Nee... Mijn Ierland, wat doe je?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry, maar wat een onzinIn Duitsland is ook voldoende natuur, wat op sommige plaatsen net zo wonderschoon is als Ierland. Ik ben op beide plaatsen geweest, dus ik weet wat ik zeg
En stopcontacten en supermarkten hebben ze ook in Ierland
![]()
En ja, soms zelfs op loopafstand
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Je mist de ironie rub!
UIO, ik vraag me af of mijn kampeeruitgaven erg representatief zijn. Ik bedoel, een designers knoflookpers tikt hard aan hoor.![]()
Ierland staat nog op de verlanglijst, maar Duitsland (hoe mooi sommige delen ook zijn) kan natuurlijk in de verste verte niet tippen aan Schotlandquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een onzinIn Duitsland is ook voldoende natuur, wat op sommige plaatsen net zo wonderschoon is als Ierland. Ik ben op beide plaatsen geweest, dus ik weet wat ik zeg
En stopcontacten en supermarkten hebben ze ook in Ierland
![]()
En ja, soms zelfs op loopafstand
Tja en Ierland niet aan Italië. Of Italië niet aan Kroatië. En Kroatië niet aan Zweden... beetje onzinnig om totaal verschillende landen te vergelijken, denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ierland staat nog op de verlanglijst, maar Duitsland (hoe mooi sommige delen ook zijn) kan natuurlijk in de verste verte niet tippen aan Schotland![]()
Ik kan je de Mecklenburgische Seenplatte,Saksisch Zwitserland en het Altmühltal aanraden.Dat zijn ontzettend mooie gebieden in Duitsland om te kamperen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Tja en Ierland niet aan Italië. Of Italië niet aan Kroatië. En Kroatië niet aan Zweden... beetje onzinnig om totaal verschillende landen te vergelijken, denk ik.![]()
Welke delen van Duitsland vond je wel mooi?
En met beoordelingen van de toiletten die je tegenkomt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef Aure het volgende:
![]()
Je moet wel een tof kampeerverslag schrijven hoorMet foto's
Ben wel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien, met al je designerskampeerartikelen
Yup, zo deed ik het ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:44 schreef Tezz het volgende:
Dude, ik leg over mijn luchtbed altijd een oude slaapzak, als onderdeken zeg maar. Daarboven op slaap ik dan (gewoon onder mijn dekbed van thuis). Geen last van kou! (en ik kampeer in Nederland, dus ken het klappen van de zweep, hihi).
Dat is in Duitsland meestal wel goed voor elkaar, Zuid Frankrijk en Spanje zijn drama.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En met beoordelingen van de toiletten die je tegenkomt.
Nee hoor, ik zie het echt zitten!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup, zo deed ik het ook.
Zakt de moed al in je bergschoenen Dude? Of voel je al ergens deep down een vrijbuiterhartje kloppen?![]()
Even off topic: Wist jij dat Bertje Vis broer is van? (docent)quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef LieLie het volgende:
ja! bertje vis! die kan niet ontbreken inderdaad
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
Nee hoor, ik zie het echt zitten!![]()
![]()
O god, ken je die annekedoote dat ik wandelschoenen ging kopen bij De Vrijbuiter? Ik daar maar mopperen want NIKS in het roze, NIKS met hak, NIKS dat ook maar de schijn van elegantie had.
Komen er twee ferme dames (ook klanten, van die echte fervente wandelkonten) op mij af die dat een tijdje hadden zitten aankijken. Ze grepen me vast (echt!), zetten me op een stoel en riepen: "Meisje, een paar goede wandelschoenen zijn páááárlen aan de voet!" Ik kreeg even flink om de oren voor mijn gezeur en toegegeven: toen ze met me klaar waren had ik een paar hartstikke goede schoenen waar ik op Madeira enorm profijt van heb gehad.![]()
ja, zeker! volgens mij vertelde hij het zelf ook wel. En dat je verder niet moest denken dat hij ooit een interview zou regelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Even off topic: Wist jij dat Bertje Vis broer is van? (docent)
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het echt zitten!![]()
![]()
O god, ken je die annekedoote dat ik wandelschoenen ging kopen bij De Vrijbuiter? Ik daar maar mopperen want NIKS in het roze,
quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsss, je hebt gewoon niet goed gezocht
Ahum...quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef Duderella het volgende:
!!
@ sigme: Het gaat me eigenlijk om het koelhouden van bier & wijn. De kaas kan me gestolen worden.![]()
![]()
Bovendien, bedacht ik me gisteren, nadenkend over koelboxen en kooktoestellen: hoe groot is de kans dat je rond etenstijd op de camping bent? Je hobbelt een dag door een stad of mooi gebied en eet dan meestal daar ergens, lijkt me. Ik denk niet dat we erg vaak koken. 's Ochtends een kop koffie en wegwezen, lijkt me.
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Overigens, koken is eigenlijk helemaal niet nodig in DLDUit eten gaan is hier echt heel goedkoop in vergelijking met NL
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:18 schreef detulp050 het volgende:
Ja, en hotels zijn er ook niet duur, maar daar gaat het niet om bij kamperen
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:27 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat snap ik maar ik kan me ook voorstellen dat je niet elke dag koken wilt op de camping. Eten kopen en zelf maken is ongeveer even duur als uit eten gaan hierEn ik zie Dude geen lap schnitzel-die-over-de-rand-van-je-bord-hangt klaarmaken op haar campinggasje
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:38 schreef Duderella het volgende:
Rewimo, het gaat niet om het besparen van geld, maar om het back to nature gevoel van deze stadse nuf.Maar uit eten zullen we vast ook doen hoor! Maar ik wil ook pasta in het gras en tomatensaus over mijn broek.
![]()
Ja maar ik bedacht me dat gisteren dus pas. Je gaat toch niet een hele dag op de camping zitten? Rond etenstijd zit je nog in de Biergarten van Hüssnebrücke.quote:
Hmm, maar een koelkastje is toch echt geen overbodige luxe hoor! Als het dertig graden is buiten is het erg prettig dat je boter niet in een zwembad verandert of dat je hagelslag ineens pasta wordt, Zelfs voor het meest eenvoudige ontbijt is het fijn om toch wat spullen 'in huis' te hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
!!
@ sigme: Het gaat me eigenlijk om het koelhouden van bier & wijn. De kaas kan me gestolen worden.![]()
![]()
Bovendien, bedacht ik me gisteren, nadenkend over koelboxen en kooktoestellen: hoe groot is de kans dat je rond etenstijd op de camping bent? Je hobbelt een dag door een stad of mooi gebied en eet dan meestal daar ergens, lijkt me. Ik denk niet dat we erg vaak koken. 's Ochtends een kop koffie en wegwezen, lijkt me.
Bestaat campingboter nog?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, maar een koelkastje is toch echt geen overbodige luxe hoor! Als het dertig graden is buiten is het erg prettig dat je boter niet in een zwembad verandert of dat je hagelslag ineens pasta wordt, Zelfs voor het meest eenvoudige ontbijt is het fijn om toch wat spullen 'in huis' te hebben.
En als je toch een lekker koel wijntje wil drinken, waarom dan niet meteen een lekker koel stukje duitse worst of franse kaas erbij?
In zo'n blikjequote:
Woehaha, campingboter! Dat was goooooooooooor! Ik herinner me het nog van vroeger, toen we op de camping met mijn ouders ook nog geen enkele vorm van koeling hadden. Vieze boter en hamburgers van Unox uit een vaccuumzakje, rill.....quote:
Klopt, maar 's ochtends een lekker glas koude (karne)melk bij het ontbijt , verse Deutsche Brötchen met boter en koude kaas, misschien een vers gekookt eitje en sinaasappelsap erbij misschien?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar ik bedacht me dat gisteren dus pas. Je gaat toch niet een hele dag op de camping zitten? Rond etenstijd zit je nog in de Biergarten van Hüssnebrücke.
Klopt, ik vind het viessss...quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Woehaha, campingboter! Dat was goooooooooooor! Ik herinner me het nog van vroeger, toen we op de camping met mijn ouders ook nog geen enkele vorm van koeling hadden. Vieze boter en hamburgers van Unox uit een vaccuumzakje, rill.....
Volgens mij bestaat het nog wel ja, die campingboter!
Lol, blik ham en spaghetti bij ons maar zelfde principe.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef Ole het volgende:
En blikken smac! Voor door de elleboogjesmacaroni![]()
En vieze houdbare melk. Daar mochten we dan Nesquick doorheen om de bijsmaak te verdoezelen
Maar volgens mij was de campingboter margarinequote:
Als je een omvormer haalt, kun je de koelbox die je op de autostroom gebruikt ook gewoon in de tent gebruiken als je daar stroom hebt, zie de link van de lidl, die heeft ze volgende week. (omvormers bedoel ik.)quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Duderella het volgende:
Nou, dan moet er maar een koelkastje komen. Ik blijf het wel gek vinden, kamperen met een koelkast in je tent.![]()
Moeten we dan zo'n koelbox nemen die je kan opladen in de auto? Of een gewone op electriek?
Oh ik trek er wel eentje bij de Vrijbuiter vandaan! En die omvormer van de Lidl gaan we volgende week ook halen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je een omvormer haalt, kun je de koelbox die je op de autostroom gebruikt ook gewoon in de tent gebruiken als je daar stroom hebt, zie de link van de lidl, die heeft ze volgende week. (omvormers bedoel ik.)
Let er wel op dat een ventilator koeler wat meer lawaai maakt dan een camping koelkastje. De laatste zijn dan weer iets duurder.
Misschien marktplaats?
Ik zou er een nemen die op 12 volt, 230 volt en gas kan, zoals die in mijn link. Wij hebben verschillende dingen geprobeerd maar die beviel toch het beste. Die kleinere 12 volt dingen zijn waardeloos.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Duderella het volgende:
Nou, dan moet er maar een koelkastje komen. Ik blijf het wel gek vinden, kamperen met een koelkast in je tent.![]()
Moeten we dan zo'n koelbox nemen die je kan opladen in de auto? Of een gewone op electriek?
Wij hebben zo'n klepkoelkast (zo'n echt campingding) die je aan kunt sluiten op de electriciteit (220v maar ook geschikt voor de autolader) en eventueel ook aan kunt sluiten op gas. Heb je dus altijd koud eten/drinken!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Duderella het volgende:
Kan prima idd, je kookt toch geen haute cuisine op de camping en de gasfles kan best wel even van de koelkast af, het is niet zo dat zo'n ding onmiddelijk weer de omgevingstemperatuur heeft, die blijft best even koel zonder gas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zou er een nemen die op 12 volt, 230 volt en gas kan, zoals die in mijn link. Wij hebben verschillende dingen geprobeerd maar die beviel toch het beste. Die kleinere 12 volt dingen zijn waardeloos.
En je bent dan nog steeds niet gebonden aan campings met stroomvoorziening. Als je lekker primitief wilt doen schakel je gewoon over op dezelfde gasfles als waar je mee kookt.
We gaan een beetje ronddolen denk ik, dus dan kan ik toch beter een klein gasflesje zelf meenemen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan prima idd, je kookt toch geen haute cuisine op de camping en de gasfles kan best wel even van de koelkast af, het is niet zo dat zo'n ding onmiddelijk weer de omgevingstemperatuur heeft, die blijft best even koel zonder gas.
@TS: Oh en trouwens nog ff over de gasfles, kijk eerst even of je op de camping waar je heen gaat of je daar een gasfles kunt huren, die krengen zijn duur en nemen veel plek in. Je wilt het een keertje proberen dus zou ik niet meteen een gasfles aanschaffen. Zo'n koelkastje komt ook bij een BBQ wel van pas, ik neem aan dat je dan gewoon stroom gebruikt.
http://www.twenga.nl/dir-Hobby-Vrije-tijd,Camping,Gasfles-959
Je wilde een gasstelletje toch? Dan zit je op zijn minst aan een 901 vast, je moet er dan namelijk zo'n gasverdeelding op kunnen schroeven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
We gaan een beetje ronddolen denk ik, dus dan kan ik toch beter een klein gasflesje zelf meenemen?
Oh daar waren mijn ouders ook altijd panisch over !quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef P.F het volgende:
Ik weet niet of ie al is gegeven: als het regent mag je de tent niet aanraken, dus zorg dat er geen tas tegen het tentzeil komt, anders gaat het toch lekken in je tent..
De wensenlijst groeit gestaag!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:24 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, ik leg - in mijn functie als house keeper ook in het kampeergebeuren - de oude kranten in de voortent.
Onder de kratten ( met voorraad) - onder de schoenen - de laarzen etc.
Hoef ik geen mat schoon te maken , alleen kranten weg te kiepen of verversen dagelijksgeniaal viind ikzelf.
Wij hebben de laatste jaren voornamelijk in Nederland gekampeerd.
's Avonds en 's nachts is het gras nat, bij thuiskomst.
Verder géen koelkast, wel een koelbox zonder bloemetjes.
De koelelementen bovenop, want koude zakt.
En een 1-pittertje gas mee voor koffie, thee en eitje koken/bakken.
Om de dag uiteten en thuis = tent pizza eten oid.
Hoe lang is het (wensen) lijstje al Dude?
't Is hartstikke eenvoudig! Je hebt er alleen nogal wat spullen voor nodigquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:51 schreef Duderella het volgende:
De wensenlijst groeit gestaag!![]()
Ik dacht dat het lekker eenvoudig was, kamperen!
Luxekamperen wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is hartstikke eenvoudig! Je hebt er alleen nogal wat spullen voor nodig
Nee hoor, ook met nieuwerwetse tentenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij gold dat "niet aanraken als het regent" met name voor de ouderwetse katoenen tenten. Tegenwoordig zal het materiaal er wel beter tegen kunnen
Kamperen is inderdaad een goede relatie-test... (maar waarom zou je moeten oefenen met ruziemaken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
[..]
En ruzies die er kwamen over het inpakken van de auto(oefen dat eerst een keer
)
Meer over het inpakken van de autoquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Kamperen is inderdaad een goede relatie-test... (maar waarom zou je moeten oefenen met ruziemaken?)
Ouderwets..?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij gold dat "niet aanraken als het regent" met name voor de ouderwetse katoenen tenten. Tegenwoordig zal het materiaal er wel beter tegen kunnen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat er druppels aan de binnenkant van de tent liepen jaIk had eigenlijk verwacht dat ze daar de afgelopen 40 jaar wel iets op verzonnen zouden hebben...
Ik heb wel kampeertochten gemaakt, waarbij dat stuk plastic m'n tent was..quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:38 schreef Tezz het volgende:
Anyway: bij je standaard kampeer-uitrusting hoort dus ook een extra groot stuk plastic (3x3 mtr. minstens) wat je snel over de tent kunt trekken bij eventuele lekkage.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
TRAUMA'S
Terwijl ik dit typ heb ik opeens zin om weer eens met mijn ouders te kamperen_O-!!!!!!
Jij en al onze vrienden, kennissen, familieleden, buren, en toevallige passanten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:23 schreef kahaarin het volgende:
Waar ik een beetje bang voor ben is dat als Duderella alles heeft aangeschaft ze er toch achter komen dat kamperen niet helemaal is wat ze willen....![]()
Voor jou ben ik niet zo bang hoor, jij vond het vroeger al leuk, maaaaar....quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij en al onze vrienden, kennissen, familieleden, buren, en toevallige passanten.
Kijken hoe mensen een tent op zetten is ook gewoon leuk, zeker als je gelijk al ziet dat het mensen zijn die normaal nooit kamperenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet zo bang hoor, jij vond het vroeger al leuk, maaaaar....
Belangrijkste is dat je geen ruzie gaat maken bij het opzetten van de tent, dit hebben wij in Frankrijk een keertje gehad:
Wij: parkeren de auto en laden de tent uit, pakken alles uit de tentzak en spreiden het bodemplastic uit.
De kampeerders naast ons: pakken een biertje en draaien de stoelen onze kant op.
Wij: zetten de stokken in elkaar en beginnen het grondzeil vast te zetten.
Kampeerders: bemen een slokje en roepen: "hij's best groot he die tent."
Wij: lachen een beetje en gaan rustig verder.
Kampeerders: ...........
Half uurtje later, tent staat,gaat richting supermarkt om inkopen te doen en ik pak de rest uit om de tent in te ruimen. De mevrouw van naast ons komt eens voorzichtig kijken en zegt, dat hebben jullie vaker gedaan he?
Vertelde ze dat er op die plek een dag eerder een stel een poging had gedaan de tent op te zetten en die hadden bijna slaande ruzie gekregen. Die hebben de hele zooi weer in de auto gemikt en zijn weggereden.![]()
Ach ja, leedvermaak is ook vermaak en ze hoopten op eenzelfde show.![]()
Paar dagen later hadden we zo'n show van een Frans stel met kindje, die hebben 1.5 uur lopen bekvechten en toen stond de tent nog niet goed.![]()
Moraal van het verhaal, echt eerst even de tent uitproberen en als de stokken niet gemerkt zijn kun je dat zelf doen met gekleurd tape, gewoon bij de bouwmarkt gekleurd plakband halen, de stokken merken met dezelfde kleur als de plek op de tent waar ze in moeten, scheelt een hoop gedoe, er isvast wel een ring of een randje op de tent waar dat kan, niet op het doek plakken natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:26 schreef koei het volgende:
[..]
Kijken hoe mensen een tent op zetten is ook gewoon leuk, zeker als je gelijk al ziet dat het mensen zijn die normaal nooit kamperenDaar ga ik ook altijd even rustig voor zitten!
Wat een mooie tentquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
met blije vriend en hond
En wisselend uitzicht:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou.. deze tent kan ik in principe in mijn uppie opzettenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:49 schreef RodenCity het volgende:
@ Sunnythesun: Zo een De Waard moet je ook wel met 2 opzetten lijkt me, Staat er strak bij trouwens aan dat meer in Schotland. Vooral die dubbele luifel!
Thanx!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:51 schreef Beregd het volgende:
[..]
Wat een mooie tent
wel niet zo handig om snel op te zetten, lijkt me
Wij zijn vorig jaar met een kleinere De Waard weg geweest, Kapmeeuw uit 1989.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. deze tent kan ik in principe in mijn uppie opzettenAlleen duurt het dan iets langer allemaal
De vorige De Waard die we hadden had ook nog stokken in het dag van de nokstokken naar de deur, dat was altijd een heel gepriegel en die was daardoor zwaarder om omhoog te krijgen.
Ik vind dit echt de aller mooiste De Waard: Roerdomp met windschermen en varioluifelEn hij stond daar idd prachtig.. (was jammer dat die camping ons niet zo heel erg beviel, die op Skye was leuker..)
Dan woon je alvast goed, Roden --> Vrijbuiter.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar met een kleinere De Waard weg geweest, Kapmeeuw uit 1989.
Als ik ooit het geld heb koop ik ook mijn eigen, kost wat maar dat gaat wel je hele leven zo een beetje mee als je er goed voor zorgt.![]()
Denk dat TS idd beter een kleine synthetische tent aan kan schaffen om mee te beginnen.
Synthetisch misschien wel, maar niet klein hoor! Vierpersoons en we willen erin kunnen staan. Klein vind ik juist meer voor de doorwrochte campers die eigenhandig vis uit de rivier grijpen en daar de kop af kauwen. Wij moeten echt een beetje onze derrières kunnen keren, en de potten en pannen kunnen uitstallen hoor, anders loert er echtscheiding.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar met een kleinere De Waard weg geweest, Kapmeeuw uit 1989.
Als ik ooit het geld heb koop ik ook mijn eigen, kost wat maar dat gaat wel je hele leven zo een beetje mee als je er goed voor zorgt.![]()
Denk dat TS idd beter een kleine synthetische tent aan kan schaffen om mee te beginnen.
Ik denk nog steeds dat onze tent best goed bij jullie pastquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Synthetisch misschien wel, maar niet klein hoor! Vierpersoons en we willen erin kunnen staan. Klein vind ik juist meer voor de doorwrochte campers. Wij moeten echt een beetje onze derrières kunnen keren, anders loert er echtscheiding.
Oké, oké, we nemen hem. Wanneer kom je 'm brengen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat onze tent best goed bij jullie past
Dan zou ik, speciaal voor de pannen (en de design-slaschalen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
Wij moeten echt een beetje onze derrières kunnen keren, en de potten en pannen kunnen uitstallen hoor, anders loert er echtscheiding.
Waarom ga je eigenlijk vanalles kopen? Kan je niet lenen in de kenissenkring?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oké, oké, we nemen hem. Wanneer kom je 'm brengen?![]()
Nee ik ga serieus even goed vergelijken en doen.
idd, en oude handdoeken, op het laatst gebruiken om het grondzeil droog te maken en dan de vuilniszak in.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef Dagonet het volgende:
Toen ik nog kampeerde nam ik ook nog wel eens een stapel goedkope zeemansokken mee, de allergoedkoopste die je kan vinden. Die hoef je niet perse namelijk in een waszak te gooien en dat scheelt ook weer..
Of met de kat! Maar dat wordt vast geen succes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan zou ik, speciaal voor de pannen (en de design-slaschalen natuurlijk), zoiets meenemen, naast je gewone tent:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder de kat natuurlijk.
En voor je teerbeminde natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef Duderella het volgende:
Dago!Goed idee, voor in mijn pááárlen althans. Voor de rest flaneer ik op flipflops hè?
![]()
Oh god nee! Zelfs kamperen is geen excuus voor crocs!quote:
Is ook een hoop van ons kampeer spul weg gehaald iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan woon je alvast goed, Roden --> Vrijbuiter.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh god nee! Zelfs kamperen is geen excuus voor crocs!
Ik bedoelde ook klein in verhouding met de De Waard van sunnythesun hierboven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Synthetisch misschien wel, maar niet klein hoor! Vierpersoons en we willen erin kunnen staan. Klein vind ik juist meer voor de doorwrochte campers die eigenhandig vis uit de rivier grijpen en daar de kop af kauwen. Wij moeten echt een beetje onze derrières kunnen keren, en de potten en pannen kunnen uitstallen hoor, anders loert er echtscheiding.
Prachtige tent heb je sun! Later, als ik misschien een grote kampeerder wordt, dan wil ik er ook wel zo eentje.
quote:
quote:
quote:Extra haringen.
Wat ziet dat er idyllisch uit Roden!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:25 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook klein in verhouding met de De Waard van sunnythesun hierboven.
Tent die wij hebben gebruikt is officieel ook een 4 persoons, heb je ook wel nodig met 2 personen, kook spullen en je tassen met kleding.
Je bent zo bij de Vrijbuiter en daar hebben ze keus zat, zit vast wel iets bij.
Zo stonden wij erbij vorig jaar.
[ afbeelding ]
Met dit uitzicht
[ afbeelding ]
* Onthoudt voor Winterbergenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:02 schreef Ole het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar let je er ook op om je tentje niet onderaan de berg te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |