abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73747795
Pick Up meiden
Pick Up Meiden (2)
Pick Up Meiden (3)
Pick Up Meiden #4

Hier verder:
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

Je wilt et wel ja, maar als je dat gelijk gezegd dan is de spanning toch weg. Ik weet niet hoor maar als ik een meisje heb die een beetje moeilijk doet af en toe vind ik die veel interessanter dan een meisje die gelijk duidelijk laat merken dat ze me wil. Is gewoon zo.
En verder is PUA er vooral op gericht om in de 1e momenten waarin je zoveel fout kan doen zonder et te weten gewoon wat makkelijker laten verlopen
Als je meteen interesse toont en je bent zelf interessant en leuk genoeg maakt dat helemaal niet uit en zul je het "Bitch Shield" zoals het genoemd wordt bijna nooit tegenkomen. Indirect game is echt ontzettend overrated, maar het is gewoon handig voor beginners omdat je je achter trucjes en tactieken kunt verschuilen ipv je jezelf te laten zien.

[ Bericht 14% gewijzigd door TheGame op 16-10-2009 14:02:39 ]
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:51:35 #2
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73747813
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Over welke fieldreports had je et nou dan?
Paar topics terug stond een link naar een site waar dat soort dingen besproken worden. Kan 'em zo niet terugvinden dus je zult zelf ff moeten zoeken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73747839
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Paar topics terug stond een link naar een site waar dat soort dingen besproken worden. Kan 'em zo niet terugvinden dus je zult zelf ff moeten zoeken.
Hmm oke naja laatmaar dan
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_73747861
tvp
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_73747871
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:50 schreef TheGame het volgende:
Hier verder:
[..]

Als je meteen interesse toont en je bent zelf interessant en leuk genoeg maakt dat helemaal niet uit en zul je het "Bitch Shield" zoals het genoemd wordt bijna nooit tegenkomen. Indirect game is echt ontzettend overrated, maar het is gewoon handig voor beginners omdat je je achter trucjes en tactieken kunt verschuilen ipv je jezelf te laten zien.
En bij een hired gun komt et volgensmij wel goed van pas

*hired gun is iemand die is aangenomen voor zn schoonheid, barvrouw, model etc etc
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_73747928
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:52 schreef erodome het volgende:
tvp
pi_73747966
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

*hired gun is iemand die is aangenomen voor zn schoonheid, barvrouw, model etc etc
Tering wat een hokjes zeg zo...
We hebben het meisje met een bitch schild, we hebben de echte bitch, we hebben een hired gun, wat is er nog meer?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:56:10 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73747973
TVPUA.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:58:53 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73748062
Krijg een beetje het gevoel dat de hoeveelheid terminologie die door mensen gespuid wordt omgekeerd evenredig is aan de hoeveelheid succes die ze in 't echt hebben in de kroeg.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:59:15 #10
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73748072
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:50 schreef TheGame het volgende:
Helemaal eens. Dat is eigenlijk weer de eerdere discussie in dit topic: zelfvertrouwen en puur natuur is wat écht werkt, niet de lauwe acroniem-truukjes.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73748077
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Tering wat een hokjes zeg zo...
We hebben het meisje met een bitch schild, we hebben de echte bitch, we hebben een hired gun, wat is er nog meer?
AFOG (Alpha female of the Group)
En verder heb je er nog vast wel een paar
Maar het zijn niet bepaald hokjes maar gewoon ik weet niet.. Bij hired gun heb je bijvoorbeeld dat je zo snel mogelijk een FDQ (False disqwalification nog wattes) moet geven aangezien zij ws op dr werk in een uur wle door 10 jongens probeert versiert te worden.

Het zijn dus niet echt hokjes maar meer wel gewoon kleine tips per situatie die mogelijk is
pi_73748088
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Het komt nergens goed van pas. Wat denk je dat er gebeurt als je tactieken en trucjes op zijn?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:59:40 #13
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_73748092
Linkje naar het eerste deel? Want ik snap er geen hol van.
pi_73748120
tvp al die theorietjes
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:01:39 #15
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73748151
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Folmer het volgende:
Linkje naar het eerste deel? Want ik snap er geen hol van.
Pick Up meiden
Pick Up Meiden (2)
Pick Up Meiden (3)
Pick Up Meiden #4
pi_73748155
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Helemaal eens. Dat is eigenlijk weer de eerdere discussie in dit topic: zelfvertrouwen en puur natuur is wat écht werkt, niet de lauwe acroniem-truukjes.
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo. Maar zoals ik al eerder aangaf er zijn zoveel dingen die je in de 1e paar minuten (onbewust) fout kan doen en dat wordt gewoon uitgelegd. Ook het hoe en waarom. Maar verder krijg ik et gevoel een beetje dat alle mensen die "tegen" zijn in dit topic vrijwel geen tot misschien een beetje zich hebben verdiept in wat PUA is en de meeste argumenten worden van jullie kunnen makkelijk weerbouwd worden als je je er een beetje in verdiept.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:02:20 #17
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_73748173
Ik wil het allemaal niet weten. Straks ben ik besmet en sta ik naast een of ander IWL een neg te verzinnen terwijl de FABG mijn peacock ziet en haar bitchshield raist. En als ik dan een phototorpedo schiet krijg ik een FKE naar mijn bek omdat ik geen LQ heb gebruikt. En als ik me dan sta te bedenken of de handigste move een LP of een QZ is, zijn allebei de vrouwen weg en sta ik weer MLH.

Tvp.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:03:15 #18
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73748206
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
Precies. En dat zag je ook in die docu. Gewoon keer op keer op meiden afstappen totdat je 't gewoon uit jezelf durft. Niks geen gemiep met suffe acroniemen en 'negs' geven of wat dan ook.
pi_73748213
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef TheGame het volgende:

[..]

Het komt nergens goed van pas. Wat denk je dat er gebeurt als je tactieken en trucjes op zijn?
Ik hoef het ook niet van tactieken en trucjes te hebben aangezien ik wel een redelijk "natural" ben maar er zijn wel dingen waarvan ik dacht ey daar hebben ze best wel gelijk in. Et zijn gewoon meer kleine dingen ipv echt grote dingen
pi_73748291
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Precies. En dat zag je ook in die docu. Gewoon keer op keer op meiden afstappen totdat je 't gewoon uit jezelf durft. Niks geen gemiep met suffe acroniemen en 'negs' geven of wat dan ook.
Daar ben ik et mee oneens achteraf kan ik wel een paar situatie's bedenken waarin ik best wel een negg had kunnen doen en dat et eigenlijk nog wel positief had kunnen uitpakken ook.

Ook al moet ik toegeven dat ik tot nu toe nog geen enkele negg heb uitgedeeld, maar ik ben ook nog maar 1x uitgeweest sinds ik me hier een beetje in verdiept hebt en toen had ik gelijk 3 nummers.
pi_73748318
En voor de duidelijk een negg is dus GEEN belediging. De reactie op een negg hoort zijn dat je "target" er op moet lachen
pi_73748346
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo. Maar zoals ik al eerder aangaf er zijn zoveel dingen die je in de 1e paar minuten (onbewust) fout kan doen en dat wordt gewoon uitgelegd. Ook het hoe en waarom. Maar verder krijg ik et gevoel een beetje dat alle mensen die "tegen" zijn in dit topic vrijwel geen tot misschien een beetje zich hebben verdiept in wat PUA is en de meeste argumenten worden van jullie kunnen makkelijk weerbouwd worden als je je er een beetje in verdiept.
De VH1 show "The Pickup Artist" gezien hebben betekent niet dat je je er in verdiept hebt, je neemt gewoon klakkeloos aan wat ze daar vertellen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:07:59 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73748362
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef Sander het volgende:
Ik wil het allemaal niet weten. Straks ben ik besmet en sta ik naast een of ander IWL een neg te verzinnen terwijl de FABG mijn peacock ziet en haar bitchshield raist. En als ik dan een phototorpedo schiet krijg ik een FKE naar mijn bek omdat ik geen LQ heb gebruikt. En als ik me dan sta te bedenken of de handigste move een LP of een QZ is, zijn allebei de vrouwen weg en sta ik weer MLH.

Tvp.
We gaan wel een keer samen neggen.
Of naggen.
Weetikveel.
Iets met bier.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:08:50 #24
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_73748385
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef TheGame het volgende:

[..]

De VH1 show "The Pickup Artist" gezien hebben betekent niet dat je je er in verdiept hebt, je neemt gewoon klakkeloos aan wat ze daar vertellen.
Dit gaat inderdaad nergens meer over...
Ja, behalve soms.
pi_73748413
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef TheGame het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik helemaal niet. Want er zitten ook wel dingen bij waarvan ik denk
En ik heb me er wel meer in verdiept dan alleen The pickup artist gekeken.

Maargoed, ik ga lekker douche en fitnessen later bitches and ho's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')