Is dat nou een goed teken, zo'n verkleinvormpje?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef BeSimple het volgende:
7:29:55 PM Zij: wel leuk stemmetje
Zéker niet kwakkeloos nee. Dat heb je goed. Je moet ze kwakvol overnemen. Of kwakrijk.quote:maar je moet dus absoluut niet technieken kwakkeloos gaan overnemen.
Nee ze heeft al meer als genoeg complimentjes gegeven, en via vriendin heb ik gehoord dat ik een 'leuk karakter heb'. Ik verwacht natuurlijk helemaal niets. Maar het was slechts een klein voorbeeld van hoe ik 2 weken geleden zou reageren en hoe ik nu reageer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat nou een goed teken, zo'n verkleinvormpje?
[..]
Zéker niet kwakkeloos nee. Dat heb je goed. Je moet ze kwakvol overnemen. Of kwakrijk.
Ja dat kan dus ook nog, dat is het probleemquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ai 'Leuk karakter', aardig dodelijk.
Zet zij je even lekker te kwakken.
Hé, hallo..quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ai 'Leuk karakter', aardig dodelijk.
Zet zij je even lekker te kwakken.
Dit wordt nog een hele opgave voor je.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef BeSimple het volgende:
En je moet gewoon de eigenschappen van "de perfecte man / versierder / verleider" overnemen. Al moet dat niet tegen je eigen eigenschappen in gaan!
O shyte, we zijn je toch niet aan het cockblocken hè?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef BanSuSai het volgende:
Hé, hallo..
Toch niet weer zo'n verlegen type, jij?
Voor iemand die zo anti PUA is weetje nog aardig veel jargon woordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit wordt nog een hele opgave voor je.
[..]
O shyte, we zijn je toch niet aan het cockblocken hè?
I'll step aside.
We zijn inmiddels in deel 5. You do math now please, yes?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Voor iemand die zo anti PUA is weetje nog aardig veel jargon woorden
Als je maar weet dat ik je doorzie!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We zijn inmiddels in deel 5. You do math now please, yes?
Overigens schaam ik mij niet te verklappen dat ik een paar delen van The Pickup Artist heb gekeken dit weekend, die VH1-serie. Die hele Game heeft geen geheimen meer voor mij.
Who cares, jij bent pot.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Als je maar weet dat ik je doorzie!
Wow ja, na een paar delen daarvan weet je meteen alles.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We zijn inmiddels in deel 5. You do math now please, yes?
Overigens schaam ik mij niet te verklappen dat ik een paar delen van The Pickup Artist heb gekeken dit weekend, die VH1-serie. Die hele Game heeft geen geheimen meer voor mij.
Master Pick Up Artist?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:04 schreef Beach het volgende:
Wow ja, na een paar delen daarvan weet je meteen alles.
Applaus voor deze MPUA!
Ah daarom brachten mijn slicke pogingen geen resultaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Master Pick Up Artist?
Of heb ik mezelf nu ook verraden?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Master Pick Up Artist?
Of heb ik mezelf nu ook verraden?
Hate the Game, not the player, hater!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:04 schreef Beach het volgende:
Wow ja, na een paar delen daarvan weet je meteen alles.
Applaus voor deze MPUA!
Ja, stel je voor dat er een paar mannen wat sociale technieken leren en zo leuker in omgang worden.... dat mág toch helemaal niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Eigenlijk zou een vrouw een anti-game moeten schrijven. Facts and myths about PUA's.
Copycat, het zou best een goudmijntje kunnen zijn. Hint.
Ind, die mensen verdienen het gewoon om de rest van hun verdere leven achter de computer te zittenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat er een paar mannen wat sociale technieken leren en zo leuker in omgang worden.... dat mág toch helemaal niet.
Ik moet hier even op reageren: dit zijn prachtige voorbeelden van hoe onnozel ontzettend veel mannen zijn in versieren, of uberhaupt een gesprekje beginnen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:15 schreef Xennia het volgende:
Nou, ik ben gister uit geweest en heb een paar mannen ontmoet die niet konden versieren (maar heb me wel dood gelachen).
Zo was daar:
- Anfred. En ja dat is een naam. Ik heb hem een beetje belachelijk gemaakt en gevraagd of zijn ouders een hekel aan hem hadden dat ze hem zo genoemd hebben en of hij dat een plekje had weten te geven.
- Een man die steeds in mijn buurt stond te dansen en die tegen me zei dat ik zo''n vrolijke uitstraling had en of ik soms een zonnetje had ingeslikt (), want ik straalde zo
- Een veels te jonge jongen type bralbal, die wel een geile stem had. Hij vroeg bij welke studentenvereniging en zo ik was. Daarna heb ik de rest van de avond een aantal mannen geile-stemmen-audities laten doen.
- Een jongen die van de week op NL3 dat programma had gezien over hoe je vrouwen kon leren versieren. Ik had dat programma toevallig ook gezien en hij opende met ''Wat is jouw passie?''. Dat was een zinnetje dat gebruikt werd in het programma. Ik antwoordde met ''En je vriend is zeker in het buitenland op zakenreis en die heeft jou 200 euro gegeven om een cadeau voor zijn vriendin te kopen en je wilt mijn advies?'' Waarop hij verbleekte en zei ''OMG OMG jij hebt het programma ook gezien!
Ach dat van die zonnetje vond ik opzich nog wel een beetje een goedequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik moet hier even op reageren: dit zijn prachtige voorbeelden van hoe onnozel ontzettend veel mannen zijn in versieren, of uberhaupt een gesprekje beginnen.
Nou wil ik niet gaan beweren dat PUA stuff de heilige graal voor hen zal zijn, maar iemand moet ze in ieder geval eens even in 5 minuten leren dat je gewoon "hoi" moet zeggen en een gesprek moet beginnen wat niet een interview is of gedoemd heeft een dood einde te hebben. En al die cheesy bullshit als zonnetje inslikken moet je al helemaal uit je leven verbannen.
Zonnetje is vrij kansloos. Gewoon jezelf blijven, en niet zo fucking verkrampt doen werkt ook goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach dat van die zonnetje vond ik opzich nog wel een beetje een goedeNaja veel zal er van af hangen hoe je et brengt denk ik, maar goed zoals ze al zei was die kerel strontlazarus en dan boeit et me meestal ook nooit meer of et werkt ofniet
Dus hij zou et ook gewoon voor de grap zo gezegd kunnen hebben
Zulke dingen worden nooit voor de grap gezegd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dus hij zou et ook gewoon voor de grap zo gezegd kunnen hebben
Kijk weetje wat et isquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zonnetje is vrij kansloos. Gewoon jezelf blijven, en niet zo fucking verkrampt doen werkt ook goed.
Sommige mensen zijn juist fucking verkrampt als ze zichzelf zijn. "Jezelf blijven" is echt de slechtste tip ooit zo'n beetje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zonnetje is vrij kansloos. Gewoon jezelf blijven, en niet zo fucking verkrampt doen werkt ook goed.
precies, een simpel hoi! werkt nog altijd het beste. en dan niet met een rode kop terwijl je zenuwachtig om je heen kijkt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik moet hier even op reageren: dit zijn prachtige voorbeelden van hoe onnozel ontzettend veel mannen zijn in versieren, of uberhaupt een gesprekje beginnen.
Nou wil ik niet gaan beweren dat PUA stuff de heilige graal voor hen zal zijn, maar iemand moet ze in ieder geval eens even in 5 minuten leren dat je gewoon "hoi" moet zeggen en een gesprek moet beginnen wat niet een interview is of gedoemd heeft een dood einde te hebben. En al die cheesy bullshit als zonnetje inslikken moet je al helemaal uit je leven verbannen.
Nee, dat komt omdat ze uit alle macht een leuke versie van zichzelf denken te moeten produceren als iemand zegt dat ze zichzelf moeten zijn, omdat ze niet genoeg in zichzelf geloven om dát te durven laten zien. Dat lukt vervolgens uiteraard niet, en dientengevolge dus fucking verkrampt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Xeanor het volgende:
Sommige mensen zijn juist fucking verkrampt als ze zichzelf zijn. "Jezelf blijven" is echt de slechtste tip ooit zo'n beetje.
Er is ook meer dan genoeg PUA materiaal die precies zo'n aanpak promoot. Ik snap dan ook niet dat iedereen hier z'n best doet het allemaal af te branden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
precies, een simpel hoi! werkt nog altijd het beste. en dan niet met een rode kop terwijl je zenuwachtig om je heen kijkt.
Ik heb hem vriendelijk bedankt voor het complimentje hoor en ben verder gaan dansen. Ik heb hem niet afgefikt. Ik dacht alleen maar, oh dat is een leuke, die wil ik mijn fok-vriendjes vertellen als anti-tip.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zulke dingen worden nooit voor de grap gezegd.
De bedoeling is altijd om haar te imponeren denk ik, of een positieve reactie los te maken. Wordt het een negatieve reactie dan 'is het maar een geintje', maar had Xennia het heul leuk gevonden dan heeft hij het tóch maar mooi gezegd.
Je vindt mij een sukkelquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:46 schreef dawg het volgende:kansloos, 5 delen hierover.
en vrijgezelle vrouwen die vinden dat alleen sukkels op hun afstappen: kijk eens in de spiegel, misschien ligt daar de oorzaak wel.
Je moet ook niet gaan liegen en zinnetjes die worden voorgekauwd in een tv-show gaan lopen brullen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Maarre, het is toch gewoon liegen als je tegen mensen zegt: ''Ja zagen jullie die twee meisjes vechten buiten, het was echt erg''. Ofzo. En een beetje triest?
Dat is gewoon slecht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Maarre, het is toch gewoon liegen als je tegen mensen zegt: ''Ja zagen jullie die twee meisjes vechten buiten, het was echt erg''. Ofzo. En een beetje triest?
Ik nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarom heb ik het vermoeden dat jullie dit allemaal van een of ander boek hebben
quote:
wat voor termenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:56 schreef fs180 het volgende:
Docu ook goed, ken paar mensen die ook aparte termen gebruiken voor vrouwen, stelletje nerds
Voor veel mannen is zelfs een simpele 'hoi' een zware opdracht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja je kunt toch gewoon zeggen hoi, heb je het naar je zin ofzo. Zo moeilijk is het niet volgens mij. Maargoed sommige mensen vinden dat soort zinnetjes erg handig blijkbaar.
Exact! Maar ga niet om aandacht lopen zeuren and such.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is gewoon slecht.
Gewoon gezellig praten is 100 keer beter merk ik
Die kan ik ook niet zienquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef Stevennn het volgende:
Zeg buffalo,
Weet jij waar ik die afleveringen 6 en 7 kan zien van seizoen 2? want dan begin ik misschien nog wel aan seizoen 2
nee en aflevering 2 kan ik ook niet zienquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die kan ik ook niet zien![]()
Die staan inderdaad niet op die ene site he
Nee ik ook nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:07 schreef Stevennn het volgende:
[..]
nee en aflevering 2 kan ik ook niet zien
In et begin (lees: 1e en helft van 2e aflevering) kon ik nog wel om em lachenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:28 schreef Crutch het volgende:
Ik vond die Pradeep (seizoen 1) echt méga irritant.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef BanSuSai het volgende:
Dit topic bloedt beetje dood.
Come on, meiden. Toon je aanwezigheid hier, en dan laat ik zien hoe een ware Don Juan het doet.
Iets anders zou me ook hebben verwonderd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:54 schreef Xennia het volgende:
Ik heb hem vriendelijk bedankt voor het complimentje hoor en ben verder gaan dansen. Ik heb hem niet afgefikt.
Je denkt zelfs aan ons tijdens het uitgaan!quote:Ik dacht alleen maar, oh dat is een leuke, die wil ik mijn fok-vriendjes vertellen als anti-tip.
Er zijn meerdere redenen waarom hij of PUA's een andere naam hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:09 schreef Stevennn het volgende:
waarom veranderde hij z'n naam ook alweer?
Zoiets is alleen cool op internet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:32 schreef Mastering_life het volgende:
[..]
Er zijn meerdere redenen waarom hij of PUA's een andere naam hebben.
De bellangrijkste = om hun speciale 'hobby' te verbergen voor Familie, vrienden enzo. Maar ook om voorkomen dat de dames die ze scoren verweven raken met de PUA's zijn belevingswereld of leven).
+ om te verbergen wie ze in werkelijkheid zijn en wat voor werk ze doen!
De minder belangrijke = een naam te kiezen die staat voor hoe de PickUpArtist te werk gaat, net als bendeleden soms een naam hebben voor hoe zij te werk gaan en wat hun functie in de bende is. Je naam is eigenlijk ook je status.
Terminatorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:50 schreef Garisson72 het volgende:
Volgens mij is het onder Amerikaanse streetwise jongeren wel gemeengoed om nicknames te hebben; of ze verzinnen er één voor zichzelf of hun leeftijdsgenoten verzinnen er wel één. Mastering_Life maakt het spannender dan het is, denk ik.
Dat associeer ik niet met een goeie PUA-nick.quote:
The Game, Blz 3:quote:I was flabbergasted. I hadn't killed Style at all. I'd only made him
stronger. Sargers Googled my name and ordered my books on Amazon,
writing long posts detailing my career. When I asked them to keep my realworld
and my online identities separate—especially since I didn't want
women I met looking up field reports I'd written about them—they actually
agreed. I was still in charge.
The Game, Blz 57:quote:They called me Style. It
was a name I had earned.
We never used our real names—only our aliases. Even our mansion, like the others we had spawned everywhere from San Francisco to Sydney, had a nickname. It was Project Hollywood. And Project Hollywood was in
shambles.
The Game, Blz 76:quote:I needed to shed Neil Strauss and rewire myself to become Style. I wanted to live up to Mystery and Sin's faith in me.
Ik ga me niet verder lopen verdedigen, lees gewoon het boek.quote:You're doing well because you're smart and you're a fast learner. But looks count too.
You're Style, so start being Style. Just snap: shave your head, get Lasik, join
a gym."
Dit topic liep prima todat een paar kanslozen het zagen als een goeie plek om forumvrouwen te hosselen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:20 schreef BanSuSai het volgende:
Ik wel, en het is gewoon fictie. Ongetwijfeld geinspireerd op echt gebeurde zaken, maar verder gewoon fictie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:27 schreef Mastering_life het volgende:
Het is heel logisch.. Behalve dat hebben sommigen hier volgens mij hebben The game niet gelezen, geef toe!
Als dat fictie is, dan ben ik blank.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dit topic liep prima todat een paar kanslozen het zagen als een goeie plek om forumvrouwen te hosselen.
[..]
Ik wel, en het is gewoon fictie. Ongetwijfeld geinspireerd op echt gebeurde zaken, maar verder gewoon fictie.
Ik heb stukjes van het boek gelezen bij een vriend die hem in .pdf heeft. Leuk om te lezen, maar verder ook niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:27 schreef Mastering_life het volgende:
Het is heel logisch.. Behalve dat hebben sommigen hier volgens mij hebben The game niet gelezen, geef toe!
Ik ga me niet verder lopen verdedigen, lees gewoon het boek.
Het is echt een vet boek! Een heleboel dingen staan ook indirect beschreven.. Al zou ik bijvoorbeeld tegendraads gaan en waarschijnlijk mijn echte naam gebruiken. Als dingen je dan tegen gaan zitten, dan is het simpelweg omdat je het verdiend hebt. (goede maatstaf)
Dus terminator zou geen goede nick zijn voor mij? Da's jammerquote:Goldfoxx, Je maakt een grapje met Terminator, maar het probleem is ook dat die gasten echt in zichzelf gaan geloven, dat hun technieken en indentiteit daadwerkelijk kloppen en eerlijk zijn. In het boek hebben velen ook een indentiteitsprobleem.
In het echie is dat ook zo, ze voelen zich weinig waard zonder vrouwen!
Het mooie aan het boek is is dat het zeer vet geschreven is (vind ik zelf). Het is net een roman, maar ook weer een handleiding!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Ik heb stukjes van het boek gelezen bij een vriend die hem in .pdf heeft. Leuk om te lezen, maar verder ook niet.
[..]
Dus terminator zou geen goede nick zijn voor mij? Da's jammer![]()
Uiteindelijk masteren ze dus iets, en hebben ze nog niets?
Ik zie me al aankomen bij Nederlandse vrouwen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
Stellen die PUA's zich trouwens aan een volgende 'catch' ook voor als Mystery, Style of Terminator?
Misschien eens wat meer boeken lezen dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:00 schreef Mastering_life het volgende:
Het mooie aan het boek is is dat het zeer vet geschreven is (vind ik zelf).
Reken maar!quote:
Inderdaadquote:
Doe eens de moeite om inhoudelijk te reageren ofzo inplaats met van die standaard oneliners te komen..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zie me al aankomen bij Nederlandse vrouwen.
[..]
Misschien eens wat meer boeken lezen dan.
Ik heb 5 topics lang inhoudelijk gediscussieerd. Jij komt hier net binnenpissen man. Ik ga niet al die verhalen opnieuw ophangen omdat een pubertje The Game ziet als bijbel in plaats van wat het is: fictie. Je kunt het prima als inspiratie zien, wat er in staat wat betreft het gewoon jezelf over je schaamte heenzetten wat vrouwen betreft en ze aanspreken klopt zeker, maar meer dan dat is het niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:50 schreef Mastering_life het volgende:
Doe eens de moeite om inhoudelijk te reageren ofzo inplaats met van die standaard oneliners te komen..
De bijbel is toch ook keiharde fictie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
The Game ziet als bijbel in plaats van wat het is: fictie.
Ik heb de gehele draad doorgelezen, alle 11 pagina's. Dat is niet nodig. Daarnaast ben jij 28 of 29, dus ga alsjebliefd niet doen alsof je god bent. Doe gewoon normaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb 5 topics lang inhoudelijk gediscussieerd. Jij komt hier net binnenpissen man. Ik ga niet al die verhalen opnieuw ophangen omdat een pubertje The Game ziet als bijbel in plaats van wat het is: fictie.
Dat was nou precies mijn bedoeling.quote:The Game ziet als bijbel in plaats van wat het is: fictie. Je kunt het prima als inspiratie zien, wat er in staat wat betreft het gewoon jezelf over je schaamte heenzetten wat vrouwen betreft en ze aanspreken klopt zeker, maar meer dan dat is het niet.
Je kunt twee dingen doen. Je kunt die dingen zoals dat aanraken, neggen en weet ik wat meer heel krampachtig gaan bestuderen en letterlijk nemen, of je kunt het als inspiratie gebruiken, gewoon wat meer lef tonen en leuk met veel meiden gaan kletsen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Crutch het volgende:
Jongens, ga er maar vanuit dat het boek al door veel vrouwen gelezen is hoor. Ik ben er al meerdere malen op geättendeerd.
Ja, zo is het hoor. "Zit je me nou te neggen?", "Heb je the game gelezen?" en "Die heb je uit the game". Vervolgens gaat je gesprek over vrouwen versieren en grappige openingszinnen. Was voor mij iig duidelijk dat ik maar eens met wat origineels moest komen.quote:
Ik had het over de vorige delen knuppel. Weet niet of je het door hebt, maar we zitten in deel 5.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:22 schreef Mastering_life het volgende:
Ik heb de gehele draad doorgelezen, alle 11 pagina's. Dat is niet nodig. Daarnaast ben jij 28 of 29, dus ga alsjebliefd niet doen alsof je god bent. Doe gewoon normaal.
M'n ex heeft 'em ook gelezen, ze vond 't boek een stuk grappiger dan ik. En ze kon het ook niet echt serieus nemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:36 schreef Crutch het volgende:
Ja, zo is het hoor. "Zit je me nou te neggen?", "Heb je the game gelezen?" en "Die heb je uit the game". Vervolgens gaat je gesprek over vrouwen versieren en grappige openingszinnen. Was voor mij iig duidelijk dat ik maar eens met wat origineels moest komen.
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, zo is het hoor. "Zit je me nou te neggen?", "Heb je the game gelezen?" en "Die heb je uit the game". Vervolgens gaat je gesprek over vrouwen versieren en grappige openingszinnen. Was voor mij iig duidelijk dat ik maar eens met wat origineels moest komen.
We kunnen zo doorgaan totdat iemand eindelijk opgeeft om 'cooler' te zijn dan de ander, maar dit gaat nergens over..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:43 schreef Catbert het volgende:
Ik had het over de vorige delen knuppel. Weet niet of je het door hebt, maar we zitten in deel 5.
Het probleem met vrouwen altijd is dat zij bijna nooit durven toe te geven dat ze fout zitten, zelfs als jij je eigen fout heb toegegeven en ze al 100 keer een steeds diepere vraag gesteld hebt.quote:M'n ex heeft 'em ook gelezen, ze vond 't boek een stuk grappiger dan ik. En ze kon het ook niet echt serieus nemen.
In Nederland zijn er al zo weinig mensen die dat boek hebben gelezen en al helemaal niet vrouwen.quote:
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In Nederland zijn er al zo weinig mensen die dat boek hebben gelezen en al helemaal niet vrouwen.
Je blijft zelf net zo goed reageren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:55 schreef Mastering_life het volgende:
We kunnen zo doorgaan totdat iemand eindelijk opgeeft om 'cooler' te zijn dan de ander, maar dit gaat nergens over..
Komop zegquote:Het probleem met vrouwen altijd is dat zij bijna nooit durven toe te geven dat ze fout zitten, zelfs als jij je eigen fout heb toegegeven en ze al 100 keer een steeds diepere vraag gesteld hebt.
Hoe geloofwaardig die mening van je ex is kan ik niet meten. Behalve dan dat mensen over het algemeen zelf niet eens weten wat nou hun eigen 'drive' en emoties zijn.
Ja. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat een vrouw die uitgaat dat heeft gelezen.quote:
Veel vrouwen ontdekken pas tussen de 30 en 40 wat ze eigenlijk willen. Behalve dat zijn er ook jonge dames die meer EQ en IQ hebben dan jou of mij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je blijft zelf net zo goed reageren.
[..]
Komop zeg![]()
Een beetje intelligente vrouw (m'n ex is Dr.) heeft een hoop meer door dan je denkt. Misschien dat je wegkomt met 'truukjes' op leeghoofden maar dat zijn sowieso m'n types niet. Grappig dat zo'n puber als jij met "Het probleem met vrouwen" aan komt zetten. Die meiskes waar jij je op richt zijn zelf nog kinderen man.
Je kwam over als een 18-jarige, ik zie nu pas dat je uit '82 komtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:19 schreef Mastering_life het volgende:
Maar zoals ik al eerder zei, jij bent zelf ook net 28 of 29. Als alles onder de 30 een puber of jong meisje is, dan ben jij dat ook.
Nou... Mijn liefdes leven is al sinds de groep 5 een drama. Was een meisje niet op mij, dan was ik wel op haar en was zij op mij, dan was ik dat niet op haar! Basischool, omgekeerde wereld. Kinderen zijn apart. Mijn vrienden waren soms mijn vijanden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:17 schreef Crutch het volgende:
Dit topic sterft inderdaad een langzame dood.![]()
@Mastering_life: hoe ben jij in aanraking gekomen met PUA?
Zo denk ik er precies over; dingen die ik interessant vind absorbeer ik als een spons en kan niet wachten om het in de praktijk te testen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:03 schreef Mastering_life het volgende:
Ik hou van het leven en wil alles eruit halen wat er in zit! Van niets tot iets en van iets tot niets
Alles wat je denkt van, 'dat wil ik ook!', jaag dat achterna, als iets uiteindelijk niet bij jou hoort, merk je dat vanzelf. Je weet het pas als je het geprobeerd heb!
Maar gebruiken mag toch altijd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef Catbert het volgende:
Komop zeg![]()
Een beetje intelligente vrouw (m'n ex is Dr.) heeft een hoop meer door dan je denkt. Misschien dat je wegkomt met 'truukjes' op leeghoofden maar dat zijn sowieso m'n types niet. Grappig dat zo'n puber als jij met "Het probleem met vrouwen" aan komt zetten. Die meiskes waar jij je op richt zijn zelf nog kinderen man.
Dus jij bent MPUA? Ik bedoel als het toch maar benaderingsangst is... beetje kortzichtig of noh?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Crutch het volgende:
De allerbelangrijkste stap is het overwinnen van je benaderingsangst, punt.
Ik dacht er niemand was die ouder dan 14 was en serieus dit soort boeken las.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:44 schreef Crutch het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben 28
Ik ben 18... trouwens met 14 jarige leeftijd al weten wat Pick Up Artists zijn vind ik knap :Squote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht er niemand was die ouder dan 14 was en serieus dit soort boeken las.
Dat ligt aan het gebrek aan concrete PU resultaten, 4 zinnen op msn en 1 telefoonnummer is toch maar magertjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:17 schreef Crutch het volgende:
Dit topic sterft inderdaad een langzame dood.
Ik zit op het CIOS te Haarlem, maar daar had er ook iemand vorig jaar zelfmoord gepleegd, ook weer iemand waar op zich niks mee aan de hand leek te zijn.. Is triest dat dat soort dingen gebeuren. En dan krijg je ook nog van die achterlijke opmerkingen; "dat doet ie alleen voor de aandacht".quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:27 schreef Crutch het volgende:
CIOS is in Heerenveen toch? Daar kende ik iemand die zelfmoord heeft gepleegd.
Anyway, lang verhaal. Ik herken er wel dingen in. Ik heb zelf een een tijdje Elektrotechniek gestudeerd, maar vond er eigenlijk geen fuck aan. Vrienden had ik genoeg en had geen problemen met vrouwen, maar van het leven zelf wist ik nog maar weinig.
Uiteindelijk een grote stap genomen: Ik ben in Rotterdam gaan wonen en heb met 2 beeldschone en intelligente vrouwen een bedrijf opgericht. Gaat erg goed en de toekomst lacht ons toe.
Het pickupverhaal ontdekte ik pas later toen ik die term PUA eens voorbij hoorde komen op TV. Dat was zo'n 5 maanden geleden. Voordat ik het wist zat ik 2 seizoenen Pickup Artist te kijken, radio-interviews met Tijn van Ewijk te luisteren, the game te lezen. NLP te bestuderen en technieken te testen.
[..]
Zo denk ik er precies over; dingen die ik interessant vind absorbeer ik als een spons en kan niet wachten om het in de praktijk te testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |