abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:09:59 #251
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_73866475
waarom veranderde hij z'n naam ook alweer?
Jonge, ik bin op de weaze
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:44:44 #252
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73867274
Voor wie The Game hebben gelezen:

Neil Strauss laat Project Hollywood zien

Je moeder is een hamster
pi_73868569
Wat is trouwens de nederlandse variant van: "You can dress her up, but you can't take her anywhere? "
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_73869022
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef BanSuSai het volgende:
Dit topic bloedt beetje dood.

Come on, meiden. Toon je aanwezigheid hier, en dan laat ik zien hoe een ware Don Juan het doet.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:17:43 #255
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73870176
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:54 schreef Xennia het volgende:
Ik heb hem vriendelijk bedankt voor het complimentje hoor en ben verder gaan dansen. Ik heb hem niet afgefikt.
Iets anders zou me ook hebben verwonderd.
quote:
Ik dacht alleen maar, oh dat is een leuke, die wil ik mijn fok-vriendjes vertellen als anti-tip.
Je denkt zelfs aan ons tijdens het uitgaan!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:32:18 #256
274679 Mastering_life
You decide your own faith!
pi_73870309
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 00:09 schreef Stevennn het volgende:
waarom veranderde hij z'n naam ook alweer?
Er zijn meerdere redenen waarom hij of PUA's een andere naam hebben.
De bellangrijkste = om hun speciale 'hobby' te verbergen voor Familie, vrienden enzo. Maar ook om voorkomen dat de dames die ze scoren verweven raken met de PUA's zijn belevingswereld of leven).
+ om te verbergen wie ze in werkelijkheid zijn en wat voor werk ze doen!
De minder belangrijke = een naam te kiezen die staat voor hoe de PickUpArtist te werk gaat, net als bendeleden soms een naam hebben voor hoe zij te werk gaan en wat hun functie in de bende is. Je naam is eigenlijk ook je status.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:45:55 #257
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73871406
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 08:32 schreef Mastering_life het volgende:

[..]

Er zijn meerdere redenen waarom hij of PUA's een andere naam hebben.
De bellangrijkste = om hun speciale 'hobby' te verbergen voor Familie, vrienden enzo. Maar ook om voorkomen dat de dames die ze scoren verweven raken met de PUA's zijn belevingswereld of leven).
+ om te verbergen wie ze in werkelijkheid zijn en wat voor werk ze doen!
De minder belangrijke = een naam te kiezen die staat voor hoe de PickUpArtist te werk gaat, net als bendeleden soms een naam hebben voor hoe zij te werk gaan en wat hun functie in de bende is. Je naam is eigenlijk ook je status.
Zoiets is alleen cool op internet.
Resistance is futile
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:50:28 #258
94676 Garisson72
pi_73871495
Volgens mij is het onder Amerikaanse streetwise jongeren wel gemeengoed om nicknames te hebben; of ze verzinnen er één voor zichzelf of hun leeftijdsgenoten verzinnen er wel één. Mastering_Life maakt het spannender dan het is, denk ik.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:54:32 #259
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73871573
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:50 schreef Garisson72 het volgende:
Volgens mij is het onder Amerikaanse streetwise jongeren wel gemeengoed om nicknames te hebben; of ze verzinnen er één voor zichzelf of hun leeftijdsgenoten verzinnen er wel één. Mastering_Life maakt het spannender dan het is, denk ik.
Terminator
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:21:57 #260
94676 Garisson72
pi_73872074
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:54 schreef Goldfoxx het volgende:
Terminator
Dat associeer ik niet met een goeie PUA-nick.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:27:24 #261
274679 Mastering_life
pi_73872216
Het is heel logisch.. Behalve dat hebben sommigen hier volgens mij hebben The game niet gelezen, geef toe!

Je wil niet altijd dat mensen weten wat jij precies doet omdat dat anders bijvoorbeeld je werk of je familie kan beinvloeden. Je wilt toch nog geloofwaardig overkomen.
The Game laat ook duidelijk zien hoe Fucked up vele pick-up artists zijn. Ook wordt er in beschreven dat je je naam gebruikt als extra drijfveer om 'beter' in je alterego te kunnen komen. Om niet alleen er uit te zien zoals wat je eigenlijk wil zijn, maar ook zo proberen te denken.
Daarnaast als je een 1 of andere rare chick achter je broek aan hebt of sommige vrouwen je bloed wel kunnen drinken. Dan wil je ook niet dat zijzo 1,2,3 achter je werkelijke indentiteit kunnen komen! Style heeft dat ook gedaan om zo te verbergen dat hij een schrijver is, maar ook om gerechtelijke zaken te ontkomen:

Een paar voorbeelden:
The Game, Blz 241:
quote:
I was flabbergasted. I hadn't killed Style at all. I'd only made him
stronger. Sargers Googled my name and ordered my books on Amazon,
writing long posts detailing my career. When I asked them to keep my realworld
and my online identities separate—especially since I didn't want
women I met looking up field reports I'd written about them—they actually
agreed. I was still in charge.
The Game, Blz 3:
quote:
They called me Style. It
was a name I had earned.
We never used our real names—only our aliases. Even our mansion, like the others we had spawned everywhere from San Francisco to Sydney, had a nickname. It was Project Hollywood. And Project Hollywood was in
shambles.
The Game, Blz 57:
quote:
I needed to shed Neil Strauss and rewire myself to become Style. I wanted to live up to Mystery and Sin's faith in me.
The Game, Blz 76:
quote:
You're doing well because you're smart and you're a fast learner. But looks count too.
You're Style, so start being Style. Just snap: shave your head, get Lasik, join
a gym."
Ik ga me niet verder lopen verdedigen, lees gewoon het boek.
Het is echt een vet boek! Een heleboel dingen staan ook indirect beschreven.. Al zou ik bijvoorbeeld tegendraads gaan en waarschijnlijk mijn echte naam gebruiken. Als dingen je dan tegen gaan zitten, dan is het simpelweg omdat je het verdiend hebt. (goede maatstaf)

Goldfoxx, Je maakt een grapje met Terminator, maar het probleem is ook dat die gasten echt in zichzelf gaan geloven, dat hun technieken en indentiteit daadwerkelijk kloppen en eerlijk zijn. In het boek hebben velen ook een indentiteitsprobleem.
In het echie is dat ook zo, ze voelen zich weinig waard zonder vrouwen!
Het komt er in het boek eigenlijk ook op neer, hoe moeilijker de vrouw inkwestie is, hoe meer je uit de kast moet halen om haar te versieren en dus hoe belachelijk en meer je van je eigen persoonlijkheid of zelfs alter ego moet afwijken om datgene gedaan te krijgen.

Ik heb in Kings American Streetwear te amsterdam gewerkt en heb daar de beginselen van het versieren geleerd, maar ook hoe het niet moet! 1 gast moest zich altijd bewijzen en altijd beter zijn dan jij dat was. De andere dacht dat hij een coole gast was, maar versierde altijd alleen maar de makkelijkste chicks, die van net 18 jaar, maar ze geloofden hem niet echt... Als je zo druk met vrouwen bezig bent, en je hebt een zuigbare baan, dan kom je ook nooit verder dan werken in diezelfde zuigbare, ontzettend slecht verdiende kleding branch, vooral bij Kings, want er zijn daar geen groeimogelijkheden en je gaat nooit meer dan 9 euro verdienen.... per uur en het begint bij onder de 8 euro!
(behalve dan dat die eigenaren totaal geen ondernemersgevoel hebben, maar dat terzijde)

[ Bericht 9% gewijzigd door Mastering_life op 20-10-2009 10:56:57 ]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:38:33 #262
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73872466
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 02:20 schreef BanSuSai het volgende:
Dit topic liep prima todat een paar kanslozen het zagen als een goeie plek om forumvrouwen te hosselen.
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:27 schreef Mastering_life het volgende:
Het is heel logisch.. Behalve dat hebben sommigen hier volgens mij hebben The game niet gelezen, geef toe!
Ik wel, en het is gewoon fictie. Ongetwijfeld geinspireerd op echt gebeurde zaken, maar verder gewoon fictie.

[ Bericht 40% gewijzigd door Catbert op 20-10-2009 10:45:56 ]
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:50:52 #263
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73872785
Een serieuze vraag voor de mensen met wat ervaring: Geeft het PUA'schap de extra (in)vulling voor je leven, t.o.v. een normaal sociaal leven. Hoe bekijk je het gebeuren, waarom zou je dit willen masteren?

[ Bericht 1% gewijzigd door Goldfoxx op 20-10-2009 10:59:22 ]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:53:17 #264
274679 Mastering_life
pi_73872846
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:38 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dit topic liep prima todat een paar kanslozen het zagen als een goeie plek om forumvrouwen te hosselen.
[..]

Ik wel, en het is gewoon fictie. Ongetwijfeld geinspireerd op echt gebeurde zaken, maar verder gewoon fictie.
Als dat fictie is, dan ben ik blank.
Als het fictie zou zijn, dan zit er wel een behoorlijk grote waarheids gehalte in.
Maar eigenlijk maakt het ook niet uit, het werkt of het werkt niet.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:53:30 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73872851
Doet me denken aan een ontzettend foute stylist die ik ooit ontmoette:

"Hi! My name is Kevin, but you can call me K-Dog!"

Stellen die PUA's zich trouwens aan een volgende 'catch' ook voor als Mystery, Style of Terminator?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:54:36 #266
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73872885
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:27 schreef Mastering_life het volgende:

Ik ga me niet verder lopen verdedigen, lees gewoon het boek.
Het is echt een vet boek! Een heleboel dingen staan ook indirect beschreven.. Al zou ik bijvoorbeeld tegendraads gaan en waarschijnlijk mijn echte naam gebruiken. Als dingen je dan tegen gaan zitten, dan is het simpelweg omdat je het verdiend hebt. (goede maatstaf)
Ik heb stukjes van het boek gelezen bij een vriend die hem in .pdf heeft. Leuk om te lezen, maar verder ook niet.

quote:
Goldfoxx, Je maakt een grapje met Terminator, maar het probleem is ook dat die gasten echt in zichzelf gaan geloven, dat hun technieken en indentiteit daadwerkelijk kloppen en eerlijk zijn. In het boek hebben velen ook een indentiteitsprobleem.
In het echie is dat ook zo, ze voelen zich weinig waard zonder vrouwen!
Dus terminator zou geen goede nick zijn voor mij? Da's jammer
Uiteindelijk masteren ze dus iets, en hebben ze nog niets?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:58:05 #267
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_73872987
Edit: Mezelf gequote, excuses
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:00:33 #268
274679 Mastering_life
pi_73873049
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Ik heb stukjes van het boek gelezen bij een vriend die hem in .pdf heeft. Leuk om te lezen, maar verder ook niet.

[..]

Dus terminator zou geen goede nick zijn voor mij? Da's jammer
Uiteindelijk masteren ze dus iets, en hebben ze nog niets?
Het mooie aan het boek is is dat het zeer vet geschreven is (vind ik zelf). Het is net een roman, maar ook weer een handleiding!
ja, het boek laat ook zelf zien dat je eigenlijk net zoveel wint als dat je ermee verliest. Maar goed, ben pas halverwege en probeer het ook toe te passen voor de gaten in mijn eigen versier kunsten en de vele darama's op een rij..
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:21:08 #269
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73873495
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
Stellen die PUA's zich trouwens aan een volgende 'catch' ook voor als Mystery, Style of Terminator?
Ik zie me al aankomen bij Nederlandse vrouwen.
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:00 schreef Mastering_life het volgende:
Het mooie aan het boek is is dat het zeer vet geschreven is (vind ik zelf).
Misschien eens wat meer boeken lezen dan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73874049
Is dit het internetcasanova topic?
-
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:44:54 #271
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73874150
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Reken maar! Het is iig een leuke poging om al die internethelden hier weer eens buiten te krijgen.
Je moeder is een hamster
pi_73874159
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Inderdaad .
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:50:35 #273
274679 Mastering_life
pi_73874327
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik zie me al aankomen bij Nederlandse vrouwen.
[..]

Misschien eens wat meer boeken lezen dan.
Doe eens de moeite om inhoudelijk te reageren ofzo inplaats met van die standaard oneliners te komen..
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:03:30 #274
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73874761
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:50 schreef Mastering_life het volgende:
Doe eens de moeite om inhoudelijk te reageren ofzo inplaats met van die standaard oneliners te komen..
Ik heb 5 topics lang inhoudelijk gediscussieerd. Jij komt hier net binnenpissen man. Ik ga niet al die verhalen opnieuw ophangen omdat een pubertje The Game ziet als bijbel in plaats van wat het is: fictie. Je kunt het prima als inspiratie zien, wat er in staat wat betreft het gewoon jezelf over je schaamte heenzetten wat vrouwen betreft en ze aanspreken klopt zeker, maar meer dan dat is het niet.

Je kunt twee dingen doen. Je kunt die dingen zoals dat aanraken, neggen en weet ik wat meer heel krampachtig gaan bestuderen en letterlijk nemen, of je kunt het als inspiratie gebruiken, gewoon wat meer lef tonen en leuk met veel meiden gaan kletsen.
pi_73874998
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

The Game ziet als bijbel in plaats van wat het is: fictie.
De bijbel is toch ook keiharde fictie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')