quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
het pantheon binnenwandelen was ook echt iets magisch![]()
[ afbeelding ]
Wauwquote:
Duh, Romequote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
het was best druk bij die fontein
[ afbeelding ]
ja echt he, op het san marcoplein is het bijna niet te doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Duh, Romein Venetië was het ook zo bizar druk. Er zijn wel supermooie dingen te zien, maar die drukte..
![]()
Idd....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja echt he, op het san marcoplein is het bijna niet te doen![]()
en over toeristen in nauwe straatjes die zich gaan gedragen als een bloedprop in een nauwe ader nog maar te zwijgen
Het lijkt net een ufo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
de st Pieter grossiert in overdadige versiersels
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
de st Pieter grossiert in overdadige versiersels
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
er had ook iemand erg zijn best gedaan op de enorme hoeveelheid putdeksels in de st Pieter
[ afbeelding ]
ja ik hoef het ook niet in m'n slaapkamer, maar het is wel tof om te zienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:48 schreef oh-oh het volgende:
wat een kitscherige bende, maar wat een gave foto's
Ahww. Ja idd... Ik hoop dat je 'm nog af en toe ziet. Blijkbaar was ie klaar om de wijde wereld in te gaan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Toffe oto![]()
Greys, hijs gisteren weer dr vandoor gegaan ja.
Naja, tis wat vogels doen he.
Tis me vandaag te slecht weer om telkens te gaan zoeken![]()
Ik hoop dat ie gelukkig is en dat ik m af en toe nog es voorbij zie vliegen of zo
/sighquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh shit, te snel gemaakt de tt![]()
Anyhoer, ik ben weg nu, denk tot morgen
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Nok, luister wat ie zingt![]()
En weer met Candy zeg
wat een kneuzenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:23 schreef Enfermera het volgende:
Geweldige foto's ZwabHaha, ook met de knop verkeerd
Ahw, sterkte voor Chico Oh-oh!
Pfff... heb net mn scriptie binnen, had het laten uitprinten bij een service via internet. Hebben die sukkels twee kleuren omgedraaid. Ik wilde een zwarte kaft, en achterop een witte, wat hardere pagina. Nu hebben ze een witte kaft en de achterkant zwartHeb ik weer hoor! Godver.
En maandag moet ie ingeleverd, dus ik moet het hiermee doen helaas, maargoed. Echt zonde.
zoiets jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bedankt voor die bloemen, ze waren lekker?
quote:
ik vertrek straks met een 360 in een rugzak, bij een vriend met 3 xboxen aan elkaar gamenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Straks komen vrienden gezellig kolonisten![]()
Heb genoeg troep in huis gehaald iig
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vertrek straks met een 360 in een rugzak, bij een vriend met 3 xboxen aan elkaar gamen
ik heb vijf dagen lang door de heuvels van Rome gelopen, en ik ben niet moequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:36 schreef nokwanda het volgende:
Nog zo jong en de conditie van een pannenkoek
Ja maar maar maar..... wij zijn samen 90quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
twee weken in 4 dagen is wel ongeveer wat we gedaan hebben ja
colosseum, vaticaan, st pieter, castello st angelo, rondvaart, santa maria maggiore, forum, pantheon, nog een keer st pieter, nog een wandeling die in een boekje stond, gegeten en een shirt gehaald bij het hard rock cafe, spaanse trappen bekeken, de trevi fontein gezien
en ik geloof dat ik nog wat vergeet![]()
en bijna allemaal lopend!
En deze keer ga je een leuk stadje uitzoeken?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:46 schreef ElisaB het volgende:
Ken je die van Pokkehontas en ElisaB die vanwege de ESF-meet hun huwelijk een maandje later gingen vieren? Die gingen niet
Lang verhaal, maar we hadden een hotel in Putten geboekt (jawel, Putten de wereldstad) en toen kwamen we daar vanmiddag en hadden ze niet goed geboekt. En toen konden (wilden) ze niets voor ons doen, dus toen hebben we ons boeltje opgepakt en zijn weer naar huis gekomen
Let op: nu gaan we volgende week (maar niet meer naar Putten natuurlijk)
urkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En deze keer ga je een leuk stadje uitzoeken?
Gawd Eliesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:46 schreef ElisaB het volgende:
Ken je die van Pokkehontas en ElisaB die vanwege de ESF-meet hun huwelijk een maandje later gingen vieren? Die gingen niet
Lang verhaal, maar we hadden een hotel in Putten geboekt (jawel, Putten de wereldstad) en toen kwamen we daar vanmiddag en hadden ze niet goed geboekt. En toen konden (wilden) ze niets voor ons doen, dus toen hebben we ons boeltje opgepakt en zijn weer naar huis gekomen
Let op: nu gaan we volgende week (maar niet meer naar Putten natuurlijk)
We gaan gewoon de hele veluwe afquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef nokwanda het volgende:
En deze keer ga je een leuk stadje uitzoeken?
Volendam. Dan ben je wel de Veluwe afquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
hoi![]()
dus, Graseter, de sc in geslopen toen ik in Rome zat?
Niet vertellen he, maar ik ben..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef nokwanda het volgende:
Zeg, graseter. Ben je nou een koe of een stier? Een geit of een bokje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet vertellen he, maar ik ben..HOAXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet vertellen he, maar ik ben..Maar fluister dan eens zachtjes in mijn nieuwsgierige oor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar er is een reden dat het nooit populair is geworden onder de meerderheid
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar fluister dan eens zachtjes in mijn nieuwsgierige oor:Kijk eens voor mijn naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik liet een boertjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
of het onweert hier buiten, of er is iets heel groots aan het instorten, geen idee wat het was maar hoorde net een bulderend geluid
quote:
Ja, maar dat heeft niks te maken met mijn domheidquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niks te maken met mijn domheid
je post in een topic vol met vrouwen een filmpje van Rutger op vrouwendag en vraagt je vervolgens af waarom iedereen weg is?quote:
Ik verwachtte juist heel veel reacties daarop.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je post in een topic vol met vrouwen een filmpje van Rutger op vrouwendag en vraagt je vervolgens af waarom iedereen weg is?
Veel gezien!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
twee weken in 4 dagen is wel ongeveer wat we gedaan hebben ja
colosseum, vaticaan, st pieter, castello st angelo, rondvaart, santa maria maggiore, forum, pantheon, nog een keer st pieter, nog een wandeling die in een boekje stond, gegeten en een shirt gehaald bij het hard rock cafe, spaanse trappen bekeken, de trevi fontein gezien
en ik geloof dat ik nog wat vergeet![]()
en bijna allemaal lopend!
mijn vader is niet mee geweestquote:Op zondag 13 juni 2010 01:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Veel gezien!
Moest je vader ook lopen??? Of jij duwen?
Dan kan ik me helemaal voorstellen dat je voeten het gehad hebben.
Liefje toch....quote:
OH, Pagan zei me dat je met je vader naar Rome was?quote:
moederquote:Op zondag 13 juni 2010 01:54 schreef Strega het volgende:
[..]
OH, Pagan zei me dat je met je vader naar Rome was?![]()
OK, nu begrijp ik ook je zorgen om Nappie!quote:
en Nappie doet het nogquote:Op zondag 13 juni 2010 01:58 schreef Strega het volgende:
[..]
OK, nu begrijp ik ook je zorgen om Nappie!![]()
Wij gaan
Ik had liever regen. Ik kan me amper bewegen en liggen is een hel. Het doet echt geweldig veel pijnquote:Op zondag 13 juni 2010 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Nou Qut, consider yourself lucky, wij hadden gisteren de hele dag strontregen![]()
Kusje er op?
![]()
Mijn oplossing is het beste, nonstop op Fok! zittenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Was dan ook uit de zon gebleven sufqut![]()
Of smeer je in of zo
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
nu is het de "ik ben slim en wijs, kijk maar naar mijn beeldjes" periode, hij heeft ook al een bronzen beeldje van de denker van rodin op het theetafeltje staan
Zo moet het dus niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:53 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt onwijs verbrand. En het doet echt godsgruwelijk veel pijn en ik heb het stervenskoud sinds gisteren (toen ben ik verbrand)
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo moet het dus niet.
[ afbeelding ]
Heb je geen zonnesteek, omdat je het zo koud hebt?
Ik ben vorige week verbrand, en nu ben ik aan het vervellen! Jeeeuuukkk....quote:Op zondag 13 juni 2010 10:53 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt onwijs verbrand. En het doet echt godsgruwelijk veel pijn en ik heb het stervenskoud sinds gisteren (toen ben ik verbrand)
O my Goddesquote:Op zondag 13 juni 2010 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik lag trouwens helemaal dubbel, ik kom bij mijn vader thuis na een week
staat er in de gang een shinto beeldje
op zich niets mis mee natuurlijk, maar hij heeft steeds van die periodes
hiervoor was de psychologie en filosofenperiode, waarbij hij steeds random citaten opgooide en mij probeerde te diagnostiseren (want ik had een psychose volgens hem)
er na had hij de "ik ben een pretentieuze designer" periode, waarbij hij plantjes in potjes bovenop zijn luidsprekers zette, en kerstverlichting in een lange vaas deed en dat design noemde![]()
nu is het de "ik ben slim en wijs, kijk maar naar mijn beeldjes" periode, hij heeft ook al een bronzen beeldje van de denker van rodin op het theetafeltje staan
Zo is het dus helaas serieus wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo moet het dus niet.
[ afbeelding ]
Heb je geen zonnesteek, omdat je het zo koud hebt?
Ja nu voel ik me schuldig, want ik had ook zullen opruimen/schoonmakenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt mn hele huis blinkend schoon en ben ook nog 2 uur lang met 6 hondjes gaan lopen net.
Wat hebben hullie gedaan deze mooie zondag?
Ja jij kan op je vrije middagen huishoudelijke toestanden doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu voel ik me schuldig, want ik had ook zullen opruimen/schoonmaken
Ik heb geshopt instead
Tot 17:30 buiten gezeten en gebruncht, toen gekeken hoe Hamilton de F1 van Canada won. Zo lekker koken, eten en X-Rated luisteren.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt mn hele huis blinkend schoon en ben ook nog 2 uur lang met 6 hondjes gaan lopen net.
Pfffff en ze zouden rond 8 uur terug zijn...quote:Op zondag 13 juni 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Oh ja idd, je kunt niet relaxed gaan liggen weken als elk moment de bel kan gaan
quote:Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik verwachtte juist heel veel reacties daarop.
Vrij weinig gedaan... Beetje opgeruimd, naar pa & ma gefietst met Tess... Daar een paar uur gehangen, toen weer naar huis, eten... Eten laten zakken, grote schoonmaak... En nu doodvervelenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:Ik heb echt mn hele huis blinkend schoon en ben ook nog 2 uur lang met 6 hondjes gaan lopen net.
ducttape gewoon de oppashond aan je v oordeur, hoef je niet meer open te doenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Goffer, zie je wel, ze bellen nu net dat het nog een half uur tot drie kwartier duurt![]()
Dus van te voren red ik niet meer, en dr na heb ik wellicht echt geen zin meer
Heey ouwe Romein, vergeet je X-Rated niet!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ducttape gewoon de oppashond aan je v oordeur, hoef je niet meer open te doen
kan je gewoon in bad gaan liggen
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:Ik heb echt mn hele huis blinkend schoon en ben ook nog 2 uur lang met 6 hondjes gaan lopen net.
Ik verveel me nooit, ik kom altijd tijd te kort, zelfs om te niksenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:43 schreef Lau. het volgende:
[..]
Vrij weinig gedaan... Beetje opgeruimd, naar pa & ma gefietst met Tess... Daar een paar uur gehangen, toen weer naar huis, eten... Eten laten zakken, grote schoonmaak... En nu doodvervelen
Vandeweek liet iemand me een onwaarschijnlijke salade proeven. Komkommer aardbeisalade. Nooit gedacht dat die combi zo lekker zou zijn. Gewon stukjes komkommer en stukjes aardbei in een sort yoghurtdressing. Was heerlijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pfffff en ze zouden rond 8 uur terug zijn...
Crap.
Straks heb ik al geen zin meer![]()
Ik baal trouwens stiekem een beetje dat ik morgen moet werken met dat voetbal.
Oh ik had heeeerlijk gekookt vandaag, eindelijk weer es normaal Indisch eten![]()
Kip rijst en zoetzure komkommerslaai
oh crapquote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey ouwe Romein, vergeet je X-Rated niet!!!
5, die 4 lieve, daar merk ik niks van.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef nokwanda het volgende:
Sjon is cute, maar wel hardleers.
Maar ja... Je zult 4 kinderen hebben en dat er dan een zo is..... tsja....
oh, das waar, maassluis is gristelijk dus de cd-boer is dinsdag pas openquote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh crap![]()
bedenk me nu ook ineens dat ik voor ik naar Rome ging, naar aanleiding van een x-rated uitzending een cdtje van Year Of No Light had besteld bij de cd-boer
die zal er inmiddels wel zijn
Serieus???quote:Op zondag 13 juni 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, das waar, maassluis is gristelijk dus de cd-boer is dinsdag pas open
lang niet alles is dicht op maandag, maar heel veel winkels in het oude centrum welquote:
Oh Goddess, remind me, zal even naar de slippers zoeken morgen en op de foto zetten!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh en de nep Birks die dr naast lagen die moest ie niet he![]()
En vanmiddag in het veld heeft ie tot twee keer toe Chico echt compleet overhoop gelopen ook, die vloog echt door de lucht
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Das een buurman hoor, maar evengoed heel jong, bah.
Kende je hem ?
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh das vrij kansloos met 29![]()
Waar is hij aan overleden?
Waar kan ik een live stream van dat voetbal vinden straks???
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Slechte buurt woon je in dan.
Bij ons zou ik dat binnen 4 minuten na thuiskomst al minstens 2 keer gehoord hebben![]()
Wij hebben echt een supertamtam
Nouquote:Op maandag 14 juni 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Tis weer een gezellig begin van de dag hea
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Mn collega komt aan met 3 stukken kaas voor de honden.
Chico lag in diepe coma, ik had het moeten filmen, die hond is nog nooit zo blij wakker geworden
Troost... hier wel. De zon schijnt en ik ga boven op het balkon verder met schilderenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Tis weer een gezellig begin van de dag hea
Bah, veel te jongquote:Op maandag 14 juni 2010 09:21 schreef senesta het volgende:
Ik lees net dat er een buurjongen is overleden, 29 jaar.....damn
Ik wilde het gisteren niet zeggen maar je komt nog ergens aan toe, zonder Hansquote:Op maandag 14 juni 2010 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Snertvogel ja!
Maar mn huis is wel lekker schoon joh
Das wel echt waar ja!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:44 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wilde het gisteren niet zeggen maar je komt nog ergens aan toe, zonder Hans
Wat mij betreft gaat zaterdag nog gewoon door al denk ik wel dat ik het bij een rondje stad hou. En wie weet komt Hans nog terug als hij echt doorkrijgt dat jij niet de boom invliegt om hem te voerenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wel echt waar ja!
Doen wij zaterdag eventueel toch nog daten maar dan zonder Hans of is je reden om te komen nu vervlogen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat zaterdag nog gewoon door al denk ik wel dat ik het bij een rondje stad hou. En wie weet komt Hans nog terug als hij echt doorkrijgt dat jij niet de boom invliegt om hem te voeren
Same hier. In de duinen ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben een gezellige buurt en vooral de mensen-met-honden staan altijd gezellig te kletsen.
Zo hoor je nog es wat
Whehe, in het veld waar ik loop kom ik zelden mensen tegen.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same hier. In de duinen ook.
" Jaaaa en wist je dat die en die" wie? " Jaaaa die en die"
Je kan geen moment in de duinen zijn zonder aangesproken te worden door andere honden eigenaren
Ikkequote:Op maandag 14 juni 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou, wie gaat dr allemaal voetbal kijken zo???
Ik weet het nog niet, twee uurtje ongestoord kunnen werken heeft ook wel watquote:Op maandag 14 juni 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou, wie gaat dr allemaal voetbal kijken zo???
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, twee uurtje ongestoord kunnen werken heeft ook wel wat
Er staat een groot scherm in de kantine, in vrijwel iedere vestiging, dus de gelegenheid is er wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
True.
Gaat bij jou t hele bedrijf samen kijken?
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo de honden de stiekjes in doen.
En ik hoop dat die live stream het gaat doen![]()
Ah tof.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Hele bedrijf zo wel erg veel zijn, er staat een groot scherm in de kantine waar we net met z'n allen inpassen.
Straks!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah tof.
Hier gaat een deel gewoon de kroeg in vanmiddag geloof ik, geen idee of dat overlegd is of zo.
Ik ben natuurlijk totaal onmisbaar.
IVM al die mensen die geheid tijdens de wedstrijd gaan bellen.
quote:
Mogen is een groot woord, ik denk dat er nog wel wat mensen zijn die niet gaan hoor, gewoon omdat ze niet willen.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]Echt? Mag je als enige niet weg? Net alsof het druk wordt idd
Mn zusje moest werken (restaurant), maar dr baas had toch maar besloten pas om 17.00 open te gaan
Niet in overleg ook gewoon...quote:Op maandag 14 juni 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogen is een groot woord, ik denk dat er nog wel wat mensen zijn die niet gaan hoor, gewoon omdat ze niet willen.
En die die wel gaan doen dat niet in overleg
oh dus de baas krijgt een leuke verrassing straks?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik vermoed dat de baas dat nog niet weet hea![]()
[ afbeelding ]
![]()
Middag moppiequote:
Nou, ik zeg alvast voorzichtig van Harte!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:59 schreef nokwanda het volgende:Ik dacht te gaan schilderen, maar toen moest ik eerst Donna poetsen en knippen. Was een drol blijven hangen in haar lange vacht. Alles zat onder en de drol zat vast
Toen maar gaan douchen want ik was ook nogal vies. Kom ik net onder de douche uit, gaat de telefoon. of ik nog per direct beschikbaar was. Of ik vandaag op gesprek kan komen en morgen kan beginnen. Fulltime, Gemeente![]()
![]()
.
Nou, duimen maar en tot vanavond.
Morgen EN onze eerste trouwdag EN misschien ook werk te vieren.
Moet jij je hoofd maar ff scheren, solidair zijn met je vogel!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
hai
Napoleon krijgt een kaal voorhoofd, hij is in de rui, en z'n kop wordt eerst kaal voordat zijn pennen een beetje door komen zetten
hoofd scheren oke, maar die pennen zie ik niet zo zittenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Moet jij je hoofd maar ff scheren, solidair zijn met je vogel!
Wat leuk....ben benieuwd!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow nok spannend.
Succes
En de voortgang van Snow mag je best hier posten.Vriend kijkt toch niet. Zolang het niet in de TT staat.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:59 schreef nokwanda het volgende:
Ik dacht te gaan schilderen, maar toen moest ik eerst Donna poetsen en knippen. Was een drol blijven hangen in haar lange vacht. Alles zat onder en de drol zat vast
Toen maar gaan douchen want ik was ook nogal vies. Kom ik net onder de douche uit, gaat de telefoon. of ik nog per direct beschikbaar was. Of ik vandaag op gesprek kan komen en morgen kan beginnen. Fulltime, Gemeente![]()
![]()
.
Nou, duimen maar en tot vanavond.
Morgen EN onze eerste trouwdag EN misschien ook werk te vieren.
quote:
Nee, gewoon werken. Ben nu ff thuis bij de beestjes.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, gewoon werken. Ben nu ff thuis bij de beestjes.
En ik dacht dat het pas om twee uur begon
Je zou toch helemaal gek worden in zo'n stadionquote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Die toeters zijn echt annoying zeg, op de reediow.
Ik hoor het idd, tis vrij kansloosquote:Op maandag 14 juni 2010 14:10 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb het voetbal wel weer gezien, dit wordt niks
Dat kan heul nie, maar tis wel sneu als ze niet door de eerste poule heenkomen hequote:Op maandag 14 juni 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
stiekem zou ik wel moeten lachen als we er na de eerste wedstrijd al uitliggen
Da's dan ook weer niet liefquote:Op maandag 14 juni 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
stiekem zou ik wel moeten lachen als we er na de eerste wedstrijd al uitliggen
Tijdens de wedstrijd (ik ga ervan uit dat jij die niet per se hoeft te zien) verwacht ik eigenlijk uitgestorven straten, ideaal om die hondjes van jou op de foto te zetten. Het scoreverloop maken we wel uit aan de hand van de oerwoudgeluiden uit de café's. Alleen zorgen dat we om 15:15 weer de binnenstad uit zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja ff rust![]()
Oh Barbaaf , je weet dat dr zaterdag weer voetbal is?
Tis denk ik wel lekker rustig in de winkels dan, maar wss wel achterlijk druk in de stad
True, heel strak plan, ik kan wel zonder hoor, ik doe liever leuke dingen met de dogz dan voetbal kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd (ik ga ervan uit dat jij die niet per se hoeft te zien) verwacht ik eigenlijk uitgestorven straten, ideaal om die hondjes van jou op de foto te zetten. Het scoreverloop maken we wel uit aan de hand van de oerwoudgeluiden uit de café's. Alleen zorgen dat we om 15:15 weer de binnenstad uit zijn
ik hoor het aan de hand van de toeters buitenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan heul nie, maar tis wel sneu als ze niet door de eerste poule heenkomen he![]()
Hans Kraai op de radio![]()
Kijk jij niet Zwabje?
Metwatdan?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoor het aan de hand van de toeters buiten
ben met iets heel anders bezig dan voetbal
ehh, ik ben bezig Java te leren, zodat ik programma's kan schrijven voor m'n telefoonquote:Op maandag 14 juni 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Metwatdan?
Twas een hele mooie eigen goal van een schaapachtig lachende Deen![]()
Ik vraag me af wanneer ik Java leer op schoolquote:Op maandag 14 juni 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh, ik ben bezig Java te leren, zodat ik programma's kan schrijven voor m'n telefoon
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh, ik ben bezig Java te leren, zodat ik programma's kan schrijven voor m'n telefoon
Dat viel nogal tegen, het was gewoon druk op de wegquote:Op maandag 14 juni 2010 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je wel echt niemand op de weg zometeen
![]()
Ik heb weer beeld
Dan zijn die wel op een rare tijd onderwegquote:Op maandag 14 juni 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat viel nogal tegen, het was gewoon druk op de weg
Er zijn vast meer mensen dan alleen ik die niet mogen kijken van de baas en gewoon aan het werk moeten dus
Op mijn 24" scherm zit ik op Fok! en op mijn 22" scherm zit ik voetbal te kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Typisch, enkel en alleen nog nerdenpraat want verder kijkt iederen voetbal![]()
door de android sdk te downloaden, en dan via tutorials op internet, en het opzoeken van de syntaxquote:
en op mijn 13" inch scherm zit Fok en Eclipsequote:Op maandag 14 juni 2010 14:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op mijn 24" scherm zit ik op Fok! en op mijn 22" scherm zit ik voetbal te kijken![]()
13"? Waren die niet omgesmolten naar de euro?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en op mijn 13" inch scherm zit Fok en Eclipse
Tis niet het aantal inches wat telt hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 14:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
13"? Waren die niet omgesmolten naar de euro?
maarquote:Op maandag 14 juni 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet het aantal inches wat telt hoor
Uhm, geeeeeen idee, ze vliegen toch altijd laag?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:53 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe laag moeten zwaluwen eigenlijk vliegen om regen te voorspellen?
Jij ook gehadquote:Failed to fetch URL https://dl-ssl.google.com/android/repository/repository.xml, reason: HTTPS SSL error. You might want to force download through HTTP in the settings.
als ze bloederige strepen trekken op het asfaltquote:Op maandag 14 juni 2010 14:53 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe laag moeten zwaluwen eigenlijk vliegen om regen te voorspellen?
laptopquote:Op maandag 14 juni 2010 14:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
13"? Waren die niet omgesmolten naar de euro?
nope, ik heb em wel op linux geinstalleerd, dus heb geen ervaring met de windows versiequote:Op maandag 14 juni 2010 15:12 schreef Graseter het volgende:
DeZwabber, bij het installeren van Android SDK krijg ik deze error:
[..]
Jij ook gehad?
Ik moest https force naar httpquote:Op maandag 14 juni 2010 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, ik heb em wel op linux geinstalleerd, dus heb geen ervaring met de windows versie
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze bloederige strepen trekken op het asfalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal een storm geweest zijn.
Nee duidelijk nietquote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wilden heul nie poseren![]()
[ afbeelding ]
Dan zou ik ook niet poseren neequote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Twas ook veel te warm voor die stomme shirts, ik hoop dat het zaterdag veel koeler is, en ik hoop dat al die mensen in de stad stikken in die toeters van ze
Tuurlijk niet, die willen voetballen kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wilden heul nie poseren![]()
[ afbeelding ]
Die toeters boeien ze geen ene zier.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet poseren nee
Worden ze ook gek van die toeters? Of is dat alleen voor mensen irritant
Ik zie Sjon er al mee lopenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die toeters boeien ze geen ene zier.
Ik denk dat Sjon dr ook wel een zou willen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | import android.app.Activity; import android.graphics.Color; import android.os.Bundle; import android.widget.TextView; public class HelloAndroid extends Activity { /** Called when the activity is first created. */ @Override public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); TextView tv = new TextView(this); tv.setText("YAY!! Mudkipz! tv.setBackgroundColor(Color.WHITE); setContentView(tv); } } |
Dat "alvast" was terechtquote:Op maandag 14 juni 2010 12:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ik zeg alvast voorzichtig van Harte!![]()
![]()
![]()
Meid ga d'r voor.
Heerlijk en alvast feli met je tyrouwdag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het allerbelangrijkste: recente werkervaring op je CVquote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef nokwanda het volgende:
Uitzendbasis. En dat is al geregeld
en ik ga meer verdienen dan bij mijn laatste baan
Wat prachtig! Als je ook zoiets moois van Jip en Rinske gaat maken. Oeh.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
De plantjes moeten nog gedetailleerder
Snowy is immers in de kattenhemel. Dus op een wolkje met een boel catnip en een muisje dat ok in de hemel is. Muizen en katten delen hun hemel.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef nokwanda het volgende:
Okay, tis tijdelijk, 40 uur. Wss voor 2 maanden. Maar hey.... van werk komt werk en ik kan morgen weer zeggen: nou dag kindjes, mamma gaat de kattenbrokjes verdienen
Gefeliciteerd!!!!!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:50 schreef nokwanda het volgende:
Daaaank. Ik ga boodschapjes doen. Brood voor de boterhammetjes voor morgen
Sterktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |