13"? Waren die niet omgesmolten naar de euro?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en op mijn 13" inch scherm zit Fok en Eclipse
Tis niet het aantal inches wat telt hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 14:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
13"? Waren die niet omgesmolten naar de euro?
maarquote:Op maandag 14 juni 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet het aantal inches wat telt hoor
Uhm, geeeeeen idee, ze vliegen toch altijd laag?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:53 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe laag moeten zwaluwen eigenlijk vliegen om regen te voorspellen?
Jij ook gehadquote:Failed to fetch URL https://dl-ssl.google.com/android/repository/repository.xml, reason: HTTPS SSL error. You might want to force download through HTTP in the settings.
als ze bloederige strepen trekken op het asfaltquote:Op maandag 14 juni 2010 14:53 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe laag moeten zwaluwen eigenlijk vliegen om regen te voorspellen?
laptopquote:Op maandag 14 juni 2010 14:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
13"? Waren die niet omgesmolten naar de euro?
nope, ik heb em wel op linux geinstalleerd, dus heb geen ervaring met de windows versiequote:Op maandag 14 juni 2010 15:12 schreef Graseter het volgende:
DeZwabber, bij het installeren van Android SDK krijg ik deze error:
[..]
Jij ook gehad?
Ik moest https force naar httpquote:Op maandag 14 juni 2010 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, ik heb em wel op linux geinstalleerd, dus heb geen ervaring met de windows versie
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze bloederige strepen trekken op het asfalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal een storm geweest zijn.
Nee duidelijk nietquote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wilden heul nie poseren![]()
[ afbeelding ]
Dan zou ik ook niet poseren neequote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Twas ook veel te warm voor die stomme shirts, ik hoop dat het zaterdag veel koeler is, en ik hoop dat al die mensen in de stad stikken in die toeters van ze
Tuurlijk niet, die willen voetballen kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wilden heul nie poseren![]()
[ afbeelding ]
Die toeters boeien ze geen ene zier.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zou ik ook niet poseren nee
Worden ze ook gek van die toeters? Of is dat alleen voor mensen irritant
Ik zie Sjon er al mee lopenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die toeters boeien ze geen ene zier.
Ik denk dat Sjon dr ook wel een zou willen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | import android.app.Activity; import android.graphics.Color; import android.os.Bundle; import android.widget.TextView; public class HelloAndroid extends Activity { /** Called when the activity is first created. */ @Override public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); TextView tv = new TextView(this); tv.setText("YAY!! Mudkipz! tv.setBackgroundColor(Color.WHITE); setContentView(tv); } } |
Dat "alvast" was terechtquote:Op maandag 14 juni 2010 12:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ik zeg alvast voorzichtig van Harte!![]()
![]()
![]()
Meid ga d'r voor.
Heerlijk en alvast feli met je tyrouwdag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het allerbelangrijkste: recente werkervaring op je CVquote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef nokwanda het volgende:
Uitzendbasis. En dat is al geregeld
en ik ga meer verdienen dan bij mijn laatste baan
Wat prachtig! Als je ook zoiets moois van Jip en Rinske gaat maken. Oeh.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
De plantjes moeten nog gedetailleerder
Snowy is immers in de kattenhemel. Dus op een wolkje met een boel catnip en een muisje dat ok in de hemel is. Muizen en katten delen hun hemel.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef nokwanda het volgende:
Okay, tis tijdelijk, 40 uur. Wss voor 2 maanden. Maar hey.... van werk komt werk en ik kan morgen weer zeggen: nou dag kindjes, mamma gaat de kattenbrokjes verdienen
Gefeliciteerd!!!!!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:50 schreef nokwanda het volgende:
Daaaank. Ik ga boodschapjes doen. Brood voor de boterhammetjes voor morgen
Sterktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |