Nee, ik heb gelijk. Je hebt niets aan je chemie als je niet eens op het punt aankomt dat die chemie een rol gaat spelen. Het doel van alle versiertips is te bewerkstelligen dat je op dat punt komt. Dan kun je nog altijd pech hebben, maar je vergroot je kansen wel aanzienlijk in vergelijking met de sociaal gehandicapte.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:15 schreef jjstyle333 het volgende:
Hier gaan we verder waar we gebleven waren,
Link naar deel 1 Pick Up meiden
Laatste post was van Seven.of.Nine
Copycat heeft gelijk. Tot op zekere hoogte werken de tactieken wel, maar ergens moet een vrouw die chemie al voelen. Dat hoeft niet persé sterke fysieke aantrekkingskracht te zijn. Maar zonder chemie kun je al je boekenkennis en DVD tutorials loslaten op een dame zonder succes te hebben. Als het toch lukt, dan is dat omdat er toch wel een beetje chemie was.
Zonder chemie kom je nergens. Punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:50 schreef Sachertorte het volgende:
Nee, ik heb gelijk. Je hebt niets aan je chemie als je niet eens op het punt aankomt dat die chemie een rol gaat spelen. Het doel van alle versiertips is te bewerkstelligen dat je op dat punt komt. Dan kun je nog altijd pech hebben, maar je vergroot je kansen wel aanzienlijk in vergelijking met de sociaal gehandicapte.
Wat snap je niet aan chemie is zinloos als je niet op de juiste manier in contact met een vrouw komt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder chemie kom je nergens. Punt.
Hij bedoelt volgens mij dat het de bedoeling is dat de man in kwestie in een kroeg niet verlegen naar z'n tenen staat te kijken maar daadwerkelijk initiatief neemt. Chemie gaat er niet zijn als je de man in kwestie uberhaupt niet ziet staan denk ik.quote:
Dat snap ik, maar dan nog heeft de man met wie ik geen chemie heb net zo weinig kans. Ongeacht zijn theoretische tactiekjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:54 schreef Catbert het volgende:
Hij bedoelt volgens mij dat het de bedoeling is dat de man in kwestie in een kroeg niet verlegen naar z'n tenen staat te kijken maar daadwerkelijk initiatief neemt. Chemie gaat er niet zijn als je de man in kwestie uberhaupt niet ziet staan denk ik.
Op chatsites en datingsites natuurlijk, het blijft fok.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
Waar kunnen we deze Don Juan's hun kunsten zien vertonen?
Juist. Deze tips zijn geen wondermiddel, maar alles is beter dan passief afwachten. Dan weet je zeker dat je achter het net vist.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij bedoelt volgens mij dat het de bedoeling is dat de man in kwestie in een kroeg niet verlegen naar z'n tenen staat te kijken maar daadwerkelijk initiatief neemt. Chemie gaat er niet zijn als je de man in kwestie uberhaupt niet ziet staan denk ik.
Ja, maar het is heel simpel. Heb je chemie, maar geen skills kom je nergens. Heb je wel de skills, maar geen chemie heb je pech. Maar bij de volgende vrouw heb je wellicht wel die chemie. Waar degene met de chemie maar zonder de skills nog steeds een niet heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
Heb je niet gewoon beide nodig? Zonder chemie kom je er niet, zonder een manier om daar mee om te gaan óók niet. Als één van de twee ontbreekt lukt het niet, dus jullie hebben beide gelijk
Je wordt nu toch wel nieuwsgierig hè. That's how they getcha!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
Waar kunnen we deze Don Juan's hun kunsten zien vertonen?
Dat kan nooit nu al, moeten nog minstens 20 DVDs kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:58 schreef solaire het volgende:
inderdaad nu wordt het tijd om het in de praktijk te aanschouwen
Dat snap ik, maar volgens mij praten jullie een beetje langs elkaar heenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
Dat snap ik, maar dan nog heeft de man met wie ik geen chemie heb net zo weinig kans. Ongeacht zijn theoretische tactiekjes.
In het vorige topic heb ik toch al uitgelegd waar die "chemie" waar jij het over hebt vandaan komt, maar daar ben je niet op in gegaan....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan nog heeft de man met wie ik geen chemie heb net zo weinig kans. Ongeacht zijn theoretische tactiekjes.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
De chemie kun je "kunstmatig" opwekken door "in state" te geraken zoals dat genoemd wordt. Het "in state" is te vergelijken met het gevoel dat je krijgt wanneer je net te horen hebt gekregen dat je bent aangenomen voor een baan die je echt heel graag had willen hebben. Het gevoel dat je de hele wereld aankan. Het idee is omdat gevoel zelf op te wekken als je in een bar/club whatever staat en als je eenmaal dat gevoel hebt dan lopen alle gesprekken vanzelf omdat dat gevoel besmettelijk is. Dat is waarschijnlijk wat jij dan voelt als chemie met iemand hebben.
Doe eens een herhalingsoefening, want die heb ik waarschijnlijk gemist. Of was jij dat die begon over die flesjes Pabo-feromonen? Daar zullen ook best wat mannen intrappen, ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef TheGame het volgende:
In het vorige topic heb ik toch al uitgelegd waar die "chemie" waar jij het over hebt vandaan komt, maar daar ben je niet op in gegaan....
Maar zo als ik al zei is dat gevoel besmettelijk, dus zul je ook meteen open staan voor iemand. Maarja het blijft een lastig onderwerp omdat vrouwen zelf niet weten waar hun gevoelens vandaan komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
Aha, thanks!
Maar dat euforische gevoel dat jij kunstmatig opwekt geeft niet die geur af die mij gek maakt van verlangen naar jou. Lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |