quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
False.
Die heb je van je ouders gekregen.
pics.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:55 schreef Lotteehee het volgende:
het aller aller aller aller mooiste jurkje dat er bestaat!
Helaas ook niet de goedkoopste, maar hij is elke euro waard!
Gewoon ff een serieuze vraag, waarom gebruik je speed? Het is nogal schadelijk voor de hersenen enzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:29 schreef clockcable het volgende:
[..]
Nee, hardcore feestje.
Dat was lekkere pep zeg
[ afbeelding ]
Als ie eruit ziet alsof ie van de primark komt en hij is 160 euro, dan heb je toch echt iets fout gedaanquote:
Ziet hij eruit als of hij van de Primark komt?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:52 schreef _Loki het volgende:
[..]
Als ie eruit ziet alsof ie van de primark komt en hij is 160 euro, dan heb je toch echt iets fout gedaan
TopShelf komt ie vandaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
hahaha die verkoop ik nu dagelijks voor mijn (vakantie)werk
Jeans Centre
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ziet hij eruit als of hij van de Primark komt?
Blijkbaar.quote:
Ik vroeg het aan jou. Als ik vind dat een Audi R8 op een koekblik lijkt is het toch ook niet meteen zo?quote:
Bij de Zara zal ie hoogstwaarschijnlijk niet van de hoge kwaliteit leer zijn die ik heb, alleen kun je dat niet aflezen van een foto.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:41 schreef _Loki het volgende:
Ik vind 'm er niet als een tas van 160 euro uit zien, laat ik het zo zeggen. Bij de Zara kun je die voor 40 euro halen.
Voor zoveel verkoop jij je kontje ook zeker. Viezerdjequote:Op zondag 4 juli 2010 18:41 schreef _Loki het volgende:
Ik vind 'm er niet als een tas van 160 euro uit zien, laat ik het zo zeggen. Bij de Zara kun je die voor 40 euro halen.
Ik HOU van dat werkquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou ben net terug van even middag centrum met vriendinnen
heb een middel chocolade milkshake gekocht
eau de zwitsal ( ja zwitsal parfum )![]()
en zwitsal bodylotion.
kan niet wachten om het te gebruiken
Luister je wel wutangquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:22 schreef nexusje het volgende:
Aankopen afgelopen maand:
[ afbeelding ]
album van opgezwolle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
singlespeed?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:26 schreef Mute_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Fietscomputer van Polar.
[ afbeelding ]
Lekker grillen en tosit's bakken. Meteen doorgelopen naar de albert heijn voor kaas en ham. Eerste tosti's waren heerlijk. Vanavond sate.
Oja en niet te vergeten
[ afbeelding ]
NIeuwe fiets.
Alfine 8 speed naafversnelling. Ik heb wel een singlespeed racefietsje voor in de stadquote:
Waar haal je diequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef _Loki het volgende:
Family pizza hawaii en bacon+ chicken strippers, jalapeno pepers en aardappelpartjes
Domino's.quote:
Nee, bij Multimate hier om de hoek, sorry man. Wel met 15% korting. En hij staat supermooi op mijn kamer haha. Oh sowieso is mijn kamer mooi.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, ook echt bij een growshop gekocht?
Ik zag het toevallig toen ik hem quotequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, bij Multimate hier om de hoek, sorry man. Wel met 15% korting. En hij staat supermooi op mijn kamer haha. Oh sowieso is mijn kamer mooi.Daar wil ik even mee pimpen. Maar ik heb geen foto's gemaakt.
2.4Ghz Core 2 Duo (T7700)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:28 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
thinkpadHoe duur was die en wat voor specs
Wel lekker, alleen een beetje weinig RAMquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
2.4Ghz Core 2 Duo (T7700)
2GB Ram
320GB 7200RPM
Nvidia Quadro FX570M
14" (1400*1050)
Voor 600 euro...
Ja agh, de zomervakantie moet nog goed beginnen dus die extra ram komt nog wel goed, moet even zien of je ook 4GB ram stripjes kan kopen....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wel lekker, alleen een beetje weinig RAM
waarquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
2.4Ghz Core 2 Duo (T7700)
2GB Ram
320GB 7200RPM
Nvidia Quadro FX570M
14" (1400*1050)
Voor 600 euro...
Tweedehands gekocht bij itsco.de en wat ik met zo'n videokaart moet? Geen idee nog, maar hij zat er in... Hoezo?quote:
Inderdaad, kun je beter coke halen, is misschien wat duurder maar beter (quote:Op zondag 4 juli 2010 09:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Gewoon ff een serieuze vraag, waarom gebruik je speed? Het is nogal schadelijk voor de hersenen enzo.
Die eerstequote:
quote:
quote:Nike Free is technology invented by Tobie Hatfield at Nike, Inc. and developed in conjunction with Gerard Hartmann and incorporated into some of their athletic shoes. Nike Free attempts to simulate barefoot running [1] while wearing a shoe.[2]
As this shoe allows the muscles in the foot to gain strength by providing less constriction, runners are advised to gradually break into the shoe rather than immediately running long distances as to prevent muscle cramps and other discomforts, such as the notorious shin splints.[3]
owh oke.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:33 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Neemt niet weg dat zo zo met bruin-groen OER lelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |