Ik ben even een aflevering ervan aan het downloaden, heb ik wat meer info waar ze het precies over hebben.quote:
8 Nerds, 1 pick up master. 8 nerds worden in een afval race geleerd hoe ze kunnen versieren, verleiden, etc, etc...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Ik ben even een aflevering ervan aan het downloaden, heb ik wat meer info waar ze het precies over hebben.
Heb even wat gekeken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:38 schreef BeSimple het volgende:
[..]
8 Nerds, 1 pick up master. 8 nerds worden in een afval race geleerd hoe ze kunnen versieren, verleiden, etc, etc...
Ja ik kijk er dan naar en ik denk van... wil ik ook maar lukt me niet snap je
Inderdaad, zenuwachtig rondkijken, oogcontact vermijden, drankje hoog tegen hun borst, hoekje opzoeken en vooral snel door de menigte lopenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:03 schreef Grimbert het volgende:
Die eerste aflevering is geweldig, hoe die "nerds" alleen al rondkijken in die clubs, hun uitstraling zegt al genoeg
Dude de heilige vraagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:38 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Heb even wat gekeken.
Klopt wel wat er in die serie gebeurt.
Is wel grappig om te zien hoe ze het doen, ik doe het ook wel een beetje op die manier (heb 2 afleveringen gekeken nu)
Maar waarom lukt 't je niet?
Dat is het beste!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:27 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Maar ik kreeg eigenlijk atlijd het gevoel dat die meiden of naar mij toe kwamen (mij versierde). Of dat ik gewoonweg geluk had.
usenetquote:
Het werkt, maar je moet niet klakkeloos overnemen wat er staat, want die boeken et cetera zijn geschreven met als doel om Amerikaanse dames aan de haak te slaan en Nederlandse dames zijn toch net wat anders. Je moet ook een methode vinden die bij je past!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:14 schreef BeSimple het volgende:
Ik hoor het de laatste jaren steeds vaker. Dat er een hele techniek (lees: manier) bestaat om meisjes te verleiden dit en dat. Niet het 'wees jezelf' hints worden gegeven. Maar iets van 'jij bent de man, zelfvertrouwen omhoog'. En daarnaast heb ik toevallig Pick Up Artist gekeken op VH1. Maar de grote vraag is, werkt het?
Ik zelf heb er een hard hoofd in namelijk. Dus ik ben benieuwd wat de mannelijke forum gebruikers hiervan zeggen (eventueel ook vrouwelijke forum gebruikers).
En dat werkt? Ik ben niet zo overtuigd van 'theorieen'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:41 schreef Crutch het volgende:
Opvallen idd, schijt hebben. Als je oogcontact hebt niet wegkijken. En 'nee' zeggen.
Haal anders 'The Game' uit de bieb
En wat is het grote verschil tussen Amerikaanse en Nederlandse meiden dan? En nee natuurlijk ga ik niet zeggen van 'do you floss before, or after you brush'...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:41 schreef Cocksure_Confidence het volgende:
[..]
Het werkt, maar je moet niet klakkeloos overnemen wat er staat, want die boeken et cetera zijn geschreven met als doel om Amerikaanse dames aan de haak te slaan en Nederlandse dames zijn toch net wat anders. Je moet ook een methode vinden die bij je past!
Ja dat werktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:52 schreef BeSimple het volgende:
[..]
En dat werkt? Ik ben niet zo overtuigd van 'theorieen'
[..]
En wat is het grote verschil tussen Amerikaanse en Nederlandse meiden dan? En nee natuurlijk ga ik niet zeggen van 'do you floss before, or after you brush'...
Nederlandse vrouwen zijn doorgaans een stuk meer adrem en de zinnen die uit die boekjes komen heeft iedere aantrekkelijk vrouw minstens drie keer gehoord voordat ze 25 is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:52 schreef BeSimple het volgende:
[..]
[..]
En wat is het grote verschil tussen Amerikaanse en Nederlandse meiden dan? En nee natuurlijk ga ik niet zeggen van 'do you floss before, or after you brush'...
Ik zal mijn post even toelichten:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:52 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Stoppen met vrouwen te beschouwen als belangrijk klopt idd, maar als je gelukkig bent met jezelf, zegt dat nog niet dat je opeens een sociaal wonder bent. En dat gaat al zeker niet vanzelf. Je zult er zelf hard aan moeten werken om dat te ontwikkelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Allemaal heel leuk die pick up guru's, maar het allerbelangrijkste is stoppen met vrouwen te beschouwen als belangrijk en zorgen dat je gelukkig bent van jezelf.
De rest volgt vanzelf.
Punt heeft ie wel. Als je tevreden bent met jezelf dan heb je doorgaans ook zelfvertrouwen genoeg. En vrouwen vallen niet op mannen die duidelijk issues hebben met zichzelf.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:30 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Stoppen met vrouwen te beschouwen als belangrijk klopt idd, maar als je gelukkig bent met jezelf, zegt dat nog niet dat je opeens een sociaal wonder bent. En dat gaat al zeker niet vanzelf. Je zult er zelf hard aan moeten werken om dat te ontwikkelen.
Op zich heb je een punt, maar er zijn genoeg mannen die in principe best sociaal aangelegd zijn maar waarbij dat niet naar buiten komt door hun onzekerheid. En die onzekerheid ontstaat weer omdat de prioriteiten verkeerd liggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:30 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Stoppen met vrouwen te beschouwen als belangrijk klopt idd, maar als je gelukkig bent met jezelf, zegt dat nog niet dat je opeens een sociaal wonder bent. En dat gaat al zeker niet vanzelf. Je zult er zelf hard aan moeten werken om dat te ontwikkelen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 04:33 schreef Super_Fucker het volgende:
Er bestaan geen regels om vrouwen te versieren.
Erotiek, passie en liefde kennen geen regels.
Wie anders beweert heeft nooit een echte vrouw gehad.
Lees anders even waar het over gaatquote:
Ik heb alle posts gelezen dus niet zo huilenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Lees anders even waar het over gaat
QFTquote:Op donderdag 8 oktober 2009 04:33 schreef Super_Fucker het volgende:
Lieve Xeanor,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:08 schreef Xeanor het volgende:
Sla haar niet in het gezicht, is ook wel een richtlijn.
Gegarandeerd meer succes als je die aanhoudt.
Erotiek, passie en liefde kom je anders niet vlug tegen als je een gesprekje aanknoopt met een leuke meid naast je in de kroeg. En niet piepen, want als je zoals sommige jongens hier al genoeg moeite hebt met het überhaubt aanspreken van een vrouw is dat al heel wat. Dan komen erotiek, passie en liefde daarna wel. En hoewel een gesprekje aanknopen / een vrouw "versieren" in de kroeg ook echt geen regels heeft, heb je het nu over een compleet andere league dan alleen een vrouw aanspreken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 04:33 schreef Super_Fucker het volgende:
Nou het vervelende bij mij is, zelfvertrouwen is geen probleem. Ik bedoel, ik weet zelf dat ik een goed uiterlijk heb, ik heb passies, ik heb ambitie en ik heb vrienden. Succesfactoren genoeg. Toch gaat het fout. Ik denk dat het komt omdat ik elke keer te snel switch naar de 'friendsmode'. De beruchte friendsmode :Squote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zal mijn post even toelichten:
In 'The Game' staat heel goed beschreven hoe je succes boekt door jezelf aan te passen, maar als je alles op een hoopje gooit komt het puur neer op zelfvertrouwen wat je eigenlijk alleen maar krijgt door het in de praktijk te oefenen. Eigenlijk is dat met alles zo toch?
Pluspunt is dat bijvoorbeeld Mystery voor verschillende vervelende situaties een oplossing weet om het contact wat je op dat moment hebt te redden en te houden. Als je iets verkeerds zegt bijvoorbeeld of hoe dat te voorkomen.
Als je niet bang bent om nieuwe dingen te proberen en je over tegenslagen heen kunt zetten dan is die 'theorie' echt wel de moeite waard om te proberen.
Luister, ik kan hier uren over doorlullen, maar kijk gewoon lekker het seizoen af.
Ik PM je twee websites die handig zijn om daarna even door te spitten
Edit: wat Cocksure_Confidence zegt klopt ook. Heel veel van die voorgebakken openers zijn al tigduizend keer gebruikt, dus zal je origineel moeten zijn.
Als je nou ook eens wat richtlijnen opnoemt zou het geweldig zijn. En dingen als vrouwen niet slaan ken ik alquote:Conclusie: heel veel mensen hebben er een hard hoofd in, maar die hebben ook foute verwachtingen. Iedere vrouw die erover leest/hoort zegt terwijl het uiteindelijk ook niet gaat om voorgebakken openingszinnen en zoveel mogelijk vrouwtjes scoren. Veel mannen zijn vanuit zichzelf gewoon niet zo smooth, en door wat richtlijnen aan te houden word je dat wel wat meer, iets wat vrouwen waarschijnlijk ook wel op prijs stellen. Stel je eens voor dat er niet meer zoveel kansloze knakkers bestonden met slechte openingszinnen, maar gewoon hoi zeggen en even voor 2-3 minuten minstens een leuk en boeiend gesprekje kunnen maken waarbij je moet lachen, 't zou een beter wereldje zijn.
Wat geluk is in het leven, tjsah ik heb altijd gedacht 'huisje, boompje, beesje'. Maar volgens mij denken de mannen/jongens die een vriendin hebben dat ook.quote:Daarom moet je eerst tijd besteden aan jezelf en jouw antwoorden op de grotere vragen in het leven. Wat is geluk, wat is het leven, wat is de zin van het leven, wie ben ik? Wanneer je bevredigende antwoorden hebt op deze grote vragen dan valt alles wat daaronder ligt ook vanzelf op zijn plaats.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lieve Xeanor,
Ik heb m'n vriendin net op de achterkant van haar hoofdgeslagen, en zoals de richtlijnen aangeven niet in haar gezicht. Toch wil ze niks meer met me te maken hebben. Wat ging er mis?
Een vertwijfelde Catbert.
Misschien neem je een heel defensieve, gesloten houding aan. Zit of sta je vaak met je armen over elkaar?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef BeSimple het volgende:
Ik moet zoiezo weten hoe ik niet elke keer een saai gesprek er aan over hou. Want dat gebeurd er werkelijk.
Meestal 1 hand in mijn zak, maar eigenlijk let ik daar nooit op. Daarnaast wat bedoel je met defensief? Gesloten absoluut niet, ik bedoel ik wil best wel over mijzelf vertellenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien neem je een heel defensieve, gesloten houding aan. Zit of sta je vaak met je armen over elkaar?
Je houding kan wel bepalen of een gesprek een bepaalde kant kan opgaan of niet, denk ik. Laveloos en half weggedraaid achteroverhangen lokt een spannend, of suggestief, of levendig gesprek lang niet zo sterk uit als rechtop op of zelfs wat voorover zittend recht tegenover haar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:44 schreef BeSimple het volgende:
Meestal 1 hand in mijn zak, maar eigenlijk let ik daar nooit op. Daarnaast wat bedoel je met defensief? Gesloten absoluut niet, ik bedoel ik wil best wel over mijzelf vertellenof bedoel je dat ook anders?
Bij Pick Up artist zeggen ze dat je relax achter over moet 'hangen'. Ietwat arrogante houding. Wat ik zelf doe? Als ik met meiden pra zit ik eigenlijk nooit maar sta ik gewoon rechtop. En ik kijk gelukkig haar ook gewoon in de ogen aan (ik deed dat bij 1 meisje niet, en ik wist die dag daarna precies dat dat het probleem was, uitstekend leermoment was datquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je houding kan wel bepalen of een gesprek een bepaalde kant kan opgaan of niet, denk ik. Laveloos en half weggedraaid achteroverhangen lokt een spannend, of suggestief, of levendig gesprek lang niet zo sterk uit als rechtop op of zelfs wat voorover zittend recht tegenover haar.
En veel aankijken is natuurlijk belangrijk; als je ogen alle kanten op schieten behalve naar haar, of alleen naar de grond bijvoorbeeld zal het gesprek ook niet echt spannend worden.
Dán weet ik 't niet!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:54 schreef BeSimple het volgende:
Bij Pick Up artist zeggen ze dat je relax achter over moet 'hangen'. Ietwat arrogante houding. Wat ik zelf doe? Als ik met meiden pra zit ik eigenlijk nooit maar sta ik gewoon rechtop. En ik kijk gelukkig haar ook gewoon in de ogen aan (ik deed dat bij 1 meisje niet, en ik wist die dag daarna precies dat dat het probleem was, uitstekend leermoment was dat)
Maar ik lijk me gewoon te saai ofso :S dat is het probleem. Want er gebeurd nooit wat. Het teasing verhaal dat ik soms lees op websites. Ja dat doe ik nooit
Het belangrijkste is waarschijnlijk haar binnen de eerste 5min. van het gesprek al aan te gaan raken. Verder kun je tussen neus en lippen door (kleine) complimenten geven en zorgen dat het geen "interview"-gesprek wordt: Hoe heet je? Waar je kom vandaan? Wat doe je? etc.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:54 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Bij Pick Up artist zeggen ze dat je relax achter over moet 'hangen'. Ietwat arrogante houding. Wat ik zelf doe? Als ik met meiden pra zit ik eigenlijk nooit maar sta ik gewoon rechtop. En ik kijk gelukkig haar ook gewoon in de ogen aan (ik deed dat bij 1 meisje niet, en ik wist die dag daarna precies dat dat het probleem was, uitstekend leermoment was dat)
Maar ik lijk me gewoon te saai ofso :S dat is het probleem. Want er gebeurd nooit wat. Het teasing verhaal dat ik soms lees op websites. Ja dat doe ik nooit
Verlies ik haar dan niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dán weet ik 't niet!![]()
Je kan ook gewoon ineens roepen: "Dat hele sexgebeuren, hè - wat vind JIJ daar nou van?"
That oughta liven up the party!
'interview gesprek' oooh man ooh man zo'n omschrijving zocht ik dus. Dat is nou precies mijn probleem! Maar hoe raak ik haar de eerste 5 minuten aan dan? Kleine complimenten over haar uiterlijk neem ik aan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:28 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het belangrijkste is waarschijnlijk haar binnen de eerste 5min. van het gesprek al aan te gaan raken. Verder kun je tussen neus en lippen door (kleine) complimenten geven en zorgen dat het geen "interview"-gesprek wordt: Hoe heet je? Waar je kom vandaan? Wat doe je? etc.
En dat wil je doen als PDF, of gun je ons meelezers zelfs de titel niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:53 schreef Xeanor het volgende:
PM me je mailadres, dan stuur ik je wel even een van de meest geniale boeken in dit onderwerp.
Hangt er vanaf. Garisson niet, maar ik ken hem, en hij kan een goed eind weg lullen (haha hij zei lullen). Als je dat zegt, en je krijgt een ad rem antwoord terug, moet jij ook weer met iets klaar staan. Dàn raak je haar niet kwijtquote:
ingepakt PDFje ja, en het is "Get the Girl!" van Mehow.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Sander het volgende:
[..]
En dat wil je doen als PDF, of gun je ons meelezers zelfs de titel niet?
Het aanraken hoeven maar kleine dingetjes te zijn: een highfive (wat ze waarschijnlijk ook grappig zal vinden) haar schouder even vastpakken terwijl je met haar praat. Naarmate het gesprek vordert kun je dan bijv. haar omhelsen (op een humoristische manier), arm om haar heen slaan etc. Maar het is dus wel belangrijk dat je binnen de eerste 5 min. al met deze kleine dingetjes begint, want hoe langer je ermee wacht hoe raarder het voor haar wordt als je er ineens mee begint.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:50 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Verlies ik haar dan niet?
[..]
'interview gesprek' oooh man ooh man zo'n omschrijving zocht ik dus. Dat is nou precies mijn probleem! Maar hoe raak ik haar de eerste 5 minuten aan dan? Kleine complimenten over haar uiterlijk neem ik aan?
Pallets sorteren dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef Crutch het volgende:
Mooie quote van Tijn van Ewijk (Masterflirt): "Als ze vraagt wat voor werk je doet, zeg dan dat je putjesschepper bent of Boomchirugcoördinator in de Sahara".
Als je het gewoon verteld 'val je door de mand'?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef Crutch het volgende:
Mooie quote van Tijn van Ewijk (Masterflirt): "Als ze vraagt wat voor werk je doet, zeg dan dat je putjesschepper bent of Boomchirugcoördinator in de Sahara".
ja maar luister, dit kan iemand zichzelf echt niet aanleren. Dat aanraken moet iets van jezelf zijn, dat je dat heel natuurlijk doet. Je kan echt niet denken van, oh shit ik zit in de 3de minuut, nu moet k mn hand op dr schouder leggen. Dat wordt een ramp.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:31 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het aanraken hoeven maar kleine dingetjes te zijn: een highfive (wat ze waarschijnlijk ook grappig zal vinden) haar schouder even vastpakken terwijl je met haar praat. Naarmate het gesprek vordert kun je dan bijv. haar omhelsen (op een humoristische manier), arm om haar heen slaan etc. Maar het is dus wel belangrijk dat je binnen de eerste 5 min. al met deze kleine dingetjes begint, want hoe langer je ermee wacht hoe raarder het voor haar wordt als je er ineens mee begint.
De kleine complimenten hebben als doel het duidelijk te maken dat je niet friendzone-guy bent en echt in haar geinteresseerd bent. Maar deze complimenten moeten dus echt tussen neus en lippen door gegeven worden, dus niet een compliment geven en wachten op haar reactie, maar bijv: "Je hebt trouwens echt een leuke lach" en dan meteen doorgaan naar een ander onderwerp.
Het interview gesprek moet uiteraard echt vermeden worden als je iemand net ontmoet, want één: iedereen doet dat en twee: het is gewoon super saai.
teveel sims gespeeld?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:31 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het aanraken hoeven maar kleine dingetjes te zijn: een highfive (wat ze waarschijnlijk ook grappig zal vinden) haar schouder even vastpakken terwijl je met haar praat. Naarmate het gesprek vordert kun je dan bijv. haar omhelsen (op een humoristische manier), arm om haar heen slaan etc. Maar het is dus wel belangrijk dat je binnen de eerste 5 min. al met deze kleine dingetjes begint, want hoe langer je ermee wacht hoe raarder het voor haar wordt als je er ineens mee begint.
De kleine complimenten hebben als doel het duidelijk te maken dat je niet friendzone-guy bent en echt in haar geinteresseerd bent. Maar deze complimenten moeten dus echt tussen neus en lippen door gegeven worden, dus niet een compliment geven en wachten op haar reactie, maar bijv: "Je hebt trouwens echt een leuke lach" en dan meteen doorgaan naar een ander onderwerp.
Het interview gesprek moet uiteraard echt vermeden worden als je iemand net ontmoet, want één: iedereen doet dat en twee: het is gewoon super saai.
Ik zie het meteen voor me. 'Flirt', 'Tell flirty joke', 'embrace'.quote:
Die types die écht in die eerste paar minuten al handtastelijk worden ja, het is toch van een sneuheid dat zijn wiedeweerga niet kent. En tóch zullen ze er ook best een keer succes mee hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:51 schreef Sander het volgende:
Een arm om iemand heen slaan vind ik toch wel echt te gladjes, eigenlijk. Fysiek contact a la, en ik zal zelf wel moves maken waarvan jullie zoiets hebben van *gruwel*, maar om de een of andere reden vind ik een arm om iemand heen slaan té.
Nouja, er is een verschil tussen contact en handtastelijk zijn. Ken een kerel (vroeger een vriend van me maar hij is nogal irritant geworden) die te erg van het lichamelijk contact is. Die staat dus meteen continue aan een meisje te frunnikken. Doet 'ie nieteens expres ofzo, hij's gewoon nogal knuffelig. Maar erg veel meiden knappen daarom op 'em af. Subtiel is prima, zolang je maar zelf doorhebt wat je wel en niet kan maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:03 schreef Garisson72 het volgende:
Die types die écht in die eerste paar minuten al handtastelijk worden ja, het is toch van een sneuheid dat zijn wiedeweerga niet kent. En tóch zullen ze er ook best een keer succes mee hebben.
Je zult versteld staan van wat je jezelf kan aanleren. Als je het maar vaak genoeg doet, dan hoef je er op een gegeven moment helemaal niet meer over na te denken en gaat het vanzelf. De 'regeltjes' zijn alleen maar richtlijnen om je op het goede pad te brengen. Het is echt niet zo dat je je even inleest, vanavond uitgaat en het dan meteen goed komt. Het vergt jaren aan ervaring opbouwen en aan jezelf werken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:22 schreef Armand88 het volgende:
[..]
ja maar luister, dit kan iemand zichzelf echt niet aanleren. Dat aanraken moet iets van jezelf zijn, dat je dat heel natuurlijk doet. Je kan echt niet denken van, oh shit ik zit in de 3de minuut, nu moet k mn hand op dr schouder leggen. Dat wordt een ramp.
Je moet toch niet de waarheid vervormen, dat is wel les nummero unos.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef Sander het volgende:
Ik heb ooit een bijbaantje gehad bij burgers zoo. Sindsdien tem ik leeuwen. Werkt perfect. Want als je vervolgens zegt dat je poep schept en met biefstuk gooit, is het nog steeds leuk
Ik heb ook een keer verteld dat ik bij de plantsoenendienst werkte. Hele verhandeling gegeven over hoe ik m'n creativiteit kwijt kon in 't bijhouden van die perkjes enzo. Werkte prima. Ze wist ook wel dat ik zat te geinen. Er is nogal een verschil tussen jezelf beter voor doen dan je bent, of gewoon een absurd/grappig antwoord te geven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:56 schreef BeSimple het volgende:
Je moet toch niet de waarheid vervormen, dat is wel les nummero unos.
Okee, naja ik ben een 'droogkloot'. Je ziet bij mij erg moeilijk wanneer ik sarcastish / grappig doe of iets meen. Dus ik denk dat dat niet voor mij gaat werkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer verteld dat ik bij de plantsoenendienst werkte. Hele verhandeling gegeven over hoe ik m'n creativiteit kwijt kon in 't bijhouden van die perkjes enzo. Werkte prima. Ze wist ook wel dat ik zat te geinen. Er is nogal een verschil tussen jezelf beter voor doen dan je bent, of gewoon een absurd/grappig antwoord te geven.
het is pas echt lachen als je ze, doordat je the game kent, wél door hebt.. dan kan ik als vrouw zijnde zeggen: let the game beginquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:58 schreef Xeanor het volgende:
Iedere vrouw die in dit topic komt lacht heel hard om dat wat "PUA" heet, maar de mannen die het juist onder de knie hebben, zullen ze nooit herkennen. Dat zijn namelijk mannen die niet eens in hun broekje proberen te komen, maar na 2-3 minuten praten weer weg zijn omdat ze haar niet interessant genoeg vinden, en aan het einde van de avond mogelijk de leukste vrouw die ze zijn tegengekomen, beter zullen willen leren kennen.
Sommige meiden moeten daar inderdaad niets van hebben, maar goed dat merk je gauw genoeg en dan ga je er uiteraard ook niet mee door.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Aanraken vind ik zo vies in het begin. Net als bij een vriendin van me en haar vriend toen ze nog niks hadden. Ze vonden elkaar al leuk en waren de hele tijd zo slijmerig.Bah.
Gewoon grappige aanrakingen zoals een high five ofzo, oke. Maar verder dan dat asjeblieft niet.
als het natuurlijk is valt het nauwelijks op, als het aangeleerd is wordt het snel heel vies jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Aanraken vind ik zo vies in het begin. Net als bij een vriendin van me en haar vriend toen ze nog niks hadden. Ze vonden elkaar al leuk en waren de hele tijd zo slijmerig.Bah.
Gewoon grappige aanrakingen zoals een high five ofzo, oke. Maar verder dan dat asjeblieft niet.
Ghe, ja. Ik heb dat wel eens goed geraden. Net als de bro code, altijd leuk om van dat soort dingen op de hoogte te zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
het is pas echt lachen als je ze, doordat je the game kent, wél door hebt.. dan kan ik als vrouw zijnde zeggen: let the game begin
Allebei 'goed' zijn in versieren en sociaal zijn is toch veel leuker dan allebei verlegen zijn en je mond houden?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
het is pas echt lachen als je ze, doordat je the game kent, wél door hebt.. dan kan ik als vrouw zijnde zeggen: let the game begin
Ja want alles wat natuurlijk is is nooit aangeleerd....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Armand88 het volgende:
[..]
als het natuurlijk is valt het nauwelijks op, als het aangeleerd is wordt het snel heel vies ja
Nogmaals, aangeleerd gaat op een gegeven moment over in natuurlijk als je er maar genoeg mee bezig bent. Door van je fouten te leren weet je op een gegeven moment precies wat je wel en niet kan maken en hoef je daar ook niet meer bij na te denken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Armand88 het volgende:
[..]
als het natuurlijk is valt het nauwelijks op, als het aangeleerd is wordt het snel heel vies ja
Ja ik vind het aanraken van een heroinejunk ook redelijk vies.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat laatste is precies waar je naar streeft. Je moet niet gefocussed zijn op de uitkomst van de interactie, maar op de interactie zelf en ja dan gaat het verder idd vanzelf. Maar let wel dat het meerendeel van de mannen zowieso al een groot probleem heeft met het überhaubt aanspreken van vreemde vrouwen. Het percentage mannen dat al uit zichzelf de eigenschappen hebben die jij beschrijft (de zogenaamde 'naturals') is maar erg klein. De meesten moeten er gewoon hard voor werken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:58 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja ik vind het aanraken van een heroinejunk ook redelijk vies.
Ik vind trouwens al die regeltjes voor versieren erg gemaakt. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben, dus de reden dat ik met vreemde meisjes praat is niet om ze te versieren. Op een of andere manier gaat alles toch wel vanzelf.
Lieve Catbert,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lieve Xeanor,
Ik heb m'n vriendin net op de achterkant van haar hoofdgeslagen, en zoals de richtlijnen aangeven niet in haar gezicht. Toch wil ze niks meer met me te maken hebben. Wat ging er mis?
Een vertwijfelde Catbert.
al van kinds af aan het snel oppikken is wat anders dan als 24 jarige maagd het uit een e-book krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:53 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ja want alles wat natuurlijk is is nooit aangeleerd....iedereen heeft alles ooit geleerd danwel nageaapt van iemand anders. En met aanrakingen bedoelen ze inderdaad iets als een highfive, of een zachte boks tegen de schouder geven op het moment dat je allebei moet lachen, etc. Subtiel en kort van duur. Het moet allemaal passen in de etiquette op dat moment.
ja ik betwijfel dit dus. Je hebt gitaristen die 10 uur per dag leren en technisch perfect spelen, maar gevoel kunnen ze niet in hun muziek kwijt. Daar heb je aanleg voor of je hebt het niet. Hetzelfde geldt geloof ik voor dit. Je kan wel op precies het juiste moment een hand op haar schouder leggen, maar als het niet vanuit gevoel komt, zal het niet het gewenste effect hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:56 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nogmaals, aangeleerd gaat op een gegeven moment over in natuurlijk als je er maar genoeg mee bezig bent. Door van je fouten te leren weet je op een gegeven moment precies wat je wel en niet kan maken en hoef je daar ook niet meer bij na te denken.
Dude, check je inbox daar kun je ze downloaden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Telkens als ik dat programma van vh1 probeer te kijken krijg ik dat geouwehoer dat et niet hier uitgezonden mag worden in deze buurt ofzo
Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:16 schreef Armand88 het volgende:
[..]
al van kinds af aan het snel oppikken is wat anders dan als 24 jarige maagd het uit een e-book krijgen.
en dat dient hij dan te accepteren. Hij is vast goed in andere dingen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.
Dat is Darwin ten voeten uit, maar in tegenstelling tot:quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.
Zodra je beseft dat je sociaal iets te kort komt, verdien je het ook om je gedrag te modelleren aan iemand die wel succes heeft op dat vlak. Dat heet persoonlijke ontwikkeling. We leren vanaf onze geboorte al naar anderen te kijken en daarvan te leren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Armand88 het volgende:
[..]
en dat dient hij dan te accepteren. Hij is vast goed in andere dingen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Armand88 het volgende:
[..]
en dat dient hij dan te accepteren. Hij is vast goed in andere dingen.
nee dat heet doen alsof. Als je het niet in je hebt, zal je het ook nooit krijgen. Door succesvolle mensen die het wel in zich hebben na te doen kan je misschien best een leuk aantal meiden ervan overtuigen dat je een smoothe jongen bent, misschien willen ze wel met je naar bed, maar dat natuurlijke ga je nooit hebben. Door oefening zal je meer meiden kunnen versieren, maar van binnen veranderd er niks.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is Darwin ten voeten uit, maar in tegenstelling tot:
[..]
Zodra je beseft dat je sociaal iets te kort komt, verdien je het ook om je gedrag te modelleren aan iemand die wel succes heeft op dat vlak. Dat heet persoonlijke ontwikkeling. We leren vanaf onze geboorte al naar anderen te kijken en daarvan te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |