quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:43 schreef Mastering_life het volgende:
[..]
Ik zit op het CIOS te Haarlem, maar daar had er ook iemand vorig jaar zelfmoord gepleegd, ook weer iemand waar op zich niks mee aan de hand leek te zijn.. Is triest dat dat soort dingen gebeuren. En dan krijg je ook nog van die achterlijke opmerkingen; "dat doet ie alleen voor de aandacht".
Wat voor bedrijf heb je trouwens opgestart?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:45 schreef Mastering_life het volgende:
[..]
Heb jij het boek gelezen dan? zoja, waarom vind je het 'flauwekul'?
Waarom denk je dat aleen mensen onder de 14 jaar het zouden lezen?
Multimedia & Events; noem geen naam.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:43 schreef Mastering_life het volgende:
Wat voor bedrijf heb je trouwens opgestart?
Welke meeting? Welke PUA's? Waarom zit er geen uitnodiging op mijn deurmatquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Multimedia & Events; noem geen naam.
Maar gaat om complete videoproducties en evenementen.
Binnenkort een meeting met een aantal PUA's die al een tijdje bezig zijn. Ben benieuwd
In Rotterdam 1 november kan je dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:27 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Welke meeting? Welke PUA's? Waarom zit er geen uitnodiging op mijn deurmat
Wow pm me even de tijden en locatie! Ik kijk even wat ik kan doen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
In Rotterdam 1 november kan je dan?
Donequote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:34 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Wow pm me even de tijden en locatie! Ik kijk even wat ik kan doen!
U kunt haar omhooggaand kleden maar u can' t neemt overal haarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ook in dit deeltje ben ik weer van de partij
Kan iemand me nog uitleg geven op mn vraag? Wat is de nederlandse variant van "You can dress her up but you can't take her anywhere" ?
Gewoon uit nieuwschierigheid omdat ik die wel vaak ben tegengekomen, niet om dat ik van plan ben om em te gebruiken
Mm.. lastige vraag dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:46 schreef Stevennn het volgende:
[..]
U kunt haar omhooggaand kleden maar u can' t neemt overal haar
Nee maar ik zou het niet weten.
En de meeting is in Rotterdam? Allemaal stadionverboden die PUA's zeker?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En op 1 nov is Ajax - feyenoord ofniet? Dan kan ik nietAnders was ik ook wel graag gekomen
je kan haar volhangen met diamenten en parels maar van binnen blijft het een kampwijf! (vrij vertaald)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat is de nederlandse variant van "You can dress her up but you can't take her anywhere" ?
De vorige topics gingen over Pick up artists, en bevatten hele interessante discussies. Het lijkt er alleen op dat het topic aan het verzanden is, er zijn weinig mensen die grote successtories hebben, en het voordeel van het PUA'schap niet voldoende uit kunnen leggen.quote:
Chickies hosselen man!quote:
ja dan val ik bij deze ook helaas afquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:10 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
De vorige topics gingen over Pick up artists, en bevatten hele interessante discussies. Het lijkt er alleen op dat het topic aan het verzanden is, er zijn weinig mensen die grote successtories hebben, en het voordeel van het PUA'schap niet voldoende uit kunnen leggen.
Heb je je vijfjarige training al af?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ja dan val ik bij deze ook helaas af
Heb jij al een übercool alter ego? Inclusief übercoole naam?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
Chickies hosselen man!
Nauwelijks nieuws onder de zon, maar wel quasi-wetenschappelijk onderbouwd (want er zijn pdf's over) en met spannende afkortingen en indrukwekkende acroniemen, wat de geloofwaardigheid verhoogt.
damn, dat zou betekenen dat ik pas over 5 jaar weer eens een chickie kan "hosselen"??quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:13 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Heb je je vijfjarige training al af?(eerder werd verteld dat je die 5 jaar nodig hebt om het te masteren.)
Het wordt denk ik: "Ubiquity"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
Heb jij al een übercool alter ego? Inclusief übercoole naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |