precies, een simpel hoi! werkt nog altijd het beste. en dan niet met een rode kop terwijl je zenuwachtig om je heen kijkt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:29 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik moet hier even op reageren: dit zijn prachtige voorbeelden van hoe onnozel ontzettend veel mannen zijn in versieren, of uberhaupt een gesprekje beginnen.
Nou wil ik niet gaan beweren dat PUA stuff de heilige graal voor hen zal zijn, maar iemand moet ze in ieder geval eens even in 5 minuten leren dat je gewoon "hoi" moet zeggen en een gesprek moet beginnen wat niet een interview is of gedoemd heeft een dood einde te hebben. En al die cheesy bullshit als zonnetje inslikken moet je al helemaal uit je leven verbannen.
Nee, dat komt omdat ze uit alle macht een leuke versie van zichzelf denken te moeten produceren als iemand zegt dat ze zichzelf moeten zijn, omdat ze niet genoeg in zichzelf geloven om dát te durven laten zien. Dat lukt vervolgens uiteraard niet, en dientengevolge dus fucking verkrampt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:48 schreef Xeanor het volgende:
Sommige mensen zijn juist fucking verkrampt als ze zichzelf zijn. "Jezelf blijven" is echt de slechtste tip ooit zo'n beetje.
Er is ook meer dan genoeg PUA materiaal die precies zo'n aanpak promoot. Ik snap dan ook niet dat iedereen hier z'n best doet het allemaal af te branden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
precies, een simpel hoi! werkt nog altijd het beste. en dan niet met een rode kop terwijl je zenuwachtig om je heen kijkt.
Ik heb hem vriendelijk bedankt voor het complimentje hoor en ben verder gaan dansen. Ik heb hem niet afgefikt. Ik dacht alleen maar, oh dat is een leuke, die wil ik mijn fok-vriendjes vertellen als anti-tip.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zulke dingen worden nooit voor de grap gezegd.
De bedoeling is altijd om haar te imponeren denk ik, of een positieve reactie los te maken. Wordt het een negatieve reactie dan 'is het maar een geintje', maar had Xennia het heul leuk gevonden dan heeft hij het tóch maar mooi gezegd.
Je vindt mij een sukkelquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:46 schreef dawg het volgende:kansloos, 5 delen hierover.
en vrijgezelle vrouwen die vinden dat alleen sukkels op hun afstappen: kijk eens in de spiegel, misschien ligt daar de oorzaak wel.
Je moet ook niet gaan liegen en zinnetjes die worden voorgekauwd in een tv-show gaan lopen brullen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Maarre, het is toch gewoon liegen als je tegen mensen zegt: ''Ja zagen jullie die twee meisjes vechten buiten, het was echt erg''. Ofzo. En een beetje triest?
Dat is gewoon slecht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Maarre, het is toch gewoon liegen als je tegen mensen zegt: ''Ja zagen jullie die twee meisjes vechten buiten, het was echt erg''. Ofzo. En een beetje triest?
Ik nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarom heb ik het vermoeden dat jullie dit allemaal van een of ander boek hebben
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |