Wij denken aan een vierpersoons Nomad-tent. Maar die jij voorstelt is ook wel aantrekkelijk, zeker de prijs!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, heb je ook mijn kampeerlijst gestuurd.
Welke tent wordt het?
Wij hebben een poly-cotton tent. Als je het alleen eens wil proberen is dit misschien een goede om mee te beginnen: http://www.vrijbuiter.nl/(...)neltenten/athene-99/
Als je een dure katoenen tent haalt en het bevalt niet dan zit je daar weer mee.
Maar wel handigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:04 schreef kahaarin het volgende:
Alu folie? Slecht voor het milieu!
Omdat ik die lijst gewoon een keertje heb gemaakt, achter de PC gaan zitten en bedenken wat er allemaal mee moet. Je mag hem gerust alfabetiseren als je wil, heb ik geen enkele moeite mee.
Nomad heeft hele mooie tenten idd, wil je een katoenen of een Lightweight?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wij denken aan een vierpersoons Nomad-tent. Maar die jij voorstelt is ook wel aantrekkelijk, zeker de prijs!
Lol, de andere toiletspullen kam/haarborstel/creme/make-up/aftershave e.d. staan er ook niet op toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Die heb je toch niet nodig als je je PDA en je mp3-speler bij hebt..
Ow, da's niet zo mooi....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar wel handig
Ik heb geen alfabetiseringsfaciliteiten hier (lig in ziekenhuis) dus helaas...
Gewoon 1-tje met een stekker kan ook wel, de meeste campings hebben stroom in de wasgelegenheid voor scheren/föhnen e.d.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Een luchtbeddenpomp die je in de sigaretten-aansteekdinges van je auto kan stoppen. Niets zo frustrerend als een luchtbed hand/voetmatig oppompen
A. qltel is een man, dus waarom zou je schone sokken en een tandenborstel meenemen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:36 schreef kahaarin het volgende:
Lol, de andere toiletspullen kam/haarborstel/creme/make-up/aftershave e.d. staan er ook niet op toch?
Die gaan gewoon standaard mee, hoef je geen genie voor te zijn.
Jij hebt dus een betere lijst?
Nee. Ik heb geen lijst nodig, kwestie van de dag afgaan. En in de tijd dat ik nog regelmatig kampeerde bestonden er nog geen PDA's, MP3-spelers enzo..quote:
Ik geloof dat het je ontgaat dat ik tijdens mijn scoutingactiviteiten nog steeds kampeer...quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien ontketenen we wel een nieuwe trend!
Dat doet niks af aan je traumaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef qltel het volgende:
Ik geloof dat het je ontgaat dat ik tijdens mijn scoutingactiviteiten nog steeds kampeer...
Go-Go-Gadget-Tent...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Ik weet wel 1 ding zeker, ik wil zo'n omhoog-opgooi-tent-die-gelijk-staat
Ah okay, pda is wel handig om geld over te maken bijvoorbeeld en als 2e navigatie, heeft ons in Bretagne een keer gered.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen lijst nodig, kwestie van de dag afgaan. En in de tijd dat ik nog regelmatig kampeerde bestonden er nog geen PDA's, MP3-spelers enzo..
Weet je wel hoe klein die zijn? En dan gaat het een dagje regenen.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Ik weet wel 1 ding zeker, ik wil zo'n omhoog-opgooi-tent-die-gelijk-staat
Beter!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:08 schreef Rewimo het volgende:
PDA hebben we niet, wel een EEE (daarom kan ik ook lekker meekletsen hier vanuit mijn ziekenhuisbedje)
Die zijn er ook in grote maten hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:10 schreef kahaarin het volgende:
Weet je wel hoe klein die zijn? En dan gaat het een dagje regenen.....![]()
Zit je daar in je plastic omhoog gooi tentje.....
Nee joh, ik heb ze al zien staan als 3 persoons met een apart slaapcompartiment.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe klein die zijn? En dan gaat het een dagje regenen.....![]()
Zit je daar in je plastic omhoog gooi tentje.....
Ja, en een pincet, op de een of andere manier is een van de consequenties van dichter bij de natuur komen vaak dat je toch even op blote voeten dat kleine stukje overbrugt waar net die dorre bramenstruik lag die je niet zag, of dat op weg naar het wc-gebouw je slipper even uitschiet op de plek waar je jolige duitse buurman de dag ervoor zijn fles wijn kapot heeft laten vallen en zeer zorgvuldig heeft opgeruimd met zijn camping-veger-en-blik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:13 schreef Keshet het volgende:
Vergeet je medicijnenvoorraad niet!
Norit, paracetamol, anti-muggenspul, tekenverwijderaar, dat soort dingen!
Ook: zonnebril, zonnebrandcreme en after-sun.
Oh, en blarenpleisters en leukoplast!
Oh dan, ik had die mini dingen in het hoofd, tent opzetten kan ook erg leuk zijn hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb ze al zien staan als 3 persoons met een apart slaapcompartiment.
Blijkbaar, had ik gemist.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die zijn er ook in grote maten hoor
O, en vervelen doe ik me evengoed wel
Behoorlijk ja, maar dat is een beetje off-topic hierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:43 schreef kahaarin het volgende:
Ik las net ff in je krankenhaus topic, jeetje, frustrerend....
Dat lijkt me erg vervelend, niet weten wat er is.
Lol, dat is pas terug naar de roots.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:49 schreef AKnynke het volgende:
Wij gaan in Augustus naar Zwitserland, ook kamperen en Alpen beklimmen. Ik heb het weekend bij m'n ouders spullen uit hun kampeerverleden geleend, hele oude gasverbrandertjes, aluminum pannen, en het meest geniale:
2 lage stoeltjes, zodat je naast je kunt koken..Zie alhier gedemonstreerd:
[ afbeelding ]
En het stoeltje zelf..
[ afbeelding ]
Voor de rest: veel boeken staan ook op mijn lijsjte. Niets lekkerder na een lange dag wandelen om even een boekje te lezen of een spelletje te spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |