Ik hoor het idd, tis vrij kansloosquote:Op maandag 14 juni 2010 14:10 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb het voetbal wel weer gezien, dit wordt niks
Dat kan heul nie, maar tis wel sneu als ze niet door de eerste poule heenkomen hequote:Op maandag 14 juni 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
stiekem zou ik wel moeten lachen als we er na de eerste wedstrijd al uitliggen
Da's dan ook weer niet liefquote:Op maandag 14 juni 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
stiekem zou ik wel moeten lachen als we er na de eerste wedstrijd al uitliggen
Tijdens de wedstrijd (ik ga ervan uit dat jij die niet per se hoeft te zien) verwacht ik eigenlijk uitgestorven straten, ideaal om die hondjes van jou op de foto te zetten. Het scoreverloop maken we wel uit aan de hand van de oerwoudgeluiden uit de café's. Alleen zorgen dat we om 15:15 weer de binnenstad uit zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja ff rust![]()
Oh Barbaaf , je weet dat dr zaterdag weer voetbal is?
Tis denk ik wel lekker rustig in de winkels dan, maar wss wel achterlijk druk in de stad
True, heel strak plan, ik kan wel zonder hoor, ik doe liever leuke dingen met de dogz dan voetbal kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd (ik ga ervan uit dat jij die niet per se hoeft te zien) verwacht ik eigenlijk uitgestorven straten, ideaal om die hondjes van jou op de foto te zetten. Het scoreverloop maken we wel uit aan de hand van de oerwoudgeluiden uit de café's. Alleen zorgen dat we om 15:15 weer de binnenstad uit zijn
ik hoor het aan de hand van de toeters buitenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan heul nie, maar tis wel sneu als ze niet door de eerste poule heenkomen he![]()
Hans Kraai op de radio![]()
Kijk jij niet Zwabje?
Metwatdan?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoor het aan de hand van de toeters buiten
ben met iets heel anders bezig dan voetbal
ehh, ik ben bezig Java te leren, zodat ik programma's kan schrijven voor m'n telefoonquote:Op maandag 14 juni 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Metwatdan?
Twas een hele mooie eigen goal van een schaapachtig lachende Deen![]()
Ik vraag me af wanneer ik Java leer op schoolquote:Op maandag 14 juni 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh, ik ben bezig Java te leren, zodat ik programma's kan schrijven voor m'n telefoon
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehh, ik ben bezig Java te leren, zodat ik programma's kan schrijven voor m'n telefoon
Dat viel nogal tegen, het was gewoon druk op de wegquote:Op maandag 14 juni 2010 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je wel echt niemand op de weg zometeen
![]()
Ik heb weer beeld
Dan zijn die wel op een rare tijd onderwegquote:Op maandag 14 juni 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat viel nogal tegen, het was gewoon druk op de weg
Er zijn vast meer mensen dan alleen ik die niet mogen kijken van de baas en gewoon aan het werk moeten dus
Op mijn 24" scherm zit ik op Fok! en op mijn 22" scherm zit ik voetbal te kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Typisch, enkel en alleen nog nerdenpraat want verder kijkt iederen voetbal![]()
door de android sdk te downloaden, en dan via tutorials op internet, en het opzoeken van de syntaxquote:
en op mijn 13" inch scherm zit Fok en Eclipsequote:Op maandag 14 juni 2010 14:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Op mijn 24" scherm zit ik op Fok! en op mijn 22" scherm zit ik voetbal te kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |