Ja heel graag!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude, zal ik je mijn kampeerbenodighedenlijst mailen? Kan je zelf wegstrepen wat je niet nodig denkt te hebben. Maar het is een behoorlijk complete lijst
Sun, mijne is kwijt (computercrash)quote:Op zondag 13 juni 2010 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude, zal ik je mijn kampeerbenodighedenlijst mailen? Kan je zelf wegstrepen wat je niet nodig denkt te hebben. Maar het is een behoorlijk complete lijst
Verlengsnoer, Dude, verlengsnoer.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja heel graag!![]()
En ik heb nog een praktische vraag: Hoe laad je, al kamperend, je telefoon en Nintendo DS op? Ik bedoel, er zit geen stopcontact in de Nomad volgens mij.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sun, mijne is kwijt (computercrash)![]()
En wij hebben een goed gasstel! Kan als tweepitter en als grillplaat.
[ afbeelding ]
http://www.vrijbuiter.nl/(...)l-kitchen-plus-1406/
Naar........ de derde boom rechts?quote:
Stelt niks voor, qua ruimte! (eerlijkheid gebied me te zeggen dat wij de versie zonder pootjes hebben, maar die waren achteraf wel makkelijk. Misschien zijn ze er nog losquote:Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik gezien!
Maar ik dacht dat jullie me vast stom zouden vinden als ik back to basic zou willen met zo'n halve buitenkeuken!![]()
Neemt 'ie veel ruimte in, of klap je 'm zo weg?
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Naar........ de derde boom rechts?
Of heeft een camping standaard elektriciteit, tegenswoordigs?
Veel campings hebben elektriciteit. En anders onderweg, met de autolader.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:16 schreef Duderella het volgende:
Naar........ de derde boom rechts?
Of heeft een camping standaard elektriciteit, tegenswoordigs?
Duderinnetje@ hotmail.comquote:Op zondag 13 juni 2010 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Moeten jullie me ff je e-mail adres pb'en![]()
Oh en Dude.. hoe denk je dat je anders moet koken joh!! Ik neem zelfs vaak een oven meeMaar dan wel van Coleman, die op de benzinebrander past
Dat is nog steeds wel zo meestal hoor..quote:Op zondag 13 juni 2010 14:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Duderinnetje@ hotmail.com
Koken kan op gas toch? Dat gaan wij doen althans.
Vroeger hadden we nooit electriciteit op de campings. Ja op sommige en daar moest je dan extra voor betalen geloof ik, maar dat waren dan van die nare veldplaatsen.
Misschien doe ik dat nog wel.. moet ik hem eerst een beetje opschonenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet mailen, maar hier plaatsen voor alle andere kersverse of herintredende kampeerders.
Je mag de vieze Duderella-versie hier best plaatsen hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien doe ik dat nog wel.. moet ik hem eerst een beetje opschonen
Uitwasbare geitenwollen condoomsquote:Op zondag 13 juni 2010 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je mag de vieze Duderella-versie hier best plaatsen hoor.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef gateway het volgende:
je kan voor het opladen natuurlijk een klein 12v DC >> 230 AC omvormertje kopenkan je in de auto opladen
En een koelbox (die op 230 / 12 volt werkt, (EVT ook op gas) is ook handig
Lekker koel bier of wijn
(en natuiurlijk voor je beleg enzo
ja, denk het, anders een keer langs www.obelink.nl die hebben echt ALLES op campinggebiedquote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Uitwasbare geitenwollen condooms
[..]
Hallfords od?
Tirol!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef detulp050 het volgende:
Oh ja: ga trouwens naar Tirol. Geweldig gebied, niet idioot ver rijden en heerlijk kleine campings midden in de natuur. Extragratis toptip
"Auf der Alm, da gibt′s koa Sünd" oftewel "Kom met je waldhoorn tussen mijn Alpen"quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:16 schreef TimeJumper het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk op een camping als je met een tentje komt, mag je dan je auto naast de tent laten staan? Zodat je niet alle spullen uit hoeft te laden, maar gewoon later uit de auto kunt pakken.
Of komt dat haast niet voor en zet je je auto op een apart parkeerterrein?
hehehe grappig dat je dat zegt.. ik sta liever op campings waar de auto niet bij de tenten mag (alleen om ff in en uit te laden, dat is wel handig natuurlijk). Maar ja, ik heb dan ook een aardig grote tent inmiddels.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:07 schreef detulp050 het volgende:
[..]
In principe kun je bij bijna elke kleine camping wel je auto naast je tent kwijt. Als het niet zo is dan zoek ik verder; alles zit in de auto en dan hoef ik bij een rondreis niet steeds de hele auto uit te pakken; de auto is dan een soort drive-in-closet
Check. En een tent (of twee, misschien drie).quote:
Waarop?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:54 schreef Ole het volgende:
Niet het grondzeil onder de buitentent uit laten komen hoor!
En waar gaan jullie op slapen?
Ach, het ligt ook aan het weer. Beide weekenden dat ik dit jaar weggeweest ben was er stralend weer, maar ik heb vorig jaar ook een weekend met flinke regen gehad. Na dat weekend was ik ook even geen voorstander meer van kamperenquote:Op maandag 14 juni 2010 02:03 schreef vosss het volgende:
Dat er nog mensen zijn die kamperen leuk vinden zeg.
Als ik zo om mij heen kijk in mijn omgeving dan gaat werkelijk iedereen tegenwoordig all inclusive ergens in een of ander resort zitten.
Ik vind kamperen ook leuk, maar om nou in mn eentje te gaan is ook al weer zo wat
De relaties die ik gehad heb kreeg ik ook met geen mogelijkheid mee op zo een vakantie.
Wel jammer, want het is imo veel leuker dan in een hotel
Het meest comfortabele vind ik een self-inflatable (die thermarest die sigme ook noemde). Voor een paar tientjes heb je volgens mij al hele redelijke. Als je goede koopt gaan ze zo 20 jaar mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waarop?![]()
Op een campingbed-ding?Toch? Waar slapen campingmensen op? Daar gaan wij ook op slapen.
Op een luchtbed en ons dekbed, kan dat?
En ik vind een simpel luchtbed juist weer heerlijk liggen en gebruik mijn si alleen voor korte tripjesquote:Op maandag 14 juni 2010 19:20 schreef Idler het volgende:
[..]
Het meest comfortabele vind ik een self-inflatable (die thermarest die sigme ook noemde). Voor een paar tientjes heb je volgens mij al hele redelijke. Als je goede koopt gaan ze zo 20 jaar mee.
Luchtbedden vind ik persoonlijk waardeloos.
Dat ligt eraan of je alleen bent of met zn tweeen. Samen onder één tweepersoonsdekbed is warmer dam samen in twee aan elkaar geritste slaapzakken, hoewel ik geen ervaring heb met dat vastritsding waar een stuk hierboven over gesproken werd. In je eentje is een slaapzak wel het warmste en al helemaal het mummymodel met lakenzak erin.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Overigens is het slapen onder een dekbed een stuk minder warm dan in een slaapzak..
Mijn eigen ervaring is juist dat samen onder een dekbed echt frisser is dan samen in aan elkaar geritste slaapzakken eigenlijk. Maar komt misschien ook omdat mijn vriend en ik dicht tegen elkaar aan slapen, dan heb je weinig last van kieren. Terwijl bij een dekbed aan de zijkanten kieren ontstaan..quote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef koei het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je alleen bent of met zn tweeen. Samen onder één tweepersoonsdekbed is warmer dam samen in twee aan elkaar geritste slaapzakken, hoewel ik geen ervaring heb met dat vastritsding waar een stuk hierboven over gesproken werd. In je eentje is een slaapzak wel het warmste en al helemaal het mummymodel met lakenzak erin.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Duderella het volgende:
Wij nemen voor deze eerste keer maar gewoon ons luchtbed mee. Kijken hoe het bevalt. Ik ben van huisuit niet anders gewend, tijdens kamperen, dus het komt vast goed. Ik zal wel voor iets ónder het luchtbed zorgen. Goede tip!
Is dat zo'n 'twijfelaar'-luchtbed? Zo eentje waarbij je constant naar het midden rolt, samen? Dat je dan ook samen eigenlijk op de grond ligt? Zo'n luchtbed zonder gescheiden kamers? Zo eentje?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Duderella het volgende:
Wij nemen voor deze eerste keer maar gewoon ons luchtbed mee. Kijken hoe het bevalt. Ik ben van huisuit niet anders gewend, tijdens kamperen, dus het komt vast goed. Ik zal wel voor iets ónder het luchtbed zorgen. Goede tip!
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Is dat zo'n 'twijfelaar'-luchtbed? Zo eentje waarbij je constant naar het midden rolt, samen? Dat je dan ook samen eigenlijk op de grond ligt? Zo'n luchtbed zonder gescheiden kamers? Zo eentje?
Als ja; niet doen....
Dat is juist wat ik bedoel. Als ze gescheiden kamers hebben, heb je én geen last van het naar het midden rollen én heb je geen last van het katapult-effect.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
ik vind ze heerlijk slapen
beter dan zo'n groot dik ding waarbij je er vanaf getrampolined wordt als de ander zich omdraait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |