 juni 2010 @ 02:00:27 #154
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819391
Hebben jullie nog tips om rechtop (en niet krom) te leren lopen, want das ook belangrijk bij een zelfverzekerde houding.
pi_82819418
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:58 schreef Crutch het volgende:
Durf je überhaupt wel met mensen te praten irl? Of voel je je ongemakkelijk?
Jahoor, geen probleem. Het is niet zo dat ik zenuwachtig en/ of bang ben ofzo. Het gaat er vooral om dat vrouwen het als onzeker zien als ik weer eens ´niets´ te vertellen heb en dat vaak een issue voor ze is, terwijl ik een vrouw op zoiets niet zou afrekenen.
pi_82819460
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Hebben jullie nog tips om rechtop (en niet krom) te leren lopen, want das ook belangrijk bij een zelfverzekerde houding.
Schouders naar achter, borst vooruit!
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 02:09:51 #157
118585 Crutch
pi_82819492
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Kijk James Bond films en dan met name die met Jean Connery.
Patrick James, het typetje uit The Mentalist is ook een goed voorbeeld.

Schouders een tikje naar achteren houden en dan laten hangen, waardoor je wel ontspannen staat, maar meer rechtop.
En beweeg langzaam (niet sloom) en niet te druk.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 juni 2010 @ 02:10:12 #158
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819497
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:06 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]

Schouders naar achter, borst vooruit!
Ik houd het maar 10 minuten vol. Eigenlijk nog korter..
  dinsdag 15 juni 2010 @ 02:11:42 #159
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819512
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:09 schreef Crutch het volgende:

[..]

Kijk James Bond films en dan met name die met Jean Connery.
Patrick James, het typetje uit The Mentalist is ook een goed voorbeeld.

Schouders een tikje naar achteren houden en dan laten hangen, waardoor je wel ontspannen staat, maar meer rechtop.
En beweeg langzaam (niet sloom) en niet te druk.
ja ik weet het, de george clooney act, de swagger act, het touwtje aan je kruin truc, de staart tussen je billen. Ik houd het maar 2 minuten vol en dan ga ik weer automatisch met mn hoofd omlaag..
  dinsdag 15 juni 2010 @ 02:13:35 #160
118585 Crutch
pi_82819535
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:03 schreef Socios het volgende:

[..]

Jahoor, geen probleem. Het is niet zo dat ik zenuwachtig en/ of bang ben ofzo. Het gaat er vooral om dat vrouwen het als onzeker zien als ik weer eens ´niets´ te vertellen heb en dat vaak een issue voor ze is, terwijl ik een vrouw op zoiets niet zou afrekenen.
Je hoeft ook helemaal niets te vertellen, stel liever veel vragen. En vraag door over haar onderwerpen.
Vragen over school, werk en liefdesrelaties kun je beter zo veel mogelijk achterwege laten.
En dat verkooppraatje over wat voor werk je doet kun je ook achterwege laten.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 juni 2010 @ 02:14:21 #161
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_82819541
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ja ik weet het, de george clooney act, de swagger act, het touwtje aan je kruin truc, de staart tussen je billen. Ik houd het maar 2 minuten vol en dan ga ik weer automatisch met mn hoofd omlaag..
dit komt nooit meer goed geef het op, zoek een lelijk wijf die ook niks beters kan krijgen, of een hele knappe die blind is ofzo. of word rijk. dat soort dingen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 02:17:46 #162
118585 Crutch
pi_82819579
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dan doe je het toch fout. Als dit een serieus probleem voor je is dan zijn er wel instanties die je ermee kunnen helpen.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 juni 2010 @ 02:21:16 #163
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_82819618
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dan doe je het toch fout. Als dit een serieus probleem voor je is dan zijn er wel instanties die je ermee kunnen helpen.
Het is gewoon een kwestie van spieren trainen en oefeningen doen en dan wordt het al een stuk beter
  dinsdag 15 juni 2010 @ 02:24:27 #164
118585 Crutch
pi_82819651
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:21 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Het is gewoon een kwestie van spieren trainen en oefeningen doen en dan wordt het al een stuk beter
Klopt ja, ik heb een tijd intensief gesport waarbij ik met bepaalde krachtoefeningen goed op mijn houding moest letten.
Ik mag trouwens wel weer gaan sporten
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 juni 2010 @ 02:27:08 #165
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_82819671
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:24 schreef Crutch het volgende:

[..]

Klopt ja, ik heb een tijd intensief gesport waarbij ik met bepaalde krachtoefeningen goed op mijn houding moest letten.
Ik mag trouwens wel weer gaan sporten
Ik heb er ooit veel oefeningen voor gehad en dat in combinatie met sporten leverde wel een aardig resultaat Toen ik eenmaal met sporten stopte werd m'n houding al gelijk minder
  dinsdag 15 juni 2010 @ 03:04:37 #166
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_82819983
Ga naar de Weaze.
Bedankt Hans.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 04:05:02 #167
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82820335
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:57 schreef Bravebart het volgende:

[..]

En qua inhoud, gaan ze er daar ook vooruit?
haha dat merk je gauw genoeg hoor. als je gene fatsoenlijk gesprek kunt voeren merk je dat al snel genoeg en komt het van 1 kant, of zijn de antwoorden zo dom dat ik me daaraan loop te ergeren. Dan is het snel schluss dus.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 04:07:27 #168
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82820337
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:13 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je hoeft ook helemaal niets te vertellen, stel liever veel vragen. En vraag door over haar onderwerpen.
Vragen over school, werk en liefdesrelaties kun je beter zo veel mogelijk achterwege laten.
dat zijn toch de onderwerpen die al snel aan bod komen bij een eerste gesprek. tenminste bij mij. small talk is leuk voor als je elkaar langer kent, of als je niks van elkaar moet.
pi_82824118
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:10 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Voordat ik van nature "zelfverzekerd" was, gebruikte ik Nieuwstad soms om in the mood te komen.
Van alle kanten sjans... hou dat gevoel vol. Dan voel je jezelf het haantje, en je hebt medelijden met de vrouw die geen interesse heeft in jou. Op dat moment ben je extra zeker van jezelf... vanaf dat moment moet je een maat houden tussen alcohol en zelfverzekerdheid. Teveel alcohol, en je bent als een mongool op het dievenpad... te weinig alcohol en je blijft dokter bibber. Kortom; licht aangeschoten werkt het beste.

Als licht aangeschoten persoon kun je dan een macho zijn, zijn wie je wilt zijn... maar als je zwaar aangeschoten bent (of dronken) dan verpest je het omdat je dan in de draaikolk van "egocentrisme" komt...
Wordt je weer nuchter, dan wordt je weer onzeker en soms nog erger...; kruip je in een slachtoffer schild... wordt alles wat je niet zou willen... een kneus.

Dus kijk thuis in de spiegel en zeg tegen jezelf "I'm good, I'm feeling good" in de nieuwe kleren...en loop even door Nieuwstad om dat gevoel te bevestigen, op de weg naar het uitgaanscentrum.
En zodra je dit gevoel niet meer hebt... ga dan naar huis, blijf niet nog te lang rondhangen. Bedenk dat je indruk hebt gemaakt, maar dat het geheim van een goede indruk ook is, om op tijd te verdwijnen.

Sjezus
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:31:29 #170
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82824360
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:13 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat werkt niet echt, alleen in het begin.

Je moet ook een mening kunnen hebben over haar antwoorden en haar kijk op alles. Je moet interesse tonen, maar je kan niet de hele date alleen vragen aan haar stellen. Je moet jezelf ook kunnen laten zien en het moet haar boeien. Ik denk dat Socios moeite met dat heeft.
pi_82824462
Je moet prikken, haar aan het lachen maken, scherp zijn, maar toch ook vriendelijk en complimenteus.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:37:48 #172
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82824560
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
ok. you passed. ik zal je verder niet lastig vallen met waar ik allemaal mee zit.
En heb je ook issues met je uiterlijk? Daar ben ik persoonlijk wel benieuwd naar omdat ik dat zelf wel heb.
Ja maar het feit dat je al over zulke dingen kan denken maak je al iets meer interessant. Dat je een theorien hebt over verschillende onderwerpen en je eigen mening over veel dingen, dat zou je al boeiend genoeg maken. Sommige mensen zullen niet eens met je zijn, sommige wel. natuurlijk het feit dat je veel zeurt over je problemen en dat je heel onzeker/ongelukkig bent, maakt het zo dat de meeste meisjes van je zou afknappen. Maar als je dat probleem met je uiterlijk niet had en zelfverzekerd was, dan had je makkelijk genoeg een meisje geinteresseerd kunnen krijgen.

Socios daarintegen, hij heeft geen enkele mening of kijkpunt over geen enkele onderwerp. Geen enkele passie, geen enkele individualisme. Hij's gewoon de prototype fokker. Zo hou je niemand van een lang tijd geinteresseerd.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:55:18 #173
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82827685
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het is wel een goed beginpunt denk ik. Want als je ergens goed in bent volgt dat sociale aspect ook vanzelf. Omdat als je ergens goed in bent, dan raak je automatisch in contact met anderen die jou kunsten erkennen zeg maar. Je kan niets goeds tenzij anderen dat ook hebben erkend en gezien. Naja dat meisje legde het iig op het sociale aspect. En ik denk ook wel dat het een belangrijk aspect is.

Mijn vraag aan mezelf is, wat in godsnaam moet ik doen? Ik leg de nadruk wel op mijn eigen uiterlijk omdat ik ook wat te bieden wil hebben. Dat is waarom ik vrouwen niet benader. Ik zou ook niet door mijzelf benaderd willen worden, hell no. Dagelijks droom ik ervan dat ik genoeg geld heb om een aantal ingrepen te laten plegen waardoor mijn gezondheid omhoog gaat en ik eindelijk blijved kan afvallen. En werken aan een beter lcihaam en uiterlijk. ik denk echt dat als ik gezond was geweest, dat ik makkelijker kan werken aan hobbies en het sociale aspect in mijn leven.

Eigenlijk is dat laatste best makkelijk. En vrienden kunnen dat best beamen over mij. Contact is niet zo heel moeilijk. Contact met mooie vrouwen weer wel. Maar ik denk dat ik die brug makkelijker kan slaan als ik zelerder ben van mijzelf en er een paar punten beter uitzie.
daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Ben nu sinds een halfjaar ziek en gelijk heel je leven ligt op zn kop. Mn vrienden komen wel nog steeds langs maar uitgaan kan echt niet meer. Zelfs mn vriendin zie ik niet meer door die ziekte (vanwege afstanden enzo) maar het gaat gelukkig niet uit
quote:

[..]

Identiteit is idd heel erg belangrijk. Maar uiteindelijk wordt dat ook wat je echt bent
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:56:53 #174
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82827750
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja maar het feit dat je al over zulke dingen kan denken maak je al iets meer interessant. Dat je een theorien hebt over verschillende onderwerpen en je eigen mening over veel dingen, dat zou je al boeiend genoeg maken. Sommige mensen zullen niet eens met je zijn, sommige wel. natuurlijk het feit dat je veel zeurt over je problemen en dat je heel onzeker/ongelukkig bent, maakt het zo dat de meeste meisjes van je zou afknappen. Maar als je dat probleem met je uiterlijk niet had en zelfverzekerd was, dan had je makkelijk genoeg een meisje geinteresseerd kunnen krijgen.

Socios daarintegen, hij heeft geen enkele mening of kijkpunt over geen enkele onderwerp. Geen enkele passie, geen enkele individualisme. Hij's gewoon de prototype fokker. Zo hou je niemand van een lang tijd geinteresseerd.
eens. Ik denk dat er echt nog wel hoop voor schenkstroop is. Denk gewoon Fuck it, ik ben gewoon zo en gewoon gaan je vindt echt wel iemand
pi_82827874
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:10 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Aaw, ik krijg echt bijna medelijden. Wat zielig. Je weet toch ook wel dat die dames alleen geld willen verdienen en je waarschijnlijk ook afschuwelijk vinden?
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:55 schreef Fortitudo het volgende:
OMG, die cijfers Ik schijn een 8,5 te zijn.
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee ik kom er zelf wel uit. een dagje jezelf allemaal rare vragen stellen, wat is je top 5 favoriete acteurs/actrices, welke films vind je leuk, wat is je favoriete kleur en boek etcetera. Wat is volgens jou de vestte hiphop nummer ooit. die vragen daar had ik zelf moeite mee. best gek. maar effe een lijst maken en momorizen en klaar.
Dat soort vragen heb ik trouwens echt een hekel aan.
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:03 schreef Socios het volgende:

[..]

Als je een vrouw aanspreek en vervolgens weinig te melden hebt. Dan is het vaak inderdaad van "nou euh, wat spreekt ie me aan alstie niks te vertellen heeft "
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:03:56 #176
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82827988
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:

je bent toch ook een mooi meisje, vind ik wel terecht iig

al vindt ik cijfers geven voor meiden wel een beetje onzin, iedereen valt toch wel op wat anders
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:09:28 #177
118585 Crutch
pi_82828177
Cijfers geven is bezigheid nummer 2 na bierdrinken op een terras.
Niet te vergeten dat het in combinatie met enkele opvallende uiterlijke kenmerken meteen een juiste indicatie heeft wat voor chick je aan de haak hebt geslagen.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:10:53 #178
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82828236
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef Crutch het volgende:
Cijfers geven is bezigheid nummer 2 na bierdrinken op een terras.
Niet te vergeten dat het in combinatie met enkele opvallende uiterlijke kenmerken meteen een juiste indicatie heeft wat voor chick je aan de haak hebt geslagen.
mwa bij mij is het gewoon of een ja of een nee
maar cijfers geven kan ook natuurlijk
pi_82828332
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]

Je moest eens weten hoe ik op fok ben uitgescholden voor van alles om mijn stelling dat uiterlijk belangrijk is. Onder verschillende en oude accounts in het verleden.
Haha serieus? Nou, ik geef gewoon eerlijk toe dat ik eerst naar uiterlijk kijk Als ik een random kerel regel is dat meestal puur uiterlijk.
pi_82828447
quote:

Als je een vrouw aanspreek en vervolgens weinig te melden hebt. Dan is het vaak inderdaad van "nou euh, wat spreekt ie me aan alstie niks te vertellen heeft "
Is dat niet duidelijk dan? Jij hebt dan toch ook allang bepaald of sex wil of niet?
pi_82830741
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:16 schreef slashyou het volgende:

[..]

Is dat niet duidelijk dan? Jij hebt dan toch ook allang bepaald of sex wil of niet?
Hehe, true.
pi_82831264
quote:

[..]

Mensen die constant naar het verleden blijven kijken om hun ongelukkig leven te rechtvaardigen
Pessimisten
Glas half leeg
Zelfmedelijden

dinsdag 15 juni 2010 @ 13:23:32 #183
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82831320
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:22 schreef Toppiet het volgende:

[..]

Mensen die constant naar het verleden blijven kijken om hun ongelukkig leven te rechtvaardigen
Pessimisten
Glas half leeg
Zelfmedelijden

snap wel dat als heel je leven tot nu toe een grote teringzooi is geweest het moeilijk is om de knop om te zetten en gewoon "goed " door te gaan. Je weet dan toch immers niet beter ?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:03:14 #184
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_82832925
Als je elkaar echt leuk vind zijn er stiltes in gesprekken, maar dat merk je niet eens omdat je er niet op let.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:04:43 #185
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82833009
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef Equites het volgende:
Als je elkaar echt leuk vind zijn er stiltes in gesprekken, maar dat merk je niet eens omdat je er niet op let.
dat ook ja
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:13:50 #186
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_82835746
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:33 schreef cablegunmaster het volgende:

Daarnaast een simpele geest Victor Verlon kan heel goed hierover praten .
http://www.aantrekkingskracht.com/

hij noemt het vrouwen veroveren. maar het is eigenlijk een cursus jezelf wezen
Ha, een David DeAngelo naaper
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:14:45 #187
118585 Crutch
pi_82835790
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:13 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ha, een David DeAngelo naaper
Hier nog een: http://www.masterflirt.nl
Je moeder is een hamster
pi_82853226
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:23 schreef DeBassist het volgende:

[..]

snap wel dat als heel je leven tot nu toe een grote teringzooi is geweest het moeilijk is om de knop om te zetten en gewoon "goed " door te gaan. Je weet dan toch immers niet beter ?
Ja en dat is de schuld van de mooie meiden die zich laten inpalen door gladde stoere jongens? Ik kan me voorstellen dat je graag een vriendin wilt maar je eigen leven opleuken dat kunnen anderen nooit doen, alleen jezelf. Drugsverslaafden gaan niet van hun verslaving af omdat anderen daarvoor zorgen, zij kunnen hoogstens steun geven maar de verslaafden moeten toch echt zelf aan zichzelf werken.

Wat brengen deze jongens naar een relatie? Hun vriendin brengt naar de relatie een manier voor de jongens om sociaal te zijn, seks, iets leuks voor de ogen om te zien, de jongens brengen naar een relatie pessimisme, onzekerheid, maar ze zijn wel aardig Ze kunnen hun eigen leven niet eens opleuken, dan zullen ze zeker de energie niet hebben dat te doen voor een relatie.

Laten we realistisch wezen, deze jongens zijn "aardige" jongens niet omdat zij daarvoor kiezen, maar omdat ze niet durven een andere persoonlijkheid aan te nemen. Daarom heeft hun "aardig zijn" weinig waarde. Aardigheid heeft meer waarde als keuze dan als het gedwongen is, terwijl blijkt dat deze jongens op fok helemaal niet aardig praten over meiden in het algemeen. Een wolf in schaapskleren.
pi_82869593
quote:
Van mij krijg jij nog wel een hoger cijfer hoor.
pi_82869636
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:09 schreef Elvanera het volgende:
Hehe, true.
Zou je mij doen als je mij nog niet zou kennen en ik op je af stap? (Je weet dan dus nog niet dat ik na 5 minuten geen interessante gespreksstof meer heb). Tot die tijd ben ik die spontane jongen.
pi_82869865
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:14 schreef Crutch het volgende:
Hier nog een: http://www.masterflirt.nl
Geloven mensen echt in die PUA onzin?
pi_82901789
quote:
neucken?
pi_82901857
quote:

[..]

Aaw, ik krijg echt bijna medelijden. Wat zielig. Je weet toch ook wel dat die dames alleen geld willen verdienen en je waarschijnlijk ook afschuwelijk vinden?
[..]

[..]

Dat soort vragen heb ik trouwens echt een hekel aan.
[..]

7.
pi_82905762
Schijt aan hebben wat vrouwen over je denken / wat ze van je zouden kunnen vinden.. De meeste zijn het ook niet eens waard om je te interesseren in wat ze over je denken
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:57:43 #195
118585 Crutch
pi_82914862
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Geloven mensen echt in die PUA onzin?
Mwah, 't is eigenlijk het faken van zelfvertrouwen. Uiteindelijk raak je er zo gedreven in dat je het zonder erbij na te denken kan. Daarmee doel ik op gemakkelijk vrouwen aanspreken en een gesprek op gang houden.
Onzin is het zeker niet, wel wat sneu af en toe.
Je moeder is een hamster
  donderdag 17 juni 2010 @ 01:14:04 #196
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82915178
quote:

Je hebt ook van die spraakwatervallen in café's met een bierbek die niet kunnen stoppen met ouwehoeren over dingen die je totaal niet interesseren. Wat dat betreft zijn verlegen mannen bedachtzaam. Die denken namelijk steeds, wat zou zij leuk vinden, neh dat vind ze vast niet leuk neuh ik zeg wel niks.

Ik pakte ooit een zondag krantje op en begon de "das pas kras" verhalen hardop voortelezen aan tafel in een cafe met vrienden. Heb je iig iets om over te lachen enzo. Eigenlijk was ik doodsbenauwd want er zat een verskrikkelijk leuk meisje naast me. Trillende handen enzo. geen oogcontact (neuh geen oogcantact stel je voor dat ze denkt dat jij wat van dr moet, vindt ze vast een afknapperr!)

Geloven jullie trouwens in mentale ankers, welles geprobeerd?
  donderdag 17 juni 2010 @ 01:19:06 #197
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82915254
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:22 schreef Toppiet het volgende:

[..]

Pessimisten
Glas half leeg
Zelfmedelijden

De tering zeg. Hoeveel klonen heb jij. Kan een Danny of Yvonne niet effe de kloon-scan aanzetten en 90% van jouw accounts naar de shredder gooien? cutevelociraptor, misshyde, captainmaximum, zealousist, stroopschenk en vast nog wel een paar meer.
  donderdag 17 juni 2010 @ 01:25:05 #198
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82915332
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:13 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Haha serieus? Nou, ik geef gewoon eerlijk toe dat ik eerst naar uiterlijk kijk Als ik een random kerel regel is dat meestal puur uiterlijk.
Leuk dat er ook vrouwen bestaan die meer rechtdoor zee en eerlijk zijn. Ik krijg een draaihoofd van dat gedraai en de evenwichtig correct geformuleerde antwoorden van vrouwen. Die niet stroken met de praktijk natuurlijk.
pi_82915465
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 01:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De tering zeg. Hoeveel klonen heb jij. Kan een Danny of Yvonne niet effe de kloon-scan aanzetten en 90% van jouw accounts naar de shredder gooien? cutevelociraptor, misshyde, captainmaximum, zealousist, stroopschenk en vast nog wel een paar meer.
LOL
  donderdag 17 juni 2010 @ 01:44:43 #200
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82915556
-edit-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')