abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:14:10 #1
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73469718
Ik hoor het de laatste jaren steeds vaker. Dat er een hele techniek (lees: manier) bestaat om meisjes te verleiden dit en dat. Niet het 'wees jezelf' hints worden gegeven. Maar iets van 'jij bent de man, zelfvertrouwen omhoog'. En daarnaast heb ik toevallig Pick Up Artist gekeken op VH1. Maar de grote vraag is, werkt het?

Ik zelf heb er een hard hoofd in namelijk. Dus ik ben benieuwd wat de mannelijke forum gebruikers hiervan zeggen (eventueel ook vrouwelijke forum gebruikers ).
Laat me met rust!
pi_73469864
Nooit van gehoord
Dus tvp
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_73469881
Ja, het werkt.

woensdag 7 oktober 2009 @ 21:18:50 #4
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73469893
Tuurlijk werkt het.
Resistance is futile
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:21:25 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73469988
Je moeder is een hamster
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:23:13 #6
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_73470067
Ja, dat werkt inderdaad
Ja, behalve soms.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:28:36 #7
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73470252
Hebben jullie daar evaringen mee
Laat me met rust!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:36:55 #8
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_73470550
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:28 schreef BeSimple het volgende:
Ik ben even een aflevering ervan aan het downloaden, heb ik wat meer info waar ze het precies over hebben.
Ja, behalve soms.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:38:51 #9
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73470625
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Ik ben even een aflevering ervan aan het downloaden, heb ik wat meer info waar ze het precies over hebben.
8 Nerds, 1 pick up master. 8 nerds worden in een afval race geleerd hoe ze kunnen versieren, verleiden, etc, etc...

Ja ik kijk er dan naar en ik denk van... wil ik ook maar lukt me niet snap je
Laat me met rust!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:47:07 #10
118585 Crutch
pi_73470932
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:28 schreef BeSimple het volgende:

Al is de Mystery Method niet mijn type aanpak.
Je moeder is een hamster
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:38:15 #11
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_73472925
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:38 schreef BeSimple het volgende:

[..]

8 Nerds, 1 pick up master. 8 nerds worden in een afval race geleerd hoe ze kunnen versieren, verleiden, etc, etc...

Ja ik kijk er dan naar en ik denk van... wil ik ook maar lukt me niet snap je
Heb even wat gekeken.
Klopt wel wat er in die serie gebeurt.
Is wel grappig om te zien hoe ze het doen, ik doe het ook wel een beetje op die manier (heb 2 afleveringen gekeken nu)

Maar waarom lukt 't je niet?
Ja, behalve soms.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:50:37 #12
118585 Crutch
pi_73473403
Welk seizoen kijk je?
Je moeder is een hamster
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:53:26 #13
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_73473508
seizoen 1, aflevering 1 en 8 gekeken, heb alleen ff niet genoeg schijfruimte om het hele seizoen te downloaden
Ja, behalve soms.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:55:25 #14
118585 Crutch
pi_73473590
Ja, seizoen 1 is het leukst. Leuk als ze die ruimtes binnengaan
Ik herkende er veel van mezelf in.
Je moeder is een hamster
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:03:06 #15
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_73473854
Die eerste aflevering is geweldig, hoe die "nerds" alleen al rondkijken in die clubs, hun uitstraling zegt al genoeg
Ja, behalve soms.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:06:20 #16
118585 Crutch
pi_73473965
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:03 schreef Grimbert het volgende:
Die eerste aflevering is geweldig, hoe die "nerds" alleen al rondkijken in die clubs, hun uitstraling zegt al genoeg
Inderdaad, zenuwachtig rondkijken, oogcontact vermijden, drankje hoog tegen hun borst, hoekje opzoeken en vooral snel door de menigte lopen
Oja, en dan hebben ze een gesprek; weten ze niet hoe snel ze weer weg moeten.
Je moeder is een hamster
pi_73474090
ik zou bijna gaan kijken.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:27:19 #18
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73474549
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 22:38 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Heb even wat gekeken.
Klopt wel wat er in die serie gebeurt.
Is wel grappig om te zien hoe ze het doen, ik doe het ook wel een beetje op die manier (heb 2 afleveringen gekeken nu)

Maar waarom lukt 't je niet?
Dude de heilige vraag , nee serieus ik ben zelf wel een toffe kerel enzo. Doe sport, opleiding gaat goed, genoeg vrienden om mij heen, elk weekend uit enzo. En ik schijn er ook wel goed uit te zien (daar kan het niet aan liggen!!)

Dan vraag je je af, wat is het probleem? Nou geen meiden dus

Nou gelukkig! Ik heb wel eens met wat meiden gezoend enzo. Maar ik kreeg eigenlijk atlijd het gevoel dat die meiden of naar mij toe kwamen (mij versierde). Of dat ik gewoonweg geluk had.

[ Bericht 8% gewijzigd door BeSimple op 07-10-2009 23:29:41 (wel wat met meiden) ]
Laat me met rust!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:29:48 #19
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_73474621
Ik kan ze niet kijken
I never workout
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:37:50 #20
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_73474781
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:27 schreef BeSimple het volgende:

[..]
Maar ik kreeg eigenlijk atlijd het gevoel dat die meiden of naar mij toe kwamen (mij versierde). Of dat ik gewoonweg geluk had.
Dat is het beste!

Wat het altijd goed doet is opvallen. Niet op een te debiele manier natuurlijk
Ik ben tijdens het uitgaan altijd erg actief en zelfverzekerd, niet bang zijn om op te vallen.
Ik kom wel eens in tenten waar mannen een beetje aan de bar hangen en vrouwen aan het dansen zijn, ik ga dan als enige man daar tussen staan dansen. Dit geeft meestal gelijk respons.
Komt best wel overeen met wat die Mystery doet, opvallen.
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:29 schreef reetveter het volgende:
Ik kan ze niet kijken
usenet
Ja, behalve soms.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:41:36 #21
118585 Crutch
pi_73474838
Opvallen idd, schijt hebben. Als je oogcontact hebt niet wegkijken. En 'nee' zeggen.
Haal anders 'The Game' uit de bieb
Je moeder is een hamster
pi_73474844
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:14 schreef BeSimple het volgende:
Ik hoor het de laatste jaren steeds vaker. Dat er een hele techniek (lees: manier) bestaat om meisjes te verleiden dit en dat. Niet het 'wees jezelf' hints worden gegeven. Maar iets van 'jij bent de man, zelfvertrouwen omhoog'. En daarnaast heb ik toevallig Pick Up Artist gekeken op VH1. Maar de grote vraag is, werkt het?

Ik zelf heb er een hard hoofd in namelijk. Dus ik ben benieuwd wat de mannelijke forum gebruikers hiervan zeggen (eventueel ook vrouwelijke forum gebruikers ).
Het werkt, maar je moet niet klakkeloos overnemen wat er staat, want die boeken et cetera zijn geschreven met als doel om Amerikaanse dames aan de haak te slaan en Nederlandse dames zijn toch net wat anders. Je moet ook een methode vinden die bij je past!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:52:20 #23
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73475027
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:41 schreef Crutch het volgende:
Opvallen idd, schijt hebben. Als je oogcontact hebt niet wegkijken. En 'nee' zeggen.
Haal anders 'The Game' uit de bieb
En dat werkt? Ik ben niet zo overtuigd van 'theorieen'
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:41 schreef Cocksure_Confidence het volgende:

[..]

Het werkt, maar je moet niet klakkeloos overnemen wat er staat, want die boeken et cetera zijn geschreven met als doel om Amerikaanse dames aan de haak te slaan en Nederlandse dames zijn toch net wat anders. Je moet ook een methode vinden die bij je past!
En wat is het grote verschil tussen Amerikaanse en Nederlandse meiden dan? En nee natuurlijk ga ik niet zeggen van 'do you floss before, or after you brush'...
Laat me met rust!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:55:32 #24
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_73475078
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 23:52 schreef BeSimple het volgende:

[..]

[..]

En wat is het grote verschil tussen Amerikaanse en Nederlandse meiden dan? En nee natuurlijk ga ik niet zeggen van 'do you floss before, or after you brush'...
Ja dat werkt , gewoon proberen, het is iets wat je moet leren... dus veel doen!

Ik heb alleen ervaring met zuid-amerikaanse vrouwen (geen USA vrouwen), als je er als een europeaan uitziet is al genoeg
Ja, behalve soms.
pi_73475232
quote:

[..]

[..]

Nederlandse vrouwen zijn doorgaans een stuk meer adrem en de zinnen die uit die boekjes komen heeft iedere aantrekkelijk vrouw minstens drie keer gehoord voordat ze 25 is.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 00:06:20 #26
118585 Crutch
pi_73475258
quote:

[..]

Ik zal mijn post even toelichten:

In 'The Game' staat heel goed beschreven hoe je succes boekt door jezelf aan te passen, maar als je alles op een hoopje gooit komt het puur neer op zelfvertrouwen wat je eigenlijk alleen maar krijgt door het in de praktijk te oefenen. Eigenlijk is dat met alles zo toch?
Pluspunt is dat bijvoorbeeld Mystery voor verschillende vervelende situaties een oplossing weet om het contact wat je op dat moment hebt te redden en te houden. Als je iets verkeerds zegt bijvoorbeeld of hoe dat te voorkomen.

Als je niet bang bent om nieuwe dingen te proberen en je over tegenslagen heen kunt zetten dan is die 'theorie' echt wel de moeite waard om te proberen.
Luister, ik kan hier uren over doorlullen, maar kijk gewoon lekker het seizoen af.
Ik PM je twee websites die handig zijn om daarna even door te spitten

Edit: wat Cocksure_Confidence zegt klopt ook. Heel veel van die voorgebakken openers zijn al tigduizend keer gebruikt, dus zal je origineel moeten zijn.
Je moeder is een hamster
pi_73476419
PUA is iets wat Mystery ooit verzonnen heeft en waaruit heel erg veel andere mannetjes zijn voortgevloeid die het allemaal op een wat andere manier doen en daar ook boeken over schrijven en filmpjes over maken.

The Game gaat je overigens niet zoveel leren, en als je dat leest kan je niet opeens beter vrouwen versieren. Evenmin zal die show je wat leren (ja ik heb het allemaal al lang geleden gezien) afgezien van dat je een indruk krijgt van wat je zal moeten doen.

Uiteindelijk gaat het inderdaad om zelfvertrouwen en lichaamstaal, twee dingen die sterk met elkaar verbonden zijn aangezien je lichaamstaal gewoon je zelfvertrouwen uitstraalt.

Maar dat is wel nog lang niet alles. Je moet ook niet uit zijn op iets, je moet er niet op uit zijn zoveel mogelijk vrouwen te scoren, je moet gewoon het naar je zin hebben en anderen ook laten genieten van jouw aanwezigheid in plaats van ze lastig te vallen. Iedere vrouw kan je zo vertellen hoe irritant een man is die maar bij haar blijft staan en maar door blijft praten. Om succesvol met veel mannen/vrouwen sociaal te kunnen zijn moet je gewoon leuke gespreksstof hebben, en die moet van jezelf komen, die geven zulke boeken of videos je ook niet.

Iedere vrouw die in dit topic komt lacht heel hard om dat wat "PUA" heet, maar de mannen die het juist onder de knie hebben, zullen ze nooit herkennen. Dat zijn namelijk mannen die niet eens in hun broekje proberen te komen, maar na 2-3 minuten praten weer weg zijn omdat ze haar niet interessant genoeg vinden, en aan het einde van de avond mogelijk de leukste vrouw die ze zijn tegengekomen, beter zullen willen leren kennen.

Het enige wat ik er zelf tot nu toe van heb opgedaan is precies wat ik wou: gewoon wat soepeler kunnen praten en geen momentjes meer hebben waarbij vrouwen liever wegrennen van me ipv. dat ze willen dat ik door blijf praten. Overigens met succes, op menig feestje waar de muziek niet te hard staat kan ik vrijwel altijd wel bij een groepje gaan staan en meepraten. Zinnetjes uit een boek zijn niets voor mij, evenmin zoveel mogelijk vrouwen proberen te scoren. Nu dat ik makkelijker kan socializen, kan ik ook makkelijker eentje tegenkomen die ik het waard vind. Als je zelf namelijk niet het gesprek opent, is de kans klein dat iemand anders het wel doet, en zo kom je niemand tegen dus. Ik ben zelf ook nog nooit wezen "sargen" zoals ze dat in de boeken noemen, ik zorg er gewoon voor dat waar ik kom, mensen mijn aanwezigheid als positief ervaren.

Conclusie: heel veel mensen hebben er een hard hoofd in, maar die hebben ook foute verwachtingen. Iedere vrouw die erover leest/hoort zegt terwijl het uiteindelijk ook niet gaat om voorgebakken openingszinnen en zoveel mogelijk vrouwtjes scoren. Veel mannen zijn vanuit zichzelf gewoon niet zo smooth, en door wat richtlijnen aan te houden word je dat wel wat meer, iets wat vrouwen waarschijnlijk ook wel op prijs stellen. Stel je eens voor dat er niet meer zoveel kansloze knakkers bestonden met slechte openingszinnen, maar gewoon hoi zeggen en even voor 2-3 minuten minstens een leuk en boeiend gesprekje kunnen maken waarbij je moet lachen, 't zou een beter wereldje zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xeanor op 08-10-2009 02:06:26 ]
pi_73476458
Als je nog weinig zelfvertrouwen hebt is dating for dummies wel aan te bevelen. Daar gaat men veel uitvoeriger in op hoe je zelfvertrouwen kan kweken en wat je sterke en zwakke punten zijn. De meeste PUA boeken gaan daar veel te gemakkelijk overheen. En zo'n boekje maakt je niet meteen een versierder die de dames voor het oprapen heeft hè! Het is net als met alles in het leven, je moet er voor oefenen.
pi_73476514
Allemaal heel leuk die pick up guru's, maar het allerbelangrijkste is stoppen met vrouwen te beschouwen als belangrijk en zorgen dat je gelukkig bent van jezelf.

De rest volgt vanzelf.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_73476537
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 02:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Allemaal heel leuk die pick up guru's, maar het allerbelangrijkste is stoppen met vrouwen te beschouwen als belangrijk en zorgen dat je gelukkig bent van jezelf.

De rest volgt vanzelf.
Stoppen met vrouwen te beschouwen als belangrijk klopt idd, maar als je gelukkig bent met jezelf, zegt dat nog niet dat je opeens een sociaal wonder bent. En dat gaat al zeker niet vanzelf. Je zult er zelf hard aan moeten werken om dat te ontwikkelen.
pi_73476550
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 02:30 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Stoppen met vrouwen te beschouwen als belangrijk klopt idd, maar als je gelukkig bent met jezelf, zegt dat nog niet dat je opeens een sociaal wonder bent. En dat gaat al zeker niet vanzelf. Je zult er zelf hard aan moeten werken om dat te ontwikkelen.
Punt heeft ie wel. Als je tevreden bent met jezelf dan heb je doorgaans ook zelfvertrouwen genoeg. En vrouwen vallen niet op mannen die duidelijk issues hebben met zichzelf.
pi_73476754
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 02:30 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Op zich heb je een punt, maar er zijn genoeg mannen die in principe best sociaal aangelegd zijn maar waarbij dat niet naar buiten komt door hun onzekerheid. En die onzekerheid ontstaat weer omdat de prioriteiten verkeerd liggen.

Wanneer je je geluk van uitwendige factoren laat afhangen en dan met name van vrouwen zul je nooit genoeg zelfvertrouwen hebben om iets te doen aan je mankementen zoals Cocksure al zei.

Wanneer je herkent wat geluk echt is, iets in jezelf, je eigen psychologie, de manier waarop jij in het leven staat dan zullen de meeste mensen automatisch de kracht vinden om die dingen te doen die ze altijd al wilden doen maar nooit durfden.

Heel veel resultaat kan behaald worden door je beeld op de wereld en jezelf te verduidelijken. Je moet je kaders duidelijk hebben want alleen daardoor kun je relativeren en relativeren is eigenlijk de sleutel tot succes met vrouwen. Door te relativeren zie je de dingen zoals ze zijn. We weten nl. allemaal dat het helemaal niet eng hoort te zijn om op een vrouw af te stoppen of om fouten te maken. Jezelf voor lul zetten kan ook alleen wanneer jij dat zelf zo voelt.

Logischerwijs weten we dat de angst die bestaat rondom versieren niet logisch is, maar toch steekt die angst de kop op wanneer het er echt om gaat. Dit gebeurt onbewust maar dat komt dus omdat je in de onderbewuste je zaakjes niet goed hebt geordend.

Daarom moet je eerst tijd besteden aan jezelf en jouw antwoorden op de grotere vragen in het leven. Wat is geluk, wat is het leven, wat is de zin van het leven, wie ben ik? Wanneer je bevredigende antwoorden hebt op deze grote vragen dan valt alles wat daaronder ligt ook vanzelf op zijn plaats.

Het is Einstein die zei dat de kwaliteit van het leven bepaald wordt door jouw antwoorden op de grote vragen. Dit proces heb ik zelf meegemaakt. Doordat ik nu voor mezelf meer dan bevredigende antwoorden heb op deze vragen ben ik gewoon altijd gelukkig en dat is echt niet altijd zo geweest.

Ik ben zo gelukkig en heb zoveel interesses en hobbies dat ik het soms liever zonder vrouwen in mijn leven doe. De meeste mensen delen mijn positieve kijk op het leven ook niet. Juist daarom heb ik nu onbewust de neiging vrouwen van me af te duwen en laat juist dat hetgene zijn waarom ik nu veel succes heb met vrouwen.

Ik heb het jarenlang zonder sex gedaan juist op een leeftijd waarop je daar heel erg mee bezig bent terwijl ik er fysiek gezien wel mag wezen. Ik was onzeker en keek op een verkeerde manier naar het leven. Door op zoek te gaan naar antwoorden op de grote vragen is alles voor mij verandert.

Dit is trouwens het meest waardevolle wat ik van David DeAngelo heb geleerd, ook zo'n pick up artist. Wat hij nog meer verteld is leuk maar in mijn ogen energieverspilling. Zorg dat je basis goed is en de rest volgt vanzelf. En met de rest bedoel ik niet alleen vrouwen, maar ook alle andere aspecten van je leven
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_73476765
:/

[ Bericht 98% gewijzigd door Super_Fucker op 08-10-2009 19:24:28 ]
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
  donderdag 8 oktober 2009 @ 08:30:57 #34
199339 MrSelecta
Looie Dakduvel
pi_73477515
Zelfvertrouwen, uitstraling gecombineerd met een goede dosis humor zijn inderdaad de eigenschappen die je als kerel moet hebben.

Heb zelf jaren als barman gewerkt en het is me opgevallen dat dat soort mannen het meeste succes hebben met vrouwen (behalve als de vrouw in kwestie zo lam is dat haar beoordelingsvermogen een stuk minder is, dan kan elke kerel haar hebben).

Advies op gebied van de liefde waar ik chagrijnig van wordt: je moet gewoon jezelf zijn, dan komt het wel.

Heel strikt gesproken klopt dit wel (je moet je niet anders voordoen dan je bent), maar als je nogal verlegen bent heb je geen kont aan dit advies.
I don't have a girlfriend, but I do know a woman who gets mad everytime I say this.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 08:32:11 #35
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_73477527
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 04:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

verhaal....
Ik had het niet duidelijker uit kunnen leggen!
Ja, behalve soms.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:54:45 #36
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_73478893
Masterflirt is ook zo'n boek. Ze geven er ook cursussen in!
Maar het komt er allemaal op neer dat je aan jezelf gaat werken om een leuk persoon te worden en een leuk leven te hebben.
pi_73479233
jezus maak er even een hele studie van _ !
pi_73480838
"let the ho say no!"
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:49:21 #39
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_73481903
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 04:33 schreef Super_Fucker het volgende:
Er bestaan geen regels om vrouwen te versieren.

Erotiek, passie en liefde kennen geen regels.

Wie anders beweert heeft nooit een echte vrouw gehad.
My mama didn't raise no fool
pi_73483691
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:49 schreef La_Vita het volgende:

[..]
Lees anders even waar het over gaat
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:03:42 #41
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_73483834
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Lees anders even waar het over gaat
Ik heb alle posts gelezen dus niet zo huilen
My mama didn't raise no fool
pi_73483921
Dan zou je weten dat het hier om richtlijnen gaat, niet om regels.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_73483984
Sla haar niet in het gezicht, is ook wel een richtlijn.

Gegarandeerd meer succes als je die aanhoudt.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:19:22 #44
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_73490346
quote:

QFT
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:25:28 #45
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73490542
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:08 schreef Xeanor het volgende:
Sla haar niet in het gezicht, is ook wel een richtlijn.

Gegarandeerd meer succes als je die aanhoudt.
Lieve Xeanor,

Ik heb m'n vriendin net op de achterkant van haar hoofdgeslagen, en zoals de richtlijnen aangeven niet in haar gezicht. Toch wil ze niks meer met me te maken hebben. Wat ging er mis?

Een vertwijfelde Catbert.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:29:15 #46
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_73490659
quote:

Erotiek, passie en liefde kom je anders niet vlug tegen als je een gesprekje aanknoopt met een leuke meid naast je in de kroeg. En niet piepen, want als je zoals sommige jongens hier al genoeg moeite hebt met het überhaubt aanspreken van een vrouw is dat al heel wat. Dan komen erotiek, passie en liefde daarna wel. En hoewel een gesprekje aanknopen / een vrouw "versieren" in de kroeg ook echt geen regels heeft, heb je het nu over een compleet andere league dan alleen een vrouw aanspreken.

Nu een beetje filosofisch vrouwen zijn net mensen gaan zitten doen en ware liefde kent geen grenzen en meer van dat gezwijmel schiet echt niet op. Ik ben het met je eens, maar het is denk ik niet constructief voor dit topic allemaal.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:29:40 #47
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73490673
Okeej pff wat en teksten allemaal ik zal even proberen om een aantal stellingen te reageren vanuit mijn oogpunt
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 00:06 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik zal mijn post even toelichten:

In 'The Game' staat heel goed beschreven hoe je succes boekt door jezelf aan te passen, maar als je alles op een hoopje gooit komt het puur neer op zelfvertrouwen wat je eigenlijk alleen maar krijgt door het in de praktijk te oefenen. Eigenlijk is dat met alles zo toch?
Pluspunt is dat bijvoorbeeld Mystery voor verschillende vervelende situaties een oplossing weet om het contact wat je op dat moment hebt te redden en te houden. Als je iets verkeerds zegt bijvoorbeeld of hoe dat te voorkomen.

Als je niet bang bent om nieuwe dingen te proberen en je over tegenslagen heen kunt zetten dan is die 'theorie' echt wel de moeite waard om te proberen.
Luister, ik kan hier uren over doorlullen, maar kijk gewoon lekker het seizoen af.
Ik PM je twee websites die handig zijn om daarna even door te spitten

Edit: wat Cocksure_Confidence zegt klopt ook. Heel veel van die voorgebakken openers zijn al tigduizend keer gebruikt, dus zal je origineel moeten zijn.
Nou het vervelende bij mij is, zelfvertrouwen is geen probleem. Ik bedoel, ik weet zelf dat ik een goed uiterlijk heb, ik heb passies, ik heb ambitie en ik heb vrienden. Succesfactoren genoeg. Toch gaat het fout. Ik denk dat het komt omdat ik elke keer te snel switch naar de 'friendsmode'. De beruchte friendsmode :S

Voorgebakken niet goed? Volgens Telegraaf wel

Bedankt voor de 2 links, ik ga ze zo eens even doorspitten. Ik hoop dat ik er wat mee kan.
quote:
Conclusie: heel veel mensen hebben er een hard hoofd in, maar die hebben ook foute verwachtingen. Iedere vrouw die erover leest/hoort zegt terwijl het uiteindelijk ook niet gaat om voorgebakken openingszinnen en zoveel mogelijk vrouwtjes scoren. Veel mannen zijn vanuit zichzelf gewoon niet zo smooth, en door wat richtlijnen aan te houden word je dat wel wat meer, iets wat vrouwen waarschijnlijk ook wel op prijs stellen. Stel je eens voor dat er niet meer zoveel kansloze knakkers bestonden met slechte openingszinnen, maar gewoon hoi zeggen en even voor 2-3 minuten minstens een leuk en boeiend gesprekje kunnen maken waarbij je moet lachen, 't zou een beter wereldje zijn.
Als je nou ook eens wat richtlijnen opnoemt zou het geweldig zijn. En dingen als vrouwen niet slaan ken ik al

Ik moet zoiezo weten hoe ik niet elke keer een saai gesprek er aan over hou. Want dat gebeurd er werkelijk.
quote:
Daarom moet je eerst tijd besteden aan jezelf en jouw antwoorden op de grotere vragen in het leven. Wat is geluk, wat is het leven, wat is de zin van het leven, wie ben ik? Wanneer je bevredigende antwoorden hebt op deze grote vragen dan valt alles wat daaronder ligt ook vanzelf op zijn plaats.
Wat geluk is in het leven, tjsah ik heb altijd gedacht 'huisje, boompje, beesje'. Maar volgens mij denken de mannen/jongens die een vriendin hebben dat ook.
Laat me met rust!
pi_73492271
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Lieve Xeanor,

Ik heb m'n vriendin net op de achterkant van haar hoofdgeslagen, en zoals de richtlijnen aangeven niet in haar gezicht. Toch wil ze niks meer met me te maken hebben. Wat ging er mis?

donderdag 8 oktober 2009 @ 18:43:08 #49
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73494934
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef BeSimple het volgende:
Ik moet zoiezo weten hoe ik niet elke keer een saai gesprek er aan over hou. Want dat gebeurd er werkelijk.
Misschien neem je een heel defensieve, gesloten houding aan. Zit of sta je vaak met je armen over elkaar?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:44:39 #50
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73494987
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Misschien neem je een heel defensieve, gesloten houding aan. Zit of sta je vaak met je armen over elkaar?
Meestal 1 hand in mijn zak, maar eigenlijk let ik daar nooit op. Daarnaast wat bedoel je met defensief? Gesloten absoluut niet, ik bedoel ik wil best wel over mijzelf vertellen of bedoel je dat ook anders?
Laat me met rust!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:49:42 #51
94676 Garisson72
pi_73495176
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:44 schreef BeSimple het volgende:
Meestal 1 hand in mijn zak, maar eigenlijk let ik daar nooit op. Daarnaast wat bedoel je met defensief? Gesloten absoluut niet, ik bedoel ik wil best wel over mijzelf vertellen of bedoel je dat ook anders?
Je houding kan wel bepalen of een gesprek een bepaalde kant kan opgaan of niet, denk ik. Laveloos en half weggedraaid achteroverhangen lokt een spannend, of suggestief, of levendig gesprek lang niet zo sterk uit als rechtop op of zelfs wat voorover zittend recht tegenover haar.

En veel aankijken is natuurlijk belangrijk; als je ogen alle kanten op schieten behalve naar haar, of alleen naar de grond bijvoorbeeld zal het gesprek ook niet echt spannend worden.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:54:02 #52
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73495360
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je houding kan wel bepalen of een gesprek een bepaalde kant kan opgaan of niet, denk ik. Laveloos en half weggedraaid achteroverhangen lokt een spannend, of suggestief, of levendig gesprek lang niet zo sterk uit als rechtop op of zelfs wat voorover zittend recht tegenover haar.

En veel aankijken is natuurlijk belangrijk; als je ogen alle kanten op schieten behalve naar haar, of alleen naar de grond bijvoorbeeld zal het gesprek ook niet echt spannend worden.
Bij Pick Up artist zeggen ze dat je relax achter over moet 'hangen'. Ietwat arrogante houding. Wat ik zelf doe? Als ik met meiden pra zit ik eigenlijk nooit maar sta ik gewoon rechtop. En ik kijk gelukkig haar ook gewoon in de ogen aan (ik deed dat bij 1 meisje niet, en ik wist die dag daarna precies dat dat het probleem was, uitstekend leermoment was dat )

Maar ik lijk me gewoon te saai ofso :S dat is het probleem. Want er gebeurd nooit wat. Het teasing verhaal dat ik soms lees op websites. Ja dat doe ik nooit
Laat me met rust!
pi_73495599
zodra je dit soort dingen uit een boek moet halen, ga je het nooit overtuigend kunnen toepassen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:06:57 #54
94676 Garisson72
pi_73495885
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:54 schreef BeSimple het volgende:
Bij Pick Up artist zeggen ze dat je relax achter over moet 'hangen'. Ietwat arrogante houding. Wat ik zelf doe? Als ik met meiden pra zit ik eigenlijk nooit maar sta ik gewoon rechtop. En ik kijk gelukkig haar ook gewoon in de ogen aan (ik deed dat bij 1 meisje niet, en ik wist die dag daarna precies dat dat het probleem was, uitstekend leermoment was dat )

Maar ik lijk me gewoon te saai ofso :S dat is het probleem. Want er gebeurd nooit wat. Het teasing verhaal dat ik soms lees op websites. Ja dat doe ik nooit
Dán weet ik 't niet!
Je kan ook gewoon ineens roepen: "Dat hele sexgebeuren, hè - wat vind JIJ daar nou van?"
That oughta liven up the party!
pi_73496669
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:54 schreef BeSimple het volgende:

[..]

Het belangrijkste is waarschijnlijk haar binnen de eerste 5min. van het gesprek al aan te gaan raken. Verder kun je tussen neus en lippen door (kleine) complimenten geven en zorgen dat het geen "interview"-gesprek wordt: Hoe heet je? Waar je kom vandaan? Wat doe je? etc.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:50:19 #56
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73497572
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dán weet ik 't niet!
Je kan ook gewoon ineens roepen: "Dat hele sexgebeuren, hè - wat vind JIJ daar nou van?"
That oughta liven up the party!
Verlies ik haar dan niet?
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:28 schreef TheGame het volgende:

[..]

Het belangrijkste is waarschijnlijk haar binnen de eerste 5min. van het gesprek al aan te gaan raken. Verder kun je tussen neus en lippen door (kleine) complimenten geven en zorgen dat het geen "interview"-gesprek wordt: Hoe heet je? Waar je kom vandaan? Wat doe je? etc.
'interview gesprek' oooh man ooh man zo'n omschrijving zocht ik dus. Dat is nou precies mijn probleem! Maar hoe raak ik haar de eerste 5 minuten aan dan? Kleine complimenten over haar uiterlijk neem ik aan?
Laat me met rust!
pi_73497685
PM me je mailadres, dan stuur ik je wel even een van de meest geniale boeken in dit onderwerp.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:15:30 #58
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_73498533
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:53 schreef Xeanor het volgende:
PM me je mailadres, dan stuur ik je wel even een van de meest geniale boeken in dit onderwerp.
En dat wil je doen als PDF, of gun je ons meelezers zelfs de titel niet?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:16:39 #59
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_73498582
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:50 schreef BeSimple het volgende:

[..]

Hangt er vanaf. Garisson niet, maar ik ken hem, en hij kan een goed eind weg lullen (haha hij zei lullen). Als je dat zegt, en je krijgt een ad rem antwoord terug, moet jij ook weer met iets klaar staan. Dàn raak je haar niet kwijt .
pi_73498796
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Sander het volgende:

[..]

En dat wil je doen als PDF, of gun je ons meelezers zelfs de titel niet?
ingepakt PDFje ja, en het is "Get the Girl!" van Mehow.
pi_73499166
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:50 schreef BeSimple het volgende:

[..]

[..]

'interview gesprek' oooh man ooh man zo'n omschrijving zocht ik dus. Dat is nou precies mijn probleem! Maar hoe raak ik haar de eerste 5 minuten aan dan? Kleine complimenten over haar uiterlijk neem ik aan?
Het aanraken hoeven maar kleine dingetjes te zijn: een highfive (wat ze waarschijnlijk ook grappig zal vinden) haar schouder even vastpakken terwijl je met haar praat. Naarmate het gesprek vordert kun je dan bijv. haar omhelsen (op een humoristische manier), arm om haar heen slaan etc. Maar het is dus wel belangrijk dat je binnen de eerste 5 min. al met deze kleine dingetjes begint, want hoe langer je ermee wacht hoe raarder het voor haar wordt als je er ineens mee begint.

De kleine complimenten hebben als doel het duidelijk te maken dat je niet friendzone-guy bent en echt in haar geinteresseerd bent. Maar deze complimenten moeten dus echt tussen neus en lippen door gegeven worden, dus niet een compliment geven en wachten op haar reactie, maar bijv: "Je hebt trouwens echt een leuke lach" en dan meteen doorgaan naar een ander onderwerp.

Het interview gesprek moet uiteraard echt vermeden worden als je iemand net ontmoet, want één: iedereen doet dat en twee: het is gewoon super saai.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:09:41 #62
118585 Crutch
pi_73500621
Wees ook niet bang om gewoon weg te lopen uit het gesprek. "Even mijn vrienden gedag zeggen"
Je kan ook je sociale status opbouwen door meerdere groepjes (sets) aan te spreken en je langzaam een weg te banen richting die enorme stoot.

Mooie quote van Tijn van Ewijk (Masterflirt): "Als ze vraagt wat voor werk je doet, zeg dan dat je putjesschepper bent of Boomchirugcoördinator in de Sahara".
Je moeder is een hamster
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:15:12 #63
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_73500823
Ik heb ooit een bijbaantje gehad bij burgers zoo. Sindsdien tem ik leeuwen. Werkt perfect. Want als je vervolgens zegt dat je poep schept en met biefstuk gooit, is het nog steeds leuk
pi_73510121
TVPickup
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_73510125
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef Crutch het volgende:
Mooie quote van Tijn van Ewijk (Masterflirt): "Als ze vraagt wat voor werk je doet, zeg dan dat je putjesschepper bent of Boomchirugcoördinator in de Sahara".
Pallets sorteren dan?
pi_73510424
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef Crutch het volgende:
Als je het gewoon verteld 'val je door de mand'?
pi_73511643
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:31 schreef TheGame het volgende:

[..]

Het aanraken hoeven maar kleine dingetjes te zijn: een highfive (wat ze waarschijnlijk ook grappig zal vinden) haar schouder even vastpakken terwijl je met haar praat. Naarmate het gesprek vordert kun je dan bijv. haar omhelsen (op een humoristische manier), arm om haar heen slaan etc. Maar het is dus wel belangrijk dat je binnen de eerste 5 min. al met deze kleine dingetjes begint, want hoe langer je ermee wacht hoe raarder het voor haar wordt als je er ineens mee begint.

De kleine complimenten hebben als doel het duidelijk te maken dat je niet friendzone-guy bent en echt in haar geinteresseerd bent. Maar deze complimenten moeten dus echt tussen neus en lippen door gegeven worden, dus niet een compliment geven en wachten op haar reactie, maar bijv: "Je hebt trouwens echt een leuke lach" en dan meteen doorgaan naar een ander onderwerp.

Het interview gesprek moet uiteraard echt vermeden worden als je iemand net ontmoet, want één: iedereen doet dat en twee: het is gewoon super saai.
ja maar luister, dit kan iemand zichzelf echt niet aanleren. Dat aanraken moet iets van jezelf zijn, dat je dat heel natuurlijk doet. Je kan echt niet denken van, oh shit ik zit in de 3de minuut, nu moet k mn hand op dr schouder leggen. Dat wordt een ramp.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:45:56 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_73512130
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:31 schreef TheGame het volgende:

[..]

teveel sims gespeeld?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:51:55 #69
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_73512236
Een arm om iemand heen slaan vind ik toch wel echt te gladjes, eigenlijk. Fysiek contact a la, en ik zal zelf wel moves maken waarvan jullie zoiets hebben van *gruwel*, maar om de een of andere reden vind ik een arm om iemand heen slaan té.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:59:31 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73512397
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:45 schreef Re het volgende:

teveel sims gespeeld?
Ik zie het meteen voor me. 'Flirt', 'Tell flirty joke', 'embrace'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:03:22 #71
94676 Garisson72
pi_73512499
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:51 schreef Sander het volgende:
Een arm om iemand heen slaan vind ik toch wel echt te gladjes, eigenlijk. Fysiek contact a la, en ik zal zelf wel moves maken waarvan jullie zoiets hebben van *gruwel*, maar om de een of andere reden vind ik een arm om iemand heen slaan té.
Die types die écht in die eerste paar minuten al handtastelijk worden ja, het is toch van een sneuheid dat zijn wiedeweerga niet kent. En tóch zullen ze er ook best een keer succes mee hebben.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:07:21 #72
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73512578
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:03 schreef Garisson72 het volgende:
Die types die écht in die eerste paar minuten al handtastelijk worden ja, het is toch van een sneuheid dat zijn wiedeweerga niet kent. En tóch zullen ze er ook best een keer succes mee hebben.
Nouja, er is een verschil tussen contact en handtastelijk zijn. Ken een kerel (vroeger een vriend van me maar hij is nogal irritant geworden) die te erg van het lichamelijk contact is. Die staat dus meteen continue aan een meisje te frunnikken. Doet 'ie nieteens expres ofzo, hij's gewoon nogal knuffelig. Maar erg veel meiden knappen daarom op 'em af. Subtiel is prima, zolang je maar zelf doorhebt wat je wel en niet kan maken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73513539
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:22 schreef Armand88 het volgende:

[..]

ja maar luister, dit kan iemand zichzelf echt niet aanleren. Dat aanraken moet iets van jezelf zijn, dat je dat heel natuurlijk doet. Je kan echt niet denken van, oh shit ik zit in de 3de minuut, nu moet k mn hand op dr schouder leggen. Dat wordt een ramp.
Je zult versteld staan van wat je jezelf kan aanleren. Als je het maar vaak genoeg doet, dan hoef je er op een gegeven moment helemaal niet meer over na te denken en gaat het vanzelf. De 'regeltjes' zijn alleen maar richtlijnen om je op het goede pad te brengen. Het is echt niet zo dat je je even inleest, vanavond uitgaat en het dan meteen goed komt. Het vergt jaren aan ervaring opbouwen en aan jezelf werken.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:56:45 #74
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73531720
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef Sander het volgende:
Ik heb ooit een bijbaantje gehad bij burgers zoo. Sindsdien tem ik leeuwen. Werkt perfect. Want als je vervolgens zegt dat je poep schept en met biefstuk gooit, is het nog steeds leuk
Je moet toch niet de waarheid vervormen, dat is wel les nummero unos.
Laat me met rust!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:24:51 #75
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73539535
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:56 schreef BeSimple het volgende:
Je moet toch niet de waarheid vervormen, dat is wel les nummero unos.
Ik heb ook een keer verteld dat ik bij de plantsoenendienst werkte. Hele verhandeling gegeven over hoe ik m'n creativiteit kwijt kon in 't bijhouden van die perkjes enzo. Werkte prima. Ze wist ook wel dat ik zat te geinen. Er is nogal een verschil tussen jezelf beter voor doen dan je bent, of gewoon een absurd/grappig antwoord te geven.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:57:50 #76
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73549496
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb ook een keer verteld dat ik bij de plantsoenendienst werkte. Hele verhandeling gegeven over hoe ik m'n creativiteit kwijt kon in 't bijhouden van die perkjes enzo. Werkte prima. Ze wist ook wel dat ik zat te geinen. Er is nogal een verschil tussen jezelf beter voor doen dan je bent, of gewoon een absurd/grappig antwoord te geven.
Okee, naja ik ben een 'droogkloot'. Je ziet bij mij erg moeilijk wanneer ik sarcastish / grappig doe of iets meen. Dus ik denk dat dat niet voor mij gaat werken
Laat me met rust!
pi_73550520
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 01:58 schreef Xeanor het volgende:

Iedere vrouw die in dit topic komt lacht heel hard om dat wat "PUA" heet, maar de mannen die het juist onder de knie hebben, zullen ze nooit herkennen. Dat zijn namelijk mannen die niet eens in hun broekje proberen te komen, maar na 2-3 minuten praten weer weg zijn omdat ze haar niet interessant genoeg vinden, en aan het einde van de avond mogelijk de leukste vrouw die ze zijn tegengekomen, beter zullen willen leren kennen.

het is pas echt lachen als je ze, doordat je the game kent, wél door hebt.. dan kan ik als vrouw zijnde zeggen: let the game begin
pi_73550824
Aanraken vind ik zo vies in het begin. Net als bij een vriendin van me en haar vriend toen ze nog niks hadden. Ze vonden elkaar al leuk en waren de hele tijd zo slijmerig. Bah.

Gewoon grappige aanrakingen zoals een high five ofzo, oke. Maar verder dan dat asjeblieft niet.
pi_73551246
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Aanraken vind ik zo vies in het begin. Net als bij een vriendin van me en haar vriend toen ze nog niks hadden. Ze vonden elkaar al leuk en waren de hele tijd zo slijmerig. Bah.

Gewoon grappige aanrakingen zoals een high five ofzo, oke. Maar verder dan dat asjeblieft niet.
Sommige meiden moeten daar inderdaad niets van hebben, maar goed dat merk je gauw genoeg en dan ga je er uiteraard ook niet mee door.
pi_73551331
tvp
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_73551995
quote:

als het natuurlijk is valt het nauwelijks op, als het aangeleerd is wordt het snel heel vies ja
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:33:37 #82
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73552048
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef TheHolyTiamat het volgende:

[..]

het is pas echt lachen als je ze, doordat je the game kent, wél door hebt.. dan kan ik als vrouw zijnde zeggen: let the game begin
Ghe, ja. Ik heb dat wel eens goed geraden. Net als de bro code, altijd leuk om van dat soort dingen op de hoogte te zijn.
Resistance is futile
pi_73552416
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:34 schreef TheHolyTiamat het volgende:

[..]

Allebei 'goed' zijn in versieren en sociaal zijn is toch veel leuker dan allebei verlegen zijn en je mond houden?
pi_73552458
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Armand88 het volgende:

[..]

als het natuurlijk is valt het nauwelijks op, als het aangeleerd is wordt het snel heel vies ja
Ja want alles wat natuurlijk is is nooit aangeleerd.... iedereen heeft alles ooit geleerd danwel nageaapt van iemand anders. En met aanrakingen bedoelen ze inderdaad iets als een highfive, of een zachte boks tegen de schouder geven op het moment dat je allebei moet lachen, etc. Subtiel en kort van duur. Het moet allemaal passen in de etiquette op dat moment.
pi_73552529
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:30 schreef Armand88 het volgende:

[..]

Nogmaals, aangeleerd gaat op een gegeven moment over in natuurlijk als je er maar genoeg mee bezig bent. Door van je fouten te leren weet je op een gegeven moment precies wat je wel en niet kan maken en hoef je daar ook niet meer bij na te denken.
pi_73552556
quote:

Ja ik vind het aanraken van een heroinejunk ook redelijk vies.

Ik vind trouwens al die regeltjes voor versieren erg gemaakt. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben, dus de reden dat ik met vreemde meisjes praat is niet om ze te versieren. Op een of andere manier gaat alles toch wel vanzelf.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_73552927
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:58 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ja ik vind het aanraken van een heroinejunk ook redelijk vies.

Ik vind trouwens al die regeltjes voor versieren erg gemaakt. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben, dus de reden dat ik met vreemde meisjes praat is niet om ze te versieren. Op een of andere manier gaat alles toch wel vanzelf.
Dat laatste is precies waar je naar streeft. Je moet niet gefocussed zijn op de uitkomst van de interactie, maar op de interactie zelf en ja dan gaat het verder idd vanzelf. Maar let wel dat het meerendeel van de mannen zowieso al een groot probleem heeft met het überhaubt aanspreken van vreemde vrouwen. Het percentage mannen dat al uit zichzelf de eigenschappen hebben die jij beschrijft (de zogenaamde 'naturals') is maar erg klein. De meesten moeten er gewoon hard voor werken.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:38:06 #88
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_73559228
tvp
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73560017
Interessant topic, daarvoor deze tvp
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:46:57 #90
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_73562761
Show gezien, maar nog steeds maagd :-(
tvp
Jesus hates you.
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:19:40 #91
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_73563820
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Lieve Xeanor,

Lieve Catbert,

Blijkbaar is je vriendin niet het type dat in het gezicht of op haar achterhoofd geslagen moet worden. Wat in 9 van de 10 gevallen bij dit type vrouw werkt is een trap in de ballen. Dan moet het lukken.
En aangezien je van mijn advies gebruik hebt gemaakt, heb ik recht op 20% van de seks. Ik kom elke dinsdag wel eventjes langs.
Jesus hates you.
pi_73568056
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:53 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Ja want alles wat natuurlijk is is nooit aangeleerd.... iedereen heeft alles ooit geleerd danwel nageaapt van iemand anders. En met aanrakingen bedoelen ze inderdaad iets als een highfive, of een zachte boks tegen de schouder geven op het moment dat je allebei moet lachen, etc. Subtiel en kort van duur. Het moet allemaal passen in de etiquette op dat moment.
al van kinds af aan het snel oppikken is wat anders dan als 24 jarige maagd het uit een e-book krijgen.
pi_73568091
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:56 schreef TheGame het volgende:

[..]

Nogmaals, aangeleerd gaat op een gegeven moment over in natuurlijk als je er maar genoeg mee bezig bent. Door van je fouten te leren weet je op een gegeven moment precies wat je wel en niet kan maken en hoef je daar ook niet meer bij na te denken.
ja ik betwijfel dit dus. Je hebt gitaristen die 10 uur per dag leren en technisch perfect spelen, maar gevoel kunnen ze niet in hun muziek kwijt. Daar heb je aanleg voor of je hebt het niet. Hetzelfde geldt geloof ik voor dit. Je kan wel op precies het juiste moment een hand op haar schouder leggen, maar als het niet vanuit gevoel komt, zal het niet het gewenste effect hebben.
pi_73571240
Telkens als ik dat programma van vh1 probeer te kijken krijg ik dat geouwehoer dat et niet hier uitgezonden mag worden in deze buurt ofzo
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:05:11 #95
118585 Crutch
pi_73571796
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Telkens als ik dat programma van vh1 probeer te kijken krijg ik dat geouwehoer dat et niet hier uitgezonden mag worden in deze buurt ofzo
Dude, check je inbox daar kun je ze downloaden.
Je moeder is een hamster
pi_73571962
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:16 schreef Armand88 het volgende:

[..]

al van kinds af aan het snel oppikken is wat anders dan als 24 jarige maagd het uit een e-book krijgen.
Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.
pi_73572256
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:11 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Dus, wat zou een 24 jarige maagd tegenwoordig moeten doen volgens jou? Vrouwen kiezen grotendeels alleen maar voor mannen die 'van nature' (zoals jij het noemt) sociaal en grappig zijn. Iemand die niet echt sociaal is heeft gewoon een 0.01% kans om de komende 10 jaar iemand tegen te komen die geïnteresseerd is.
en dat dient hij dan te accepteren. Hij is vast goed in andere dingen.
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:30:51 #98
118585 Crutch
pi_73572545
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:11 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Dat is Darwin ten voeten uit, maar in tegenstelling tot:
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Armand88 het volgende:

[..]

Zodra je beseft dat je sociaal iets te kort komt, verdien je het ook om je gedrag te modelleren aan iemand die wel succes heeft op dat vlak. Dat heet persoonlijke ontwikkeling. We leren vanaf onze geboorte al naar anderen te kijken en daarvan te leren.
Je moeder is een hamster
pi_73572982
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Armand88 het volgende:

[..]

Wat heb jij een ontzettend goede probleem-oplossende instelling.

En hoezo is dit "PUA" wereldje dan aardig populair en heeft het voor velen al heel goed gewerkt, als ze het volgens jou helemaal niet kunnen leren?
pi_73573153
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Dat is Darwin ten voeten uit, maar in tegenstelling tot:
[..]

Zodra je beseft dat je sociaal iets te kort komt, verdien je het ook om je gedrag te modelleren aan iemand die wel succes heeft op dat vlak. Dat heet persoonlijke ontwikkeling. We leren vanaf onze geboorte al naar anderen te kijken en daarvan te leren.
nee dat heet doen alsof. Als je het niet in je hebt, zal je het ook nooit krijgen. Door succesvolle mensen die het wel in zich hebben na te doen kan je misschien best een leuk aantal meiden ervan overtuigen dat je een smoothe jongen bent, misschien willen ze wel met je naar bed, maar dat natuurlijke ga je nooit hebben. Door oefening zal je meer meiden kunnen versieren, maar van binnen veranderd er niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')