Dat spel en deel 1quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:25 schreef vault_tec het volgende:
I FUCK FAT BITCHES, SO WHAT?
[ afbeelding ]
lees eens goedquote:
Ik heb de elite maar zit sterk te twijvel of ik deze nieuwe ga kopen, is het de moeite waard of kan ik beter gewoon me elite houden. Het wifi gebeuren intresseert me iig al niets, alles bedraad hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:45 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
lees eens goedbinnen gekregen, gewonnen
en ach, liever meteen een nieuwe dan een oude
![]()
ohja, over een tijdje ga ik nu nog een ps3 slim kopen
Ehm ja. Binnen gekregen. Tegenwoordig kun je dingen bestellen via het internet en later per post 'binnenkrijgen.' Dus zo verkeerd heb ik niet gelezen -,-quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:45 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
lees eens goedbinnen gekregen, gewonnen
en ach, liever meteen een nieuwe dan een oude
![]()
ohja, over een tijdje ga ik nu nog een ps3 slim kopen
anti-console?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:04 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Ehm ja. Binnen gekregen. Tegenwoordig kun je dingen bestellen via het internet en later per post 'binnenkrijgen.' Dus zo verkeerd heb ik niet gelezen -,-
En btw. Xbox vind ik wat slecht om nu nog te kopen.
Zo wiezo ben ik anti consoles maar de red ring of death slaat wel alles
Zo wiezo wat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:04 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Ehm ja. Binnen gekregen. Tegenwoordig kun je dingen bestellen via het internet en later per post 'binnenkrijgen.' Dus zo verkeerd heb ik niet gelezen -,-
En btw. Xbox vind ik wat slecht om nu nog te kopen.
Zo wiezo ben ik anti consoles maar de red ring of death slaat wel alles
Waar the fuck heb je het over?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:22 schreef linpunt het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Als John een Fender heeft hebben we dezelfde gitaar
[ afbeelding ]
DIe hele zin is wel leuk.... Ik haat de xbox maar de RROD slaat wel alles? Lol wut? Nederlands is niet zijn beste vak...quote:
Haha, homo, jij hebt een PS3!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Mensen die haten op de xbox om de RROD bij een nieuwe xbox die niet eens rode lampjes heeft!
[..]
DIe hele zin is wel leuk.... Ik haat de xbox maar de RROD slaat wel alles? Lol wut? Nederlands is niet zijn beste vak...
kan ik die dame ook kopen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Vaginasnor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit witte shirtje bij de H&M.
Wat speel je momenteel op de PS3?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ik oldskool 360 en newskoolPS3
Ik heb netquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Wat speel je momenteel op de PS3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |