Nee... Mijn Ierland, wat doe je?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry, maar wat een onzinIn Duitsland is ook voldoende natuur, wat op sommige plaatsen net zo wonderschoon is als Ierland. Ik ben op beide plaatsen geweest, dus ik weet wat ik zeg
En stopcontacten en supermarkten hebben ze ook in Ierland
![]()
En ja, soms zelfs op loopafstand
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Je mist de ironie rub!
UIO, ik vraag me af of mijn kampeeruitgaven erg representatief zijn. Ik bedoel, een designers knoflookpers tikt hard aan hoor.![]()
Ierland staat nog op de verlanglijst, maar Duitsland (hoe mooi sommige delen ook zijn) kan natuurlijk in de verste verte niet tippen aan Schotlandquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een onzinIn Duitsland is ook voldoende natuur, wat op sommige plaatsen net zo wonderschoon is als Ierland. Ik ben op beide plaatsen geweest, dus ik weet wat ik zeg
En stopcontacten en supermarkten hebben ze ook in Ierland
![]()
En ja, soms zelfs op loopafstand
Tja en Ierland niet aan Italië. Of Italië niet aan Kroatië. En Kroatië niet aan Zweden... beetje onzinnig om totaal verschillende landen te vergelijken, denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ierland staat nog op de verlanglijst, maar Duitsland (hoe mooi sommige delen ook zijn) kan natuurlijk in de verste verte niet tippen aan Schotland![]()
Ik kan je de Mecklenburgische Seenplatte,Saksisch Zwitserland en het Altmühltal aanraden.Dat zijn ontzettend mooie gebieden in Duitsland om te kamperen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Tja en Ierland niet aan Italië. Of Italië niet aan Kroatië. En Kroatië niet aan Zweden... beetje onzinnig om totaal verschillende landen te vergelijken, denk ik.![]()
Welke delen van Duitsland vond je wel mooi?
En met beoordelingen van de toiletten die je tegenkomt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef Aure het volgende:
![]()
Je moet wel een tof kampeerverslag schrijven hoorMet foto's
Ben wel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien, met al je designerskampeerartikelen
Yup, zo deed ik het ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:44 schreef Tezz het volgende:
Dude, ik leg over mijn luchtbed altijd een oude slaapzak, als onderdeken zeg maar. Daarboven op slaap ik dan (gewoon onder mijn dekbed van thuis). Geen last van kou! (en ik kampeer in Nederland, dus ken het klappen van de zweep, hihi).
Dat is in Duitsland meestal wel goed voor elkaar, Zuid Frankrijk en Spanje zijn drama.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En met beoordelingen van de toiletten die je tegenkomt.
Nee hoor, ik zie het echt zitten!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup, zo deed ik het ook.
Zakt de moed al in je bergschoenen Dude? Of voel je al ergens deep down een vrijbuiterhartje kloppen?![]()
Even off topic: Wist jij dat Bertje Vis broer is van? (docent)quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef LieLie het volgende:
ja! bertje vis! die kan niet ontbreken inderdaad
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
Nee hoor, ik zie het echt zitten!![]()
![]()
O god, ken je die annekedoote dat ik wandelschoenen ging kopen bij De Vrijbuiter? Ik daar maar mopperen want NIKS in het roze, NIKS met hak, NIKS dat ook maar de schijn van elegantie had.
Komen er twee ferme dames (ook klanten, van die echte fervente wandelkonten) op mij af die dat een tijdje hadden zitten aankijken. Ze grepen me vast (echt!), zetten me op een stoel en riepen: "Meisje, een paar goede wandelschoenen zijn páááárlen aan de voet!" Ik kreeg even flink om de oren voor mijn gezeur en toegegeven: toen ze met me klaar waren had ik een paar hartstikke goede schoenen waar ik op Madeira enorm profijt van heb gehad.![]()
ja, zeker! volgens mij vertelde hij het zelf ook wel. En dat je verder niet moest denken dat hij ooit een interview zou regelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Even off topic: Wist jij dat Bertje Vis broer is van? (docent)
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het echt zitten!![]()
![]()
O god, ken je die annekedoote dat ik wandelschoenen ging kopen bij De Vrijbuiter? Ik daar maar mopperen want NIKS in het roze,
quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsss, je hebt gewoon niet goed gezocht
Ahum...quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef Duderella het volgende:
!!
@ sigme: Het gaat me eigenlijk om het koelhouden van bier & wijn. De kaas kan me gestolen worden.![]()
![]()
Bovendien, bedacht ik me gisteren, nadenkend over koelboxen en kooktoestellen: hoe groot is de kans dat je rond etenstijd op de camping bent? Je hobbelt een dag door een stad of mooi gebied en eet dan meestal daar ergens, lijkt me. Ik denk niet dat we erg vaak koken. 's Ochtends een kop koffie en wegwezen, lijkt me.
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Overigens, koken is eigenlijk helemaal niet nodig in DLDUit eten gaan is hier echt heel goedkoop in vergelijking met NL
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:18 schreef detulp050 het volgende:
Ja, en hotels zijn er ook niet duur, maar daar gaat het niet om bij kamperen
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:27 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat snap ik maar ik kan me ook voorstellen dat je niet elke dag koken wilt op de camping. Eten kopen en zelf maken is ongeveer even duur als uit eten gaan hierEn ik zie Dude geen lap schnitzel-die-over-de-rand-van-je-bord-hangt klaarmaken op haar campinggasje
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:38 schreef Duderella het volgende:
Rewimo, het gaat niet om het besparen van geld, maar om het back to nature gevoel van deze stadse nuf.Maar uit eten zullen we vast ook doen hoor! Maar ik wil ook pasta in het gras en tomatensaus over mijn broek.
![]()
Ja maar ik bedacht me dat gisteren dus pas. Je gaat toch niet een hele dag op de camping zitten? Rond etenstijd zit je nog in de Biergarten van Hüssnebrücke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |