Vertel hier wat je gekocht hebt, en een plaatje maakt het helemaal afquote:Op zondag 23 april 2006 16:00 schreef Zuen het volgende:
Ja, dit is het topic waar je kan zeggen wat je gekocht hebt!! laat dus allemaal zien wat je als laatst gekocht heb, ik begin:
[ afbeelding ]
Motorola Razr V3
Nog een hoop kleren maar daar kan ik ff geen plaatjes van vinden.
GO go go!!
Prachtig!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef ApenkoppieNED het volgende:
12" Hardstyle Revolution van Abyss and Judge
HA TS heeft wat te compenseren.quote:
ik heb de 530 ex flitser en een grip erbij + meerdere objectievenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
HA TS heeft wat te compenseren.
[ afbeelding ]
Oh wacht.
die telefoon is fucking oud man, en teringsloom ( heb die ook nog ergens liggen van de baas, kutdingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:05 schreef muisje91 het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
De telefoon is dezelfde als ik heb gekocht de muis niet(kon mijn model niet vinden)
Ja maar het was ongeveer mijn laatste noemenswaardige aankoopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:42 schreef ScarFace- het volgende:
@Dibble nu pas? Je post toch al een aantal maanden mee in het WoW topic?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Vaginasnor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit witte shirtje bij de H&M.
Wat een prachtig shirtje!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Vaginasnor het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Vaginasnor het volgende:
[ afbeelding ]
BAHHHHHH ziet er niet uit, beter trek je snel die shirt uit!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Vaginasnor het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie trollquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Vaginasnor het volgende:
[ afbeelding ]
Michelin Pilot'squote:
Volbeatquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:24 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
2 Kaartjes voor deze geweldige band
[ afbeelding ]
Dit geniale t-shirt en nog 3 andere t shirts.
[ afbeelding ]
Heineken Music Hall 10 November, 34,- euroquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:25 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
VolbeatMoet ook maar eens kaartjes gaan kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je die hand erbij zodat je hem niet steeds zelf vast hoeft te houden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:44 schreef MagischMannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1 weekje wachten
Nee wel een doos waar ik een superdeluxe steun uit kan maken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Krijg je die hand erbij zodat je hem niet steeds zelf vast hoeft te houden?
Koel! welke is dat? 1 met android? of de iPad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:44 schreef MagischMannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1 weekje wachten
Sowieso Android.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:31 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Koel! welke is dat? 1 met android? of de iPad.
En welk model als hij met android is(apad wepad etc)
aPad met android.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:31 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Koel! welke is dat? 1 met android? of de iPad.
En welk model als hij met android is(apad wepad etc)
No offence maar die broekenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:00 schreef Acinonyx het volgende:
Oh ben flink wezen shoppen deze week![]()
Deze broeken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze portemonnee-ketting(binnenste, met die dingetjes eraan)
[ afbeelding ]
Deze muziek-dvd van Megadeth![]()
[ afbeelding ]
En twee blikken kokosmelk![]()
[ afbeelding ]
Nee, hardcore feestje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij gaat morgen naar awakenings?
Gewoon bij Super de Boer hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Waar kan je die kopen? Ik zie ze nooit meer liggen bij de Super de Boer
Zooo jij bent flink wezen shoppen daroquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gekocht in Londen:
[ link | afbeelding ]
CD van Jamie Cullum, Snow Patrol, Jamiroquai en Arctic Monkeys.
[ link | afbeelding ]
Vier keer nagellak.
[ link | afbeelding ]
Haarschuifjes
Knalroze lippenstift
Vier paar oorbellen
Minihoedje (haarclip)
Zonnebril
Nerdbril (had eerst een blauw/grijze en die was mooier, maar laten liggen in het hostel en toen wassie weg).
[ link | afbeelding ]
Marie Claire en In Style, uiteraard in English.
Twee boekjes met foto's, eentje met van alles en eentje met oorlogsfoto's (sommige foto's zijn heel naar, maar wel supermooi allemaal).
[ link | afbeelding ]
Boek met kaarten van The Beatles die ze naar elkaar verstuurd hebben en dan met een verhaaltje erbij, was voor mijn paps voor vaderdag.
Oasisplectrum
[ link | afbeelding ]
Tasje
Portemonnee (zwart)
Bijpassend tasje (donkerblauw)
[ link | afbeelding ]
12 kaarten die op mijn deur komen in mijn kamer in Eindhoven.
[ link | afbeelding ]
Sjaal.
[ afbeelding ]
Beatles poster, maar dan zonder die rand er omheen en gewoon in het wit The Beatles. En hij is gespiegeld.
[ link | afbeelding ]
Shirtje (ook in roze en felblauw)
Riempje met strikje
Rokje maar die heb ik niet in Londen gekocht, wel vrij nieuw.
[ link | afbeelding ]
Shirtjes (die van hierboven maar dan dus in roze en felblauw)
Paul Frank tas die we hebben gekregen op een kledingbeurs, inclusief heel veel Paul Frank stickers.
Pistoolgesp
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Superchille en supermooie broek die op de foto niet zo heel goed uit de verf komt.
Gekregen van ouders:
[ link | afbeelding ]
Twee mandjes om op te hangen naast m'n wastafel ofzo
Notitieblokje, superhandig
[ link | afbeelding ]
Memoblaadjeshouder
Nietmachine
Plakbandautomaat
Pennenhouder
[ link | afbeelding ]
Fotolijst
[ link | afbeelding ]
Tafelloper
[ link | afbeelding ]
Boek over minimalistische architectuur, gekregen van oma.
Verder gekocht in Londen:
Drie hipsters van H&M en twee strings.
Verder gekregen:
Backpack, rood met grijs
Tent, zo'n opgooiding, driepersoons (maar dat gaat niet passen.).
Kaartjes
Beetje geld
Ik heb ook niet bijster veel geld over moet ik zeggen. Gelukkig gister salaris gekregen.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zooo jij bent flink wezen shoppen daro
Lelelelekker hoor.quote:
ooooooooo dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Zo mooi zijn ze niet dus dat maakt niet uit
Ik probeer je alleen maar te troosten van je verdriet dat je ze niet aankan...quote:
dude, ik zeg toch ook niks?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te troosten van je verdriet dat je ze niet aankan...
Ik kan ook wel zeggen, SJESUS! Die schoenen zijn super mooi! Echte bonerkiller dat je ze niet aankan nu ze kapot zijn joh. Ik zou me er echt heel erg kut door voelen.
Ik dacht wat gezien te hebben. Maar kan mijn fout zijn. - 'oooooooo dan!'quote:
Ja precies "o, dan"quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Ik dacht wat gezien te hebben. Maar kan mijn fout zijn. - 'oooooooo dan!'
Dan blijf ik bij mijn eerste standpunt.
Jij bent echt zo'n mongool hè.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:14 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Ik dacht wat gezien te hebben. Maar kan mijn fout zijn. - 'oooooooo dan!'
Dan blijf ik bij mijn eerste standpunt.
Sadnessquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Zo mooi zijn ze niet dus dat maakt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |