Nee die zal dan ook falen. Maar iemand met al wat natural game misschien nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat? Dat een nerd stamelend op ze afkomt met ingestudeerde zinnetjes?
Ik moest hardop lachen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En voor al die haterz op et einde van vorige topic: Jullie mochten willen dat jullie geplayt werden op hyves door mij![]()
Denk ook niet dat zij Buffalo's doelgroep zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen!.
Ik zie het al voor me, Copycat en Ripley will have you for breakfast man!![]()
Ja, dat is ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En voor al die haterz op et einde van vorige topic: Jullie mochten willen dat jullie geplayt werden op hyves door mij![]()
Het feit alleen al dat je trucjes van een ander moet gebruiken om aan de vrouw te komen is al vrij treurig natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is ook.
Alleen het feit al dat je jezelf een hele vent vindt vanwege je Hyves/PUAskills (...) is al te lachwekkend sneu voor woorden.
Bedoel je daar nu mee dat ze een ontbijtje met 'm willen eten? ;-)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Copycat en Ripley will have you for breakfast man!![]()
Mijn doelgroep is van de 15(Alleen als ze écht mooi is en beetje ouder doet dan haar leeftijd) tot 19 zo ongeveer.. Al staat de bovengrens niet echt vast, heb ook wel uitschieter gehad van 21 bijvquote:
Ja gelukkig moet ik dat ook welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je trucjes van een ander moet gebruiken om aan de vrouw te komen is al vrij treurig natuurlijk
kanker is voor tuig.quote:
dus als je het over een 'sjimie' hebt die kkgeil is, dan is dat dus tuig. Er gaat een wéreld voor me open.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
kanker is voor tuig.
Sjimie's houden daar niet van
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dus als je het over een 'sjimie' hebt die kkgeil is, dan is dat dus tuig. Er gaat een wéreld voor me open.
Al het gedrag is aangeleerd...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je trucjes van een ander moet gebruiken om aan de vrouw te komen is al vrij treurig natuurlijk
Ah tof, nieuwe invalshoek!quote:
Waarom?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Want wat zou dat veranderen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef Disorder het volgende:
Ik wil wel eens een foto van Buffalo zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |