Middag moppiequote:
Nou, ik zeg alvast voorzichtig van Harte!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:59 schreef nokwanda het volgende:Ik dacht te gaan schilderen, maar toen moest ik eerst Donna poetsen en knippen. Was een drol blijven hangen in haar lange vacht. Alles zat onder en de drol zat vast
Toen maar gaan douchen want ik was ook nogal vies. Kom ik net onder de douche uit, gaat de telefoon. of ik nog per direct beschikbaar was. Of ik vandaag op gesprek kan komen en morgen kan beginnen. Fulltime, Gemeente![]()
![]()
.
Nou, duimen maar en tot vanavond.
Morgen EN onze eerste trouwdag EN misschien ook werk te vieren.
Moet jij je hoofd maar ff scheren, solidair zijn met je vogel!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
hai
Napoleon krijgt een kaal voorhoofd, hij is in de rui, en z'n kop wordt eerst kaal voordat zijn pennen een beetje door komen zetten
hoofd scheren oke, maar die pennen zie ik niet zo zittenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Moet jij je hoofd maar ff scheren, solidair zijn met je vogel!
Wat leuk....ben benieuwd!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow nok spannend.
Succes
En de voortgang van Snow mag je best hier posten.Vriend kijkt toch niet. Zolang het niet in de TT staat.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:59 schreef nokwanda het volgende:
Ik dacht te gaan schilderen, maar toen moest ik eerst Donna poetsen en knippen. Was een drol blijven hangen in haar lange vacht. Alles zat onder en de drol zat vast
Toen maar gaan douchen want ik was ook nogal vies. Kom ik net onder de douche uit, gaat de telefoon. of ik nog per direct beschikbaar was. Of ik vandaag op gesprek kan komen en morgen kan beginnen. Fulltime, Gemeente![]()
![]()
.
Nou, duimen maar en tot vanavond.
Morgen EN onze eerste trouwdag EN misschien ook werk te vieren.
quote:
Nee, gewoon werken. Ben nu ff thuis bij de beestjes.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, gewoon werken. Ben nu ff thuis bij de beestjes.
En ik dacht dat het pas om twee uur begon
Je zou toch helemaal gek worden in zo'n stadionquote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Die toeters zijn echt annoying zeg, op de reediow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |