Ik woon in Groningen! Zou best eens kunnen kijken waar de dichtstbijzinde Duitse Aldi zit! Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:27 schreef Rewimo het volgende:
Dude, je woont geloof ik niet in de buurt van de Duitse grens hè?
In de link van Rewimo staat de Aldi-Süd, die zit niet over de grens in Groningen, maar in Zuid Duitsland. Volgens mij zit de eerste in de omgeving Keulen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen! Zou best eens kunnen kijken waar de dichtstbijzinde Duitse Aldi zit! Dank voor de tip!
Ik heb een Hema-koeltas gekocht. Met blommen.![]()
Hoeveel koelelementen mik je nou in zo'n ding?
Met twee van de grootste kom je een heel end: http://www.vrijbuiter.nl/(...)en-m5-duo-pack-1324/quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen! Zou best eens kunnen kijken waar de dichtstbijzinde Duitse Aldi zit! Dank voor de tip!
Ik heb een Hema-koeltas gekocht. Met blommen.![]()
Hoeveel koelelementen mik je nou in zo'n ding?
Oh!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In de link van Rewimo staat de Aldi-Süd, die zit niet over de grens in Groningen, maar in Zuid Duitsland. Volgens mij zit de eerste in de omgeving Keulen!
Op die vrieskisten hopen we dan maar. En anders eten we gewoon lauwe kaas.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met twee van de grootste kom je een heel end: http://www.vrijbuiter.nl/(...)en-m5-duo-pack-1324/
Heb je er al over nagedacht hoe je die dingen weer bevroren krijgt? Sommige campings hebben ijskasten staan in het winkeltje, waar je ze dan in kunt leggen maar lang niet overal.
Oh, en als je het op die manier wil doen heb je er dus 4 nodig, 2 in de koeltas en 2 in de vriezer.
Aldi Nord heeft die aanbieding niet:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In de link van Rewimo staat de Aldi-Süd, die zit niet over de grens in Groningen, maar in Zuid Duitsland. Volgens mij zit de eerste in de omgeving Keulen!
O da's jammer. Ik weet niet precies waar de grens loopt tussen Aldi Nord en Süd. Maar allicht iets om in de gaten te houden. Aldi heeft over het algemeen hele goede spullen.quote:
Lol, ik help je hopen, misschien staat het er bij? Bij de specificaties van de camping bedoel ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh!
Hè. Nee. Da's een beetje verweg.
[..]
Op die vrieskisten hopen we dan maar. En anders eten we gewoon lauwe kaas.![]()
Dat is lief van je rewimo, ik onthoud het!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O da's jammer. Ik weet niet precies waar de grens loopt tussen Aldi Nord en Süd. Maar allicht iets om in de gaten te houden. Aldi heeft over het algemeen hele goede spullen.
En als er iets is wat je echt graag wilt hebben, wil ik het best voor je kopen en zolang bewaren of opsturen
Nou, het was nog best lastig om een aardig boek over Duitsland te vinden! Lonely Planet heb ik eerlijk gezegd niet naar gekeken. Ik heb nu 'Verrassend Duitsland'. Dat is wel een leuk boekje. O en ik heb een campinggids! (Maar kahaarin, ik ga ook nog even op die site kijken!)quote:
Dit is best een grote: http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_14091.htmquote:
Gezelligheid is natuurlijk onbetaalbaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé Dude, hou ook even bij hoeveel geld je al hebt uitgegeven aan campingspullen. Gewoon om te zien hoe 'goedkoop' dat kamperen nou werkelijk is.
Het zal ook vast net zo fris ruiken na een nachtje met 8 personen slapen in dat tentjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is best een grote: http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_14091.htm
[ afbeelding ]
Lol@de 8 persoonstent.
[ afbeelding ]
Haringen in een ton lijkt me de omschrijving.
Het Sud van Aldi-Sud is heeeeel relatief. Ik weet niet waar in Groningen je woont, maar bij Weener (net over de grens bij Winschoten oftewel helemaal bovenin Groningen) vind ik er al een aantal. Kwestie van een plaats net over de grens opzoeken en die hier invoerenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh!
Hè. Nee. Da's een beetje verweg.
Ehm ja, jij hebt dus duidelijk iets gemist in Dude's verhaalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef rubje het volgende:
nah leuk dat je zo primitief mogelijk duitsland wilt verkennen maar als je echt 1 met de natuur wil worden dan ga je niet naar duitsland maar na de Schotse hooglanden of ierland,iig richting wales met al zijn schitterende natuur en watervallen/ Daar ben je echt in de natuur en kun je niet even naar een supermartk lopen als je iets mist of een stopcontact vinden.
dit is gewoon veredeld "the simple life"nadoen,luxe omgeving en zeggen dat je zo de natuur gaat ervaren terwijl de winkels en supermarkten (alle luxe dus) praktisch om de hoek liggen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm ja, jij hebt dus duidelijk iets gemist in Dude's verhaal
Ja lijkt me ook wel interessant eigenlijk...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé Dude, hou ook even bij hoeveel geld je al hebt uitgegeven aan campingspullen. Gewoon om te zien hoe 'goedkoop' dat kamperen nou werkelijk is.
Haha, idd. Vooral dat compartiment waar ze met z'n drieën in moeten....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Het zal ook vast net zo fris ruiken na een nachtje met 8 personen slapen in dat tentje
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef rubje het volgende:
nah leuk dat je zo primitief mogelijk duitsland wilt verkennen maar als je echt 1 met de natuur wil worden dan ga je niet naar duitsland maar na de Schotse hooglanden of ierland,iig richting wales met al zijn schitterende natuur en watervallen/ Daar ben je echt in de natuur en kun je niet even naar een supermartk lopen als je iets mist of een stopcontact vinden.
dit is gewoon veredeld "the simple life"nadoen,luxe omgeving en zeggen dat je zo de natuur gaat ervaren terwijl de winkels en supermarkten (alle luxe dus) praktisch om de hoek liggen.
Sorry, maar wat een onzinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef rubje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |