quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:21 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, maar waarde aan uiterlijk hechten bij een man ligt zover buiten mijn realiteit dat ik me bijna iedere a-list celebrity kan voorstellen als een computernerd met totaal geen uitstraling die het ook totaal niet goed zou doen bij vrouwen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:26 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook niet, mijn punt is dat ik het PUA erg objectief en gemaakt vind (ook al zal je dat niet altijd merken), en dat het 'het succes met vrouwen' als doel maakt. In plaats van een normale sociale omgang waar je mensen durft aan te spreken/ te leren kennen. Je kan met bepaalde hulpmiddelen misschien wel vrouwen playen voor de korte termijn, maar voor langere termijn blijft het niet houdbaar.
Met het jezelf veranderen zeg je in principe hetzelfde als mij, alleen maak je het versieren van vrouwen objectief. Of ziek ik dat verkeerd?
Maar wat is jouw visie nu dan van de PUA? Waar leeft hij voor, hoe pakt hij het aan ( jezelf veranderen zoals je zegt), wat maakt de hedendaagse PUA anders dan de Mystery PUA, etc? Edit: Wat ik nu dus zojuist lees, is de hedendaagse PUA dus gewoon een normale gozer die met veel vrouwen goed kan opschieten en daardoor kieskeurig kan zijn?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:30 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Echt de grootste onzin, "minder jezelf zijn".
Niet jezelf zijn bestaat niet.
Hoe iemand eruit/knap ist is ook een deel van zijn imago, en zijn/haar manier van kleden/opmaken. Johny Depp vind ik wel één van de beste voorbeelden op dit gebied. Hij kan kan er idd uitzien als een behoorlijke nerd, maar hij doet dit wel wel classy. Als je hem bijvoorbeeld ziet in zijn laatste film, komt hij weer totaal anders over.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:21 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, maar waarde aan uiterlijk hechten bij een man ligt zover buiten mijn realiteit dat ik me bijna iedere a-list celebrity kan voorstellen als een computernerd met totaal geen uitstraling die het ook totaal niet goed zou doen bij vrouwen.
Ik rook al een tijdje niet meer, dus meer longinhoud!quote:
De Mystery Method bestaat slechts uit externe tactieken en trucjes om vrouwen het bed in te krijgen. Allemaal heel leuk en aardig, maar dit geeft natuurlijk volstrekt geen voldoening omdat je hier geen relaties mee kunt opbouwen omdat je binnenin nog steeds dezelfde loser bent die het boek "The Game" toevalligerwijs opgepikt heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:26 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook niet, mijn punt is dat ik het PUA erg objectief en gemaakt vind (ook al zal je dat niet altijd merken), en dat het 'het succes met vrouwen' als doel maakt. In plaats van een normale sociale omgang waar je mensen durft aan te spreken/ te leren kennen. Je kan met bepaalde hulpmiddelen misschien wel vrouwen playen voor de korte termijn, maar voor langere termijn blijft het niet houdbaar.
Met het jezelf veranderen zeg je in principe hetzelfde als mij, alleen maak je het versieren van vrouwen objectief. Of ziek ik dat verkeerd?
Maar wat is jouw visie nu dan van de PUA? Waar leeft hij voor, hoe pakt hij het aan ( jezelf veranderen zoals je zegt), wat maakt de hedendaagse PUA anders dan de Mystery PUA, etc?
handig bij het pijpen ook zeker?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rook al een tijdje niet meer, dus meer longinhoud!
Dus de hedendaagse PUA die jij omschrijft is de persoon die ik omschrijf, alleen dan met meer handvaten om meer succes met de vrouwtjes te krijgen? En de hedendaagse PUA is niet gericht op ONS, maar op relatiemateriaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:56 schreef TheGame het volgende:
[..]
De Mystery Method bestaat slechts uit externe tactieken en trucjes om vrouwen het bed in te krijgen. Allemaal heel leuk en aardig, maar dit geeft natuurlijk volstrekt geen voldoening omdat je hier geen relaties mee kunt opbouwen omdat je binnenin nog steeds dezelfde loser bent die het boek "The Game" toevalligerwijs opgepikt heeft.
Waar het nu om draait is het opbouwen van een sterke persoonlijkheid en "core-confidence" (zelfvertrouwen niet onderhevig aan externe factoren maar zelfvertrouwen dat van binnenin komt). Om dit op te bouwen dien je buiten je comfort zone te stappen en zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken vooral met improvisatie (en een aantal richtlijnen van wat je zeker niet moet doen). Zo wordt je dus een beter persoon, beter in de omgang met vrouwen en heb je geen externe trucjes meer nodig om vrouwen aan te trekken.
Ach ja Singles gaat ook nergens over, daar zijn ze al in deel 324440quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef Garisson72 het volgende:
Als het zo doorgaat staan die resultaten in deel 25.
Nee, die komen pas nadat de vijfjarige opleiding is voltooidquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:02 schreef solaire het volgende:
Na dit weekend staan hier resultaten waar menig persoon van gaat blozen
Nou ja dan worden het resultaten waarvan we gaan schaterlachen ipv blozenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Nee, die komen pas nadat de vijfjarige opleiding is voltooid
Singles gaat nergens over, full stop.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef solaire het volgende:
Ach ja Singles gaat ook nergens over, daar zijn ze al in deel 324440
Nee, het doel is uiteindelijk een relatie te krijgen met je "perfecte 10". Een vrouw die zowel uiterlijk en innerlijk voldoet aan de eisen die jij voorjezelf stelt (en dat kun je zo gek maken als je zelf wil). Maar zij zal moeilijk te verleiden en te onderhouden zijn en daarom dien je zoveel mogelijk ervaring op te bouwen zodat je "klaar" voor haar bent als je haar tegenkomt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Dus de hedendaagse PUA die jij omschrijft is de persoon die ik omschrijf, alleen dan met meer handvaten om meer succes met de vrouwtjes te krijgen? En de hedendaagse PUA is niet gericht op ONS, maar op relatiemateriaal?
Heb ik het dan verkeerd of verdwijnt dan niet heel de essentie van de PUA? PUA zegt in zijn naam al dat hij ergens voor staat, iemand die goed is overal vrouwtjes te fixen. Terwijl de persoon die jij omschrijft snel klaar is omdat hij een relatie heeft, of als het niet lekker loopt na een bepaalde tijd weer nieuw relatiemateriaal kan fixen. Een relatie is bedoeld voor de lange termijn, dus de kans dat je weer aan de gang moet gaan bestaat zeker, maar is niet van te voren wenselijk.
In thegame wordt dit zelf ook al besproken. Het worden gewoon robots die vaste zinnetjes eruit gooien. Eenmaal in een relatie blijkt de ware aard en worden deze mensen weer gedumpt. De oude mystery method en dergelijkse is leuk om one night stands te hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:56 schreef TheGame het volgende:
[..]
De Mystery Method bestaat slechts uit externe tactieken en trucjes om vrouwen het bed in te krijgen. Allemaal heel leuk en aardig, maar dit geeft natuurlijk volstrekt geen voldoening omdat je hier geen relaties mee kunt opbouwen omdat je binnenin nog steeds dezelfde loser bent die het boek "The Game" toevalligerwijs opgepikt heeft.
Waar het nu om draait is het opbouwen van een sterke persoonlijkheid en "core-confidence" (zelfvertrouwen niet onderhevig aan externe factoren maar zelfvertrouwen dat van binnenin komt). Om dit op te bouwen dien je buiten je comfort zone te stappen en zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken vooral met improvisatie (en een aantal richtlijnen van wat je zeker niet moet doen). Zo wordt je dus een beter persoon, beter in de omgang met vrouwen en heb je geen externe trucjes meer nodig om vrouwen aan te trekken.
324441 inmiddels.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:08 schreef solaire het volgende:
[..]
Ach ja Singles gaat ook nergens over, daar zijn ze al in deel 324440
Te onderhouden?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:14 schreef TheGame het volgende:
Maar zij zal moeilijk te verleiden en te onderhouden zijn
Dat is vervelend, want er bestaat geen perfecte 10. Niet qua uiterlijk, nog qua innerlijk. Het feit is dat je voor een relatie een deel van je van te voren gemaakte lijstje zal moeten laten varen. Dat is geen probleem, wantquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:14 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, het doel is uiteindelijk een relatie te krijgen met je "perfecte 10". Een vrouw die zowel uiterlijk en innerlijk voldoet aan de eisen die jij voorjezelf stelt (en dat kun je zo gek maken als je zelf wil). Maar zij zal moeilijk te verleiden en te onderhouden zijn en daarom dien je zoveel mogelijk ervaring op te bouwen zodat je "klaar" voor haar bent als je haar tegenkomt.
Je moet wle zorgen dat ze d'r APK haalt he...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
Te onderhouden?
Ik krijg een steeds raarder beeld van hoe er in dat wereldje tegen vrouwen wordt aangekeken.
Daarmee bedoel ik: interessant genoeg zijn/blijven om haar te houden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Te onderhouden?
Ik krijg een steeds raarder beeld van hoe er in dat wereldje tegen vrouwen wordt aangekeken.
Een mollig meisje met leuke humor kan ook jouw perfecte 10 zijn, tis maar net wat je zelf wil. Welke vrouw er goed bij je past kom je dus door ervaring achter, maar wat het vooral betekent is dat je niet bij een vrouw blijft waar het niet optimaal mee klikt, maar bij wie je toch maar blijft omdat je geen zin hebt om iemand anders te zoeken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Dat is vervelend, want er bestaat geen perfecte 10. Niet qua uiterlijk, nog qua innerlijk. Het feit is dat je voor een relatie een deel van je van te voren gemaakte lijstje zal moeten laten varen. Dat is geen probleem, want
1. niemand kan aan jouw lijstje voldoen van 'de perfecte 10'. (iig niet aan mijn lijstje)
2. Als je van iemand houd/verliefd op raakt zal je je lijstje aan de kant gooien.
Hoe weet jij dat de vrouw die zo goed bij jou past wel aan dat lijstje voldoet? Soms kom je na een poos achter heel andere karaktertrekken van een ander. Waarom zal zij zo moeilijk te verleiden zijn dat je hier minstens 5! jaar relatieervaring voor moet hebben?
Ik ben van mening dat als je degene tegenkomt met wie alles klopt, je er vanzelf klaar voor bent.
De PUA volgens jou is dus iemand die lang ervaring heeft met diverse relaties, om uiteindelijk het perfecte über meisje te kunnen versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |