quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
tssss, d'r staat ook een hoop ouwe troep in Rome zeg
[ afbeelding ]
Nou iddquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:40 schreef Cat22 het volgende:
Druk nachtje Enfermera!![]()
WB uit de sloppenwijken van Rome Zwabber!![]()
Even spammen, Ynske pics!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
(de foto valt donkerder uit dan het in werkelijkheid is)
die middelste fotoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:40 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Naartjie had niet echt een goed humeur die dag.quote:
quote:
Zo hey, die zijn echt mooi gewordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:40 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sowieso moe, that time of the monthquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
Vanuit een zonnig Schiedam
[..]
Zo hey, die zijn echt mooi geworden![]()
Haaaaa, die Roomse Zwabber. Getraind voor de vierdaagse daar?
@ Enfermera: ben je nu niet ontzettend moe?
Lekker!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:37 schreef nokwanda het volgende:
Na de goeie voorstelling van gister een gat in de dag geslapenIk was eerst zo hyper en enthousiast dat ik niet had gedacht zo snel in slaap te zullen vallen.
Joel zelf niet. Die was al op voor mij.
Man is op, maar wakker kan ik het niet noemen. Die heeft een keelontsteking te pakken. Zijn jaarlijkse feestje.
Een goed gesprek dus.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:54 schreef Graseter het volgende:
Ik heb gister tot 4 uur zitten praten met een meisje
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:40 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als de basis goed is, is bestellen niet zo'n kunst.quote:
Ze woont helemaal in zutphen maar in de vakantie ga ik met haar naar de biosquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Leuk zijn ze geworden he?Beterschap NokManda en Enfermera.
![]()
[..]
Een goed gesprek dus.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als de basis goed is, is bestellen niet zo'n kunst.![]()
hier ging t ook zo snelquote:Ze zijn snel! Donderdagavond besteld (dacht ik) en vanmorgen al geleverd. Ik stond net mijn tanden te poetsen toen de postbode aanbelde.
Leuk!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze woont helemaal in zutphen maar in de vakantie ga ik met haar naar de bios
Heeeeeeeeeey poepiequote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
mogge![]()
Nappie is zo blij dat we weer terug zijn
Heb ik ook lang over getwijfeld. Maar die was wat donker en die was qua opzet zo anders dan de foto's van de andere twee dus uiteindelijk toch voor iets gekozen wat beter in het geheel paste.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Hier ging het ook zo snel , dinsdag besteld, vrijdag bezorgd![]()
Ze zijn leuk geworden Cat, ik vond alleen die ene van Naar van achteren nog toffer
Ahwwwquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
mogge![]()
Nappie is zo blij dat we weer terug zijn
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga van de andere honden nu juist geen portretjes bestellen, dat wordt me veel te uniform en braaf, en ik wil de honden echt dr op hebben zoals ze in het echt zijn.
Dus een actiefoto van Bil, een ren in het gras foto van Karel, een lieve van Chico, en Sjon die laat ik wel es op canvas zetten als ie hier over een jaar of zo nog woont
Nja, hij staat ter herplaatsing op t chinezenforum, maar fat chance dat iemand m wil.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
t was wel mooi weer daar zeg, alleen wel een beetje erg warm soms
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
t was wel mooi weer daar zeg, alleen wel een beetje erg warm soms
Honden hebben iets meer standjes. Katten is aan of uit. :quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga van de andere honden nu juist geen portretjes bestellen, dat wordt me veel te uniform en braaf, en ik wil de honden echt dr op hebben zoals ze in het echt zijn.
Dus een actiefoto van Bil, een ren in het gras foto van Karel, een lieve van Chico, en Sjon die laat ik wel es op canvas zetten als ie hier over een jaar of zo nog woont
k had helemaal gemist dat ie niet lief wasquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, hij staat ter herplaatsing op t chinezenforum, maar fat chance dat iemand m wil.
En sinds ik m dr op gezet heb issie ineens best wel lief soms en zelfs wel es hele dagen zindelijk![]()
Dus we zien wel.
Ik neem aan dat hij over is. Hij heeft zijn cijfers opgehaald en zijn voorstellingen en die met de klas gingen perfect. Bovendien werd ik aangesproken door zijn docente teamwork. Dat we trots op hem kunnen zijn, want dat ie wel heel hard gegroeid is in zijn eerste jaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Mn Zwabber is thuis
![]()
Ik heb je gemist, kekke foto, laat die rest maar komen!
No sign of Hans hier, en lots of rain.
En ik werd wakker zonder dekens en nu heb ik pijn aan mn rug![]()
De rest van de dag kan alleen maar beter worden![]()
Nok, gaaf van Joel zn voorstelling.
Issie nu toch door naar het tweede jaar???
Nou vanwege die kuteigenschappen die hij heeft waardoor ik m ook liever kwijt ben dan rijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
k had helemaal gemist dat ie niet lief was
hoezo denk je dat mensen m niet willen?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij over is. Hij heeft zijn cijfers opgehaald en zijn voorstellingen en die met de klas gingen perfect. Bovendien werd ik aangesproken door zijn docente teamwork. Dat we trots op hem kunnen zijn, want dat ie wel heel hard gegroeid is in zijn eerste jaar.
Waar dan????quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
aardig wat dingen gezien daar, die puinhopen van die panoramafoto is het forum romana, heb 't colosseum gezien, wat random oude dingen her en der ook nog (pal naast ons hotel stond ook nog een ruine van een tempel) Het vaticaan gezien, en de Sint Pieter, en het Pantheon, en het Castello st Angelo. Wat rondgevaren op de Tiber, de st Clemente kerk etc. etc.
maar goed, zal wat foto's posten zo
Ohhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
hier, de bel ging en ik drukte per ongeluk op posten
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
het pantheon binnenwandelen was ook echt iets magisch![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |