En Rhenen en Shanghai (geloof ik), de laatste twee.quote:
Whehehehe.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:20 schreef Duderella het volgende:
HalloDaar zijn wij weer.
Dit maal met een triljoen baby-spinnen op de spinnenweb-academie die is opgericht op ons balkon:
[ afbeelding ]
Dit zit bij ons in de hangbakken van vorig jaar. Lijkt onschuldig hè? Gut wat een leuke spikkeltjes.
[ afbeelding ]
Maar het zijn dus wel triljoenen harige-in-de-dop-mega-spiders!!!
Tegen de avond kruipen ze allemaal lekker tegen elkaar aan:
[ afbeelding ]
Maar ze zijn er nog hoor * ril *:
[ link | afbeelding ]
En vandaag waren ze opeens allemaal * poef * afgestudeerd aan de Spinnenacademie. Niks meer te zien.
Wij slapen voorlopig met ietwat klam zweet op de bovenlip.
OMG, dat had ik inderdaad, maar dan in Grunnse verhouding!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:46 schreef catzencut het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ik moest meteen hier aan denken: http://www.crystalkiss.com/balloon-hole/
[ afbeelding ]
Oké okéquote:
Hij had een hol in onze plantenbakken, kleine gaatjes, waar hij complete sprinkhanen naar binnen sleurde..quote:
En anders gebruiken ze ze wel om hun eitjes in te leggen, de insekten zijn dan alleen verdoofd en de wespelarven eten ze, van binnenuit, levend op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Heus wel dat wespen insekten eten hoor![]()
Ik ben dol op creepy crawlers
Mooie tvpquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En anders gebruiken ze ze wel om hun eitjes in te leggen, de insekten zijn dan alleen verdoofd en de wespelarven eten ze, van binnenuit, levend op.
Creepy crawlers FTW
photoshop?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:52 schreef Misstique het volgende:
Weet iemand wat dit is?
[ afbeelding ]
Ik denk een wandelende tak. Specifieke soort weet ik niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:52 schreef Misstique het volgende:
Weet iemand wat dit is?
[ afbeelding ]
Wow, nooit geweten dat die ook een soort van vlindervleugeltjes op hun rug hebben.quote:
Lijkt me een dreighouding. En het zijn vleugels dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:22 schreef sbientje het volgende:
waarom heeft ie een vlinder op zijn rug?
edit - die hara, wat een bugskenner
Ze kunnen wel vliegen maar ze vliegen meestal maar kleine stukjes dus je ziet ze ook niet vaak zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow, nooit geweten dat die ook een soort van vlindervleugeltjes op hun rug hebben.
Dat wist ik, alleen niet dat ze net zulke kleuren hebben als vleugels van vlinders.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze kunnen wel vliegen maar ze vliegen meestal maar kleine stukjes dus je ziet ze ook niet vaak zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |