Had ik ook.Ze zwaaien allemaal naar je. Ik terugzwaaien. Tikken ze op het raam. Ik terugtikken. van 'Ja mooi dat dubbelglas.'quote:Op zondag 13 juni 2010 02:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als je nooit hebt gesekst en je bent boven de 25 is dat laatste trouwens ook een goed idee (daar neuken). Doe je toch enige ervaring op, kan wellicht schelen in de onzekerheid.
Dan moet je juist zo weinig mogelijk zeggen en ze aan de praat houden, vragen stellen etcquote:Op zondag 13 juni 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen idee, het is gewoon meer dat ik ze niet aan de praat kan houden zeg maar. Hun interesse daalt rap lijkt wel.
Ja precies. Waarom hun laatste relatie is gestrand enzo.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:16 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Dan moet je juist zo weinig mogelijk zeggen en hun aan de praat houden, stel vragen etc
In alle gevallen vergelijkbare situaties. Desinteresse alom. Ik kom gewoon niet interessant genoeg over.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:29 schreef DeuceFour het volgende:
Je vraag is ook zeer afhankelijk van de situatie waarin je 'beter wilt overkomen'. Een date? Een kroeg? In het ov? Bij een vriendin? Op een feestje? En wat je zelf denkt verkeerd te doen. Om iets te verbeteren dien je namelijk eerst het uitgangspunt te bepalen.
Een dikke piemel hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Socios het volgende:
- Hoe kan ik zekerder overkomen bij vrouwen zodat ze geïnteresseerd worden ft. blijven?
Door een dikke piemel te hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Socios het volgende:
- Hoe houd ik een gesprek gaande zodat ze de interesse niet verliezen?
In het geval van vrouwen ben je interessant als je aantrekkelijk bent..en dan bedoel ik niet perse qua uiterlijk. Wat is dan aantrekkelijk? Zoals gezegd, iemand die zichzelf is. Maar vooral ook positiviteit en plezier uitstralen. Er zijn mensen die uitgaan om te 'scoren', en vervolgens in een hoekje een bier staan te drinken en zich afvragen waarom die vrouwen op de dansvloer geen interesse hebben. Als je uitgaat gaat het erom dat je plezier hebt. Als je bv. niet danst is dat sowieso al moeilijker. Maar je kunt ook gewoon lol hebben met vrienden. Wat meiden aanspreken (die je dat uberhaupt?), gewoon luchtig en fun, zonder er waarde aan te hechten. Je hebt The Game gelezen (ik niet overigens), maar volgens mij staan deze dingen daar wel in.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:41 schreef Socios het volgende:
[..]
In alle gevallen vergelijkbare situaties. Desinteresse alom. Ik kom gewoon niet interessant genoeg over.
Haha, ook een Groninger... ja dat werkt wel, als je wilt.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Hehehe, door de Nieuwstad lopen altijd leuk.
Ook dat natuurlijk... alleen kan ik daar niet over meespreken. Maar inderdaad, wie boven de 25 nog maagd is, kan met betaling voor seks hier ook voordeel bij doen... wie net geneukt heeft straalt iets uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als je nooit hebt gesekst en je bent boven de 25 is dat laatste trouwens ook een goed idee (daar neuken). Doe je toch enige ervaring op, kan wellicht schelen in de onzekerheid.
Deze man spreekt een waar woord.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Salvad0R het volgende:
Je kan niet doen alsof je zeker bent
Je weet dat je ownt of niet, natuurlijk.
OK, ik own hard.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Salvad0R het volgende:
Je moet het weten, zijn, voelen en dus uitstralen!quote:
Ja klopt. Vrouwen vallen op mannen met zelfvertrouwen.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Socios het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat de meeste vrouwen alleen geïnteresseerd zijn als men zeker overkomt. Onzekere trekjes zijn uit den boze voor een succesvolle afloop. Ook dient men interessante gespreksstof te hebben, dit gaat vaak samen met die (on)zekerheid.
- Hoe kan ik zekerder overkomen bij vrouwen zodat ze geïnteresseerd worden ft. blijven?
- Hoe houd ik een gesprek gaande zodat ze de interesse niet verliezen?
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:24 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Je moet het weten, zijn, voelen en dus uitstralen!
Uiterlijk telde toch niet?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:01 schreef Taurus het volgende:
Ik vind een 'nieuwe look' altijd wonderen doen. Hoe je het ook went of keert, uiterlijk is het eerste wat opvalt en waar je het mee moet doen. Als je daar tevreden over bent is de eerste stap dus al gezet.
Misschien kan een fysiotherapeut jou een goede houding aanleren ?quote:Op zondag 13 juni 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Uiterlijk telde toch niet?
ok /topic-kaap en tvp
Ik heb moeite met rechtop blijven lopen en lachen (geen lachrimpels). houding is denk ik belangrijk voor een zelfvertrouwde uitstraling dat vrouwen opvalt. ik denk dat je houding mee moet krijgen via opvoeding en wellicht sport. als je houding opgetrokken schouders is en een troubled look, dat is zo moeilijk om te veranderen, ik zit er al 10 jaar mee. weet nosgteed sniet hoe ik dat moet evranderen. ws. moet dat ook gemeend van binneuit komen maar das het probleem dnek ik. ziekte en schaamte en eczeem en onzekerheid en geen positieve feedback. rete moeilijk.
misschien probeer je het bij het verkeerde type. je kan het ook omdraaien: ze mogen jou aan de praat houden en als ze dat niet lukt dan daalt jouw interesse rap. jij bent niet in je eentje verantwoordelijk voor gezelligheid/een gesprek. moet een beetje van 2 kanten komen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen idee, het is gewoon meer dat ik ze niet aan de praat kan houden zeg maar. Hun interesse daalt rap lijkt wel.
QFTquote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Salvad0R het volgende:
Je kan niet doen alsof je zeker bent
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:27 schreef friekin_ het volgende:
in plaats van advies te vragen aan mensen die er duidelijk geen kaas van hebben gevreten, anders zouden ze wel hun chick batsen op dit tijdstip.
Eens! Het is toch niet de bedoeling dat jij de hele avond de boel gaat entertainen.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien probeer je het bij het verkeerde type. je kan het ook omdraaien: ze mogen jou aan de praat houden en als ze dat niet lukt dan daalt jouw interesse rap. jij bent niet in je eentje verantwoordelijk voor gezelligheid/een gesprek. moet een beetje van 2 kanten komen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Uiterlijk telde toch niet?
ok /topic-kaap en tvp
Ik heb moeite met rechtop blijven lopen en lachen (geen lachrimpels). houding is denk ik belangrijk voor een zelfvertrouwde uitstraling dat vrouwen opvalt. ik denk dat je houding mee moet krijgen via opvoeding en wellicht sport. als je houding opgetrokken schouders is en een troubled look, dat is zo moeilijk om te veranderen, ik zit er al 10 jaar mee. weet nosgteed sniet hoe ik dat moet evranderen. ws. moet dat ook gemeend van binneuit komen maar das het probleem dnek ik. ziekte en schaamte en eczeem en onzekerheid en geen positieve feedback. rete moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |