Ik ben even een aflevering ervan aan het downloaden, heb ik wat meer info waar ze het precies over hebben.quote:
8 Nerds, 1 pick up master. 8 nerds worden in een afval race geleerd hoe ze kunnen versieren, verleiden, etc, etc...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Ik ben even een aflevering ervan aan het downloaden, heb ik wat meer info waar ze het precies over hebben.
Heb even wat gekeken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:38 schreef BeSimple het volgende:
[..]
8 Nerds, 1 pick up master. 8 nerds worden in een afval race geleerd hoe ze kunnen versieren, verleiden, etc, etc...
Ja ik kijk er dan naar en ik denk van... wil ik ook maar lukt me niet snap je
Inderdaad, zenuwachtig rondkijken, oogcontact vermijden, drankje hoog tegen hun borst, hoekje opzoeken en vooral snel door de menigte lopenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:03 schreef Grimbert het volgende:
Die eerste aflevering is geweldig, hoe die "nerds" alleen al rondkijken in die clubs, hun uitstraling zegt al genoeg
Dude de heilige vraagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:38 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Heb even wat gekeken.
Klopt wel wat er in die serie gebeurt.
Is wel grappig om te zien hoe ze het doen, ik doe het ook wel een beetje op die manier (heb 2 afleveringen gekeken nu)
Maar waarom lukt 't je niet?
Dat is het beste!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:27 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Maar ik kreeg eigenlijk atlijd het gevoel dat die meiden of naar mij toe kwamen (mij versierde). Of dat ik gewoonweg geluk had.
usenetquote:
Het werkt, maar je moet niet klakkeloos overnemen wat er staat, want die boeken et cetera zijn geschreven met als doel om Amerikaanse dames aan de haak te slaan en Nederlandse dames zijn toch net wat anders. Je moet ook een methode vinden die bij je past!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:14 schreef BeSimple het volgende:
Ik hoor het de laatste jaren steeds vaker. Dat er een hele techniek (lees: manier) bestaat om meisjes te verleiden dit en dat. Niet het 'wees jezelf' hints worden gegeven. Maar iets van 'jij bent de man, zelfvertrouwen omhoog'. En daarnaast heb ik toevallig Pick Up Artist gekeken op VH1. Maar de grote vraag is, werkt het?
Ik zelf heb er een hard hoofd in namelijk. Dus ik ben benieuwd wat de mannelijke forum gebruikers hiervan zeggen (eventueel ook vrouwelijke forum gebruikers).
En dat werkt? Ik ben niet zo overtuigd van 'theorieen'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:41 schreef Crutch het volgende:
Opvallen idd, schijt hebben. Als je oogcontact hebt niet wegkijken. En 'nee' zeggen.
Haal anders 'The Game' uit de bieb
En wat is het grote verschil tussen Amerikaanse en Nederlandse meiden dan? En nee natuurlijk ga ik niet zeggen van 'do you floss before, or after you brush'...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:41 schreef Cocksure_Confidence het volgende:
[..]
Het werkt, maar je moet niet klakkeloos overnemen wat er staat, want die boeken et cetera zijn geschreven met als doel om Amerikaanse dames aan de haak te slaan en Nederlandse dames zijn toch net wat anders. Je moet ook een methode vinden die bij je past!
Ja dat werktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:52 schreef BeSimple het volgende:
[..]
En dat werkt? Ik ben niet zo overtuigd van 'theorieen'
[..]
En wat is het grote verschil tussen Amerikaanse en Nederlandse meiden dan? En nee natuurlijk ga ik niet zeggen van 'do you floss before, or after you brush'...
Nederlandse vrouwen zijn doorgaans een stuk meer adrem en de zinnen die uit die boekjes komen heeft iedere aantrekkelijk vrouw minstens drie keer gehoord voordat ze 25 is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:52 schreef BeSimple het volgende:
[..]
En dat werkt? Ik ben niet zo overtuigd van 'theorieen'
[..]
En wat is het grote verschil tussen Amerikaanse en Nederlandse meiden dan? En nee natuurlijk ga ik niet zeggen van 'do you floss before, or after you brush'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |