Nee die zal dan ook falen. Maar iemand met al wat natural game misschien nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat? Dat een nerd stamelend op ze afkomt met ingestudeerde zinnetjes?
Ik moest hardop lachen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En voor al die haterz op et einde van vorige topic: Jullie mochten willen dat jullie geplayt werden op hyves door mij![]()
Denk ook niet dat zij Buffalo's doelgroep zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen!.
Ik zie het al voor me, Copycat en Ripley will have you for breakfast man!![]()
Ja, dat is ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En voor al die haterz op et einde van vorige topic: Jullie mochten willen dat jullie geplayt werden op hyves door mij![]()
Het feit alleen al dat je trucjes van een ander moet gebruiken om aan de vrouw te komen is al vrij treurig natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is ook.
Alleen het feit al dat je jezelf een hele vent vindt vanwege je Hyves/PUAskills (...) is al te lachwekkend sneu voor woorden.
Bedoel je daar nu mee dat ze een ontbijtje met 'm willen eten? ;-)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Copycat en Ripley will have you for breakfast man!![]()
Mijn doelgroep is van de 15(Alleen als ze écht mooi is en beetje ouder doet dan haar leeftijd) tot 19 zo ongeveer.. Al staat de bovengrens niet echt vast, heb ook wel uitschieter gehad van 21 bijvquote:
Ja gelukkig moet ik dat ook welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je trucjes van een ander moet gebruiken om aan de vrouw te komen is al vrij treurig natuurlijk
kanker is voor tuig.quote:
dus als je het over een 'sjimie' hebt die kkgeil is, dan is dat dus tuig. Er gaat een wéreld voor me open.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
kanker is voor tuig.
Sjimie's houden daar niet van
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dus als je het over een 'sjimie' hebt die kkgeil is, dan is dat dus tuig. Er gaat een wéreld voor me open.
Al het gedrag is aangeleerd...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je trucjes van een ander moet gebruiken om aan de vrouw te komen is al vrij treurig natuurlijk
Ah tof, nieuwe invalshoek!quote:
Waarom?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Want wat zou dat veranderen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef Disorder het volgende:
Ik wil wel eens een foto van Buffalo zien.
Hij is best lekker moet ik zeggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:57 schreef Disorder het volgende:
Ik wil wel eens een foto van Buffalo zien.
Omdat een leuke man gewoon gewaardeerd wordt door een vrouw om zie hij is en een vrouw normaal benaderd wil worden. En dus niet afgekat of geregeld.quote:
Postgeschiedenis spreekt voor zich.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hij komt over als een puber/tiener. Ik zou graag willen zien of mijn beeld klopt.
Denk je uberhaubt dat de dames door hebben dat ze afgekat of geregeld worden. (overigens zo zie jij het) Ja ik weet het, het is hard voor jullie vrouwen want jullie zijn zo enorm intelligent en het zou jullie NOOOIT gebeuren maar als iemand het goed beheerst heb jij helemaal niets door.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat een leuke man gewoon gewaardeerd wordt door een vrouw om zie hij is en een vrouw normaal benaderd wil worden. En dus niet afgekat of geregeld.
Maar goed, Buffy zit zo te lezen nog in de puberteit en ik verbaas me er al over dat ie zich met zijn vocabulaire uberhaupt verstaanbaar kan maken bij de gemiddelde dame.
Ik hoop toch dat hij tiener is, hij had als doelgroep 15 tot 19 jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hij komt over als een puber/tiener. Ik zou graag willen zien of mijn beeld klopt.
Dit is precies wat ik eigenlijk ook al een beetje voor gevoel heb de afgelopen 3 topics, maar als je dan vraagt of de mensen die er gewoon niet ingeloven willen opdonderen uit dit topic zodat de mensen die er wél in geloven er over kunnen door discussiëren zonder telkesn weer dezelfde dingen moeten zeggen heeft dat ook weinig zinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef mirved het volgende:
Overigens zie ik het nut niet zo zeer om hier al 7 topics lang dit te blijven verdedigen. Het kan beter underground blijven, vrouwen zullen toch niet toegeven dat het werkt en de R&P slijm mannetjes die hun internet reputatie graag hoog willen houden of geen zin hebben om zich er in te verdiepen zullen het toch blijven afzeiken. Diegene die er goed gebruik van maken en weten dat het werkt: laat ze maar en geniet er van. Niemand krijgt bewondering voor jou als forumuser als je hier over je veroveringen gaat vertellen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij is best lekker moet ik zeggen.
Vrijwel alles wat je doet in je leven leer je dingen voor, waarom niet op dit gebied? En de gewone leuke man die gewaardeerd moet worden om hoe hij is, als hij al een vrouw durft te benaderen is dat vaak nog met aangeleerd gedrag(en op zijn manier de vrouw proberen te 'regelen') Wat ik begrepen heb van bijvoorbeeld een boek als the game leren ze je niet alleen zinnetjes/teksten maar ook een stuk psychologie dat het niet erg is om te falen in het benaderen van een vrouw. Wat is bijvoorbeeld daar mis mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat een leuke man gewoon gewaardeerd wordt door een vrouw om zie hij is en een vrouw normaal benaderd wil worden. En dus niet afgekat of geregeld.
Maar goed, Buffy zit zo te lezen nog in de puberteit en ik verbaas me er al over dat ie zich met zijn vocabulaire uberhaupt verstaanbaar kan maken bij de gemiddelde dame.
Ik word regelmatig door gasten op die manier aangesproken. "Goh, wat heb jij een lelijke handen voor zo'n mooie meid"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef mirved het volgende:
[..]
Denk je uberhaubt dat de dames door hebben dat ze afgekat of geregeld worden. (overigens zo zie jij het) Ja ik weet het, het is hard voor jullie vrouwen want jullie zijn zo enorm intelligent en het zou jullie NOOOIT gebeuren maar als iemand het goed beheerst heb jij helemaal niets door.
Daar is niks mis mee, wel dat er aangeleerd wordt om op een denigrerende manier over avrouwen te denkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:26 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Vrijwel alles wat je doet in je leven leer je dingen voor, waarom niet op dit gebied? En de gewone leuke man die gewaardeerd moet worden om hoe hij is, als hij al een vrouw durft te benaderen is dat vaak nog met aangeleerd gedrag(en op zijn manier de vrouw proberen te 'regelen') Wat ik begrepen heb van bijvoorbeeld een boek als the game leren ze je niet alleen zinnetjes/teksten maar ook een stuk psychologie dat het niet erg is om te falen in het benaderen van een vrouw. Wat is bijvoorbeeld daar mis mee?
Tja ik ken niet alle boeken op de markt, in double your dating komt dit idee inderdaad wat naar voren, maar in the game dan weer niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, wel dat er aangeleerd wordt om op een denigrerende manier over avrouwen te denken
Ik ervaar veel dingen die ik over de game gelezen heb juist wel als denigrerend.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:31 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Tja ik ken niet alle boeken op de markt, in double your dating komt dit idee inderdaad wat naar voren, maar in the game dan weer niet.
Jij laat inderdaad zien dat het ook anders kan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is niet denigrerend.
Als vrouwen niet denigrerend waren geweest tegenover mannen met hun "zij praten toch alleen maar met mij omdat ze sex willen" was de hele game niet eens nodig geweest.
Die slachtofferrol vinden ze dan weer niet geil, heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is niet denigrerend.
Als vrouwen niet denigrerend waren geweest tegenover mannen met hun "zij praten toch alleen maar met mij omdat ze sex willen" was de hele game niet eens nodig geweest.
Mannen praten ook alleen met vrouwen omdat ze seks willen. In eerste instantie. En als zij maar moeilijk genoeg doet, dan worden ze verliefd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is niet denigrerend.
Jajaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mannen praten ook alleen met vrouwen omdat ze seks willen. In eerste instantie. En als zij maar moeilijk genoeg doet, dan worden ze verliefd.
OK, OK, nu hou ik er mee op. Genoeg steekjes nu.
Het is net speciaal voor de slimmere meiden. Sletten kijken alleen naar uiterlijk en doen niet moeilijk. Een slimme vrouw heeft een hele waslijst aan eisen waaraan de man moet voldoen. Daarom dat je juist interessante verhalen moet kunnen vertellen om je waarde te laten zien. Om zo interessant mogelijk over te komen in zo kort mogelijke tijd. Binnen een paar zinnen intelligentie, humor en zelfverzekerheid overbrengen is niet gemakkelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hangt er wel een beetje vanaf wat voor dames je benaderd, PUA-mensen in dit topic. Ik kan ook wel een klas vol verstandelijk gehandicapte meisjes binnen lopen en daar de player uithangen. Of 15jarige meisjes op hyves aanspreken met "eej meisje wil je een gillz van mij?".
Maar als je een beetje een normaal zelfbeeld hebt wil je zelf natuurlijk ook wel voor kwaliteit gaan. Ben benieuwd of deze trucjes ook werken op vrouwen(en dus geen meisjes of huppelkutjes, die sowieso al op de aandacht wachten).
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mannen praten ook alleen met vrouwen omdat ze seks willen. In eerste instantie. En als zij maar moeilijk genoeg doet, dan worden ze verliefd.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh, want jij denkt aan de hand van een paar posts op een anoniem forum precies te kunnen zeggen wat ik wil met meisjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jij laat inderdaad zien dat het ook anders kan.
Je moet je niet laten wegjagen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:15 schreef mirved het volgende:
[..]
Het is net speciaal voor de slimmere meiden. Sletten kijken alleen naar uiterlijk en doen niet moeilijk. Een slimme vrouw heeft een hele waslijst aan eisen waaraan de man moet voldoen. Daarom dat je juist interessante verhalen moet kunnen vertellen om je waarde te laten zien. Om zo interessant mogelijk over te komen in zo kort mogelijke tijd. Binnen een paar zinnen intelligentie, humor en zelfverzekerheid overbrengen is niet gemakkelijk.
Overigens laatste keer dat ik post in deze reeks. De reden is een paar posts hoger te vindenenjoy the bashing.
Ik voel me hoogst vereerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Zal ik wat zeggen, of zal ik er niet op ingaan?
Klopt, ik zeg alleen maar wat nu tegen jou omdat...
Ehumm, nee dus.
Heeeeeeeeeeeey Dushi.... lekkere koplampen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
Ik word regelmatig door gasten op die manier aangesproken. "Goh, wat heb jij een lelijke handen voor zo'n mooie meid"
Als iemand gelijk met iets negatiefs begint tegen mij, denk ik "Rot toch op, als je niks aardigs kan zeggen". Verder val ik totaal niet op gladde praatjes, ik hou juist van verlegen mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |