Oh maar met eventueel nog 1 of 2 koelelementjes er in is dat prima te gebruiken!!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb bij de Hema een reuze leuke koeltas gezien. Vast niet helemaal zo praktisch als een box, maar wel eh... nou heel leuk dus.
O mooi dat zo'n tas dus ook wel kan.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh maar met eventueel nog 1 of 2 koelelementjes er in is dat prima te gebruiken!!Heb ook zo'n ding en die houden de boel echt goed koel!! En mijne is ook nog vrij hip en zo
gebruik hem voor de boodschappen, zodat dat lekker koel de koelbox in gaan
terwijl dat ding echt getemperd moet worden omdat ie anders veeeel te koud wordt, maar goed
Daar istie ook zeer geschikt voor denk ik zoquote:Op maandag 14 juni 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
O mooi dat zo'n tas dus ook wel kan.
Ik wou 'm namelijk ook kopen om met de Draken te gaan picknicken en zo.
De rosétest zegt alles!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar istie ook zeer geschikt voor denk ik zo![]()
Ik had met Pinksteren een fles rose uit de koelkast in die tas gedaan en mee genomen naar de camping. Die kwam een dag later zeer koel er uitterwijl dat echt een zeer warm weekend bleek te zijn
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
De rosétest zegt alles!![]()
Morgen ga ik 'm kopen.
Wat ook helpt is: een molton onder het onderlaken, icm met een matje onder het luchtbed zelfs in de Ardennen in September ('s nachts onder 0 ) geen last van kou gehad.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Duderella het volgende:
Wij nemen voor deze eerste keer maar gewoon ons luchtbed mee. Kijken hoe het bevalt. Ik ben van huisuit niet anders gewend, tijdens kamperen, dus het komt vast goed. Ik zal wel voor iets ónder het luchtbed zorgen. Goede tip!
quote:
O een molton is wel een goede! Die heb ik hier wel liggen!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat ook helpt is: een molton onder het onderlaken, icm met een matje onder het luchtbed zelfs in de Ardennen in September ('s nachts onder 0 ) geen last van kou gehad.
Denk ook aan aspirines, het wil wel eens gebeuren dat je verkouden wordt.
Als je toch voor electriciteit bij de tent gaat dan is dit ook een idee: http://www.vrijbuiter.nl/(...)-koelbox-24-l.-2140/
Daar moet ook zo'n ding bij trouwens: http://www.vrijbuiter.nl/(...)ro-transformer-1326/
Anders heb je er nog niets aan.
Dit is ook wel prettig: http://www.vrijbuiter.nl/(...)kachel-ka-5009-2297/
Misschien ontketenen we wel een nieuwe trend!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:39 schreef TimeJumper het volgende:
Goh ik ben nog nooit wezen kamperen maar na het lezen van alle berichten (behalve die foto van die spin) begin ik de smaak te pakken te krijgen.
Wie weet komt er deze zomer wat van...
Lol, heb je ook mijn kampeerlijst gestuurd.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
O een molton is wel een goede! Die heb ik hier wel liggen!
Dank voor je tips!
Alu folie? Slecht voor het milieu!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:01 schreef Rewimo het volgende:
Neem veel plastic zakjes/tasjes mee, die komen altijd van pas. En alufolie.
Waarom is dat lijstje niet alfabetisch?Onpraktisch kamperen zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |