Wat een mooie tentquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
met blije vriend en hond
En wisselend uitzicht:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou.. deze tent kan ik in principe in mijn uppie opzettenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:49 schreef RodenCity het volgende:
@ Sunnythesun: Zo een De Waard moet je ook wel met 2 opzetten lijkt me, Staat er strak bij trouwens aan dat meer in Schotland. Vooral die dubbele luifel!
Thanx!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:51 schreef Beregd het volgende:
[..]
Wat een mooie tent
wel niet zo handig om snel op te zetten, lijkt me
Wij zijn vorig jaar met een kleinere De Waard weg geweest, Kapmeeuw uit 1989.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. deze tent kan ik in principe in mijn uppie opzettenAlleen duurt het dan iets langer allemaal
De vorige De Waard die we hadden had ook nog stokken in het dag van de nokstokken naar de deur, dat was altijd een heel gepriegel en die was daardoor zwaarder om omhoog te krijgen.
Ik vind dit echt de aller mooiste De Waard: Roerdomp met windschermen en varioluifelEn hij stond daar idd prachtig.. (was jammer dat die camping ons niet zo heel erg beviel, die op Skye was leuker..)
Dan woon je alvast goed, Roden --> Vrijbuiter.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar met een kleinere De Waard weg geweest, Kapmeeuw uit 1989.
Als ik ooit het geld heb koop ik ook mijn eigen, kost wat maar dat gaat wel je hele leven zo een beetje mee als je er goed voor zorgt.![]()
Denk dat TS idd beter een kleine synthetische tent aan kan schaffen om mee te beginnen.
Synthetisch misschien wel, maar niet klein hoor! Vierpersoons en we willen erin kunnen staan. Klein vind ik juist meer voor de doorwrochte campers die eigenhandig vis uit de rivier grijpen en daar de kop af kauwen. Wij moeten echt een beetje onze derrières kunnen keren, en de potten en pannen kunnen uitstallen hoor, anders loert er echtscheiding.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar met een kleinere De Waard weg geweest, Kapmeeuw uit 1989.
Als ik ooit het geld heb koop ik ook mijn eigen, kost wat maar dat gaat wel je hele leven zo een beetje mee als je er goed voor zorgt.![]()
Denk dat TS idd beter een kleine synthetische tent aan kan schaffen om mee te beginnen.
Ik denk nog steeds dat onze tent best goed bij jullie pastquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Synthetisch misschien wel, maar niet klein hoor! Vierpersoons en we willen erin kunnen staan. Klein vind ik juist meer voor de doorwrochte campers. Wij moeten echt een beetje onze derrières kunnen keren, anders loert er echtscheiding.
Oké, oké, we nemen hem. Wanneer kom je 'm brengen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat onze tent best goed bij jullie past
Dan zou ik, speciaal voor de pannen (en de design-slaschalen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
Wij moeten echt een beetje onze derrières kunnen keren, en de potten en pannen kunnen uitstallen hoor, anders loert er echtscheiding.
Waarom ga je eigenlijk vanalles kopen? Kan je niet lenen in de kenissenkring?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oké, oké, we nemen hem. Wanneer kom je 'm brengen?![]()
Nee ik ga serieus even goed vergelijken en doen.
idd, en oude handdoeken, op het laatst gebruiken om het grondzeil droog te maken en dan de vuilniszak in.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef Dagonet het volgende:
Toen ik nog kampeerde nam ik ook nog wel eens een stapel goedkope zeemansokken mee, de allergoedkoopste die je kan vinden. Die hoef je niet perse namelijk in een waszak te gooien en dat scheelt ook weer..
Of met de kat! Maar dat wordt vast geen succes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan zou ik, speciaal voor de pannen (en de design-slaschalen natuurlijk), zoiets meenemen, naast je gewone tent:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder de kat natuurlijk.
En voor je teerbeminde natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef Duderella het volgende:
Dago!Goed idee, voor in mijn pááárlen althans. Voor de rest flaneer ik op flipflops hè?
![]()
Oh god nee! Zelfs kamperen is geen excuus voor crocs!quote:
Is ook een hoop van ons kampeer spul weg gehaald iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan woon je alvast goed, Roden --> Vrijbuiter.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh god nee! Zelfs kamperen is geen excuus voor crocs!
Ik bedoelde ook klein in verhouding met de De Waard van sunnythesun hierboven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Synthetisch misschien wel, maar niet klein hoor! Vierpersoons en we willen erin kunnen staan. Klein vind ik juist meer voor de doorwrochte campers die eigenhandig vis uit de rivier grijpen en daar de kop af kauwen. Wij moeten echt een beetje onze derrières kunnen keren, en de potten en pannen kunnen uitstallen hoor, anders loert er echtscheiding.
Prachtige tent heb je sun! Later, als ik misschien een grote kampeerder wordt, dan wil ik er ook wel zo eentje.
quote:
quote:
quote:Extra haringen.
Wat ziet dat er idyllisch uit Roden!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:25 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook klein in verhouding met de De Waard van sunnythesun hierboven.
Tent die wij hebben gebruikt is officieel ook een 4 persoons, heb je ook wel nodig met 2 personen, kook spullen en je tassen met kleding.
Je bent zo bij de Vrijbuiter en daar hebben ze keus zat, zit vast wel iets bij.
Zo stonden wij erbij vorig jaar.
[ afbeelding ]
Met dit uitzicht
[ afbeelding ]
* Onthoudt voor Winterbergenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:02 schreef Ole het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar let je er ook op om je tentje niet onderaan de berg te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |