Als je meteen interesse toont en je bent zelf interessant en leuk genoeg maakt dat helemaal niet uit en zul je het "Bitch Shield" zoals het genoemd wordt bijna nooit tegenkomen. Indirect game is echt ontzettend overrated, maar het is gewoon handig voor beginners omdat je je achter trucjes en tactieken kunt verschuilen ipv je jezelf te laten zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Je wilt et wel ja, maar als je dat gelijk gezegd dan is de spanning toch weg. Ik weet niet hoor maar als ik een meisje heb die een beetje moeilijk doet af en toe vind ik die veel interessanter dan een meisje die gelijk duidelijk laat merken dat ze me wil. Is gewoon zo.
En verder is PUA er vooral op gericht om in de 1e momenten waarin je zoveel fout kan doen zonder et te weten gewoon wat makkelijker laten verlopen
Paar topics terug stond een link naar een site waar dat soort dingen besproken worden. Kan 'em zo niet terugvinden dus je zult zelf ff moeten zoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Over welke fieldreports had je et nou dan?
Hmm oke naja laatmaar danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Paar topics terug stond een link naar een site waar dat soort dingen besproken worden. Kan 'em zo niet terugvinden dus je zult zelf ff moeten zoeken.
En bij een hired gun komt et volgensmij wel goed van pasquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:50 schreef TheGame het volgende:
Hier verder:
[..]
Als je meteen interesse toont en je bent zelf interessant en leuk genoeg maakt dat helemaal niet uit en zul je het "Bitch Shield" zoals het genoemd wordt bijna nooit tegenkomen. Indirect game is echt ontzettend overrated, maar het is gewoon handig voor beginners omdat je je achter trucjes en tactieken kunt verschuilen ipv je jezelf te laten zien.
Tering wat een hokjes zeg zo...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En bij een hired gun komt et volgensmij wel goed van pas
*hired gun is iemand die is aangenomen voor zn schoonheid, barvrouw, model etc etc
Helemaal eens. Dat is eigenlijk weer de eerdere discussie in dit topic: zelfvertrouwen en puur natuur is wat écht werkt, niet de lauwe acroniem-truukjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:50 schreef TheGame het volgende:
Als je meteen interesse toont en je bent zelf interessant en leuk genoeg maakt dat helemaal niet uit en zul je het "Bitch Shield" zoals het genoemd wordt bijna nooit tegenkomen. Indirect game is echt ontzettend overrated, maar het is gewoon handig voor beginners omdat je je achter trucjes en tactieken kunt verschuilen ipv je jezelf te laten zien.
AFOG (Alpha female of the Group)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Tering wat een hokjes zeg zo...
We hebben het meisje met een bitch schild, we hebben de echte bitch, we hebben een hired gun, wat is er nog meer?
Het komt nergens goed van pas. Wat denk je dat er gebeurt als je tactieken en trucjes op zijn?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En bij een hired gun komt et volgensmij wel goed van pas
*hired gun is iemand die is aangenomen voor zn schoonheid, barvrouw, model etc etc
Pick Up meidenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Folmer het volgende:
Linkje naar het eerste deel? Want ik snap er geen hol van.
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo. Maar zoals ik al eerder aangaf er zijn zoveel dingen die je in de 1e paar minuten (onbewust) fout kan doen en dat wordt gewoon uitgelegd. Ook het hoe en waarom. Maar verder krijg ik et gevoel een beetje dat alle mensen die "tegen" zijn in dit topic vrijwel geen tot misschien een beetje zich hebben verdiept in wat PUA is en de meeste argumenten worden van jullie kunnen makkelijk weerbouwd worden als je je er een beetje in verdiept.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Dat is eigenlijk weer de eerdere discussie in dit topic: zelfvertrouwen en puur natuur is wat écht werkt, niet de lauwe acroniem-truukjes.
Precies. En dat zag je ook in die docu. Gewoon keer op keer op meiden afstappen totdat je 't gewoon uit jezelf durft. Niks geen gemiep met suffe acroniemen en 'negs' geven of wat dan ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
Helemaal eens. Dat is eigenlijk weer de eerdere discussie in dit topic: zelfvertrouwen en puur natuur is wat écht werkt, niet de lauwe acroniem-truukjes.
Ik hoef het ook niet van tactieken en trucjes te hebben aangezien ik wel een redelijk "natural" ben maar er zijn wel dingen waarvan ik dacht ey daar hebben ze best wel gelijk in. Et zijn gewoon meer kleine dingen ipv echt grote dingenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het komt nergens goed van pas. Wat denk je dat er gebeurt als je tactieken en trucjes op zijn?
Daar ben ik et mee oneens achteraf kan ik wel een paar situatie's bedenken waarin ik best wel een negg had kunnen doen en dat et eigenlijk nog wel positief had kunnen uitpakken ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. En dat zag je ook in die docu. Gewoon keer op keer op meiden afstappen totdat je 't gewoon uit jezelf durft. Niks geen gemiep met suffe acroniemen en 'negs' geven of wat dan ook.
De VH1 show "The Pickup Artist" gezien hebben betekent niet dat je je er in verdiept hebt, je neemt gewoon klakkeloos aan wat ze daar vertellen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo. Maar zoals ik al eerder aangaf er zijn zoveel dingen die je in de 1e paar minuten (onbewust) fout kan doen en dat wordt gewoon uitgelegd. Ook het hoe en waarom. Maar verder krijg ik et gevoel een beetje dat alle mensen die "tegen" zijn in dit topic vrijwel geen tot misschien een beetje zich hebben verdiept in wat PUA is en de meeste argumenten worden van jullie kunnen makkelijk weerbouwd worden als je je er een beetje in verdiept.
We gaan wel een keer samen neggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef Sander het volgende:
Ik wil het allemaal niet weten. Straks ben ik besmet en sta ik naast een of ander IWL een neg te verzinnen terwijl de FABG mijn peacock ziet en haar bitchshield raist. En als ik dan een phototorpedo schiet krijg ik een FKE naar mijn bek omdat ik geen LQ heb gebruikt. En als ik me dan sta te bedenken of de handigste move een LP of een QZ is, zijn allebei de vrouwen weg en sta ik weer MLH.
Tvp.
Dit gaat inderdaad nergens meer over...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef TheGame het volgende:
[..]
De VH1 show "The Pickup Artist" gezien hebben betekent niet dat je je er in verdiept hebt, je neemt gewoon klakkeloos aan wat ze daar vertellen.
Nee, dat doe ik helemaal niet. Want er zitten ook wel dingen bij waarvan ik denkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef TheGame het volgende:
[..]
De VH1 show "The Pickup Artist" gezien hebben betekent niet dat je je er in verdiept hebt, je neemt gewoon klakkeloos aan wat ze daar vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |