Vertel hier wat je gekocht hebt, en een plaatje maakt het helemaal afquote:Op zondag 23 april 2006 16:00 schreef Zuen het volgende:
Ja, dit is het topic waar je kan zeggen wat je gekocht hebt!! laat dus allemaal zien wat je als laatst gekocht heb, ik begin:
[ afbeelding ]
Motorola Razr V3
Nog een hoop kleren maar daar kan ik ff geen plaatjes van vinden.
GO go go!!
Prachtig!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef ApenkoppieNED het volgende:
12" Hardstyle Revolution van Abyss and Judge
HA TS heeft wat te compenseren.quote:
ik heb de 530 ex flitser en een grip erbij + meerdere objectievenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
HA TS heeft wat te compenseren.
[ afbeelding ]
Oh wacht.
die telefoon is fucking oud man, en teringsloom ( heb die ook nog ergens liggen van de baas, kutdingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:05 schreef muisje91 het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
De telefoon is dezelfde als ik heb gekocht de muis niet(kon mijn model niet vinden)
Ja maar het was ongeveer mijn laatste noemenswaardige aankoopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef ScarFace- het volgende:
@Dibble nu pas? Je post toch al een aantal maanden mee in het WoW topic?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Vaginasnor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit witte shirtje bij de H&M.
Wat een prachtig shirtje!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Vaginasnor het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Vaginasnor het volgende:
[ afbeelding ]
BAHHHHHH ziet er niet uit, beter trek je snel die shirt uit!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Vaginasnor het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie trollquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Vaginasnor het volgende:
[ afbeelding ]
Michelin Pilot'squote:
Volbeatquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:24 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
2 Kaartjes voor deze geweldige band
[ afbeelding ]
Dit geniale t-shirt en nog 3 andere t shirts.
[ afbeelding ]
Heineken Music Hall 10 November, 34,- euroquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:25 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
VolbeatMoet ook maar eens kaartjes gaan kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je die hand erbij zodat je hem niet steeds zelf vast hoeft te houden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:44 schreef MagischMannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1 weekje wachten
Nee wel een doos waar ik een superdeluxe steun uit kan maken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Krijg je die hand erbij zodat je hem niet steeds zelf vast hoeft te houden?
Koel! welke is dat? 1 met android? of de iPad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:44 schreef MagischMannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1 weekje wachten
Sowieso Android.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:31 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Koel! welke is dat? 1 met android? of de iPad.
En welk model als hij met android is(apad wepad etc)
aPad met android.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:31 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Koel! welke is dat? 1 met android? of de iPad.
En welk model als hij met android is(apad wepad etc)
No offence maar die broekenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef Acinonyx het volgende:
Oh ben flink wezen shoppen deze week![]()
Deze broeken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze portemonnee-ketting(binnenste, met die dingetjes eraan)
[ afbeelding ]
Deze muziek-dvd van Megadeth![]()
[ afbeelding ]
En twee blikken kokosmelk![]()
[ afbeelding ]
Nee, hardcore feestje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij gaat morgen naar awakenings?
Gewoon bij Super de Boer hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Waar kan je die kopen? Ik zie ze nooit meer liggen bij de Super de Boer
Zooo jij bent flink wezen shoppen daroquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gekocht in Londen:
[ link | afbeelding ]
CD van Jamie Cullum, Snow Patrol, Jamiroquai en Arctic Monkeys.
[ link | afbeelding ]
Vier keer nagellak.
[ link | afbeelding ]
Haarschuifjes
Knalroze lippenstift
Vier paar oorbellen
Minihoedje (haarclip)
Zonnebril
Nerdbril (had eerst een blauw/grijze en die was mooier, maar laten liggen in het hostel en toen wassie weg).
[ link | afbeelding ]
Marie Claire en In Style, uiteraard in English.
Twee boekjes met foto's, eentje met van alles en eentje met oorlogsfoto's (sommige foto's zijn heel naar, maar wel supermooi allemaal).
[ link | afbeelding ]
Boek met kaarten van The Beatles die ze naar elkaar verstuurd hebben en dan met een verhaaltje erbij, was voor mijn paps voor vaderdag.
Oasisplectrum
[ link | afbeelding ]
Tasje
Portemonnee (zwart)
Bijpassend tasje (donkerblauw)
[ link | afbeelding ]
12 kaarten die op mijn deur komen in mijn kamer in Eindhoven.
[ link | afbeelding ]
Sjaal.
[ afbeelding ]
Beatles poster, maar dan zonder die rand er omheen en gewoon in het wit The Beatles. En hij is gespiegeld.
[ link | afbeelding ]
Shirtje (ook in roze en felblauw)
Riempje met strikje
Rokje maar die heb ik niet in Londen gekocht, wel vrij nieuw.
[ link | afbeelding ]
Shirtjes (die van hierboven maar dan dus in roze en felblauw)
Paul Frank tas die we hebben gekregen op een kledingbeurs, inclusief heel veel Paul Frank stickers.
Pistoolgesp
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Superchille en supermooie broek die op de foto niet zo heel goed uit de verf komt.
Gekregen van ouders:
[ link | afbeelding ]
Twee mandjes om op te hangen naast m'n wastafel ofzo
Notitieblokje, superhandig
[ link | afbeelding ]
Memoblaadjeshouder
Nietmachine
Plakbandautomaat
Pennenhouder
[ link | afbeelding ]
Fotolijst
[ link | afbeelding ]
Tafelloper
[ link | afbeelding ]
Boek over minimalistische architectuur, gekregen van oma.
Verder gekocht in Londen:
Drie hipsters van H&M en twee strings.
Verder gekregen:
Backpack, rood met grijs
Tent, zo'n opgooiding, driepersoons (maar dat gaat niet passen.).
Kaartjes
Beetje geld
Ik heb ook niet bijster veel geld over moet ik zeggen. Gelukkig gister salaris gekregen.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zooo jij bent flink wezen shoppen daro
Lelelelekker hoor.quote:
ooooooooo dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Zo mooi zijn ze niet dus dat maakt niet uit
Ik probeer je alleen maar te troosten van je verdriet dat je ze niet aankan...quote:
dude, ik zeg toch ook niks?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te troosten van je verdriet dat je ze niet aankan...
Ik kan ook wel zeggen, SJESUS! Die schoenen zijn super mooi! Echte bonerkiller dat je ze niet aankan nu ze kapot zijn joh. Ik zou me er echt heel erg kut door voelen.
Ik dacht wat gezien te hebben. Maar kan mijn fout zijn. - 'oooooooo dan!'quote:
Ja precies "o, dan"quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Ik dacht wat gezien te hebben. Maar kan mijn fout zijn. - 'oooooooo dan!'
Dan blijf ik bij mijn eerste standpunt.
Jij bent echt zo'n mongool hè.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Ik dacht wat gezien te hebben. Maar kan mijn fout zijn. - 'oooooooo dan!'
Dan blijf ik bij mijn eerste standpunt.
Sadnessquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Zo mooi zijn ze niet dus dat maakt niet uit
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
False.
Die heb je van je ouders gekregen.
pics.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:55 schreef Lotteehee het volgende:
het aller aller aller aller mooiste jurkje dat er bestaat!
Helaas ook niet de goedkoopste, maar hij is elke euro waard!
Gewoon ff een serieuze vraag, waarom gebruik je speed? Het is nogal schadelijk voor de hersenen enzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:29 schreef clockcable het volgende:
[..]
Nee, hardcore feestje.
Dat was lekkere pep zeg
[ afbeelding ]
Als ie eruit ziet alsof ie van de primark komt en hij is 160 euro, dan heb je toch echt iets fout gedaanquote:
Ziet hij eruit als of hij van de Primark komt?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:52 schreef _Loki het volgende:
[..]
Als ie eruit ziet alsof ie van de primark komt en hij is 160 euro, dan heb je toch echt iets fout gedaan
TopShelf komt ie vandaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
hahaha die verkoop ik nu dagelijks voor mijn (vakantie)werk
Jeans Centre
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ziet hij eruit als of hij van de Primark komt?
Blijkbaar.quote:
Ik vroeg het aan jou. Als ik vind dat een Audi R8 op een koekblik lijkt is het toch ook niet meteen zo?quote:
Bij de Zara zal ie hoogstwaarschijnlijk niet van de hoge kwaliteit leer zijn die ik heb, alleen kun je dat niet aflezen van een foto.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:41 schreef _Loki het volgende:
Ik vind 'm er niet als een tas van 160 euro uit zien, laat ik het zo zeggen. Bij de Zara kun je die voor 40 euro halen.
Voor zoveel verkoop jij je kontje ook zeker. Viezerdjequote:Op zondag 4 juli 2010 18:41 schreef _Loki het volgende:
Ik vind 'm er niet als een tas van 160 euro uit zien, laat ik het zo zeggen. Bij de Zara kun je die voor 40 euro halen.
Ik HOU van dat werkquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou ben net terug van even middag centrum met vriendinnen
heb een middel chocolade milkshake gekocht
eau de zwitsal ( ja zwitsal parfum )![]()
en zwitsal bodylotion.
kan niet wachten om het te gebruiken
Luister je wel wutangquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:22 schreef nexusje het volgende:
Aankopen afgelopen maand:
[ afbeelding ]
album van opgezwolle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
singlespeed?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:26 schreef Mute_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Fietscomputer van Polar.
[ afbeelding ]
Lekker grillen en tosit's bakken. Meteen doorgelopen naar de albert heijn voor kaas en ham. Eerste tosti's waren heerlijk. Vanavond sate.
Oja en niet te vergeten
[ afbeelding ]
NIeuwe fiets.
Alfine 8 speed naafversnelling. Ik heb wel een singlespeed racefietsje voor in de stadquote:
Waar haal je diequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef _Loki het volgende:
Family pizza hawaii en bacon+ chicken strippers, jalapeno pepers en aardappelpartjes
Domino's.quote:
Nee, bij Multimate hier om de hoek, sorry man. Wel met 15% korting. En hij staat supermooi op mijn kamer haha. Oh sowieso is mijn kamer mooi.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, ook echt bij een growshop gekocht?
Ik zag het toevallig toen ik hem quotequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, bij Multimate hier om de hoek, sorry man. Wel met 15% korting. En hij staat supermooi op mijn kamer haha. Oh sowieso is mijn kamer mooi.Daar wil ik even mee pimpen. Maar ik heb geen foto's gemaakt.
2.4Ghz Core 2 Duo (T7700)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:28 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
thinkpadHoe duur was die en wat voor specs
Wel lekker, alleen een beetje weinig RAMquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
2.4Ghz Core 2 Duo (T7700)
2GB Ram
320GB 7200RPM
Nvidia Quadro FX570M
14" (1400*1050)
Voor 600 euro...
Ja agh, de zomervakantie moet nog goed beginnen dus die extra ram komt nog wel goed, moet even zien of je ook 4GB ram stripjes kan kopen....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wel lekker, alleen een beetje weinig RAM
waarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
2.4Ghz Core 2 Duo (T7700)
2GB Ram
320GB 7200RPM
Nvidia Quadro FX570M
14" (1400*1050)
Voor 600 euro...
Tweedehands gekocht bij itsco.de en wat ik met zo'n videokaart moet? Geen idee nog, maar hij zat er in... Hoezo?quote:
Inderdaad, kun je beter coke halen, is misschien wat duurder maar beter (quote:Op zondag 4 juli 2010 09:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Gewoon ff een serieuze vraag, waarom gebruik je speed? Het is nogal schadelijk voor de hersenen enzo.
Die eerstequote:
quote:
quote:Nike Free is technology invented by Tobie Hatfield at Nike, Inc. and developed in conjunction with Gerard Hartmann and incorporated into some of their athletic shoes. Nike Free attempts to simulate barefoot running [1] while wearing a shoe.[2]
As this shoe allows the muscles in the foot to gain strength by providing less constriction, runners are advised to gradually break into the shoe rather than immediately running long distances as to prevent muscle cramps and other discomforts, such as the notorious shin splints.[3]
owh oke.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:33 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Neemt niet weg dat zo zo met bruin-groen OER lelijk zijn.
lol een sidekick.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:55 schreef Vierkant. het volgende:
een cap van NY Yankees, Wayfarer zonnebril, bikini en mobiel:
[ afbeelding ]
in turkse pizza heb ik ook wel zin.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:19 schreef mich1992 het volgende:
Gisteravond:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dürüm döner was hetquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:26 schreef Vierkant. het volgende:
[..]
in turkse pizza heb ik ook wel zin.
Heb je die veel te duur bij de lomography winkel gekocht?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:27 schreef KermitKikker het volgende:
[ afbeelding ]
120 film voor deze:
[ afbeelding ]
En dan morgen eens lekker oldschool foto's maken
Nee, de camera gratis gekregen voor mijn verjaardag van iemand die een enorme stapel oude tweedhandscamera's heeft en de film net voor 3 eurp bij de fotograaf gehaald!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je die veel te duur bij de lomography winkel gekocht?
Waar ga je die film ontwikkelen en afdrukken? thuis?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:27 schreef KermitKikker het volgende:
[ afbeelding ]
120 film voor deze:
[ afbeelding ]
En dan morgen eens lekker oldschool foto's maken
Nee, bij een fotograaf laten doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:27 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Waar ga je die film ontwikkelen en afdrukken? thuis?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je er ook een mooi hoesje om?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:53 schreef SuperDrollie het volgende:
Nou ik ook ffies, ik heb weekje geleden de iPad gekocht in store, hij is wel leuk maar valt tegen voor de prijs.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:52 schreef Hyman het volgende:
Ik denk sowieso wel dat dat signaalprobleem in Nederland mee gaat vallen hoor
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:55 schreef SuperDrollie het volgende:
[..]
Laten we het hopen, anders doe je gewoon een plastic hoesje om je 200 dollar iphone.. waardeloos xD
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
200 dollar? Dat ding kost me inclusief abo 900¤
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:42 schreef xyzyx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik je oude hebben?
Loost_zin
quote:
Buitenland natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wie wat hoe waar? Zeg het! Ik wil hem nu kopen
Die Janoski'squote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:25 schreef vault_tec het volgende:
I FUCK FAT BITCHES, SO WHAT?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Johnny Cashquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
en wat cd's![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
dope cd'squote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
en wat cd's![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Dat spel en deel 1quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:25 schreef vault_tec het volgende:
I FUCK FAT BITCHES, SO WHAT?
[ afbeelding ]
lees eens goedquote:
Ik heb de elite maar zit sterk te twijvel of ik deze nieuwe ga kopen, is het de moeite waard of kan ik beter gewoon me elite houden. Het wifi gebeuren intresseert me iig al niets, alles bedraad hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:45 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
lees eens goedbinnen gekregen, gewonnen
en ach, liever meteen een nieuwe dan een oude
![]()
ohja, over een tijdje ga ik nu nog een ps3 slim kopen
Ehm ja. Binnen gekregen. Tegenwoordig kun je dingen bestellen via het internet en later per post 'binnenkrijgen.' Dus zo verkeerd heb ik niet gelezen -,-quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:45 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
lees eens goedbinnen gekregen, gewonnen
en ach, liever meteen een nieuwe dan een oude
![]()
ohja, over een tijdje ga ik nu nog een ps3 slim kopen
anti-console?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:04 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Ehm ja. Binnen gekregen. Tegenwoordig kun je dingen bestellen via het internet en later per post 'binnenkrijgen.' Dus zo verkeerd heb ik niet gelezen -,-
En btw. Xbox vind ik wat slecht om nu nog te kopen.
Zo wiezo ben ik anti consoles maar de red ring of death slaat wel alles
Zo wiezo wat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:04 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Ehm ja. Binnen gekregen. Tegenwoordig kun je dingen bestellen via het internet en later per post 'binnenkrijgen.' Dus zo verkeerd heb ik niet gelezen -,-
En btw. Xbox vind ik wat slecht om nu nog te kopen.
Zo wiezo ben ik anti consoles maar de red ring of death slaat wel alles
Waar the fuck heb je het over?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:22 schreef linpunt het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Als John een Fender heeft hebben we dezelfde gitaar
[ afbeelding ]
DIe hele zin is wel leuk.... Ik haat de xbox maar de RROD slaat wel alles? Lol wut? Nederlands is niet zijn beste vak...quote:
Haha, homo, jij hebt een PS3!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Mensen die haten op de xbox om de RROD bij een nieuwe xbox die niet eens rode lampjes heeft!
[..]
DIe hele zin is wel leuk.... Ik haat de xbox maar de RROD slaat wel alles? Lol wut? Nederlands is niet zijn beste vak...
kan ik die dame ook kopen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Vaginasnor het volgende:
[ afbeelding ]
Wat speel je momenteel op de PS3?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ik oldskool 360 en newskoolPS3
Ik heb netquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Wat speel je momenteel op de PS3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |