abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:04:30 #1
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73712943
Met dit schijnbaar populaire topic zijn we reeds alweer bij nummertje *4 aangeland. Hieronder belangrijke voorgaande posts.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nou die indruk krijg ik niet. Je bent haar woorden namelijk erg aan het nuanceren. Copycat zie ik als trol van de hoogste orde trouwens. Overal tegenaan schoppen en tegenin gaan voor de lol. En ergens lees ik dat ze Ali B geweldig vindt. tsja.. Hoe serieus neem je mensen en hun meningen nog op internet?
[..]

Maar je moet toch ergens beginnen. Iedereen stottert en hakelt als ze iets nieuws leren. En volgens mij gaat het niet enkelt om de "pickup-lines" ed. Ik denk dat critici (vooral vrouwen) daar onterecht de nadruk leggen. Bij assertiviteits-training krijg je toch ook kaartjes met opdrachten als "vraag je buuf mee uit naar de bios" enzo? Je kan het ook zien als aanloop naar .. eh..tja een beter begrip?. Dat je gewoon leert om je over angsten heen te zetten door specifieke opdrachten uittevoeren. Is dat zo erg fout?
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Alsof je als sociale nul iets met een RP date aan zou kunnen.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vind ik Ali B. gewéldig? Ik vind hem overkomen als een aardige gozer, maar verder?

En voor de umpth time: ga die cursus volgen als je denkt dat je er baat bij hebt. Verwacht echter niet dat vervolgens elke vrouw in katzwijm gaat vallen.
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:59 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het ging niet over muzieksmaak dacht ik. meer wie heeft flair/wie vind je een schatje ofzo.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:05:49 #2
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73712985
Misschien kan de mod één van beide topics verwijderen. Als je deze laat staan, zet dan (4) achter de topictitel
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:07:02 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73713032
Ik neem aanstoot aan de suggestie dat ik een Ali-B fan zou zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:07:47 #4
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73713055
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is oefening. Daar gaan jarens overheen denk ik.maar dan heb je in het begin wel handvaten. Als je een taal leert klinkt dat in het begin ook gekunsteld en als een truc. Later wordt dat steeds natuurlijker. Natuurlijk heeft de een meer aanleg dan de ander, maar iedereen kan het leren. Dat denk ik ook echt.
Dat is dus waar het hiervoor al eens over ging, weet niet meer wie het zei: onbewust onbekwaam --> bewust onbekwaam --> bewust bekwaam --> onbewust bekwaam.
Die laatste stap wordt vaak niet gemaakt, men heeft wel geleerd hoe het moet en blijft dat té bewust zo doen. Vervolgens wil het nog wel eens gebeuren dat men weer terugglijdt naar onbekwaam.

Maar je hebt gelijk: er is meer mogelijk aan persoonlijke verandering dan je misschien zou denken! !
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73713093
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:05 schreef Goldfoxx het volgende:
Misschien kan de mod één van beide topics verwijderen. Als je deze laat staan, zet dan (4) achter de topictitel
Aanmaken gaat te snel hier
My fantastic all time high life..
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:10:43 #6
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73713165
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef Copycat het volgende:
Ik neem aanstoot aan de suggestie dat ik een Ali-B fan zou zijn.
Maar buiten dat zette hij wel een feilloze karakterschets van je neer hè.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:11:47 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73713207
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Garisson72 het volgende:
Maar buiten dat zette hij wel een feilloze karakterschets van je neer hè.
Ja! Ik ben een troll pur sang .
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:15:01 #8
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73713316
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat is dus waar het hiervoor al eens over ging, weet niet meer wie het zei: onbewust onbekwaam --> bewust onbekwaam --> bewust bekwaam --> onbewust bekwaam.
Die laatste stap wordt vaak niet gemaakt, men heeft wel geleerd hoe het moet en blijft dat té bewust zo doen. Vervolgens wil het nog wel eens gebeuren dat men weer terugglijdt naar onbekwaam.

Maar je hebt gelijk: er is meer mogelijk aan persoonlijke verandering dan je misschien zou denken! !
Dit is helemaal waar, dit heb ik zelf op verschillende manieren al doorgemaakt. Alleen sommige mensen komen niet op het bewustzijnsniveau dat zij daadwerkelijk zichzelf kunnen veranderen als zij zich hiervoor inspannen.

Ik vind het mooi om zelf te kunnen zien dat ik kan verbeteren, en zie hier uitdagingen en mogelijkheden in. Je kan veel meer bereiken als je jezelf pusht om op geestelijk niveau nieuwe dingen aan te leren.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:17:08 #9
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73713385
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze komt eindelijk uit de kast
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:17:25 #10
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73713396
Wauw, was dat een belangrijke post van me? Cool
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:19:33 #11
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73713479
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:17 schreef Catbert het volgende:
Wauw, was dat een belangrijke post van me? Cool
Ik zat er over te twijfelen, maar het is toch catbert weer hé?

Je geeft een waarheid als een koe, al die mensen op bv RP zijn gewoon hopeloos.
pi_73713497
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:15 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Dit is helemaal waar, dit heb ik zelf op verschillende manieren al doorgemaakt. Alleen sommige mensen komen niet op het bewustzijnsniveau dat zij daadwerkelijk zichzelf kunnen veranderen als zij zich hiervoor inspannen.

Ik vind het mooi om zelf te kunnen zien dat ik kan verbeteren, en zie hier uitdagingen en mogelijkheden in. Je kan veel meer bereiken als je jezelf pusht om op geestelijk niveau nieuwe dingen aan te leren.
De self help methoden geven je hierbij een eerste aanzet, dus zijn ergens toch best nog wel nuttig
Mensen gaan het doen, ze worden gemotiveerd door het beloofde succes om zichzelf te gaan verbeteren.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:20:24 #13
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73713517
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:19 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik zat er over te twijfelen, maar het is toch catbert weer hé?
Die Catbert toch!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:20:57 #14
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73713541
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat er sprake is van een sterke emotionele behoefte (beter woord) als je het zo belangrijk vind mooie vrouwen te kunnen scoren dat je bereid bent er grof geld voor neer te leggen (er zijn complete seminairs met betrekking tot dit onderwerp).
Google is cool.
quote:
En bij sommige mensen ontstaat die behoefte uit een leegte, dat geloof ik. Die vriend van mij die zo zit te patsen, is eigenlijk ontzettend onzeker. Zijn grandiose imago dient ter bescherming van zijn ego.
Ik denk dat zonder uitzondering bij iedereen een leegte ontstaat en de behoefte om het over een onderwerp te hebben waar je erg mee zit. Dan ben je toch niet zwak ofzo enkelt menselijk en sociaal. En voortplanting en sex ed. zit iedereen hoog omdat dat zit ingebakken. Als je niet makkelijk aan sex kan komen dan gaat je lichaam gewoon te keer. Ik vind het eigenlijk petje af dat zeker 98% van alle gefrustreerde mannen zich toch kunnen indammen en geen rare dingen gaan doen. Dat vergt zo ontzettend veel energie want die behoefte is sterk. Dat zie je bij dieren ook. Welles een kater zichzelf helemaal lam zien botsen tegen de deur naar het balkon omdat ie graag wilt neuken? Ik bedoel maar.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:22:16 #15
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73713590
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

t is maar waar je trots op bent. maar whatever makes you happy
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_73713602
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:19 schreef Goldfoxx het volgende:
Je geeft een waarheid als een koe, al die mensen op bv RP zijn gewoon hopeloos.
Mhwoa, hopeloos gaat me te ver.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:23:07 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73713620
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:22 schreef Schenkstroop het volgende:

t is maar waar je trots op bent. maar whatever makes you happy
pi_73713632
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Google is cool.
[..]

Ik denk dat zonder uitzondering bij iedereen een leegte ontstaat en de behoefte om het over een onderwerp te hebben waar je erg mee zit. Dan ben je toch niet zwak ofzo enkelt menselijk en sociaal. En voortplanting en sex ed. zit iedereen hoog omdat dat zit ingebakken. Als je niet makkelijk aan sex kan komen dan gaat je lichaam gewoon vreselijk te keer. Als man wel. Ik vind het eigenlijk petje af dat zeker 98% van alle gefrustreerde mannen zich toch kunnen inhouden en indammen en geen rare dingen doen. Dat vergt ontzettend energie. Want de behoefte is erg sterk. Dat zie je bij dieren ook. Welles een kater zichzelf helemaal lam zien botsen tegen de deur naar het balkon omdat ie graag wilt neuken? Ik bedoel maar.
nee aanranding/ verkrachting keuren we nog steeds af, dus ga niet weer die richting in aub
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:24:38 #19
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73713688
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:20 schreef HgN-ex het volgende:

[..]

De self help methoden geven je hierbij een eerste aanzet, dus zijn ergens toch best nog wel nuttig
Mensen gaan het doen, ze worden gemotiveerd door het beloofde succes om zichzelf te gaan verbeteren.
Mensen snappen blijkbaar niet dat ze zelf doelen kunnen stellen in het dagelijks leven. Zoveel geld ertegen aansmijten vind ik zonde. Je hebt al die cursussen niet nodig, voor dingen die je in het dagelijks leven als vanzelf leert, en de kennis hiervan op straat ligt.
pi_73713744
quote:

[..]

Google is cool.
[..]

Ik denk dat zonder uitzondering bij iedereen een leegte ontstaat en de behoefte om het over een onderwerp te hebben waar je erg mee zit. Dan ben je toch niet zwak ofzo enkelt menselijk en sociaal. En voortplanting en sex ed. zit iedereen hoog omdat dat zit ingebakken. Als je niet makkelijk aan sex kan komen dan gaat je lichaam gewoon vreselijk te keer. Als man wel. Ik vind het eigenlijk petje af dat zeker 98% van alle gefrustreerde mannen zich toch kunnen inhouden en indammen en geen rare dingen doen. Dat vergt ontzettend energie. Want de behoefte is erg sterk. Dat zie je bij dieren ook. Welles een kater zichzelf helemaal lam zien botsen tegen de deur naar het balkon omdat ie graag wilt neuken? Ik bedoel maar.
Wat dat betreft is het inderdaad best nog wel veilig op de wereld dan (A) De meeste mannen hebben ook een vriendin, zijn getrouwd, weet ik het. Vrouwen hebben ook behoefte aan meer dan zichzelf in hun leven. Er zijn nog steeds meer vrouwen dan mannen op de wereld, dus de gefrustreerde mannen hebben zo ook nog ergens hun kansen liggen
pi_73713767
Cc fan van Ali B?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:27:26 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73713812
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:26 schreef Pheno het volgende:
Cc fan van Ali B?
Zie je! Daar ga je al.
Een trollende Ali B. fan ... mijn imago, wat doe je???
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:27:47 #23
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_73713824
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:23 schreef solaire het volgende:

[..]

nee aanranding/ verkrachting keuren we nog steeds af, dus ga niet weer die richting in aub
Waar zeg ik dat we aanranding door de vingers moeten zien ofzo? Ik geef alleen aan waar mannen doorheen gaan de emoties ed. daar krijgen gefrustreerde mannen helemaal geen erkenning voor. Nul komma nul.
pi_73713826
@ Goldfoxx,
de meeste mensen betalen eigenlijk alleen maar zoveel geld om er vervolgens achter te komen dat het ze gewoon keihard heeft ontbroken aan lef.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:28:20 #25
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73713844
quote:

[..]

Google is cool.
[..]

Ik denk dat zonder uitzondering bij iedereen een leegte ontstaat en de behoefte om het over een onderwerp te hebben waar je erg mee zit. Dan ben je toch niet zwak ofzo enkelt menselijk en sociaal. En voortplanting en sex ed. zit iedereen hoog omdat dat zit ingebakken. Als je niet makkelijk aan sex kan komen dan gaat je lichaam gewoon te keer. Ik vind het eigenlijk petje af dat zeker 98% van alle gefrustreerde mannen zich toch kunnen indammen en geen rare dingen gaan doen. Dat vergt zo ontzettend veel energie want die behoefte is sterk. Dat zie je bij dieren ook. Welles een kater zichzelf helemaal lam zien botsen tegen de deur naar het balkon omdat ie graag wilt neuken? Ik bedoel maar.
Ze zullen er vanzelf achter komen dat iedereen versieren, en met iedereen het bed in duiken die leegte niet gaat oplossen. Wat die mensen zoeken is een goede relatie met iemand, maar voorgaande is alleen maar doods & leeg. Dat bedoelde HgN-ex ook met zijn opmerking eerder dat her een emotionele leegte geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')