abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82730847
Meer zelfvertrouwen kweken.

Al kan je natuurlijk niet 100% zeker zijn, altijd wel zwakke plekken, maar daar ben je mens voor.
  Trouwste user 2022 zondag 13 juni 2010 @ 02:14:17 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_82730889
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Als je nooit hebt gesekst en je bent boven de 25 is dat laatste trouwens ook een goed idee (daar neuken). Doe je toch enige ervaring op, kan wellicht schelen in de onzekerheid.
Had ik ook.Ze zwaaien allemaal naar je. Ik terugzwaaien. Tikken ze op het raam. Ik terugtikken. van 'Ja mooi dat dubbelglas.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 13 juni 2010 @ 02:16:47 #33
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_82730930
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Geen idee, het is gewoon meer dat ik ze niet aan de praat kan houden zeg maar. Hun interesse daalt rap lijkt wel.
Dan moet je juist zo weinig mogelijk zeggen en ze aan de praat houden, vragen stellen etc

[ Bericht 2% gewijzigd door raebyddet op 13-06-2010 02:25:37 ]
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  Trouwste user 2022 zondag 13 juni 2010 @ 02:18:18 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_82730955
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:16 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Dan moet je juist zo weinig mogelijk zeggen en hun aan de praat houden, stel vragen etc
Ja precies. Waarom hun laatste relatie is gestrand enzo.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_82731151
Je hebt The Game gelezen? Ik zie twee keer het woord 'interesse' in je OP. Zelfverzekerheid is daar een onderdeel van ja. Maar hoe kom je erop dat het om gespreksstof gaat? Kun je voorbeelden geven en weet je wat je 'sticking points' zijn ('inner game'.. zo te lezen)? In een discotheek/club kun je bijvoorbeeld moeilijk een (diepzinnig/uitgebreid) gesprek beginnen. Dan gaat het om lichaamstaal. Sowieso is 90% van communicatie non-verbaal, dus focus daar dan ook niet teveel op. Hecht er dan ook niet teveel waarde aan, zoals je nu doet. Tenzij je echt socially awkward bent kun je gewoon jezelf zijn, interesse tonen, vragen, beetje slap lullen.. dat is ook okay Dan merk je al snel genoeg of het 'klikt' of niet.

Je vraag is ook zeer afhankelijk van de situatie waarin je 'beter wilt overkomen'. Een date? Een kroeg? In het ov? Bij een vriendin? Op een feestje? En wat je zelf denkt verkeerd te doen. Om iets te verbeteren dien je namelijk eerst het uitgangspunt te bepalen.
pi_82731327
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:29 schreef DeuceFour het volgende:
Je vraag is ook zeer afhankelijk van de situatie waarin je 'beter wilt overkomen'. Een date? Een kroeg? In het ov? Bij een vriendin? Op een feestje? En wat je zelf denkt verkeerd te doen. Om iets te verbeteren dien je namelijk eerst het uitgangspunt te bepalen.
In alle gevallen vergelijkbare situaties. Desinteresse alom. Ik kom gewoon niet interessant genoeg over.
pi_82731355
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Socios het volgende:
- Hoe kan ik zekerder overkomen bij vrouwen zodat ze geïnteresseerd worden ft. blijven?
Een dikke piemel hebben
quote:
- Hoe houd ik een gesprek gaande zodat ze de interesse niet verliezen?
Door een dikke piemel te hebben.
I feel kinda Locrian today
pi_82731467
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:41 schreef Socios het volgende:

[..]

In alle gevallen vergelijkbare situaties. Desinteresse alom. Ik kom gewoon niet interessant genoeg over.
In het geval van vrouwen ben je interessant als je aantrekkelijk bent..en dan bedoel ik niet perse qua uiterlijk. Wat is dan aantrekkelijk? Zoals gezegd, iemand die zichzelf is. Maar vooral ook positiviteit en plezier uitstralen. Er zijn mensen die uitgaan om te 'scoren', en vervolgens in een hoekje een bier staan te drinken en zich afvragen waarom die vrouwen op de dansvloer geen interesse hebben. Als je uitgaat gaat het erom dat je plezier hebt. Als je bv. niet danst is dat sowieso al moeilijker. Maar je kunt ook gewoon lol hebben met vrienden. Wat meiden aanspreken (die je dat uberhaupt?), gewoon luchtig en fun, zonder er waarde aan te hechten. Je hebt The Game gelezen (ik niet overigens), maar volgens mij staan deze dingen daar wel in.
Veel beginnende PUA's gebruiken bijvoorbeeld opvallende kleding (peacocking) om op te vallen en dus 'interessanter' over te komen. Niet perse aan te raden als dat niet je ding is..en ook meer amerikaans dan nederlands. Maar ik weet niet hoe je je kleed. Dus misschien kun je daar wat aan veranderen, zodat je je ook zelfverzekerder voelt. Een hip kapsel, stijlvolle kleding, een goeie 'state' hebben (NLP), je goed voelen.. en dan uitgaan en lol hebben. Dat zou volgens mij al veel verschil maken.

Vraag jezelf ook af 'waarom kunnen anderen me interessant vinden?' of 'wat heb jij een ander te bieden'? 'wat is je passie'? Als je daar niets op kunt antwoorden weet je gelijk al wat je kunt verbeteren. Klinkt misschien heel debiel, maar flirten/versieren is te vergelijken met verkoop/marketing.
  zondag 13 juni 2010 @ 03:10:27 #39
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_82731680
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:10 schreef Socios het volgende:

[..]

Hehehe, door de Nieuwstad lopen altijd leuk.
Haha, ook een Groninger... ja dat werkt wel, als je wilt.
Voordat ik van nature "zelfverzekerd" was, gebruikte ik Nieuwstad soms om in the mood te komen.
Van alle kanten sjans... hou dat gevoel vol. Dan voel je jezelf het haantje, en je hebt medelijden met de vrouw die geen interesse heeft in jou. Op dat moment ben je extra zeker van jezelf... vanaf dat moment moet je een maat houden tussen alcohol en zelfverzekerdheid. Teveel alcohol, en je bent als een mongool op het dievenpad... te weinig alcohol en je blijft dokter bibber. Kortom; licht aangeschoten werkt het beste.

Als licht aangeschoten persoon kun je dan een macho zijn, zijn wie je wilt zijn... maar als je zwaar aangeschoten bent (of dronken) dan verpest je het omdat je dan in de draaikolk van "egocentrisme" komt...
Wordt je weer nuchter, dan wordt je weer onzeker en soms nog erger...; kruip je in een slachtoffer schild... wordt alles wat je niet zou willen... een kneus.

Dus kijk thuis in de spiegel en zeg tegen jezelf "I'm good, I'm feeling good" in de nieuwe kleren...en loop even door Nieuwstad om dat gevoel te bevestigen, op de weg naar het uitgaanscentrum.
En zodra je dit gevoel niet meer hebt... ga dan naar huis, blijf niet nog te lang rondhangen. Bedenk dat je indruk hebt gemaakt, maar dat het geheim van een goede indruk ook is, om op tijd te verdwijnen.

De volgende keer kent nieuwe kansen. En dan kom je er weer op jouw best aan.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zondag 13 juni 2010 @ 03:14:22 #40
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_82731743
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Als je nooit hebt gesekst en je bent boven de 25 is dat laatste trouwens ook een goed idee (daar neuken). Doe je toch enige ervaring op, kan wellicht schelen in de onzekerheid.
Ook dat natuurlijk... alleen kan ik daar niet over meespreken. Maar inderdaad, wie boven de 25 nog maagd is, kan met betaling voor seks hier ook voordeel bij doen... wie net geneukt heeft straalt iets uit.
Maar wie jonger is, kan misschien beter eerst mijn manier proberen.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_82731748
Je kan niet doen alsof je zeker bent

Je weet dat je ownt of niet, natuurlijk.
  zondag 13 juni 2010 @ 03:16:54 #42
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_82731786
Zulke topics aangaan met hen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 13 juni 2010 @ 03:17:06 #43
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_82731788
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Salvad0R het volgende:

Deze man spreekt een waar woord.
The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me
pi_82731797
quote:
OK, ik own hard.
  zondag 13 juni 2010 @ 03:19:24 #45
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_82731819
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:18 schreef Socios het volgende:

[..]

OK, ik own hard.
Volgens mij zeg je dat alleen.
pi_82731848
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:19 schreef Erwtje het volgende:
Volgens mij zeg je dat alleen.
Tsja... WAT MOET IK DAN
  zondag 13 juni 2010 @ 03:24:04 #47
290408 Erwtje
Ender's Schaduw
pi_82731879
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:21 schreef Socios het volgende:

[..]

Tsja... WAT MOET IK DAN
Je moet het weten, zijn, voelen en dus uitstralen!
pi_82731912
quote:
Het schijnt zo te zijn dat de meeste vrouwen alleen geïnteresseerd zijn als men zeker overkomt. Onzekere trekjes zijn uit den boze voor een succesvolle afloop. Ook dient men interessante gespreksstof te hebben, dit gaat vaak samen met die (on)zekerheid.

- Hoe kan ik zekerder overkomen bij vrouwen zodat ze geïnteresseerd worden ft. blijven?
- Hoe houd ik een gesprek gaande zodat ze de interesse niet verliezen?
Ja klopt. Vrouwen vallen op mannen met zelfvertrouwen.

De rest moet je zelf maar uitvogelen, in plaats van advies te vragen aan mensen die er duidelijk geen kaas van hebben gevreten, anders zouden ze wel hun chick batsen op dit tijdstip.
pi_82731969
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:24 schreef Erwtje het volgende:

[..]

Je moet het weten, zijn, voelen en dus uitstralen!

Beste tips Wees jezelf , ga een gesprek aan met anderen.
Volgens mij heb ik zelfs nog in mn Gmail een abbo gratis abbo op simpele tips
Waarom? Omdat het altijd handig is, een soort van hoe kom ik zelf verzekerd cursus

http://hotfile.com/dl/107(...)lationships.rar.html

Simpele lees gids zal hem zelf eens doornemen kijken wat waar is en onzin

Daarnaast een simpele geest Victor Verlon kan heel goed hierover praten .
http://www.aantrekkingskracht.com/

hij noemt het vrouwen veroveren. maar het is eigenlijk een cursus jezelf wezen

[ Bericht 13% gewijzigd door cablegunmaster op 13-06-2010 03:39:08 ]
Redacted
  zondag 13 juni 2010 @ 04:13:31 #50
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82732211
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:01 schreef Taurus het volgende:
Ik vind een 'nieuwe look' altijd wonderen doen. Hoe je het ook went of keert, uiterlijk is het eerste wat opvalt en waar je het mee moet doen. Als je daar tevreden over bent is de eerste stap dus al gezet.
Uiterlijk telde toch niet?

ok /topic-kaap en tvp

Ik heb moeite met rechtop blijven lopen en lachen (geen lachrimpels). houding is denk ik belangrijk voor een zelfvertrouwde uitstraling dat vrouwen opvalt. ik denk dat je houding mee moet krijgen via opvoeding en wellicht sport. als je houding opgetrokken schouders is en een troubled look, dat is zo moeilijk om te veranderen, ik zit er al 10 jaar mee. weet nosgteed sniet hoe ik dat moet evranderen. ws. moet dat ook gemeend van binneuit komen maar das het probleem dnek ik. ziekte en schaamte en eczeem en onzekerheid en geen positieve feedback. rete moeilijk.

[ Bericht 35% gewijzigd door Schenkstroop op 13-06-2010 04:24:45 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 13 juni 2010 @ 05:11:44 #51
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_82732518
quote:
Op zondag 13 juni 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ok /topic-kaap en tvp

Ik heb moeite met rechtop blijven lopen en lachen (geen lachrimpels). houding is denk ik belangrijk voor een zelfvertrouwde uitstraling dat vrouwen opvalt. ik denk dat je houding mee moet krijgen via opvoeding en wellicht sport. als je houding opgetrokken schouders is en een troubled look, dat is zo moeilijk om te veranderen, ik zit er al 10 jaar mee. weet nosgteed sniet hoe ik dat moet evranderen. ws. moet dat ook gemeend van binneuit komen maar das het probleem dnek ik. ziekte en schaamte en eczeem en onzekerheid en geen positieve feedback. rete moeilijk.
Misschien kan een fysiotherapeut jou een goede houding aanleren ?
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_82732846
Als je niet zeker bent, wordt het erg lastig om zeker over te komen. Zeker overkomen kun je alleen als je héél goed kan acteren, maar dat houd je ook geen jaren vol, óf als bijproduct van het zeker zijn.
Dus beter kan je je richten op dingen doen die je zekerder van jezelf doen voelen.
Bv. men kan wel stellen dat een man die initiatief neemt voor een gesprek en geinteresseerd vragen stelt zekerder overkomt op een vrouw dan een man die niks durft te zeggen. Maar ik vraag me af of je aan die informatie iets hebt als je je toch al niet zeker voelt van jezelf.
zelfde als diginoob
  zondag 13 juni 2010 @ 10:04:45 #53
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82733611
Je moet dat niet eens opzettelijk willen. Jezelf afvragen of wat je nu doet/zegt wel juist is zal je alleen maar doen falen, zo niet nu dan wel later. Een meid zal toch om je moeten geven om wie je bent en zoals je bent. Wanneer je je dan ook zo opstelt, dus ontspannen, en ze vind je leuk dan weet een stuk zekerder dat je een echt goede match hebt.

Anders moet je dat beeld dat je van jezelf gegeven hebt steeds vol zien te houden. En zodra je van de dopamine-trein af bent is dat het je meestal niet meer zo waard...
  zondag 13 juni 2010 @ 10:11:53 #54
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_82733711
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Geen idee, het is gewoon meer dat ik ze niet aan de praat kan houden zeg maar. Hun interesse daalt rap lijkt wel.
misschien probeer je het bij het verkeerde type. je kan het ook omdraaien: ze mogen jou aan de praat houden en als ze dat niet lukt dan daalt jouw interesse rap. jij bent niet in je eentje verantwoordelijk voor gezelligheid/een gesprek. moet een beetje van 2 kanten komen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 13 juni 2010 @ 10:17:56 #55
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_82733801
quote:

QFT
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 13 juni 2010 @ 10:28:45 #56
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_82733947
Misplaatst zelfvertrouwen is ook zelfvertrouwen. Zolang je in je element bent en het gesprek gaat over een onderwerp waar je wat van af weet komt je zelfvertrouwen vanzelf wel, hoewel je in andere gevallen wat onzekerder was geweest. Praat over wat jij doet, waarom jij dat gaaf en relevant vindt en je enthousiasme zal overkomen. Mensen zien dan een leuke enthousiaste vent ipv een stille kneus. in 9 van de 10 gevallen zal iemand dan terug lullen met evenveel enthousiasme over wat zij/hij doet en huppakee genoeg gespreksstof om een avond te kunnen vullen.

Kies ook je omgeving. Een kroeg is voor sommige een goede plek om een partner te vinden, omdat een flinke dosis bier een gezellige sfeer oproept en mensen over hun schaamte heentrekt. Alleen voor heel veel mensen is dit ook geen goede plek vanwege de drukte, lawaai en lammigheid, probeer het daar dan ook niet.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_82734012
quote:
Op zondag 13 juni 2010 03:27 schreef friekin_ het volgende:
in plaats van advies te vragen aan mensen die er duidelijk geen kaas van hebben gevreten, anders zouden ze wel hun chick batsen op dit tijdstip.
pi_82734170
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:11 schreef Murmeli het volgende:

[..]

misschien probeer je het bij het verkeerde type. je kan het ook omdraaien: ze mogen jou aan de praat houden en als ze dat niet lukt dan daalt jouw interesse rap. jij bent niet in je eentje verantwoordelijk voor gezelligheid/een gesprek. moet een beetje van 2 kanten komen.
Eens! Het is toch niet de bedoeling dat jij de hele avond de boel gaat entertainen.
Bovendien moet je een zelfverzekerde houding niet gaan acteren. Beter kun je gewoon jezelf accepteren en meer schijt hebben aan mensen. Dit ben ik. Als het je niet aanstaat, dan is dat jammer.
Maar dat is best lastig natuurlijk.
  zondag 13 juni 2010 @ 10:45:29 #59
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_82734227
Een gesprek gaande houden is minder moeilijk dan je denkt Het enige wat je moet doen is geinteresseerd zijn in wat iemand doet, goed luisteren en zinnige antwoorden geven die ook echt aantonen dat je hebt geluisterd Praat over dingen die in de omgeving gebeuren, een gedeelde interesse, muziek, vrienden, whatever Maar vooral het belangrijkste: relax!
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_82734914
quote:
Op zondag 13 juni 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ok /topic-kaap en tvp

Natuurlijk telt uiterlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')