Ja heel graag!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude, zal ik je mijn kampeerbenodighedenlijst mailen? Kan je zelf wegstrepen wat je niet nodig denkt te hebben. Maar het is een behoorlijk complete lijst
Sun, mijne is kwijt (computercrash)quote:Op zondag 13 juni 2010 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude, zal ik je mijn kampeerbenodighedenlijst mailen? Kan je zelf wegstrepen wat je niet nodig denkt te hebben. Maar het is een behoorlijk complete lijst
Verlengsnoer, Dude, verlengsnoer.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja heel graag!![]()
En ik heb nog een praktische vraag: Hoe laad je, al kamperend, je telefoon en Nintendo DS op? Ik bedoel, er zit geen stopcontact in de Nomad volgens mij.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sun, mijne is kwijt (computercrash)![]()
En wij hebben een goed gasstel! Kan als tweepitter en als grillplaat.
[ afbeelding ]
http://www.vrijbuiter.nl/(...)l-kitchen-plus-1406/
Naar........ de derde boom rechts?quote:
Stelt niks voor, qua ruimte! (eerlijkheid gebied me te zeggen dat wij de versie zonder pootjes hebben, maar die waren achteraf wel makkelijk. Misschien zijn ze er nog losquote:Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik gezien!
Maar ik dacht dat jullie me vast stom zouden vinden als ik back to basic zou willen met zo'n halve buitenkeuken!![]()
Neemt 'ie veel ruimte in, of klap je 'm zo weg?
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Naar........ de derde boom rechts?
Of heeft een camping standaard elektriciteit, tegenswoordigs?
Veel campings hebben elektriciteit. En anders onderweg, met de autolader.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:16 schreef Duderella het volgende:
Naar........ de derde boom rechts?
Of heeft een camping standaard elektriciteit, tegenswoordigs?
Duderinnetje@ hotmail.comquote:Op zondag 13 juni 2010 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Moeten jullie me ff je e-mail adres pb'en![]()
Oh en Dude.. hoe denk je dat je anders moet koken joh!! Ik neem zelfs vaak een oven meeMaar dan wel van Coleman, die op de benzinebrander past
Dat is nog steeds wel zo meestal hoor..quote:Op zondag 13 juni 2010 14:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Duderinnetje@ hotmail.com
Koken kan op gas toch? Dat gaan wij doen althans.
Vroeger hadden we nooit electriciteit op de campings. Ja op sommige en daar moest je dan extra voor betalen geloof ik, maar dat waren dan van die nare veldplaatsen.
Misschien doe ik dat nog wel.. moet ik hem eerst een beetje opschonenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet mailen, maar hier plaatsen voor alle andere kersverse of herintredende kampeerders.
Je mag de vieze Duderella-versie hier best plaatsen hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien doe ik dat nog wel.. moet ik hem eerst een beetje opschonen
Uitwasbare geitenwollen condoomsquote:Op zondag 13 juni 2010 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je mag de vieze Duderella-versie hier best plaatsen hoor.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef gateway het volgende:
je kan voor het opladen natuurlijk een klein 12v DC >> 230 AC omvormertje kopenkan je in de auto opladen
En een koelbox (die op 230 / 12 volt werkt, (EVT ook op gas) is ook handig
Lekker koel bier of wijn
(en natuiurlijk voor je beleg enzo
ja, denk het, anders een keer langs www.obelink.nl die hebben echt ALLES op campinggebiedquote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Uitwasbare geitenwollen condooms
[..]
Hallfords od?
Tirol!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef detulp050 het volgende:
Oh ja: ga trouwens naar Tirol. Geweldig gebied, niet idioot ver rijden en heerlijk kleine campings midden in de natuur. Extragratis toptip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |