OMG, dat publiek, wat bij al dat psychedelische geweld gewoon doodstil blijft zitten...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
O en dit is trouwens wel een heerlijk nummer ja, hoe off topic ook.
childintime, wil je wel een beetje on topic blijven.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:04 schreef childintime het volgende:
[..]
OMG, dat publiek, wat bij al dat psychedelische geweld gewoon doodstil blijft zitten...
Ok dan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:09 schreef childintime het volgende:
Sorry, ik kon het even niet weerstaan![]()
Zit je daar met je camping gaz in das Regen ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:23 schreef childintime het volgende:
Nee, nooit.Heb echter alleen maar op campings gestaan waar het altijd mooi weer was. Zuid Frankrijk![]()
Het erge van kamperen vind ik dat je s'morgens met een dizzy hoofd koffie moet gaan zetten. Zit je daar met je camping gaz. Liever sta ik op en krijg een kop koffie op bestelling en daar een broodje bij
De combinatie met zeildoortochtigheid is helemáál funest.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:28 schreef Marfis het volgende:
Naadlekkage, je zal er maar last van hebben...
"In dem regen"quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zit je daar met je camping gaz in das Regen ja.
Er liggen mensen met minder grote aandoeningen in het ziekenhuis..quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:28 schreef Marfis het volgende:
Naadlekkage, je zal er maar last van hebben...
Dat het zo hard regent en waait, dat de kilte gewoon via het doek tot op je botten doordringt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:08 schreef Marfis het volgende:
Zeildoortochtigheid, daar moet ik ff wat meer fantasie op los laten
Maar wat bedoel je er eigenlijk uberhaupt mee? Dat je tent niet winddicht is ofzo?
qtel er is een andere topicreeks waar ik al tien delen of zo spelfouten maak in de Duitse topictitel, dus dat komt écht niet meer goed.quote:
Bij mij waarschijnlijk ook niet, maar ik blijf m'n best doen.. Ooit zal het goed komen bij me..quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
qtel er is een andere topicreeks waar ik al tien delen of zo spelfouten maak in de Duitse topictitel, dus dat komt écht niet meer goed.
Ich sage immmer so, ich sage: Gut deine Best tun, mehr kan mann nicht machen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef qltel het volgende:
[..]
Bij mij waarschijnlijk ook niet, maar ik blijf m'n best doen.. Ooit zal het goed komen bij me..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |