't Is hartstikke eenvoudig! Je hebt er alleen nogal wat spullen voor nodigquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:51 schreef Duderella het volgende:
De wensenlijst groeit gestaag!![]()
Ik dacht dat het lekker eenvoudig was, kamperen!
Luxekamperen wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is hartstikke eenvoudig! Je hebt er alleen nogal wat spullen voor nodig
Nee hoor, ook met nieuwerwetse tentenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij gold dat "niet aanraken als het regent" met name voor de ouderwetse katoenen tenten. Tegenwoordig zal het materiaal er wel beter tegen kunnen
Kamperen is inderdaad een goede relatie-test... (maar waarom zou je moeten oefenen met ruziemaken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
[..]
En ruzies die er kwamen over het inpakken van de auto(oefen dat eerst een keer
)
Meer over het inpakken van de autoquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Kamperen is inderdaad een goede relatie-test... (maar waarom zou je moeten oefenen met ruziemaken?)
Ouderwets..?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij gold dat "niet aanraken als het regent" met name voor de ouderwetse katoenen tenten. Tegenwoordig zal het materiaal er wel beter tegen kunnen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat er druppels aan de binnenkant van de tent liepen jaIk had eigenlijk verwacht dat ze daar de afgelopen 40 jaar wel iets op verzonnen zouden hebben...
Ik heb wel kampeertochten gemaakt, waarbij dat stuk plastic m'n tent was..quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:38 schreef Tezz het volgende:
Anyway: bij je standaard kampeer-uitrusting hoort dus ook een extra groot stuk plastic (3x3 mtr. minstens) wat je snel over de tent kunt trekken bij eventuele lekkage.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
TRAUMA'S
Terwijl ik dit typ heb ik opeens zin om weer eens met mijn ouders te kamperen_O-!!!!!!
Jij en al onze vrienden, kennissen, familieleden, buren, en toevallige passanten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:23 schreef kahaarin het volgende:
Waar ik een beetje bang voor ben is dat als Duderella alles heeft aangeschaft ze er toch achter komen dat kamperen niet helemaal is wat ze willen....![]()
Voor jou ben ik niet zo bang hoor, jij vond het vroeger al leuk, maaaaar....quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij en al onze vrienden, kennissen, familieleden, buren, en toevallige passanten.
Kijken hoe mensen een tent op zetten is ook gewoon leuk, zeker als je gelijk al ziet dat het mensen zijn die normaal nooit kamperenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet zo bang hoor, jij vond het vroeger al leuk, maaaaar....
Belangrijkste is dat je geen ruzie gaat maken bij het opzetten van de tent, dit hebben wij in Frankrijk een keertje gehad:
Wij: parkeren de auto en laden de tent uit, pakken alles uit de tentzak en spreiden het bodemplastic uit.
De kampeerders naast ons: pakken een biertje en draaien de stoelen onze kant op.
Wij: zetten de stokken in elkaar en beginnen het grondzeil vast te zetten.
Kampeerders: bemen een slokje en roepen: "hij's best groot he die tent."
Wij: lachen een beetje en gaan rustig verder.
Kampeerders: ...........
Half uurtje later, tent staat,gaat richting supermarkt om inkopen te doen en ik pak de rest uit om de tent in te ruimen. De mevrouw van naast ons komt eens voorzichtig kijken en zegt, dat hebben jullie vaker gedaan he?
Vertelde ze dat er op die plek een dag eerder een stel een poging had gedaan de tent op te zetten en die hadden bijna slaande ruzie gekregen. Die hebben de hele zooi weer in de auto gemikt en zijn weggereden.![]()
Ach ja, leedvermaak is ook vermaak en ze hoopten op eenzelfde show.![]()
Paar dagen later hadden we zo'n show van een Frans stel met kindje, die hebben 1.5 uur lopen bekvechten en toen stond de tent nog niet goed.![]()
Moraal van het verhaal, echt eerst even de tent uitproberen en als de stokken niet gemerkt zijn kun je dat zelf doen met gekleurd tape, gewoon bij de bouwmarkt gekleurd plakband halen, de stokken merken met dezelfde kleur als de plek op de tent waar ze in moeten, scheelt een hoop gedoe, er isvast wel een ring of een randje op de tent waar dat kan, niet op het doek plakken natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:26 schreef koei het volgende:
[..]
Kijken hoe mensen een tent op zetten is ook gewoon leuk, zeker als je gelijk al ziet dat het mensen zijn die normaal nooit kamperenDaar ga ik ook altijd even rustig voor zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |