Dat onderwerp mijd ik al zoveel mogelijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:36 schreef mirved het volgende:
niet alleen over treinen praten
ONZ is elders.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:38 schreef Ps2K het volgende:
Fluister zacht in haar oor: "Ik heb een mes, pak je jas"
Ja, maar waarom is het zo erg dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:41 schreef KissXSis het volgende:
Het probleem is dat echt zelfverzekerde mannen zich niet afvragen hoe ze zelfverzekerd over kunnen komen
Of begin het gesprek met iets wat er om je heen gebeurt.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:47 schreef DatASS het volgende:
Het gesprek gaande houden is het moeilijkste wat er is
Zorg ervoor dat ze over zichzelf begint te lullen, dan hou je het gesprek redelijk op gang
Misschien als eerste zelf iets socialer zijn (jouw antwoord bij het topic over die lening van schoonouders... dat was weinig sociaal).quote:Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Socios het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat de meeste vrouwen alleen geïnteresseerd zijn als men zeker overkomt. Onzekere trekjes zijn uit den boze voor een succesvolle afloop. Ook dient men interessante gespreksstof te hebben, dit gaat vaak samen met die (on)zekerheid.
- Hoe kan ik zekerder overkomen bij vrouwen zodat ze geïnteresseerd worden ft. blijven?
- Hoe houd ik een gesprek gaande zodat ze de interesse niet verliezen?
Of zorg dat je zo snel tot zoenen overgaat dat het amper op praten aankomt.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:47 schreef DatASS het volgende:
Het gesprek gaande houden is het moeilijkste wat er is
Zorg ervoor dat ze over zichzelf begint te lullen, dan hou je het gesprek redelijk op gang
Dat dusquote:Op zondag 13 juni 2010 01:45 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik heb liever dat iemand gewoon zichzelf is. Als ik strak sta van de zenuwen is het ook niet leuk om daar op afgewezen te worden ofzo...
Dus ja als je even niets weet te zeggen.. kan je dat ook gewoon aangeven? En al praat je over je favo onderwerp, dan wat is het probleem? Als het goed zit loopt zo'n gesprek vanzelf
Dat betwijfel ik dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:50 schreef Bravebart het volgende:
Gewoon doen zoals je echt bent en dan zijn er zat vrouwen die dat waarderen
Klopt ja, velen zijn ook zo kortzichtig.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:53 schreef KissXSis het volgende:
dat is nou juist het lastige, dat veel wijven zo beperkt zijn. dat maakt het eigenlijk lastig om een fatsoenlijk gesprek met ze te hebben.
Dan ligt het er niet aan dat je niet zeker genoeg bent, maar dat je geen vooruitgang boekt in het procesquote:Op zondag 13 juni 2010 01:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus.
Vaak is het hetzelfde ritueel. In gesprek raken, beetje lachen hier en daar en ´doei´ dat was het dan. Of het houdt vanzelf op en ze gaat weg (in een kroeg bijvoorbeeld).
Maar die wil je dan toch ook niet? Dan selecteert dat lekker makkelijk uitquote:Op zondag 13 juni 2010 01:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja, velen zijn ook zo kortzichtig.
Nee! Gewoon een beetje mee kleppen, als het gesprek niet op gang komt dan kan is dat iig 50% haar schuld (geen interesse of ook niet zo spraakzaam). En als het niks word na zo'n gesprekje, naja dan was het goede oefening voor de volgende keer.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus.
Vaak is het hetzelfde ritueel. In gesprek raken, beetje lachen hier en daar en ´doei´ dat was het dan. Of het houdt vanzelf op en ze gaat weg (in een kroeg bijvoorbeeld).
Heb wel al ´The Game´ gelezen en wat NLP, hehe. Nog te kort geleden om te kunnen beoordelen of dat effect sorteert.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:59 schreef Taurus het volgende:
"Hoe kan ik zekerder overkomen" is al een rare benadering. Je bént zekerder, of je bent het niet. Er is geen truukje voor. Je moet je gewoon goed voelen, dan straal je dat uit.
ai... je bent onzeker maar wilt wel meteen een pua worden?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb wel al ´The Game´ gelezen en wat NLP, hehe. Nog te kort geleden om te kunnen beoordelen of dat effect sorteert.
Dat is waar, een nieuw kapsel... wat nieuwe kleren.... en niet te vergeten; even langs de plaatselijke rosse buurt.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:01 schreef Taurus het volgende:
Ik vind een 'nieuwe look' altijd wonderen doen. Hoe je het ook went of keert, uiterlijk is het eerste wat opvalt en waar je het mee moet doen. Als je daar tevreden over bent is de eerste stap dus al gezet.
Geen idee, het is gewoon meer dat ik ze niet aan de praat kan houden zeg maar. Hun interesse daalt rap lijkt wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:01 schreef raebyddet het volgende:
Waarom ben je dan onzeker ?
Hehehe, door de Nieuwstad lopen altijd leuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:07 schreef EricOscuro het volgende:
en niet te vergeten; even langs de plaatselijke rosse buurt.
Goed, je weet wel dat ze je niet wenken omdat ze echt op je vallen.... maar het gaat toch even in het systeem zitten... al die mooie schaars geklede vrouwen die jou binnen willen krijgen.
(BTW; ik zeg dus niet dat je daar maar moet neuken, alleen erlangs lopen is al genoeg).
Als je nooit hebt gesekst en je bent boven de 25 is dat laatste trouwens ook een goed idee (daar neuken). Doe je toch enige ervaring op, kan wellicht schelen in de onzekerheid.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:07 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Dat is waar, een nieuw kapsel... wat nieuwe kleren.... en niet te vergeten; even langs de plaatselijke rosse buurt.
Goed, je weet wel dat ze je niet wenken omdat ze echt op je vallen.... maar het gaat toch even in het systeem zitten... al die mooie schaars geklede vrouwen die jou binnen willen krijgen.
(BTW; ik zeg dus niet dat je daar maar moet neuken, alleen erlangs lopen is al genoeg).
Had ik ook.Ze zwaaien allemaal naar je. Ik terugzwaaien. Tikken ze op het raam. Ik terugtikken. van 'Ja mooi dat dubbelglas.'quote:Op zondag 13 juni 2010 02:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als je nooit hebt gesekst en je bent boven de 25 is dat laatste trouwens ook een goed idee (daar neuken). Doe je toch enige ervaring op, kan wellicht schelen in de onzekerheid.
Dan moet je juist zo weinig mogelijk zeggen en ze aan de praat houden, vragen stellen etcquote:Op zondag 13 juni 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen idee, het is gewoon meer dat ik ze niet aan de praat kan houden zeg maar. Hun interesse daalt rap lijkt wel.
Ja precies. Waarom hun laatste relatie is gestrand enzo.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:16 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dan moet je juist zo weinig mogelijk zeggen en hun aan de praat houden, stel vragen etc
In alle gevallen vergelijkbare situaties. Desinteresse alom. Ik kom gewoon niet interessant genoeg over.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:29 schreef DeuceFour het volgende:
Je vraag is ook zeer afhankelijk van de situatie waarin je 'beter wilt overkomen'. Een date? Een kroeg? In het ov? Bij een vriendin? Op een feestje? En wat je zelf denkt verkeerd te doen. Om iets te verbeteren dien je namelijk eerst het uitgangspunt te bepalen.
Een dikke piemel hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Socios het volgende:
- Hoe kan ik zekerder overkomen bij vrouwen zodat ze geïnteresseerd worden ft. blijven?
Door een dikke piemel te hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Socios het volgende:
In het geval van vrouwen ben je interessant als je aantrekkelijk bent..en dan bedoel ik niet perse qua uiterlijk. Wat is dan aantrekkelijk? Zoals gezegd, iemand die zichzelf is. Maar vooral ook positiviteit en plezier uitstralen. Er zijn mensen die uitgaan om te 'scoren', en vervolgens in een hoekje een bier staan te drinken en zich afvragen waarom die vrouwen op de dansvloer geen interesse hebben. Als je uitgaat gaat het erom dat je plezier hebt. Als je bv. niet danst is dat sowieso al moeilijker. Maar je kunt ook gewoon lol hebben met vrienden. Wat meiden aanspreken (die je dat uberhaupt?), gewoon luchtig en fun, zonder er waarde aan te hechten. Je hebt The Game gelezen (ik niet overigens), maar volgens mij staan deze dingen daar wel in.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:41 schreef Socios het volgende:
[..]
In alle gevallen vergelijkbare situaties. Desinteresse alom. Ik kom gewoon niet interessant genoeg over.
Haha, ook een Groninger... ja dat werkt wel, als je wilt.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Hehehe, door de Nieuwstad lopen altijd leuk.
Ook dat natuurlijk... alleen kan ik daar niet over meespreken. Maar inderdaad, wie boven de 25 nog maagd is, kan met betaling voor seks hier ook voordeel bij doen... wie net geneukt heeft straalt iets uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als je nooit hebt gesekst en je bent boven de 25 is dat laatste trouwens ook een goed idee (daar neuken). Doe je toch enige ervaring op, kan wellicht schelen in de onzekerheid.
Deze man spreekt een waar woord.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Salvad0R het volgende:
Je kan niet doen alsof je zeker bent
Je weet dat je ownt of niet, natuurlijk.
OK, ik own hard.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Salvad0R het volgende:
Je moet het weten, zijn, voelen en dus uitstralen!quote:
Ja klopt. Vrouwen vallen op mannen met zelfvertrouwen.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Socios het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat de meeste vrouwen alleen geïnteresseerd zijn als men zeker overkomt. Onzekere trekjes zijn uit den boze voor een succesvolle afloop. Ook dient men interessante gespreksstof te hebben, dit gaat vaak samen met die (on)zekerheid.
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:24 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Je moet het weten, zijn, voelen en dus uitstralen!
Uiterlijk telde toch niet?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:01 schreef Taurus het volgende:
Ik vind een 'nieuwe look' altijd wonderen doen. Hoe je het ook went of keert, uiterlijk is het eerste wat opvalt en waar je het mee moet doen. Als je daar tevreden over bent is de eerste stap dus al gezet.
Misschien kan een fysiotherapeut jou een goede houding aanleren ?quote:Op zondag 13 juni 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Uiterlijk telde toch niet?
ok /topic-kaap en tvp
Ik heb moeite met rechtop blijven lopen en lachen (geen lachrimpels). houding is denk ik belangrijk voor een zelfvertrouwde uitstraling dat vrouwen opvalt. ik denk dat je houding mee moet krijgen via opvoeding en wellicht sport. als je houding opgetrokken schouders is en een troubled look, dat is zo moeilijk om te veranderen, ik zit er al 10 jaar mee. weet nosgteed sniet hoe ik dat moet evranderen. ws. moet dat ook gemeend van binneuit komen maar das het probleem dnek ik. ziekte en schaamte en eczeem en onzekerheid en geen positieve feedback. rete moeilijk.
misschien probeer je het bij het verkeerde type. je kan het ook omdraaien: ze mogen jou aan de praat houden en als ze dat niet lukt dan daalt jouw interesse rap. jij bent niet in je eentje verantwoordelijk voor gezelligheid/een gesprek. moet een beetje van 2 kanten komen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen idee, het is gewoon meer dat ik ze niet aan de praat kan houden zeg maar. Hun interesse daalt rap lijkt wel.
QFTquote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Salvad0R het volgende:
Je kan niet doen alsof je zeker bent
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:27 schreef friekin_ het volgende:
in plaats van advies te vragen aan mensen die er duidelijk geen kaas van hebben gevreten, anders zouden ze wel hun chick batsen op dit tijdstip.
Eens! Het is toch niet de bedoeling dat jij de hele avond de boel gaat entertainen.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien probeer je het bij het verkeerde type. je kan het ook omdraaien: ze mogen jou aan de praat houden en als ze dat niet lukt dan daalt jouw interesse rap. jij bent niet in je eentje verantwoordelijk voor gezelligheid/een gesprek. moet een beetje van 2 kanten komen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ok /topic-kaap en tvp
Ik heb moeite met rechtop blijven lopen en lachen (geen lachrimpels). houding is denk ik belangrijk voor een zelfvertrouwde uitstraling dat vrouwen opvalt. ik denk dat je houding mee moet krijgen via opvoeding en wellicht sport. als je houding opgetrokken schouders is en een troubled look, dat is zo moeilijk om te veranderen, ik zit er al 10 jaar mee. weet nosgteed sniet hoe ik dat moet evranderen. ws. moet dat ook gemeend van binneuit komen maar das het probleem dnek ik. ziekte en schaamte en eczeem en onzekerheid en geen positieve feedback. rete moeilijk.
Lees nu eens goed wat je zegt en je attitude. Je blijft maar in een fucking slachtofferrol zitten met zelfmedelijden en denkend in moeilijkheden en problemen. Verander dat eerst eens door positief te formuleren. Kijk eens naar Sean Stephenson... hij heeft het misschien wel moeilijker (qua uiterlijk) dan jou en toch staat hij positief in het leven en denkt in mogelijkheden. Zie deze video, misschien opent dat je ogen. Vanaf 1:25:quote:Op zondag 13 juni 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ok /topic-kaap en tvp
Ik heb moeite met rechtop blijven lopen en lachen (geen lachrimpels). houding is denk ik belangrijk voor een zelfvertrouwde uitstraling dat vrouwen opvalt. ik denk dat je houding mee moet krijgen via opvoeding en wellicht sport. als je houding opgetrokken schouders is en een troubled look, dat is zo moeilijk om te veranderen, ik zit er al 10 jaar mee. weet nosgteed sniet hoe ik dat moet evranderen. ws. moet dat ook gemeend van binneuit komen maar das het probleem dnek ik[/b
. ziekte en schaamte en eczeem en onzekerheid en geen positieve feedback. [b]rete moeilijk.
Attitude is okquote:Op zondag 13 juni 2010 10:41 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Eens! Het is toch niet de bedoeling dat jij de hele avond de boel gaat entertainen.
Bovendien moet je een zelfverzekerde houding niet gaan acteren. Beter kun je gewoon jezelf accepteren en meer schijt hebben aan mensen. Dit ben ik. Als het je niet aanstaat, dan is dat jammer.
Maar dat is best lastig natuurlijk.
Uiterlijk telt wel, maar uitstraling is belangrijkerquote:Op zondag 13 juni 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ok /topic-kaap en tvp
De 110 graden zithoudingquote:Op zondag 13 juni 2010 18:40 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
[..]
Uiterlijk telt wel, maar uitstraling is belangrijker
Ik ben 1.92 had altijd een slungelige houding. Dat kwam door twee dingen; ik heb nooit actief gesport (wat erg goed is voor je houding) en omdat ik langer ben dan de rest, maak je je als het ware iets kleiner (omdat je constant naar beneden moet praten en om onbewust minder op te vallen).
Goed nieuws voor jou: Er valt genoeg aan te doen!
- Je moet jezelf aanwennen om rechtop te lopen. Op het moment dat je gaat lopen kun je je moeilijk constant focussen op het feit dat je rechtop moet lopen. Waardoor het vaak heel krampachtig overkomt als je het dan toch probeert. Hoe je dit kan verhelpen? Slapen op je rug, zonder (of met een heel dun) kussen is een stap in de goede richting. Wanneer je op een stoel/bank zitten niet te veel naar voren leunen (je hoeft wederom niet krampachtig tegen de leuning aan gaan zitten. Maar je merkt zelf wel wat ergonomisch wél en niet goed voor je is!)
Daarom zou het zo ontzettend chill zijn om een leuke FOK!ster te leren kennen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:40 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
maar vooral de éénzame-opsluiting-achter-de-pc-voor-5-u-per-dag doet het vaak niet zo goed bij de vrouwtjes
Ik moet er niet aan denken. Sociale controle door je vriendin op Fok!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarom zou het zo ontzettend chill zijn om een leuke FOK!ster te leren kennen.
Kun je tenminste wèl ongegeneerd 5 uur of meer per dag blijven FOK!ken.
Maar je bent wel weer een password vergeten?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:00 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Sociale controle door je vriendin op Fok!![]()
Scheelt dat ik vooral een lezer ben, maar vanavond in een reageerbui ben
Reken maar dat je zelfverzekerdheid ook kan faken.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:59 schreef Taurus het volgende:
"Hoe kan ik zekerder overkomen" is al een rare benadering. Je bént zekerder, of je bent het niet. Er is geen truukje voor. Je moet je gewoon goed voelen, dan straal je dat uit.
Uiterlijk telt wel mee, eerste wat je ziet van iemandquote:Op zondag 13 juni 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ok /topic-kaap en tvp
Tenzij je een afstotelijk gedrocht bent valt dat reuze mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Uiterlijk telt wel mee, eerste wat je ziet van iemand
dat dus !quote:Op zondag 13 juni 2010 01:41 schreef KissXSis het volgende:
Het probleem is dat echt zelfverzekerde mannen zich niet afvragen hoe ze zelfverzekerd over kunnen komen
Dit. Verder helpt een paar biertjes drinken ook nog wel eens.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:50 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Of zorg dat je zo snel tot zoenen overgaat dat het amper op praten aankomt.
hehe precies wat ik ook dacht.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar je bent wel weer een password vergeten?
Je moest eens weten hoe ik op fok ben uitgescholden voor van alles om mijn stelling dat uiterlijk belangrijk is. Onder verschillende en oude accounts in het verleden.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Uiterlijk telt wel mee, eerste wat je ziet van iemand
Beetje politiekcorrecte dooddoener. Er is zelfs onderzoek gedaan bij babies en peuters, die ze foto's lieten zien van mooie en minder mooie mensen. De babies en peuters kozen zonder uitzondering voor de mooist ogende gezichten.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:38 schreef Crutch het volgende:
Tenzij je een afstotelijk gedrocht bent valt dat reuze mee.
Nee joh, gewoon feelgood een ruimte binnenstormen.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Iemand al eens een anker geprobeerd? Gewoon om mee te beginnen totdat je er nietens meer aan denkt en je houding natuurlijker is? Ik kan me verschillende mentale ankers bedenken maar geen werkt langer dan 10 minuten..
Hoe verklaart dat ondezoek dat er 'in onze ogen' sufkoppen zijn die toch met een knappe vriendin rondlopen?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje politiekcorrecte dooddoener. Er is zelfs onderzoek gedaan bij babies en peuters, die ze foto's lieten zien van mooie en minder mooie mensen. De babies en peuters kozen zonder uitzondering voor de mooist ogende gezichten.
Die gedragen zich tegennatuurlijk. En doorgaans hebben die 'sufkoppen' juist wel een goede baan met dito salaris en bieden in dat opzicht zekerheid en dergelijke.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef Crutch het volgende:
Hoe verklaart dat ondezoek dat er 'in onze ogen' sufkoppen zijn die toch met een knappe vriendin rondlopen?
Die jongen heeft tóch iets waar zij op valt en da's niet altijd een gevulde portomonnee.
Exact, dus wat zou je kunnen doen om aandacht te trekken?quote:
Nee.quote:En doorgaans hebben die 'sufkoppen' juist wel een goede baan met dito salaris en bieden in dat opzicht zekerheid en dergelijke.
Geen idee, ik heb niets te klagen wat vrouwelijke aandacht betreft.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:28 schreef Crutch het volgende:
Exact, dus wat zou je kunnen doen om aandacht te trekken?
Omdat?quote:Nee.
Ja. ik bedacht me dat 'nee' wel een heel simpel antwoord was.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat?
Edit: Oh, bedoel je op die manier.
Volgens mij is wat vrouwen als "zelfvertrouwen" ervaren, afhankelijk van wat de vrouw zelf ziet. Het is volgens mij leeftijd gebonden.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:28 schreef Ryon het volgende:
Misplaatst zelfvertrouwen is ook zelfvertrouwen.
Nee, dat klopt zeker.. op korte termijn schijnen vrouwen te vallen op het stoere type, op langere termijn meer op het zorgzame type die een goede toekomst kan of gaat hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoe verklaart dat ondezoek dat er 'in onze ogen' sufkoppen zijn die toch met een knappe vriendin rondlopen?
Die jongen heeft tóch iets waar zij op valt en da's niet altijd een gevulde portomonnee.
Ik zie dat niet al te vaak gebeuren, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die lelijke "ey swa" negers en lelijke sjonnies lopen helemaal niet met goede kwaliteitswijven. Ze hebben meestal de vuil. Ik zou echt niet jaloers zijn op die gozers. Bij die vrouwen werkt dominantie wel, ja, daar geilen ze erop.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Volgens mij is wat vrouwen als "zelfvertrouwen" ervaren, afhankelijk van wat de vrouw zelf ziet. Het is volgens mij leeftijd gebonden.
Dus jonge meiden vinden eerder dat witte haantjes, met hun grote praatjes en weetjewel en toen ik dit en dat en groot en zus en zo en lache man hahaha, zelfvertrouwen hebben. En voor oudere meiden is dat weer iets anders.
Maar Volgens mij is de kern-ingredient, dat alle soorten mannen die als zelfvertrouwd worden getypeerd, hebben. Toch iets met dominantie. Dus van de schreeuwlelijke 'ey swa' negers tot bierzuipende sjonnies met coole scooter, of de intellectueel geevolueerde kalme weetikveel. Dominantie is de key?
En daarbij speelt (gemaakte) imago dus ook een grote rol wat status geeft, wat weer iets met dominantie te maken heeft.
Maargoed wellicht kan je met de ene imago eerder wegkomen bij de ene doelgroep meiden dan de andere.
Ik wel, zowel in het noorden als het westen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zie dat niet al te vaak gebeuren, eerlijk gezegd.
Nog nooit iemand gezien die suf/lelijk uitziet en GEEN goede baan heeft die met een lekkere vrouw loopt.
Je laat niet merken dat je (seksuele) interesse in ze hebt.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus.
ben je al ziek vanaf je geboorte dan ?quote:Op zondag 13 juni 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ok /topic-kaap en tvp
Vind JIJ ze lelijk of zijn ze echt suf of lelijk (dus ook volgens andere mensen)? Ik zie wel "normale" jongens met mooie meisjes. Soms zie ik ook stoere maar lelijke haantjes met sletten.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik wel, zowel in het noorden als het westen.
Maar goed, als het je eenmaal opvalt zie je het overal.
Dus gewoon zeggen dat je live porn wil en/ of haar overal maar gaan betasten? Lijkt me ook niet echt handig. Of willen vrouwen dat serieus?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef XDo het volgende:
Je laat niet merken dat je (seksuele) interesse in ze hebt.
Probeer anders gewoon duidelijk te flirten. Vertel haar dat je haar mooi vindt en dat je haar graag beter wilt leren kennen. Kijk maar hoe ver je daarmee komt.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Dus gewoon zeggen dat je live porn wil en/ of haar overal maar gaan betasten? Lijkt me ook niet echt handig. Of willen vrouwen dat serieus?
Dus denk je dat het beter is om toch snel te laten merken aan een meisje dat je sexueel in dr geinteresseerd bent? En hoe laat je dat dan het beste merken?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef XDo het volgende:
[..]
Je laat niet merken dat je (seksuele) interesse in ze hebt.
Ik denk alleen als ze wat in je zien kwa uiterlijk. Maar das mijn mening. Ik laat het verder over aan de experts om advies en raad te geven.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Dus gewoon zeggen dat je live porn wil en/ of haar overal maar gaan betasten? Lijkt me ook niet echt handig. Of willen vrouwen dat serieus?
Klopt, heb geen interessante dingen te vertellen. Al dat popi-jopigedoe over wereldreizen enzo die iedereen vertelt is niet aan mij besteed. Verder kan ik een gesprek niet lang boeiend houden.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Verder, ben je interessant of grappig? Want niet lullig bedoeld, maar bij jou heb ik altijd het gevoel gehad dat je weinig boeiend te zeggen hebt. Geen interessante mening en ervaringen ofzo.
mishcien is dat ook wel ons probleem. Ik heb dat namelijk ook. Ik betrap mij erop dat ik haantjes met grote praatjes, dat ik daarop neerkijk en wat zij doen zelf niet doe of mezelf inhoud. Maar.. als het werkt.. waarom niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, heb geen interessante dingen te vertellen. Al dat popi-jopigedoe over wereldreizen enzo die iedereen vertelt is niet aan mij besteed. Verder kan ik een gesprek niet lang boeiend houden.
Dan heb je de verkeerde vraagstelling, man. Je bent niet onzeker of je komt niet onzeker over. Je bent gewoon saai.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, heb geen interessante dingen te vertellen. Al dat popi-jopigedoe over wereldreizen enzo die iedereen vertelt is niet aan mij besteed. Verder kan ik een gesprek niet lang boeiend houden.
Bij jou heb ik het gevoel dat je wel interessant kan zijn, eigenlijk. Je hebt wel duidelijke meningen over verschillende onderwerpen. Ik denk dat als je eenmaal op je gemak voelt, kan je interessante gesprekken voeren.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
mishcien is dat ook wel ons probleem. Ik heb dat namelijk ook. Ik betrap mij erop dat ik haantjes met grote praatjes, dat ik daarop neerkijk en wat zij doen zelf niet doe of mezelf inhoud. Maar.. als het werkt.. waarom niet?
Misschien is het probleem zo wel beter verwoord, ja. Zit ook wel een verband tussen denk ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Dan heb je de verkeerde vraagstelling, man. Je bent niet onzeker of je komt niet onzeker over. Je bent gewoon saai.
Exact, ik zeg ook weleens "vroeger ging het erom dat je een gezin kon onderhouden, tegenwoordig gaat het erom dat je je zak scheert".quote:Tegenwoordig willen vrouwen een man hebben die interessant is, die dingen te vertellen heeft en waarmee ze kan lachen. Door de feminisme nemen vrouwen geen genoegen meer met een man die een baan heeft en voor haar kinderen kan zorgen.
Dat wil ik zeker proberen, maar ja, moet ik dan hele verhalen verzinnen?quote:Er zijn vast wel vrouwen die genoegen nemen met een stabiele man, maar je moet gewoon harder zoeken.
Of je kan proberen om interessant en boeiend te worden.
Niet dat ik een fan ben van "Pick Up Artist" en David Deangelo, maar in zulke gevallen denk ik echt dat je wat Pick Up Artist boeken kan gaan lezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien is het probleem zo wel beter verwoord, ja. Zit ook wel een verband tussen denk ik.
[..]
Exact, ik zeg ook weleens "vroeger ging het erom dat je een gezin kon onderhouden, tegenwoordig gaat het erom dat je je zak scheert".
[..]
Dat wil ik zeker proberen, maar ja, moet ik dan hele verhalen verzinnen?Ik kan haar prima aan het woord laten, stukje interesse tonen erbij, maar goed, dat helpt ook maar voor even als ik zelf niets te melden heb natuurlijk.
overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet dat ik een fan ben van "Pick Up Artist" en David Deangelo, maar in zulke gevallen denk ik echt dat je wat Pick Up Artist boeken kan gaan lezen.
Maar behalve dat, je kan ook gewoon leuke dingen gaan doen en de ervaring op doen. In plaats van 5 uur lang te fokken, kan twee uurtjes gebruiken om jezelf interessanter te maken. Door te gaan dansen, uitgaan, dingen meemaken, enz.
Maar er zijn ook vrouwen die gewoon een serieuze man willen, maar dan moet je een gereformeerde zoeken of een minder aantrekkelijke vrouw in een boerendorp.
Losgaan danquote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Socios het volgende:
Zo serieus ben ik trouwens niet, hoor.Ik ben wel saai, maar lang niet altijd serieus.
Elke vrouw wilt een serieuze man. Maar geen enkele wilt een saaie man hebben.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef DeBassist het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak![]()
niet alleen vrouwen uit boerendorpen en gereformeerden willen een serieuze man.
Al hebben 95% van de vrouwen natuurlijk liever een interessante man
helemaal mee eensquote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Elke vrouw wilt een serieuze man. Maar geen enkele wilt een saaie man hebben.![]()
Probleem van Socios is niet dat hij serieus is, hij zegt zelf dat hij niet serieus is. Hij is gewoon saai.
Serious, inmiddels ken ik verschillende regulars hier op de forum, en socios heeft nooit iets interessants gezegd. Als je zelf op de internet niet een interessante mening kan hebben, dan kan je IRL niet eens een coma-patient bij je blijven houden.
trouwens ik denk eerder een man die serieus KAN zijn. Een serieuze man is vaak ook saai lijkt mequote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Elke vrouw wilt een serieuze man. Maar geen enkele wilt een saaie man hebben.![]()
Probleem van Socios is niet dat hij serieus is, hij zegt zelf dat hij niet serieus is. Hij is gewoon saai.
Serious, inmiddels ken ik verschillende regulars hier op de forum, en socios heeft nooit iets interessants gezegd. Als je zelf op de internet niet een interessante mening kan hebben, dan kan je IRL niet eens een coma-patient bij je blijven houden.
Mjah... Dat valt wel mee toch? Ik kom in allerlei subfora op FOK!, zitten vast wel ergens wat interessante posts tussen van mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Serious, inmiddels ken ik verschillende regulars hier op de forum, en socios heeft nooit iets interessants gezegd.
maar wat noem jij interessant ?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah... Dat valt wel mee toch? Ik kom in allerlei subfora op FOK!, zitten vast wel ergens wat interessante posts tussen van mij.
Mijn hilarische topics, fipo´s, sepo´s, oneliners etc. Ook wel interessante posts in het treinentopic, maar daar komen maar een paar vrouwen die dat echt leuk vinden.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef DeBassist het volgende:
maar wat noem jij interessant ?
Je moet jezelf zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Socios het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren niets van gemerkt.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Toppiet het volgende:
Je moet jezelf zijn.dan komt het vanzelf goed.
wat voor hobby's heb jequote:Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren niets van gemerkt.
In bepaalde gevallen werkt dat niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Toppiet het volgende:
[..]
GOEDE TIP.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef slashyou het volgende:
Negatieve opmerkingen over haar kapsel of kleding bijvoorbeeld doen het vaak erg goed. Zorg ervoor dat ze zich zo onzeker gaat voelen dat ze zelfs wat met jou gaat zoenen omdat ze denkt dat ze niks beters kan krijgen.
Wel op de juiste manier brengen natuurlijk, niet haar tot op het bot toe afkraken (dat kan altijd nog als je eenmaal een relatie hebt). Beetje opbouwend houden.quote:
Dat komt doordat jij jezelf niet kent, je weet niet wie jezelf bent. Iemand die zichzelf kent, kent anderen en weet hoe met anderen, vrouw of man om te gaan. Je moet jezelf weer leren kennen.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef Socios het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren niets van gemerkt.
En je zou met zon meisje willen gaan omdat ze zo makkelijk te manipuleren is?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef slashyou het volgende:
[..]
In bepaalde gevallen werkt dat niet.
Je moet jezelf zeker voelen en het meisje waar je mee in gesprek bent juist onzeker laten voelen. Zorg dat je jezelf boven haar plaats. Negatieve opmerkingen over haar kapsel of kleding bijvoorbeeld doen het vaak erg goed. Zorg ervoor dat ze zich zo onzeker gaat voelen dat ze zelfs wat met jou gaat zoenen omdat ze denkt dat ze niks beters kan krijgen.
dan lijkt het me sterk dat je ook echt weet wie je bentquote:Op maandag 14 juni 2010 21:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen.Beetje FOK!ken.
Het erge is nog dit dit serieus is ook.
Waarom niet? Zonder trucs lukt het blijkbaar niet meer. Met gedichten voorlezen op de hei hoef je tegenwoordig niet meer aan te komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef Toppiet het volgende:
En je zou met zon meisje willen gaan omdat ze zo makkelijk te manipuleren is?
Ach, er zijn natuurlijk wel dingen die ik leuk vind om te doen naast FOK!ken. Ik volg het WK Voetbal, ik reis graag met de trein, leuke studie erbij. Maar hobby´s... Mjah...quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef DeBassist het volgende:
dan lijkt het me sterk dat je ook echt weet wie je bent![]()
zoek anders eerst eens een hobby. Met een beetje geluk vindt je een meisje die dan dezelfde interesses heeft als jou
ligt eraan hoe je het brengtquote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom niet? Zonder trucs lukt het blijkbaar niet meer. Met gedichten voorlezen op de hei hoef je tegenwoordig niet meer aan te komen.
Lijkt me een prima oplossing voor TS ja, lotgenoten zoeken. Persoonlijk heb ik dat niet nodig, probeer het af en toe echter wel uit op van die zelfverzekerde wijven die denken dat ze alles zijn, moeten soms even met beide voeten neergezet worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef Toppiet het volgende:
[..]
En je zou met zon meisje willen gaan omdat ze zo makkelijk te manipuleren is?
Tenzij het een Rap is... Girlies they clock, i say boomshockalock grab the microphone and rockquote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom niet? Zonder trucs lukt het blijkbaar niet meer. Met gedichten voorlezen op de hei hoef je tegenwoordig niet meer aan te komen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tenzij het een Rap is... Girlies they clock, i say boomshockalock grab the microphone and rock
Echte mannen hoeven niet te manipulerenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Bah, een hippiequote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef Toppiet het volgende:
[..]
Echte mannen hoeven niet te manipuleren![]()
Waar is jouw ziel? Vertrappled door feminisme, individualisme, verwaarlozing van je ouders, de hedendaagse consumptiemaatschappij?? Je moet je eigen ziel proberen te hervinden. Wanneer is de laatste tijd dat je intense emoties hebt gevoelt? Slappe lach, intens verdriet, grandioos meelevendheid, verliefdheid, verwondering over de wereld, meegezongen met muziek en andere uitingen van emoties. Is er uberhaupt iemand waarmee jij regelmatig jouw emoties deelt?
Jij bent een lege huls vertrappeld door ideologieen, maar de kern verloren.
bah, een manipulatieve manquote:
Ja die dingen zijn dus echt internet gerelateerd en iedereen doet het. Zoals bassist zei, ken je jezelf wel? Weet je waar je voor staat, wat jou laat lachen, hevige emoties, en al dat andere wat hij heeft gezegd? Wel hippie-achtig, maar waar. Ga naar concerten, begin een mening te vormen over diverse onderwerpen (vooral onderwerpen dat een vrouw interessant zal vinden), leer hoe je je gevoelens moet uiten, enz.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn hilarische topics, fipo´s, sepo´s, oneliners etc. Ook wel interessante posts in het treinentopic, maar daar komen maar een paar vrouwen die dat echt leuk vinden.
Basgitaarspelendequote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef slashyou het volgende:
[..]
Bah, een gitaarspelende liedjeschrijver.
Als je het daadwerkelijk op de juiste manier brengt, werkt het op zowel onzekere als zekere vrouwen. Overigens zijn bijna alle vrouwen onzeker, hoe mooi ze ook zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef slashyou het volgende:
[..]
Wel op de juiste manier brengen natuurlijk, niet haar tot op het bot toe afkraken (dat kan altijd nog als je eenmaal een relatie hebt). Beetje opbouwend houden.
Oh ja, het werkt vooral bij onzekere meisjes, niet bij mooigirls.
Dat is ook heel waar. Meisjes gaan toch voor de zanger van een band of de gitaarspeler of een graffiti artiest dat veel naamsbekendheid heeft. Dat zei een meisje ook tegen haar vriend over mij en nog iemand anders. Wat moeten zij nou doen om een vriendin te krijgen wat missen zij. En toen kwam dat als antwoord. "Zij doen niks dat interessant is, zij moeten wat doen waar ze mee uitblinken". tsja nu nog de vraag waar liggen mijn inetresses en waar kan ik in uitblinken?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef DeBassist het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
oftewel TS moet een hobby zoeken waarmee hij interessant wordt of het geluk hebben dat iemand opeens hopeloos verliefd op m wordt.
met niks. denk je dat al die chicks alleen maar popsterren willen? think again.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is ook heel waar. Meisjes gaan toch voor de zanger van een band of de gitaarspeler of een graffiti artiest dat veel naamsbekendheid heeft. Dat zei een meisje ook tegen haar vriend over mij en nog iemand anders. Wat moeten zij nou doen om een vriendin te krijgen wat missen zij. En toen kwam dat als antwoord. "Zij doen niks dat interessant is, zij moeten wat doen waar ze mee uitblinken". tsja nu nog de vraag waar liggen mijn inetresses en waar kan ik in uitblinken?
Als je half lam op lelijke Truusje van de buurtsuper ligt en je het de volgende dag niet meer kan herinneren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:18 schreef Fortitudo het volgende:
Mijn hobby is me klem zuipen met vrienden en chicks versieren. Fucking triest, maar het is gewoon nog echt zo ook. Zo word je trouwens wel een stuk zekerder met vrouwen kan ik je vertellen.
Dat geloof ik niet helemaal. Ik heb een vriend dat de hele dag WoW speelt naast zijn baan in de IT. Hij houdt niet van uitgaan en krroegen heeft een beetje smetvrees en vindt zuipen maar belachelijk en duur. Ik begrijp hem wel dat betreft. . Maar hij is wel zichzelf, gewoon lekker a-sociaal en contact gestoord omdat hij gewoon zo is. Verder puike kerel en Ik zoek em welleens op want van zijn kant komt nooit initiatief. geen belletje niks. Maar hij komt natuurljik niet aan contact met vrouwen op deze manier.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Toppiet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:33 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Als je half lam op lelijke Truusje van de buurtsuper ligt en je het de volgende dag niet meer kan herinneren.
Goed advies.
heb je een punt. Maar soms moet je ook wel wat aanpassen om wat gedaan te krijgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet helemaal. Ik heb een vriend dat de hele dag WoW speelt naast zijn baan in de IT. Hij houdt niet van uitgaan en krroegen heeft een beetje smetvrees en vindt zuipen maar belachelijk en duur. Ik begrijp hem wel dat betreft. . Maar hij is wel zichzelf, gewoon lekker a-sociaal en contact gestoord omdat hij gewoon zo is. Verder puike kerel en Ik zoek em welleens op want van zijn kant komt nooit initiatief. geen belletje niks. Maar hij komt natuurljik niet aan contact met vrouwen op deze manier.
Jezelf zijn klopt niet helemaal. Je moet toch voldoen aan een bepaalde imago en vereisten. Of je groeit op en je deed al mee met bpaalde groepen. Urban, hardcore, sjonnies, hangmarokkaan of iets anders. En zo ontwikkel jij je identiteit. (jongeren lopen mekaar niet voor niets achterna denk ik zo) En als je die boot van ontwikkeling hebt gemist wat ben je dan nog?
Het is wel een goed beginpunt denk ik. Want als je ergens goed in bent volgt dat sociale aspect ook vanzelf. Omdat als je ergens goed in bent, dan raak je automatisch in contact met anderen die jou kunsten erkennen zeg maar. Je kan niets goeds tenzij anderen dat ook hebben erkend en gezien. Naja dat meisje legde het iig op het sociale aspect. En ik denk ook wel dat het een belangrijk aspect is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
met niks. denk je dat al die chicks alleen maar popsterren willen? think again.
leuke baan, studie, hobby, gezellig, good looking, spontaan, sociaal, well dressed, sociaal leven, etc. etc. zijn allemaal belangrijk.
Mooi gezegd, hoor. Heb er even een paar uur over nagedacht. Zeer goed punt. Ik denk dat je bijna precies verwoord wat op mij van toepassing is.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef Toppiet het volgende:
Waar is jouw ziel? Vertrappled door feminisme, individualisme, verwaarlozing van je ouders, de hedendaagse consumptiemaatschappij?? Je moet je eigen ziel proberen te hervinden. Wanneer is de laatste tijd dat je intense emoties hebt gevoelt? Slappe lach, intens verdriet, grandioos meelevendheid, verliefdheid, verwondering over de wereld, meegezongen met muziek en andere uitingen van emoties. Is er uberhaupt iemand waarmee jij regelmatig jouw emoties deelt?
Jij bent een lege huls vertrappeld door ideologieen, maar de kern verloren.
De laatste tijd zit ik gewoon al FOK!kend te wachten tot de dagen verstrijken. Uiteraard doe ik wel ´verplichte´ dingen tussendoor, maar dat was het dan wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja die dingen zijn dus echt internet gerelateerd en iedereen doet het. Zoals bassist zei, ken je jezelf wel? Weet je waar je voor staat, wat jou laat lachen, hevige emoties, en al dat andere wat hij heeft gezegd? Wel hippie-achtig, maar waar. Ga naar concerten, begin een mening te vormen over diverse onderwerpen (vooral onderwerpen dat een vrouw interessant zal vinden), leer hoe je je gevoelens moet uiten, enz.
Blauwquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Socios wat is jouw favoriete kleur?
Fugees - Ready Or Notquote:En wat is het allermooiste muziek-nummer dat je ooit hebt gehoord?
Open er een topic over?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
ik zla je verder niet lastig vallen met waar ik allemaal mee zit.
Nee ik kom er zelf wel uit. een dagje jezelf allemaal rare vragen stellen, wat is je top 5 favoriete acteurs/actrices, welke films vind je leuk, wat is je favoriete kleur en boek etcetera. Wat is volgens jou de vestte hiphop nummer ooit. die vragen daar had ik zelf moeite mee. best gek. maar effe een lijst maken en momorizen en klaar.quote:
En qua inhoud, gaan ze er daar ook vooruit?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:55 schreef Fortitudo het volgende:
Schenkstroop, echt mooie vrouwen kun je vergeten. Waarom neem je niet genoegen met iets minder. Je moet gewoon steeds een stapje omhoog doen. Eerst was ik echt super verlegen met meisjes, maar het gaat echt steeds beter. Eerst regelde ik alleen maar 5-jes, nu xijn het 7,5-en. Just move upwards. Gain confidence. Move on.
Jahoor, geen probleem. Het is niet zo dat ik zenuwachtig en/ of bang ben ofzo. Het gaat er vooral om dat vrouwen het als onzeker zien als ik weer eens ´niets´ te vertellen heb en dat vaak een issue voor ze is, terwijl ik een vrouw op zoiets niet zou afrekenen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:58 schreef Crutch het volgende:
Durf je überhaupt wel met mensen te praten irl? Of voel je je ongemakkelijk?
Schouders naar achter, borst vooruit!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Hebben jullie nog tips om rechtop (en niet krom) te leren lopen, want das ook belangrijk bij een zelfverzekerde houding.
Kijk James Bond films en dan met name die met Jean Connery.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Hebben jullie nog tips om rechtop (en niet krom) te leren lopen, want das ook belangrijk bij een zelfverzekerde houding.
Ik houd het maar 10 minuten vol. Eigenlijk nog korter..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:06 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Schouders naar achter, borst vooruit!
ja ik weet het, de george clooney act, de swagger act, het touwtje aan je kruin truc, de staart tussen je billen. Ik houd het maar 2 minuten vol en dan ga ik weer automatisch met mn hoofd omlaag..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kijk James Bond films en dan met name die met Jean Connery.
Patrick James, het typetje uit The Mentalist is ook een goed voorbeeld.
Schouders een tikje naar achteren houden en dan laten hangen, waardoor je wel ontspannen staat, maar meer rechtop.
En beweeg langzaam (niet sloom) en niet te druk.
Je hoeft ook helemaal niets te vertellen, stel liever veel vragen. En vraag door over haar onderwerpen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Jahoor, geen probleem. Het is niet zo dat ik zenuwachtig en/ of bang ben ofzo. Het gaat er vooral om dat vrouwen het als onzeker zien als ik weer eens ´niets´ te vertellen heb en dat vaak een issue voor ze is, terwijl ik een vrouw op zoiets niet zou afrekenen.
dit komt nooit meer goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja ik weet het, de george clooney act, de swagger act, het touwtje aan je kruin truc, de staart tussen je billen. Ik houd het maar 2 minuten vol en dan ga ik weer automatisch met mn hoofd omlaag..
Dan doe je het toch fout. Als dit een serieus probleem voor je is dan zijn er wel instanties die je ermee kunnen helpen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja ik weet het, de george clooney act, de swagger act, het touwtje aan je kruin truc, de staart tussen je billen. Ik houd het maar 2 minuten vol en dan ga ik weer automatisch met mn hoofd omlaag..
Het is gewoon een kwestie van spieren trainen en oefeningen doen en dan wordt het al een stuk beterquote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan doe je het toch fout. Als dit een serieus probleem voor je is dan zijn er wel instanties die je ermee kunnen helpen.
Klopt ja, ik heb een tijd intensief gesport waarbij ik met bepaalde krachtoefeningen goed op mijn houding moest letten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van spieren trainen en oefeningen doen en dan wordt het al een stuk beter
Ik heb er ooit veel oefeningen voor gehad en dat in combinatie met sporten leverde wel een aardig resultaatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb een tijd intensief gesport waarbij ik met bepaalde krachtoefeningen goed op mijn houding moest letten.
Ik mag trouwens wel weer gaan sporten
haha dat merk je gauw genoeg hoor. als je gene fatsoenlijk gesprek kunt voeren merk je dat al snel genoeg en komt het van 1 kant, of zijn de antwoorden zo dom dat ik me daaraan loop te ergeren. Dan is het snel schluss dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En qua inhoud, gaan ze er daar ook vooruit?
dat zijn toch de onderwerpen die al snel aan bod komen bij een eerste gesprek. tenminste bij mij. small talk is leuk voor als je elkaar langer kent, of als je niks van elkaar moet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hoeft ook helemaal niets te vertellen, stel liever veel vragen. En vraag door over haar onderwerpen.
Vragen over school, werk en liefdesrelaties kun je beter zo veel mogelijk achterwege laten.
En dat verkooppraatje over wat voor werk je doet kun je ook achterwege laten.
Sjezusquote:Op zondag 13 juni 2010 03:10 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Haha, ook een Groninger... ja dat werkt wel, als je wilt.
Voordat ik van nature "zelfverzekerd" was, gebruikte ik Nieuwstad soms om in the mood te komen.
Van alle kanten sjans... hou dat gevoel vol. Dan voel je jezelf het haantje, en je hebt medelijden met de vrouw die geen interesse heeft in jou. Op dat moment ben je extra zeker van jezelf... vanaf dat moment moet je een maat houden tussen alcohol en zelfverzekerdheid. Teveel alcohol, en je bent als een mongool op het dievenpad... te weinig alcohol en je blijft dokter bibber. Kortom; licht aangeschoten werkt het beste.
Als licht aangeschoten persoon kun je dan een macho zijn, zijn wie je wilt zijn... maar als je zwaar aangeschoten bent (of dronken) dan verpest je het omdat je dan in de draaikolk van "egocentrisme" komt...
Wordt je weer nuchter, dan wordt je weer onzeker en soms nog erger...; kruip je in een slachtoffer schild... wordt alles wat je niet zou willen... een kneus.
Dus kijk thuis in de spiegel en zeg tegen jezelf "I'm good, I'm feeling good" in de nieuwe kleren...en loop even door Nieuwstad om dat gevoel te bevestigen, op de weg naar het uitgaanscentrum.
En zodra je dit gevoel niet meer hebt... ga dan naar huis, blijf niet nog te lang rondhangen. Bedenk dat je indruk hebt gemaakt, maar dat het geheim van een goede indruk ook is, om op tijd te verdwijnen.
De volgende keer kent nieuwe kansen. En dan kom je er weer op jouw best aan.
Dat werkt niet echt, alleen in het begin.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hoeft ook helemaal niets te vertellen, stel liever veel vragen. En vraag door over haar onderwerpen.
Vragen over school, werk en liefdesrelaties kun je beter zo veel mogelijk achterwege laten.
En dat verkooppraatje over wat voor werk je doet kun je ook achterwege laten.
Ja maar het feit dat je al over zulke dingen kan denken maak je al iets meer interessant. Dat je een theorien hebt over verschillende onderwerpen en je eigen mening over veel dingen, dat zou je al boeiend genoeg maken. Sommige mensen zullen niet eens met je zijn, sommige wel. natuurlijk het feit dat je veel zeurt over je problemen en dat je heel onzeker/ongelukkig bent, maakt het zo dat de meeste meisjes van je zou afknappen. Maar als je dat probleem met je uiterlijk niet had en zelfverzekerd was, dan had je makkelijk genoeg een meisje geinteresseerd kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
ok. you passed. ik zal je verder niet lastig vallen met waar ik allemaal mee zit.
En heb je ook issues met je uiterlijk? Daar ben ik persoonlijk wel benieuwd naar omdat ik dat zelf wel heb.
daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Ben nu sinds een halfjaar ziek en gelijk heel je leven ligt op zn kop. Mn vrienden komen wel nog steeds langs maar uitgaan kan echt niet meer. Zelfs mn vriendin zie ik niet meer door die ziekte (vanwege afstanden enzo) maar het gaat gelukkig niet uitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is wel een goed beginpunt denk ik. Want als je ergens goed in bent volgt dat sociale aspect ook vanzelf. Omdat als je ergens goed in bent, dan raak je automatisch in contact met anderen die jou kunsten erkennen zeg maar. Je kan niets goeds tenzij anderen dat ook hebben erkend en gezien. Naja dat meisje legde het iig op het sociale aspect. En ik denk ook wel dat het een belangrijk aspect is.
Mijn vraag aan mezelf is, wat in godsnaam moet ik doen? Ik leg de nadruk wel op mijn eigen uiterlijk omdat ik ook wat te bieden wil hebben. Dat is waarom ik vrouwen niet benader. Ik zou ook niet door mijzelf benaderd willen worden, hell no. Dagelijks droom ik ervan dat ik genoeg geld heb om een aantal ingrepen te laten plegen waardoor mijn gezondheid omhoog gaat en ik eindelijk blijved kan afvallen. En werken aan een beter lcihaam en uiterlijk. ik denk echt dat als ik gezond was geweest, dat ik makkelijker kan werken aan hobbies en het sociale aspect in mijn leven.
Eigenlijk is dat laatste best makkelijk. En vrienden kunnen dat best beamen over mij. Contact is niet zo heel moeilijk. Contact met mooie vrouwen weer wel. Maar ik denk dat ik die brug makkelijker kan slaan als ik zelerder ben van mijzelf en er een paar punten beter uitzie.
Identiteit is idd heel erg belangrijk. Maar uiteindelijk wordt dat ook wat je echt bentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jezelf zijn klopt niet helemaal. Je moet toch voldoen aan een bepaalde imago en vereisten. Of je groeit op en je deed al mee met bpaalde groepen. Urban, hardcore, sjonnies, hangmarokkaan of iets anders. En zo ontwikkel jij je identiteit. (jongeren lopen mekaar niet voor niets achterna denk ik zo) En als je die boot van ontwikkeling hebt gemist wat ben je dan nog?
eens. Ik denk dat er echt nog wel hoop voor schenkstroop is. Denk gewoon Fuck it, ik ben gewoon zo en gewoon gaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja maar het feit dat je al over zulke dingen kan denken maak je al iets meer interessant. Dat je een theorien hebt over verschillende onderwerpen en je eigen mening over veel dingen, dat zou je al boeiend genoeg maken. Sommige mensen zullen niet eens met je zijn, sommige wel. natuurlijk het feit dat je veel zeurt over je problemen en dat je heel onzeker/ongelukkig bent, maakt het zo dat de meeste meisjes van je zou afknappen. Maar als je dat probleem met je uiterlijk niet had en zelfverzekerd was, dan had je makkelijk genoeg een meisje geinteresseerd kunnen krijgen.
Socios daarintegen, hij heeft geen enkele mening of kijkpunt over geen enkele onderwerp. Geen enkele passie, geen enkele individualisme. Hij's gewoon de prototype fokker. Zo hou je niemand van een lang tijd geinteresseerd.
Aaw, ik krijg echt bijna medelijden. Wat zielig. Je weet toch ook wel dat die dames alleen geld willen verdienen en je waarschijnlijk ook afschuwelijk vinden?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:10 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Haha, ook een Groninger... ja dat werkt wel, als je wilt.
Voordat ik van nature "zelfverzekerd" was, gebruikte ik Nieuwstad soms om in the mood te komen.
Van alle kanten sjans... hou dat gevoel vol. Dan voel je jezelf het haantje, en je hebt medelijden met de vrouw die geen interesse heeft in jou. Op dat moment ben je extra zeker van jezelf... vanaf dat moment moet je een maat houden tussen alcohol en zelfverzekerdheid. Teveel alcohol, en je bent als een mongool op het dievenpad... te weinig alcohol en je blijft dokter bibber. Kortom; licht aangeschoten werkt het beste.
Als licht aangeschoten persoon kun je dan een macho zijn, zijn wie je wilt zijn... maar als je zwaar aangeschoten bent (of dronken) dan verpest je het omdat je dan in de draaikolk van "egocentrisme" komt...
Wordt je weer nuchter, dan wordt je weer onzeker en soms nog erger...; kruip je in een slachtoffer schild... wordt alles wat je niet zou willen... een kneus.
Dus kijk thuis in de spiegel en zeg tegen jezelf "I'm good, I'm feeling good" in de nieuwe kleren...en loop even door Nieuwstad om dat gevoel te bevestigen, op de weg naar het uitgaanscentrum.
En zodra je dit gevoel niet meer hebt... ga dan naar huis, blijf niet nog te lang rondhangen. Bedenk dat je indruk hebt gemaakt, maar dat het geheim van een goede indruk ook is, om op tijd te verdwijnen.
De volgende keer kent nieuwe kansen. En dan kom je er weer op jouw best aan.
OMG, die cijfersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:55 schreef Fortitudo het volgende:
Schenkstroop, echt mooie vrouwen kun je vergeten. Waarom neem je niet genoegen met iets minder. Je moet gewoon steeds een stapje omhoog doen. Eerst was ik echt super verlegen met meisjes, maar het gaat echt steeds beter. Eerst regelde ik alleen maar 5-jes, nu xijn het 7,5-en. Just move upwards. Gain confidence. Move on.
Dat soort vragen heb ik trouwens echt een hekel aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee ik kom er zelf wel uit. een dagje jezelf allemaal rare vragen stellen, wat is je top 5 favoriete acteurs/actrices, welke films vind je leuk, wat is je favoriete kleur en boek etcetera. Wat is volgens jou de vestte hiphop nummer ooit. die vragen daar had ik zelf moeite mee. best gek. maar effe een lijst maken en momorizen en klaar.
Als je een vrouw aanspreek en vervolgens weinig te melden hebt. Dan is het vaak inderdaad van "nou euh, wat spreekt ie me aan alstie niks te vertellen heeftquote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Jahoor, geen probleem. Het is niet zo dat ik zenuwachtig en/ of bang ben ofzo. Het gaat er vooral om dat vrouwen het als onzeker zien als ik weer eens ´niets´ te vertellen heb en dat vaak een issue voor ze is, terwijl ik een vrouw op zoiets niet zou afrekenen.
je bent toch ook een mooi meisje, vind ik wel terecht iigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
OMG, die cijfersIk schijn een 8,5 te zijn.
mwa bij mij is het gewoon of een ja of een neequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef Crutch het volgende:
Cijfers geven is bezigheid nummer 2 na bierdrinken op een terras.
Niet te vergeten dat het in combinatie met enkele opvallende uiterlijke kenmerken meteen een juiste indicatie heeft wat voor chick je aan de haak hebt geslagen.
Haha serieus? Nou, ik geef gewoon eerlijk toe dat ik eerst naar uiterlijk kijkquote:Op maandag 14 juni 2010 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik op fok ben uitgescholden voor van alles om mijn stelling dat uiterlijk belangrijk is. Onder verschillende en oude accounts in het verleden.
Is dat niet duidelijk dan? Jij hebt dan toch ook allang bepaald of sex wil of niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
Als je een vrouw aanspreek en vervolgens weinig te melden hebt. Dan is het vaak inderdaad van "nou euh, wat spreekt ie me aan alstie niks te vertellen heeft"
Hehe, true.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:16 schreef slashyou het volgende:
[..]
Is dat niet duidelijk dan? Jij hebt dan toch ook allang bepaald of sex wil of niet?
Mensen die constant naar het verleden blijven kijken om hun ongelukkig leven te rechtvaardigenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet helemaal. Ik heb een vriend dat de hele dag WoW speelt naast zijn baan in de IT. Hij houdt niet van uitgaan en krroegen heeft een beetje smetvrees en vindt zuipen maar belachelijk en duur. Ik begrijp hem wel dat betreft. . Maar hij is wel zichzelf, gewoon lekker a-sociaal en contact gestoord omdat hij gewoon zo is. Verder puike kerel en Ik zoek em welleens op want van zijn kant komt nooit initiatief. geen belletje niks. Maar hij komt natuurljik niet aan contact met vrouwen op deze manier.
snap wel dat als heel je leven tot nu toe een grote teringzooi is geweest het moeilijk is om de knop om te zetten en gewoon "goed " door te gaan. Je weet dan toch immers niet beter ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:22 schreef Toppiet het volgende:
[..]
Mensen die constant naar het verleden blijven kijken om hun ongelukkig leven te rechtvaardigen![]()
Pessimisten![]()
Glas half leeg![]()
Zelfmedelijden![]()
![]()
![]()
dat ook jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef Equites het volgende:
Als je elkaar echt leuk vind zijn er stiltes in gesprekken, maar dat merk je niet eens omdat je er niet op let.
Ha, een David DeAngelo naaperquote:Op zondag 13 juni 2010 03:33 schreef cablegunmaster het volgende:
Daarnaast een simpele geest Victor Verlon kan heel goed hierover praten.
http://www.aantrekkingskracht.com/
hij noemt het vrouwen veroveren. maar het is eigenlijk een cursus jezelf wezen![]()
Ja en dat is de schuld van de mooie meiden die zich laten inpalen door gladde stoere jongens?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:23 schreef DeBassist het volgende:
[..]
snap wel dat als heel je leven tot nu toe een grote teringzooi is geweest het moeilijk is om de knop om te zetten en gewoon "goed " door te gaan. Je weet dan toch immers niet beter ?
Van mij krijg jij nog wel een hoger cijfer hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
Zou je mij doen als je mij nog niet zou kennen en ik op je af stap? (Je weet dan dus nog niet dat ik na 5 minuten geen interessante gespreksstof meer heb). Tot die tijd ben ik die spontane jongen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:09 schreef Elvanera het volgende:
Hehe, true.
neucken?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:41 schreef KissXSis het volgende:
7.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Aaw, ik krijg echt bijna medelijden. Wat zielig. Je weet toch ook wel dat die dames alleen geld willen verdienen en je waarschijnlijk ook afschuwelijk vinden?
[..]
[..]
Dat soort vragen heb ik trouwens echt een hekel aan.
[..]
Als je een vrouw aanspreek en vervolgens weinig te melden hebt. Dan is het vaak inderdaad van "nou euh, wat spreekt ie me aan alstie niks te vertellen heeft"
Mwah, 't is eigenlijk het faken van zelfvertrouwen. Uiteindelijk raak je er zo gedreven in dat je het zonder erbij na te denken kan. Daarmee doel ik op gemakkelijk vrouwen aanspreken en een gesprek op gang houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Geloven mensen echt in die PUA onzin?
Je hebt ook van die spraakwatervallen in café's met een bierbek die niet kunnen stoppen met ouwehoeren over dingen die je totaal niet interesseren. Wat dat betreft zijn verlegen mannen bedachtzaam. Die denken namelijk steeds, wat zou zij leuk vinden, neh dat vind ze vast niet leuk neuh ik zeg wel niks.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
De tering zeg. Hoeveel klonen heb jij. Kan een Danny of Yvonne niet effe de kloon-scan aanzetten en 90% van jouw accounts naar de shredder gooien? cutevelociraptor, misshyde, captainmaximum, zealousist, stroopschenk en vast nog wel een paar meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:22 schreef Toppiet het volgende:
[..]
Mensen die constant naar het verleden blijven kijken om hun ongelukkig leven te rechtvaardigen![]()
Pessimisten![]()
Glas half leeg![]()
Zelfmedelijden![]()
![]()
![]()
Leuk dat er ook vrouwen bestaan die meer rechtdoor zee en eerlijk zijn. Ik krijg een draaihoofd van dat gedraai en de evenwichtig correct geformuleerde antwoorden van vrouwen. Die niet stroken met de praktijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Haha serieus? Nou, ik geef gewoon eerlijk toe dat ik eerst naar uiterlijk kijkAls ik een random kerel regel is dat meestal puur uiterlijk.
LOLquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De tering zeg. Hoeveel klonen heb jij. Kan een Danny of Yvonne niet effe de kloon-scan aanzetten en 90% van jouw accounts naar de shredder gooien? cutevelociraptor, misshyde, captainmaximum, zealousist, stroopschenk en vast nog wel een paar meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |