Is dat nou een goed teken, zo'n verkleinvormpje?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef BeSimple het volgende:
7:29:55 PM Zij: wel leuk stemmetje
Zéker niet kwakkeloos nee. Dat heb je goed. Je moet ze kwakvol overnemen. Of kwakrijk.quote:maar je moet dus absoluut niet technieken kwakkeloos gaan overnemen.
Nee ze heeft al meer als genoeg complimentjes gegeven, en via vriendin heb ik gehoord dat ik een 'leuk karakter heb'. Ik verwacht natuurlijk helemaal niets. Maar het was slechts een klein voorbeeld van hoe ik 2 weken geleden zou reageren en hoe ik nu reageer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat nou een goed teken, zo'n verkleinvormpje?
[..]
Zéker niet kwakkeloos nee. Dat heb je goed. Je moet ze kwakvol overnemen. Of kwakrijk.
Ja dat kan dus ook nog, dat is het probleemquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ai 'Leuk karakter', aardig dodelijk.
Zet zij je even lekker te kwakken.
Hé, hallo..quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
Ai 'Leuk karakter', aardig dodelijk.
Zet zij je even lekker te kwakken.
Dit wordt nog een hele opgave voor je.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef BeSimple het volgende:
En je moet gewoon de eigenschappen van "de perfecte man / versierder / verleider" overnemen. Al moet dat niet tegen je eigen eigenschappen in gaan!
O shyte, we zijn je toch niet aan het cockblocken hè?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:26 schreef BanSuSai het volgende:
Hé, hallo..
Toch niet weer zo'n verlegen type, jij?
Voor iemand die zo anti PUA is weetje nog aardig veel jargon woordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit wordt nog een hele opgave voor je.
[..]
O shyte, we zijn je toch niet aan het cockblocken hè?
I'll step aside.
We zijn inmiddels in deel 5. You do math now please, yes?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Voor iemand die zo anti PUA is weetje nog aardig veel jargon woorden
Als je maar weet dat ik je doorzie!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We zijn inmiddels in deel 5. You do math now please, yes?
Overigens schaam ik mij niet te verklappen dat ik een paar delen van The Pickup Artist heb gekeken dit weekend, die VH1-serie. Die hele Game heeft geen geheimen meer voor mij.
Who cares, jij bent pot.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Als je maar weet dat ik je doorzie!
Wow ja, na een paar delen daarvan weet je meteen alles.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We zijn inmiddels in deel 5. You do math now please, yes?
Overigens schaam ik mij niet te verklappen dat ik een paar delen van The Pickup Artist heb gekeken dit weekend, die VH1-serie. Die hele Game heeft geen geheimen meer voor mij.
Master Pick Up Artist?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:04 schreef Beach het volgende:
Wow ja, na een paar delen daarvan weet je meteen alles.
Applaus voor deze MPUA!
Ah daarom brachten mijn slicke pogingen geen resultaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Master Pick Up Artist?
Of heb ik mezelf nu ook verraden?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Master Pick Up Artist?
Of heb ik mezelf nu ook verraden?
Hate the Game, not the player, hater!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:04 schreef Beach het volgende:
Wow ja, na een paar delen daarvan weet je meteen alles.
Applaus voor deze MPUA!
Ja, stel je voor dat er een paar mannen wat sociale technieken leren en zo leuker in omgang worden.... dat mág toch helemaal niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Eigenlijk zou een vrouw een anti-game moeten schrijven. Facts and myths about PUA's.
Copycat, het zou best een goudmijntje kunnen zijn. Hint.
Ind, die mensen verdienen het gewoon om de rest van hun verdere leven achter de computer te zittenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat er een paar mannen wat sociale technieken leren en zo leuker in omgang worden.... dat mág toch helemaal niet.
Ik moet hier even op reageren: dit zijn prachtige voorbeelden van hoe onnozel ontzettend veel mannen zijn in versieren, of uberhaupt een gesprekje beginnen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:15 schreef Xennia het volgende:
Nou, ik ben gister uit geweest en heb een paar mannen ontmoet die niet konden versieren (maar heb me wel dood gelachen).
Zo was daar:
- Anfred. En ja dat is een naam. Ik heb hem een beetje belachelijk gemaakt en gevraagd of zijn ouders een hekel aan hem hadden dat ze hem zo genoemd hebben en of hij dat een plekje had weten te geven.
- Een man die steeds in mijn buurt stond te dansen en die tegen me zei dat ik zo''n vrolijke uitstraling had en of ik soms een zonnetje had ingeslikt (), want ik straalde zo
- Een veels te jonge jongen type bralbal, die wel een geile stem had. Hij vroeg bij welke studentenvereniging en zo ik was. Daarna heb ik de rest van de avond een aantal mannen geile-stemmen-audities laten doen.
- Een jongen die van de week op NL3 dat programma had gezien over hoe je vrouwen kon leren versieren. Ik had dat programma toevallig ook gezien en hij opende met ''Wat is jouw passie?''. Dat was een zinnetje dat gebruikt werd in het programma. Ik antwoordde met ''En je vriend is zeker in het buitenland op zakenreis en die heeft jou 200 euro gegeven om een cadeau voor zijn vriendin te kopen en je wilt mijn advies?'' Waarop hij verbleekte en zei ''OMG OMG jij hebt het programma ook gezien!
Ach dat van die zonnetje vond ik opzich nog wel een beetje een goedequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik moet hier even op reageren: dit zijn prachtige voorbeelden van hoe onnozel ontzettend veel mannen zijn in versieren, of uberhaupt een gesprekje beginnen.
Nou wil ik niet gaan beweren dat PUA stuff de heilige graal voor hen zal zijn, maar iemand moet ze in ieder geval eens even in 5 minuten leren dat je gewoon "hoi" moet zeggen en een gesprek moet beginnen wat niet een interview is of gedoemd heeft een dood einde te hebben. En al die cheesy bullshit als zonnetje inslikken moet je al helemaal uit je leven verbannen.
Zonnetje is vrij kansloos. Gewoon jezelf blijven, en niet zo fucking verkrampt doen werkt ook goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach dat van die zonnetje vond ik opzich nog wel een beetje een goedeNaja veel zal er van af hangen hoe je et brengt denk ik, maar goed zoals ze al zei was die kerel strontlazarus en dan boeit et me meestal ook nooit meer of et werkt ofniet
Dus hij zou et ook gewoon voor de grap zo gezegd kunnen hebben
Zulke dingen worden nooit voor de grap gezegd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dus hij zou et ook gewoon voor de grap zo gezegd kunnen hebben
Kijk weetje wat et isquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zonnetje is vrij kansloos. Gewoon jezelf blijven, en niet zo fucking verkrampt doen werkt ook goed.
Sommige mensen zijn juist fucking verkrampt als ze zichzelf zijn. "Jezelf blijven" is echt de slechtste tip ooit zo'n beetje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zonnetje is vrij kansloos. Gewoon jezelf blijven, en niet zo fucking verkrampt doen werkt ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |